hehequote:Op woensdag 8 december 2004 14:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Kan er nog een matje op de grond liggen![]()
het moet niet gekker worden met jou XLquote:Op woensdag 8 december 2004 14:30 schreef XL het volgende:
Vorige keer had ik het ook over DAT slotje...
... en ik heb het wel eens over beer zijn ex-board gehad...
Dat is mijn enige burton-product. Al heb ik in de blue-tomato catalogus een superruige trui gezien die ik ga kopen zodra ik hem ergens tegenkom. Dat zou dan mijn tweede burton-product worden.
Wat is weinig?????????quote:Op woensdag 8 december 2004 17:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehe
je moest eens weten hoe vaak ik die vraag al gehad heb
Ik heb geen idee of dat mag van de pensionhouder
Ik ga het iig wel een keer vragen want ik ken een hoop mensen die wel ff willen langskomen.
Anders kunnen ze wel een kamertje voor weinig daar huren
[..]
het moet niet gekker worden met jou XL
Ik betaal er 13 euro per nacht geloof ikquote:Op woensdag 8 december 2004 18:00 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wat is weinig?????????
* Thermo kijkt komakie lief aan![]()
get in line!quote:Op donderdag 9 december 2004 11:26 schreef Kentaro het volgende:
13 euro per nacht dat klinkt wel erg aantrekkelijk
* Kentaro belt zijn immidels vaste contactpersoon bij de girofoon
Houd maar alvast op over Verdonkquote:Op donderdag 9 december 2004 14:43 schreef Komakie het volgende:
Bij veel zon moet ik weer een verblijfsvergunning aanvragen als ik terug naar nederland kom en daar heb ik echt geen zin in....
Toen Beer, XL en ikzelf daar enkele jaren geleden aankwamen zag het er de eerste dag nauwelijks beter uit dan op dat plaatje.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:17 schreef NoComment het volgende:
Ik wil Beer, Lars (en Sjors? ga jij ook?) alvast erg veel sneeuw wensen zaterdag!
[afbeelding]
hmm nog niet echt veel sneeuw in Pra Loup...Hopen dat het een beetje gaat sneeuwen daar in de komende twee/drie weken, anders valt er weinig te boarden...
zo'n soort licht waar je heel blij van wordtquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:39 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Toen Beer, XL en ikzelf daar enkele jaren geleden aankwamen zag het er de eerste dag nauwelijks beter uit dan op dat plaatje.
De volgende ochtend scheen er een merkwaardig blauwachtig licht tussen de kiertjes van de gordijnen naar binnen toe....![]()
Het soort licht dat sneeuw zegtquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
zo'n soort licht waar je heel blij van wordt
quote:Op maandag 13 december 2004 14:52 schreef Sjummie het volgende:
Hey,
Ik heb een vraag over verhuur van snowboardmateriaal.
Stel: ik heb mijn eigen SI boots met bijbehorende SI bindingen.
Kan ik dan ter plekke een board huren waarbij de verhuurder mijn bindingen op dat board schroeft ? ja
Of is dat ongebruikelijk ? geen idee
En is iedere binding op ieder bord te schroeven ?? ja, tegenwoordig zijn de baseplates universeel
Bedankt alvast,
Groet,
Sjummie
thnx manquote:Op maandag 13 december 2004 14:23 schreef Kentaro het volgende:
okdan Komakie, veel plezier daar (zal wel lukken) en dat het maar flink mag gaan dumpen dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |