dat is ook lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:31 schreef GinaG het volgende:
Ik ga dan roti eten![]()
Het wordt ook nog speciaal voor mij gemaaktquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:32 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is ook lekker
dat is aardig.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het wordt ook nog speciaal voor mij gemaakten gebracht zodat ik niet hoef te koken donderdag en vrijdag.
![]()
Ik ben ook aardigquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:37 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is aardig.
heb je geen tijd voor zeker met Halo 2...quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het wordt ook nog speciaal voor mij gemaakten gebracht zodat ik niet hoef te koken donderdag en vrijdag.
![]()
Hoe raadt je datquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:38 schreef Tain het volgende:
[..]
heb je geen tijd voor zeker met Halo 2...
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:42 schreef HomerJ het volgende:
Als je net zo goed in Halo 2 word als Black arrow komen er nog wel veel leuke potjes
Wanneer ging je ook al weer die HALO 2 pack kopen zei jequote:Op dinsdag 9 november 2004 11:42 schreef Jumparound het volgende:
omg, n00bs
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook al weer die HALO 2 pack kopen zei je![]()
ei tostiquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:49 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb honger en ben alleen thuis, wat zou ik is maken?
Maak een tostiquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:49 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb honger en ben alleen thuis, wat zou ik is maken?
boeiend, tosti's maak je ook met bruin broodquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:52 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb geen wit brood meer
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:53 schreef capibar het volgende:
[..]
boeiend, tosti's maak je ook met bruin brood![]()
Als ie uit kwam...quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook al weer die HALO 2 pack kopen zei je![]()
Dan verf je toch ff je brood over?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:52 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb geen wit brood meer
tosti is lekker hoor, met bruin broodquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:56 schreef HomerJ het volgende:
BahIk kan ook een ei bakken met Spek en Kaas erop
4 a 5 dagenquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:11 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer voordat je bestelling binnen is van Play.com?
![]()
![]()
Hoeveel rooktje op een dag dan? En waarom ben je er mee gestopt?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Als ie uit kwam...
maar ik ben aan het sparen
vandaag gestopt met roken, so brace yourself for more "omg, n00bs" posts"
Waarom? Daaromquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoeveel rooktje op een dag dan? En waarom ben je er mee gestopt?
Daarom ok dat kanquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Waarom? Daarom
Ik rookte nu ongeveer een pakkie peuken per dag...
ik was al eens 10 maanden gestopt![]()
jaquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:26 schreef HomerJ het volgende:
Tain uit je IGN collection:
Estimated value of collection: $4,385.85
Denk je is niet bij jezelf wat je anders met het geld kon doen?
haal je alleen maar voorgedraaide joints ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Daarom ok dat kanIk ben een gelegenheidsroker, voornamelijk tijdens het uitgaan. En gewoon thuis doe ik met een pakje een jaar, meestal hou ik daar nog iets van 10 sigaretten ofzo van over
![]()
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:34 schreef Tain het volgende:
[..]
haal je alleen maar voorgedraaide joints ofzo?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:37 schreef Jumparound het volgende:
ik heb er nu twee op zak... lekker met hash
Wordt vanavond genieten van 4 hijsies ofzo
Ik zou zeggen geef wat aan je broer, misschien doet hij wat minder opgefokt over zijn xbox danquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:41 schreef capibar het volgende:
drugs are bad mm'kay![]()
Wat houdt je tegen dan, hup hup ga es ff wat scorenquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:45 schreef capibar het volgende:
dan mag ik zijn xbox misschien wel hebben![]()
Juist, jij snapt hetquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef Jumparound het volgende:
"hoi, ik wil 2 gram MDMA voor mn broer"
Drugs-freakquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Juist, jij snapt het![]()
Heeft je tosti gesmaaktquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Drugs-freak
Het was een Gebakken ei met spek, ham en kaas en het was heerlijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heeft je tosti gesmaakt![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:58 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Je kan best aardig zijn, niet verwacht
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:00 schreef capibar het volgende:
ik ga nu een BRUINBROOD-tosti maken.
