abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1618199
Bron BBC en ANNANOVA
LINKS:
http://newssearch.bbc.co.uk/default.stm
http://www.ananova.com/news/story/sm_396590.html?menu=news.usterrorattacks

zo goed golfer?

quote:
BBC:

Bush: Culprits will be punished
President Bush pledges to find those behind the attacks on the US, as the Taleban say they will consider extraditing the chief suspect.

quote:
ANNANOVA:

Afghanistan 'ready to discuss bin Laden extradition'

There are reports Afghanistan is prepared to discuss the extradition of Osama bin Laden.

According to the AFP newswire, the Taliban authorities have said they'll consider requests for the extradition based on any evidence supplied.

Bin Laden has reportedly denied any involvement in the terrorist attacks on New York and Washington.

But the Saudi dissident is said to have congratulated the people who carried out the attacks, a Palestinian journalist says.

"Osama bin Laden thanked Almighty Allah and bowed before him when he heard this news," Jamal Ismail, Abu Dhabi Television's bureau chief in Islamabad, said, quoting a close aide of bin Laden's.

Ismail said the aide called him from a secret hideout in Afghanistan.

Ismail reported the aide said bin Laden has described the devastation in the US as "a punishment from Allah". The US had invited Allah's wrath because it is trying to control the entire world by force.

"There are thousands of Muslims who have vowed for jehad (or a holy war) and martyrdom," according to bin Laden's aide. "They have experience to fight with all sorts of weapons."

The aide also denied reports of bin Laden's deteriorating health, according to Ismail, saying: "These are all false reports. He is well and strong."

I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
pi_1618220
Ik hoop het voor je, anders merk je het wel...

Overigens lijkt me dit een slimme zet van de Taliban, maar of ze dat ook echt vrijwaart van represailles........

*er nog steeds van uit gaande dat Osama de schuldige is*

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_1618238
Lijkt me niet meer dan logisch. Die beelden van die minister van Buitenlandse Zaken van de Taliban keek gisteren al niet vrolijk tijdens die persconferentie.

Volgens mij poepen er in Kabul op het ogenblik een paar hoge heren zeventien kleuren stront in hun broek.

woensdag 12 september 2001 @ 13:40:53 #4
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1618244
Ongeacht of Bin Laden nou achter de aanslagen zit, het is iig momenteel Public Enemy #1: dat hij terroristen traint en financiert staat vast. In verband met de 'oorlog tegen terrorisme' die gisteren meerdere malen is aangekondigd, zal de Westerse wereld hem zeker weten asap achter tralies willen hebben.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 12 september 2001 @ 13:41:10 #5
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1618246
Golfer had toch ook gewoon mijn topictitel kunnen veranderen?
Je moet niks!
pi_1618251
quote:
Op woensdag 12 september 2001 13:37 schreef Sony het volgende:
Ik hoop het voor je, anders merk je het wel...

Overigens lijkt me dit een slimme zet van de Taliban, maar of ze dat ook echt vrijwaart van represailles........

*er nog steeds van uit gaande dat Osama de schuldige is*

of osama nou schuldig is of niet, beide keren valt de taliban in de categorie "Those who harbour terrorists" en zullen ze worden aangepakt.. vandaar dat de evacuatie van die UN staf plaatsvind
I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
  woensdag 12 september 2001 @ 13:42:22 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1618255
quote:
Op woensdag 12 september 2001 13:41 schreef Jeromar het volgende:
Golfer had toch ook gewoon mijn topictitel kunnen veranderen?
Zow, het zit je wel dwars he..
pi_1618256
Van mij mogen ze die vent (als ie het gedaan heeft ), gelijk door zijn hoofd schieten ...hij verdient de eer niet voor een proces....xxx
Ach Flikker toch op........
pi_1618262
quote:
Op woensdag 12 september 2001 13:42 schreef HiKe het volgende:
Van mij mogen ze die vent (als ie het gedaan heeft ), gelijk door zijn hoofd schieten ...hij verdient de eer niet voor een proces....xxx
Nee, dank je. Laat hem wat mij betreft maar tot zijn 100e leven op water en brood met een bal aan zijn voet en geen raampie. Ik hoop dat ie gillend gek wordt van de eenzaamheid. Een kogel vind ik veel te mild.
pi_1618268
Gooi ze die stront dan maar direct op hun dak, nu het nog vers is. Dan is het nog een beetje vloeibaar.