met ketchup![]()
salami pwnt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik heb net een pizza mozarella op![]()
carbonara special met anjovis kappertjes en extra salamiquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:59 schreef capibar het volgende:
[..]
salami pwnt.
klinkt goedquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:04 schreef jercovski het volgende:
[..]
carbonara special met anjovis kappertjes en extra salami
is de beste! salami kaas ham spek rosbief ei anjovis kappertjesquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:12 schreef capibar het volgende:
[..]
klinkt goed
Je hebt wat? Roos op je kontquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:34 schreef Bastard het volgende:
I...i..ikk.. heb m,.....
wtf doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:34 schreef Bastard het volgende:
I...i..ikk.. heb m,.....
tosti pwnt hagelslag.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:58 schreef taart het volgende:
ik heb bruin brood met melk hagelslag op.
*mee eens isquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:12 schreef HomerJ het volgende:
Pff, al die drukte om een middelmatig spelletje
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:12 schreef HomerJ het volgende:
Pff, al die drukte om een middelmatig spelletje
wassie lekker?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:00 schreef capibar het volgende:
ik ga nu een BRUINBROOD-tosti maken.
met ketchup![]()
Verbeterd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:45 schreef GinaG het volgende:
Mensen (en andere dingen) ik ben in het bezit van HALO 2![]()
Hoi, ga je ook Halo 2 spelen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoi.
Je mag mijn xbox over kopenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:49 schreef Thomper het volgende:
[..]
Verbeterd.
Maar goed, gefeliciteerd. Zorg je ervoor dat ik in het bezit ben van een Xbox dan?
Nee kut zooi (nee niet Halo, dat is heilig). Kom net van school en ben meteen doorgegaan naar huis. Kon ik beter ff langs het centrum en Halo 2 op halen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoi, ga je ook Halo 2 spelen?
Ik doe niet aan sex voor het huwelijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeej, Gina doet dat nou ook zo pijn als je met een stijve piemol in je gezicht wordt geslagen![]()
Oeh jij POT!!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk![]()
Alhoewel ik zoen wel cassieres die mij onddanks het verbod, toch nog HALO 2 onder een andere code verkopen![]()
Vrouwen krijgen ook alles geregeldquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk![]()
Alhoewel ik zoen wel cassieres die mij onddanks het verbod, toch nog HALO 2 onder een andere code verkopen![]()
Fliepke je moet nooit huiverig zijn om mensen te zoenenquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:14 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen ook alles geregeld
Als hij genoeg geld heeft, maar hij is er nu niet.... Verder vind ik het best.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:15 schreef jercovski het volgende:
[..]
ok?
bewaar die rust.... ik moet eigenlijk nog ff wat met jerc bespreken want dan kan ik zelf iets kopen (gta 3 en vc gaan oko naar hem... die heb ik ook al op ps2quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:02 schreef rockstah het volgende:
ik krijg 25 euro van mordra![]()
halo2, here i come!
Politieke besluitvorming?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:06 schreef taart het volgende:
SE over 60 bladzijden maatschappijleer, dat is huiswerk
dan moet je de hele dag naar dat nieuwe achterlijke reclame riedeltje luisterenquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:32 schreef Frankeinstein het volgende:
kans 2 op 6 dat ik wordt aangenomen bij Super De Boer![]()
eindlich!quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mozilla Firefox 1.0 Final is uit
Ik had er een 8.1 voor met 15 minuten te lerenquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:36 schreef taart het volgende:
[..]
juist ja![]()
9,4quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:35 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Politieke besluitvorming?
ik heb alleen de titel gelezen, maar ik weet al dat het een extreem bagger programma isquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:32 schreef rockstah het volgende:
vanavond laatste laatste aflevering van danny de miljonair geloof ik
nu dus.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:50 schreef rockstah het volgende:
welnee, alleen de stem van die verteller is erg
wat is ballet toch een bikkelsportquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:23 schreef truSteh het volgende:
GinaG, wrom was je nou niet in Dordrecht afgelopen zaterdag? Was een mooie wedstrijd voor jou van het tweede team, 108 strafminuten
Hier een lijstje van de straffen:
5 * Cross-checking
2 * Elbowing
1 * Hi-sticking
6 * Roughing
2 * Slashing
1 * Tripping
2 * Checking from behind
1 * Game
1 * Match
Je had kunnen genieten van enkele (meerdere) vechtpartijen, een gast van ons die iemand van Tilburg probeerde te onthoofden met z'n stick en veel harde (en zeg maar niet-toegestane) checks.. kortom een perfecte wedstrijd geweest voor jou..