pi_1618303
http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.afghanistan.uitlevering.html
quote:
Afghanistan: Bin Laden uitgeleverd na bewijs

ISLAMABAD - De Taliban-regering in Afghanistan zal de uitlevering van de extremist Osama bin Laden overwegen, als de VS met bewijzen tegen hem komt. Berichten die nu de ronde doen over uitlevering zijn prematuur, zo heeft de Afghaanse ambassadeur in Pakistan woensdag laten weten.

"Wij kunnen de bewijslast bestuderen en passende maatregelen nemen", aldus de ambassadeur. Afghanistan heeft al eerder gezegd de uitlevering van de terrorist te overwegen als andere landen bewijzen hebben dat hij achter aanslagen zou zitten.

Bin Laden, die al enkele jaren in Afghanistan verblijft, is voor de Verenigde Staten staatsvijand nummer een, en wordt ook nu genoemd als mogelijke dader van de aanslagen in New York en Washington.

woensdag 12 september 2001 @ 13:49:02 #12
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1618320
Die aanslagen op VS-ambassades in Kenya en Sudan (?) van een paar jaar terug waren toch al gelinked aan Bin Laden? Bewijs genoeg...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1618322
Van uitlevering is dus nog LANG geen sprake.
Eerst bewijzen, dan bestuderen en dan WELLICHT een uitlevering. Dan zijn we wel een paar jaartjes verder lijkt me.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_1618364
Kut he dat het allemaal zo lang gaat duren
pi_1618405
Ik denk niet dat de Taliban Bin Laden uit gaat leveren,
Mullah Omar nog wat is per slot van rekening niet voor niets met de 13 jarige dochter van Bin Laden getrouwd
Mompel
pi_1618465
quote:
Op woensdag 12 september 2001 14:03 schreef Seep het volgende:
Mullah Omar nog wat is per slot van rekening niet voor niets met de 13 jarige dochter van Bin Laden getrouwd

FOK JOE! meen je dat serieus???????? bewijst maar weer hoe ziek ze daar zijn...
pi_1618475
quote:
Op woensdag 12 september 2001 14:03 schreef Seep het volgende:

Leuk, even vandaag een kloon aanmaken en dan dit soort teksten plaatsen.

Not done, dus!

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 september 2001 @ 14:14:27 #18
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1618484
quote:
Op woensdag 12 september 2001 13:47 schreef Num het volgende:
http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.afghanistan.uitlevering.html

Afghanistan: Bin Laden uitgeleverd na bewijs

ISLAMABAD - De Taliban-regering in Afghanistan zal de uitlevering van de extremist Osama bin Laden overwegen, als de VS met bewijzen tegen hem komt. Berichten die nu de ronde doen over uitlevering zijn prematuur, zo heeft de Afghaanse ambassadeur in Pakistan woensdag laten weten.
"Wij kunnen de bewijslast bestuderen en passende maatregelen nemen", aldus de ambassadeur. Afghanistan heeft al eerder gezegd de uitlevering van de terrorist te overwegen als andere landen bewijzen hebben dat hij achter aanslagen zou zitten.

Bin Laden, die al enkele jaren in Afghanistan verblijft, is voor de Verenigde Staten staatsvijand nummer een, en wordt ook nu genoemd als mogelijke dader van de aanslagen in New York en Washington.