welk boek heb je?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:19 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik had er een 8.1 voor met 15 minuten te leren
IJshockeyquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:23 schreef truSteh het volgende:
GinaG, wrom was je nou niet in Dordrecht afgelopen zaterdag? Was een mooie wedstrijd voor jou van het tweede team, 108 strafminuten
Hier een lijstje van de straffen:
5 * Cross-checking
2 * Elbowing
1 * Hi-sticking
6 * Roughing
2 * Slashing
1 * Tripping
2 * Checking from behind
1 * Game
1 * Match
Je had kunnen genieten van enkele (meerdere) vechtpartijen, een gast van ons die iemand van Tilburg probeerde te onthoofden met z'n stick en veel harde (en zeg maar niet-toegestane) checks.. kortom een perfecte wedstrijd geweest voor jou..
dat is nou het voordeel van vmboquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:06 schreef RaymanNL het volgende:
Ik leer nooit en haal toch goeie cijfers
ik ga he,m nu kijken, ik ben er nog niet helemaal uit of ik het leuck vind of nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:55 schreef HomerJ het volgende:
Trouwens over 10 minuten oude aflevering van The O.C
mijn leraar was vorig jaar binnen no-time overspannen, maar we moesten wel de toetsen makenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:03 schreef taart het volgende:
[..]
welk boek heb je?
onze leraar is kut, die laat ons alles overkalken van het bord zo snel dat ik er niks van begrijp (en dat staat ook allemaal in het boek)
doe jij ook VMBO?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:08 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is nou het voordeel van vmbo![]()
edit: ZWARTE HARRY!!! :')quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
mijn leraar was vorig jaar binnen no-time overspannen, maar we moesten wel de toetsen makentoch nog een voldoende gehaald
dikke vinger, ik heb het voor zondag nodig (hcc dagen jeweettoch)quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:13 schreef jercovski het volgende:
[..]
dus je krijgt nog 25 eu van me? ok komt goed, hebk volgende week wel liggen
nu nog 4 euro op men pinmorge HALO2 bij intertoys halen...
kijke wak kan regelequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
dikke vinger, ik heb het voor zondag nodig (hcc dagen jeweettoch)
Ik kom niet op de gameXpoquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
dikke vinger, ik heb het voor zondag nodig (hcc dagen jeweettoch)
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik kom niet op de gameXpo
quote:geweigerd.nl
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:15 schreef jercovski het volgende:
[..]
kijke wak kan regele
hier neitquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:17 schreef jercovski het volgende:
damnnn fok! is in traagmode
dat zeg ik: zwarte harry....quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
harry maheshwas ook mee naar barca remember
kutpcquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:17 schreef jercovski het volgende:
damnnn fok! is in traagmode
Jij bent ook dom dus zit ook op een heel laag niveauquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:06 schreef RaymanNL het volgende:
Ik leer nooit en haal toch goeie cijfers
maar jij hebt een n00b wiskundequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij bent ook dom dus zit ook op een heel laag niveau
download firefox man serieus, minder spyware enzoquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:21 schreef jercovski het volgende:
[..]
dat zeg ik: zwarte harry....
...quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Ik doe VMBO en ben neit domquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij bent ook dom dus zit ook op een heel laag niveau
Ik ben heel erg goed in wiskunde, ik doe er geen bal al maar haal toch 8en enzow :yquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar jij hebt een n00b wiskunde
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik doe VMBO en ben neit dom
dat is onder wiskunde a1, zegt dus genoegquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben heel erg goed in wiskunde, ik doe er geen bal al maar haal toch 8en enzow :y
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1561quote:Het leukste antwoord was:
"Ik vind dat ik het meeste recht heb op het T shirt, omdat ik een godsgruwelijke hekel heb aan Mario. Dus een T shirt met daarop een vijand van Mario is natuurlijk " en kwam van:
GinaG
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1561
whahaha je hebt gewonne
post een foto als je hem hebtquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:50 schreef GinaG het volgende:
En mensen het bewijs dat baggeren loont, is geleverd [afbeelding]
ja duh, waarom denk je dat ik zoveel vrije tijd heb?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
doe jij ook VMBO?
Als je 6 minuten doet om 800 meter te ''rennen'' dan is dat niet zo vreemd hequote:Op dinsdag 9 november 2004 23:04 schreef capibar het volgende:
[..]
ja duh, waarom denk je dat ik zoveel vrije tijd heb?
ik had havo/vwo advies, en ik doe nu vmbo, ik heb gister te horen gekregen dat ik 1 onvoldoende op mijn rapport heb voor LO(gym dus )
en ik maak ook nog eens nooit huiswerck.
jaja, ik ga er aan werken enzoquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als je 6 minuten doet om 800 meter te ''rennen'' dan is dat niet zo vreemd he![]()
wiewatwaarwiebenjewatdoejehierenwatisdievagedvd?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:22 schreef Little_Acorn het volgende:
Dan komt de dvd van absolutely fabulous seizoen 5 uit!!!
[afbeelding]
Goed voor jequote:Op dinsdag 9 november 2004 23:23 schreef capibar het volgende:
KUT KUT KUT!!!
IK ZIE NET DAT IK MIJN 10.000ste post ben vergeten![]()
dat was 40 posts geleden hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Goed voor je![]()
baggeraarquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:25 schreef capibar het volgende:
[..]
dat was 40 posts geleden hoor![]()
en ik herinner me dat ik 2 dagen geleden nog op 9800 zat![]()
meer dan 200 posts in 2 dagen dus![]()
Jaaah!quote:Op woensdag 10 november 2004 09:00 schreef Tain het volgende:
nog maar 1 dag tot de grote dag
Nee vanavond alquote:Op woensdag 10 november 2004 09:00 schreef Tain het volgende:
nog maar 1 dag tot de grote dag
nee morgen is de grote dagquote:Op woensdag 10 november 2004 09:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee vanavond al
Want dan is het donderdagquote:Op woensdag 10 november 2004 09:22 schreef Tain het volgende:
[..]
nee morgen is de grote dag
EverQuest IIquote:Op woensdag 10 november 2004 09:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Want dan is het donderdag
en morgen is het 11-9 en als je dat bij elkaar op rekend is het precies 20quote:Op woensdag 10 november 2004 09:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
EverQuest II
![]()
feest...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
en morgen is het 11-9 en als je dat bij elkaar op rekend is het precies 20
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
feest...
Halo 2 premierequote:Op woensdag 10 november 2004 09:22 schreef Tain het volgende:
[..]
nee morgen is de grote dag
Dan ga je toch weer lekker roken knulquote:Op woensdag 10 november 2004 11:15 schreef Jumparound het volgende:
niet roken sucks
steek er weer 1 opquote:Op woensdag 10 november 2004 11:15 schreef Jumparound het volgende:
niet roken sucks
heb je geen nicotine pleisters of kauwgom?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:20 schreef Jumparound het volgende:
STFU n00b
Nee, chocolade sigaretten :')quote:Op woensdag 10 november 2004 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
heb je geen nicotine pleisters of kauwgom? :')
Of pak je een vel papier uit de printer, scheur je die door de helft, rol je het op en ''rook'' je datquote:Op woensdag 10 november 2004 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
heb je geen nicotine pleisters of kauwgom?
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Of pak je een vel papier uit de printer, scheur je die door de helft, rol je het op en ''rook'' je dat![]()
*Ooit getuige is geweest van dit bijzondere ritueel
![]()
quote:'Sfeer van pogrom dreigt in Nederland'
RIJSWIJK - Nederland loopt na de moord op filmmaker Theo van Gogh het gevaar in dezelfde logica te vervallen die in 1938 leidde tot de Kristallnacht, het begin van de jodenvervolging door de nazi's. Dat schrijft het Deense dagblad Politiken woensdag in zijn commentaar.
Destijds werd de aanslag door een Poolse jood op een Duitse diplomaat aangegrepen om pogroms tegen Duitse en Oostenrijkse joden te beginnen. " Wij Europeanen moeten van de geschiedenis geleerd hebben dat we tegen zulke opvattingen in verzet moeten komen", aldus het liberale dagblad.
Ook het Spaanse dagblad El Mundo signaleert een spiraal van fanatisme in Nederland, nu als reactie op de moord moskeeën en koranscholen in brand zijn gestoken. De krant noemt de toestand "zeer ernstig", omdat " de spiraal van actie en reactie het fanatisme middenin 'geciviliseerd' Europa naar het hart van de samenleving dreigt te verplaatsen".
Het ergste van de moord op Van Gogh is volgens El Mundo dat die een tegenovergestelde reactie kan oproepen, die de samenleving bedreigt. " Heel Europa moet naar Holland kijken om een kwaad te voorkomen dat zich nog verder zou kunnen uitbreiden."
De verstoorde relaties in Nederland "voorspellen weinig goeds voor de rest van het continent", denkt het Britse dagblad The Independent. Jammer genoeg is de publieke opinie in Nederland opgeschoven naar rechts, aldus de commentator, die vreest dat de regering van premier Balkenende verkeerde keuzes zal maken. "In deze crisistijd moeten de Nederlanders alles doen wat in hun macht is om traditie van vrije meningsuiting te bewaren, maar ze mogen niet toestaan dat geīnstitutionaliseerde islamhaat de prijs is die zij betalen."
Het Amerikaanse dagblad Newsday gaat in de uitgave van woensdag nog in op de moord op van Gogh zelf. De aanslag is volgens de krant uit New York " een ontnuchterend alarmsignaal voor die genoegzame Europeanen die de dreiging van terreur hebben afgedaan als een gevaar dat vooral op de Verenigde Staten en Israël is gericht."
volgende week PES4quote:Op woensdag 10 november 2004 13:07 schreef HomerJ het volgende:
Lijkt me ook weer overdreven hé
Straks concentratiekampen voor Moslims
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
volgende week PES4
denk je nog steeds dat je me kan verslaan?quote:Op woensdag 10 november 2004 13:27 schreef HomerJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat denk ik niet, dat kan ikquote:Op woensdag 10 november 2004 13:29 schreef Rahl het volgende:
[..]
denk je nog steeds dat je me kan verslaan?
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:31 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat kan ik![]()
ik ben erg benieuwd hoe nederland er over 5 jaar uitziet.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:32 schreef Rahl het volgende:
[..]
over 2 jaar verkiezingen, ik hoop dat er dan iets rechtgezet wordtquote:Op woensdag 10 november 2004 13:34 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben erg benieuwd hoe nederland er over 5 jaar uitziet.
misschien wel een burger oorlog ofzo, maar het is iniedergeval een teringzooi.
dat gaat denk ik niet zo makkelijkquote:Op woensdag 10 november 2004 13:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
over 2 jaar verkiezingen, ik hoop dat er dan iets rechtgezet wordt
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:47 schreef capibar het volgende:
ik heb mijn kaartje voor de HCC beurs+gameexpo omgeruilt voor een half uurtje xboxen![]()
ik had er 3, en ik gebruik er misschien maar 1quote:Op woensdag 10 november 2004 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:47 schreef capibar het volgende:
ik heb mijn kaartje voor de HCC beurs+gameexpo omgeruilt voor een half uurtje xboxen![]()
Heb je wel je handjes gewassen voor je zijn Heilige Xbox aanraakte...quote:Op woensdag 10 november 2004 14:00 schreef capibar het volgende:
[..]
en nog nieteens nu![]()
ik mag er nog niet opquote:Op woensdag 10 november 2004 14:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb je wel je handjes gewassen voor je zijn Heilige Xbox aanraakte...![]()
http://nu.nl/news.jsp?n=438959&c=14quote:Op woensdag 10 november 2004 14:07 schreef capibar het volgende:
[..]