Goh, nu zijn ze wel meewerkend, ze schijten echt zeven kleuren stront...
The Internets, I needs it..
pi_1618545
quote:
Op woensdag 12 september 2001 13:39 schreef MrBig (Administrator) het volgende:

Volgens mij poepen er in Kabul op het ogenblik een paar hoge heren zeventien kleuren stront in hun broek.

quote:
Op woensdag 12 september 2001 14:14 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Weet iemand het werkelijke aantal?
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_1618575
quote:
Op woensdag 12 september 2001 14:14 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ik denk het niet... ze hebben heus wel door dat ze op deze manier america nog jaren aan het lijntje kunnen houden zonder dat ze platgegooid worden... dnek je nou echt dat ze hun grote held uit gaan leveren..? ik denk persoonlijk van niet
  woensdag 12 september 2001 @ 14:35:24 #21
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1618666
quote:
Op woensdag 12 september 2001 14:27 schreef D-RiSe het volgende:

[..]

Ik denk het niet... ze hebben heus wel door dat ze op deze manier america nog jaren aan het lijntje kunnen houden zonder dat ze platgegooid worden... dnek je nou echt dat ze hun grote held uit gaan leveren..? ik denk persoonlijk van niet

Ach, áls blijkt dat Osama Bin Laden ook maar iets met die aanslag te maken heeft gehad, dan wordt Kabul toch wel platgegooid. Als we de belofte van Bush moeten geloven.
The Internets, I needs it..
pi_1618673
quote:
Op woensdag 12 september 2001 13:39 schreef MrBig het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch. Die beelden van die minister van Buitenlandse Zaken van de Taliban keek gisteren al niet vrolijk tijdens die persconferentie.

En terecht!!!
pi_1618853
Een vraagje tussendoor: is er hier iemand die Afganistan zou missen als het er niet meer was?
Tzou een mogelijk scenario kunnen zijn dat als de uitlevering niet snel gaat, dit achterlijke gebied stevig word geruimd
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_1618894
Was bloedserieus over Mullah en de dochter van Bin Laden,
Heb de afgelopen 10 jaar Afganistan en de zieke geesten nogal gevolgd, o.a.Hekmatyar, veldheer en verkondigend dat er maar veel Heroine naar het Westen moet omdat er dan meer dood en verderf in het westen zou zijn...
Ik heb het stukje van 1 van de sites die over Afganistan gaan gehaald.
Mompel
pi_1618902
Aangezien er van Golfer geen enkel nieuw topic geopend mag worden, doe ik het ook maar netjes hierbij:

"De politie in Boston is zeker vijf Arabische mannen op het spoor die betrokken zouden zijn bij de terreuraanslagen in de Verenigde Staten, meldt de Boston Herald. Op de luchthaven van Boston, waarvandaan twee van de gekaapte vliegtuigen opstegen die zich in het WTC in New York boorden, is een auto gevonden met Arabische handleidingen voor vliegen. Een van de verdachten is of was piloot."

Bron: Nu.nl

pi_1619375
Ik speelde net met de volgende gedachte:

Gebruik van geweld is een uiting van onmacht. Wie niet bij machte is om andere middelen te gebruiken kan terugvallen op het gebruik van geweld. Dit is dus een zwaktebod.

We spreken schande van geweld juist omdat het gebruik ervan zo zwak is, maar wat nu als er echte machteloosheid is? Rechtvaardigt die het gebruik van geweld?

Een uitlevering van Bin Laden zal er ongetwijfeld toe leiden dat zijn volgelingen geen middel onbenut laten om 'm weer vrij te krijgen. Hier kunnen we eigenlijks niets tegen ondernemen.

Moeten we hieruit concluderen dat ie beter platgebombardeerd kan worden, dan gevangen genomen?

woensdag 12 september 2001 @ 15:42:03 #27
11800 Tazzie
Geschokt...:(
pi_1619420
Tijdens tranport viel hij "per ongeluk" uit de helikopter... wat jammer nou...
When that small wonder looks into your eyes, it's all worth it...
pi_1619536
quote:
Op woensdag 12 september 2001 15:42 schreef Tazzie het volgende:
Tijdens tranport viel hij "per ongeluk" uit de helikopter... wat jammer nou...
als ik in die helicopter zat zou dat een hele goede mogelijkheid zijn

maar ik ben bang dat ook als hij gedood wordt hoe dan ook dat er weer vergeldingsacties komen....

Zijn aanhangers zullen echt niet zeggen, okay dan staan we nu kiet... zo werkt dat niet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')