ik mag er nog niet op![]()
is iemand het trouwens een beetje aan het volgen, wat er met die arrestaties in die straat in den haag aan het gebeuren is![]()
ik zit hier een beetje reacties te lezen, en volgens mij gaat de BBE () naar binnen, maar durven ze nog niet omdat het hele huis vol met explosieven zit
![]()
Als ik maar vanavond thuiskom..... Kom er altijd langs met de tram als ik onderweg ben naar mijn werkquote:Op woensdag 10 november 2004 14:23 schreef jercovski het volgende:
hehe t gaat helemaal los daar
Behoorlijke winkels verkopen behoorlijke spellen al eerder.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:35 schreef RaymanNL het volgende:
En vrijdag:Paper Mario 2
All die mensen met genoeg geldquote:Op woensdag 10 november 2004 15:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding] ik krijg 2 Halo 2 LE's thuisgestuurd [afbeelding]
Whehe, ik heb hem al sinds gisterquote:Op woensdag 10 november 2004 15:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding] ik krijg 2 Halo 2 LE's thuisgestuurd [afbeelding]
ik moet nog 2 reviews schrijven voor games.fok, dus toch geen tijdquote:Op woensdag 10 november 2004 15:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Whehe, ik heb hem al sinds gister.
dat mag ik wel hopen jaquote:Op woensdag 10 november 2004 17:04 schreef jercovski het volgende:
ligt aan fok! denk k...
Ja het is wel een paar dagen leuk, maar je moet het niet te lang spelen want dan komt het echt je strot uitquote:Op woensdag 10 november 2004 17:15 schreef jercovski het volgende:
http://www.xbox.com/en-US(...)&v=80029&bw=hi<n=
wel 10 euro waardt dunkt me
Moet zeggen dat ik nooit echt last heb gehad van de neo nazi's ben er vanochtend nota bene naast eentje in de tram gaan zitten. Racisme enzo kom ik ook wel op andere plekken tegen, (bijv. in de kruidvat waar een beveiligingsbeambte mij zo openlijk in de gaten hield dat het opviel..... en meer van dat soort dingen) Dus ja..quote:Op woensdag 10 november 2004 16:28 schreef Tain het volgende:
dat lijkt me toch niet zo fijn wonen GinaG
Als ik beveiligingsbeambte was zou ik ook kleine surinamertjes in de gaten houdenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik nooit echt last heb gehad van de neo nazi's ben er vanochtend nota bene naast eentje in de tram gaan zitten. Racisme enzo kom ik ook wel op andere plekken tegen, (bijv. in de kruidvat waar een beveiligingsbeambte mij zo openlijk in de gaten hield dat het opviel..... en meer van dat soort dingen) Dus ja..
Laat me raden, jij hebt mijn basmatie huil topic gelezenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als ik beveiligingsbeambte was zou ik ook kleine surinamertjes in de gaten houden
Vooral goed opletten bij de rijst, maar die hebben ze bij de kruidvat niet![]()
Niet eensquote:Op woensdag 10 november 2004 18:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt mijn basmatie huil topic gelezen
![]()
![]()
![]()
hmm.. bij deze sta ik op nummer 11quote:Op woensdag 10 november 2004 18:25 schreef Arcee het volgende:
Fok!topicopeners top 500 - Games & Consoles
[lijst]
ikke 35quote:Op woensdag 10 november 2004 18:42 schreef taart het volgende:
zo hé, 5 topics geopend
Waaaaaattt ben je allochtoon???quote:Op woensdag 10 november 2004 18:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik nooit echt last heb gehad van de neo nazi's ben er vanochtend nota bene naast eentje in de tram gaan zitten. Racisme enzo kom ik ook wel op andere plekken tegen, (bijv. in de kruidvat waar een beveiligingsbeambte mij zo openlijk in de gaten hield dat het opviel..... en meer van dat soort dingen) Dus ja..
ik ga hem inhalenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:50 schreef Bastard het volgende:
Dat doet Noot wel goed.
Yep, ben een rasechte buitenlander, nog buitenlandser dan mijn ouders, ben namelijk na de onafhankelijkheid'' van Suriname geboren, mijn ouders zijn dus altijd nederlanders geweest. Ik nietquote:Op woensdag 10 november 2004 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waaaaaattt ben je allochtoon???
misschien heeft ie nu wel een extra reden om je af te knallenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Yep, ben een rasechte buitenlander, nog buitenlandser dan mijn ouders, ben namelijk na de onafhankelijkheid'' van Suriname geboren, mijn ouders zijn dus altijd nederlanders geweest. Ik niet![]()
Haal je me nu uit je friendslist![]()
Is ook een manier om het te bekijken jaquote:Op woensdag 10 november 2004 18:59 schreef Tain het volgende:
[..]
misschien heeft ie nu wel een extra reden om je af te knallen
Nee, Surinamers zijn lachenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Yep, ben een rasechte buitenlander, nog buitenlandser dan mijn ouders, ben namelijk na de onafhankelijkheid'' van Suriname geboren, mijn ouders zijn dus altijd nederlanders geweest. Ik niet![]()
Haal je me nu uit je friendslist![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, Surinamers zijn lachen
Ben ook geen moslim (iets waar ik al zo een 21 jaar heeeeeel blij om ben, kan me dat debiele gedoe rond Salman Rhusdie nog herinneren) , mijn ouders zijn hindoe'squote:Op woensdag 10 november 2004 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, Surinamers zijn lachen
Trouwens.. je komt me niet als een radicale moslim over.
Aanbidden ze ook koeienquote:Op woensdag 10 november 2004 19:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben ook geen moslim (iets waar ik al zo een 21 jaar heeeeeel blij om ben, kan me dat debiele gedoe rond Salman Rhusdie nog herinneren) , mijn ouders zijn hindoe's![]()
Hindoe's zijn chiiiiiiilll dudequote:Op woensdag 10 november 2004 19:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben ook geen moslim (iets waar ik al zo een 21 jaar heeeeeel blij om ben, kan me dat debiele gedoe rond Salman Rhusdie nog herinneren) , mijn ouders zijn hindoe's![]()
Ja, koe is heilig hequote:Op woensdag 10 november 2004 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aanbidden ze ook koeienvind ik altijd zo grappig
Ik vind koeien ook heiligquote:Op woensdag 10 november 2004 19:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja, koe is heilig he![]()
Mzraki ik ben atheiste![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vind koeien ook heiligbiefstuk
Stoer, kunnen we samen atheīst uit gaan hangenquote:Op woensdag 10 november 2004 19:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja, koe is heilig he![]()
Mzraki ik ben atheiste![]()
mag ik ook mee doen?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stoer, kunnen we samen atheīst uit gaan hangen.
We kunnen ook de grote Halo religie oprichten, met de MC als 'Demon God', Cortana als Heilige Maagdquote:Op woensdag 10 november 2004 19:15 schreef Tain het volgende:
[..]
mag ik ook mee doen?
Uiteraardquote:Op woensdag 10 november 2004 19:15 schreef Tain het volgende:
[..]
mag ik ook mee doen?
boeiend, ik own jullie 1 voor 1quote:Op woensdag 10 november 2004 13:31 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat kan ik![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
volgens mij is het een ninja gaiden link? die game roelt zo hard...het blijft beter dan halo 1 en 2quote:Op woensdag 10 november 2004 17:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja het is wel een paar dagen leuk, maar je moet het niet te lang spelen want dan komt het echt je strot uit(tenzij je gamedemon bent natuurlijk
)
en het geld is binnenquote:Datum Rekening Naam / Omschrijving Bedrag (¤)
09-11-2004 8377729 M D Post NIEUWEGEIN
Hr D Terpstra LEEUWARDEN
ng+gta, tx 25,00
Hmmz ben je wanhopig ofzoquote:Op woensdag 10 november 2004 19:45 schreef rockstah het volgende:
[..]
en het geld is binnen![]()
ik doe ze morgen of overmorgen op de post mordra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |