abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2004 @ 22:29:03 #1
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_23178287
Van de Frontpage geplukt:

De Marokkaanse jongerensite Elqalem.nl heeft de publicatie van een antihomomanifest, dat vandaag naar buiten zou worden gebracht, uitgesteld. Dit vanwege het gespannen klimaat na de moord op Theo van Gogh. Het uitstel is absoluut geen afstel zo laat de redactie van de site weten, want ''we laten ons niet monddood maken''.

De website staat momenteel op 'zwart' omdat de makers bedreigd zijn. Na een verklaring vorige week op de site, dat de dood van Theo van Gogh hen volkomen koud laat, dat de moslimdoden in Tsjetsjenië, Palestina, Afghanistan en Irak hen veel meer aan het hart gaan, is de site gehackt geweest. De privé-gegevens van een van de mensen achter de site zijn openbaar gemaakt. Het gaat om iemand die zich op de site S. Abbas noemt. Het pseudoniem van een 23-jarige Marokkaan, geschiedenisleraar van beroep, uit de omgeving van Rotterdam. Hij is tevens, net als de gehele redactie, met de dood bedreigd.

Volgens Abbas hebben veel moslimjongeren dezelfde inspiratiebron als Van Goghs moordenaar Mohammed B. Dat is de koran, zoals deze 1.400 jaar geleden door de metgezellen van de profeet is geïnterpreteerd. Abbas en zijn achterban vormen ''de andere, vredige kant van die medaille'', zeggen ze zelf. De kern van Elqalem.nl wordt gevormd door vijftien redactieleden, die over heel Nederland verspreid wonen. Ze denken zelf zo'n 30.000 moslimjongeren te vertegenwoordigen. Dat maken ze op uit het aantal bezoekers aan hun website (meer dan 5.000 per dag).

Anti homo
Als het aan het 29-jarige redactielid Mohammed Ridoaun Jabri uit Amsterdam lag, actief als columnist op de site, had het antihomomanifest vandaag wel gepubliceerd geworden. ''We zijn nergens bang voor. We deinzen nergens voor terug. Nu er aandacht is voor onze standpunten moeten we daar ons voordeel mee doen en nog harder dan daarvoor terugslaan.''

Heteroseksualiteit dient de norm te zijn in de publieke ruimte in Nederland, vinden de makers van Elqalem.nl. Ze hebben het recht die visie uit te dragen zeggen ze en kiezen, net als Theo van Gogh, voor provocatie. ''De flyers liggen al klaar'', zegt S. Abbas. ''Alle homo-organisaties in Nederland krijgen zo'n flyer toegestuurd. We roepen hen op hun extravagante gedrag op straat te staken.''

Abbas staat volledig achter de omstreden tekst dat homo's na seks in het openbaar, als straf met hun hoofden naar beneden van hoge gebouwen geworpen mogen worden. Dat mag echter alleen in een islamitisch land, en kan dus niet in Nederland worden toegepast.

De oudere moslimgeneratie bestaat volgens de makers van de site uit slijmjurken en subsidiehoeren. Die vertegenwoordigen ''ons'' niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Goochie op 08-11-2004 22:44:45 ]
als in goochelaar
pi_23178544
goh ik stel mijn anti marokkaanse text ook maar uit op mijn blog dan.
Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 8 november 2004 @ 22:38:52 #3
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_23178640
Klinken toch als bijzondere jongens, die zo respectvol over hun oudere generatie spreken. Maar ik denk dat we de laatste tijd veel te veel aandacht besteden aan dit soort jongens. Het is inderdaad waar dat dit soort sites hun voordeel halen uit de situatie, en door er aandacht aan te blijven besteden werken wij er allemaal actief aan mij.

En wees nou eerlijk; staan jullie nou echt te kijken van de denkbeelden van deze groepen? Ik niet hoor.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  maandag 8 november 2004 @ 22:44:59 #4
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_23178849
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:36 schreef Vampier het volgende:
goh ik stel mijn anti marokkaanse text ook maar uit op mijn blog dan.
Ik zou die maar helemaal schrappen Internet is een rare wereld, maar daar vertel ik je niets nieuws mee gok ik zo. Als je negatieve stukken schrijft over etnische minderheden krijg je de plisie op bezoek, als je homo's vanuit je religie minderwaardig vindt mag je dat zonder enige consequentie plaatsen. Als je individuen bedreigd pleurt de hele wereld inclusief de tweede kamer over je, maar als je complete bevolkingsgroepen bedreigd kan het rustig door de beugel. Nederland oh Nederland.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_23178902
Vrijheids van Meningsuiting
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_23178969
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:29 schreef Goochie het volgende:
blabla-bekend geneuzel-blabla .... De privé-gegevens van een van de mensen achter de site zijn openbaar gemaakt. Het gaat om iemand die zich op de site S. Abbas noemt. Het pseudoniem van een 23-jarige Marokkaan, geschiedenisleraar van beroep, uit de omgeving van Rotterdam. Hij is tevens, net als de gehele redactie, met de dood bedreigd. -blabla-bekend geneuzel-blabla
Kan iemand alsjeblieft zorgen dat deze figuur zo snel mogelijk wordt weggehaald voor de klas? Je moet er toch niet aan denken dat zo'n ziek figuur z'n zielige denkbeelden op leerlingen gaat overbrengen?

Niet dat ik zo veel op heb met die nichterige handtas-figuren, maar bij mijn weten is daar nog nooit iemand dood gegaan aan het zien van zo'n persoon. Wel naief trouwens dat die lui serieus denken dat er op dit moment meer begrip is voor hun standpunten. Het tegenovergestelde lijkt me eerder het geval.
  maandag 8 november 2004 @ 22:49:32 #7
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_23178986
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:46 schreef Meki het volgende:
Nee, doodsverklaring:

http://66.102.9.104/search?q=cache:KtNOeo9EStAJ:www.elqalem.nl/home/Abdelhakim/Theo.htm
quote:
De meest ranzige Nederlander die dit kikkerlandje rijk is heeft weer met zijn gevorkte tong de naam van onze profeet mohammed (vzmh) bezoedeld. Hij noemt de profeet ‘liefhebbende pedofiel’. Daarnaast bezigt hij Allah’s naam op een uiterste smakeloze manier.

De redactie van elqalem.nl is dit perverse mannetje spuugzat. Als het in onze macht lag hadden we een fatwa over hem uitgesproken waarvan de ayatollah wit zou wegtrekken. We begrijpen niet hoe zo’n mislukt figuur elke keer kan wegkomen met zulke laaghartige en beledigende uitspraken.

Ben je het met de redactie van elqalem.nl eens dan kun je een boodschap of handtekening achterlaten op het forum van elqalem.nl. Wanneer we een zeer groot aantal boodschappen/ handtekeningen hebben verzameld dan zullen we die uitprinten en overhandigen aan minister Rita Verdonk van integratie.

Op deze manier willen we duidelijk maken dat we dit soort beledigingen niet tolereren. klik hier om direct naar het forum te gaan.

de redactie
Zie ook hier:
Theo van Gogh op elqalem.nl
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  maandag 8 november 2004 @ 22:50:46 #8
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_23179029
quote:
Kom op, dit meen je toch niet? Dit is bewust een bepaalde groep provoceren. Iets wat dan wel weer mag?

Ik heb van de homobeweging absoluut geen last en zij zijn uitstekend geintregreerd in de westerse maatschappij, dus daar hebben wij Nederlanders geen last van.
als in goochelaar
  maandag 8 november 2004 @ 22:52:45 #9
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23179084
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:44 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Ik zou die maar helemaal schrappen Internet is een rare wereld, maar daar vertel ik je niets nieuws mee gok ik zo. Als je negatieve stukken schrijft over etnische minderheden krijg je de plisie op bezoek, als je homo's vanuit je religie minderwaardig vindt mag je dat zonder enige consequentie plaatsen. Als je individuen bedreigd pleurt de hele wereld inclusief de tweede kamer over je, maar als je complete bevolkingsgroepen bedreigd kan het rustig door de beugel. Nederland oh Nederland.
En op Fok! is het andersom. Als iemand iets negatiefs over Marokkanen danwel moslims zegt, staat iedereen klaar om het toe te juichen. Nu is er een site die een negatief stuk over homoseksualiteit wil publiceren, en dat kan absoluut niet door de beugel.

Ik ben het met de strekking van hetgeen ze willen plaatsen vast niet eens, ik hoef het ook niet te lezen om tot die conclusie te komen. Ik vind wel dat zij net zoveel recht hebben dat te publiceren als Theo van Gogh het recht had zijn negatieve stukken over moslims te publiceren.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 8 november 2004 @ 22:53:38 #10
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23179121
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:49 schreef Knarf het volgende:

[..]

Nee, doodsverklaring:
Kun je dit niet in dat andere topic blijven roepen? Dit topic gaat niet over dat bericht.
pi_23179122
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:50 schreef Goochie het volgende:

[..]

Kom op, dit meen je toch niet? Dit is bewust een bepaalde groep provoceren. Iets wat dan wel weer mag?

Ik heb van de homobeweging absoluut geen last en zij zijn uitstekend geintregreerd in de westerse maatschappij, dus daar hebben wij Nederlanders geen last van.
wat theo zegt is wel Meningsuiting en de Redactie van Al Qalem niet
pi_23179135
Meki moet dood omdat ze in het openbaar moslim is en ik vind dat moslims dood moeten die hier in het openbaar voor uitkomen (vrijheid van meningsuiting????????)
pi_23179148
@Goochie: Bepaalde Moslims vinden dat van Gogh hen bewust provoceerde.
pi_23179155
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:49 schreef Knarf het volgende:

[..]

Nee, doodsverklaring:
Uhm nee.

Ze stellen :

De homosexuele daad moet plaatsvinden terwijl 4 mannen met baarden en zonder zonden getuige zijn, dan mag een homo naar beneden worden geflikkerd, en dan ook nog niet in Nederland. Kortom, in de praktijk zal er geen homo naar beneden geflikkerd mogen worden.

Bovendien is het gewoon een mening, geen frisse, maar toch. Wat mij opvalt is dat Nederlanders altijd ineens begaan zijn met het lot van homo's als een moslim er wat over zegt, terwijl de rest van de tijd de gemiddelde Nederlander ook niks van homo's moet weten of het een afwijking vindt. Schijnheilig.

Dit is gewoon provocerend gedrag dat van Gogh ook liet zien, niets meer en niets minder.
  maandag 8 november 2004 @ 22:54:44 #15
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_23179161
quote:
goh ik heb ook nog een mening over die gelegenheidsmoslims :

flikker lekker op naar marokko of een ander land als het hier niet naar je zin gaat!!
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_23179226
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:54 schreef SwOoSh het volgende:

[..]

flikker lekker op naar marokko of een ander land als het hier niet naar je zin gaat!!
Precies, jij hebt vrijheid van meningsuiting begrepen.
  maandag 8 november 2004 @ 22:57:53 #17
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_23179249
Huichelaars. Zelf niet willen aanpassen maar wel opleggen dat anderen dat doen.

Wat mij betreft kunnen dit soort sites op zwart blijven. Permanent.
Nie sloan mo schuppe!
  maandag 8 november 2004 @ 22:58:10 #18
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_23179260
@Gallo

Iemand van een gebouw afgooien is in mijn ogen iets erger. Dat is bijna een doodsverklaring aan alle homo's. Is wel wat anders dan wat Theo verkondigde.
als in goochelaar
  maandag 8 november 2004 @ 23:00:09 #19
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_23179333
Kunnen ze mooi nog even de spelfouten eruit halen.
pi_23179371
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:54 schreef SwOoSh het volgende:

[..]

doe dat lekker zelf maar
pi_23179429
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:58 schreef Goochie het volgende:
@Gallo

Iemand van een gebouw afgooien is in mijn ogen iets erger. Dat is bijna een ddodsverklaring aan alle homo's. Is wel wat anders dan wat Theo verkondigde.
Lees nou ff wat ik schrijf... Ze gaan uit van een puur theoretische gebeurtenis.. Dit is niks anders dan provoceren om te laten zien dat ze zich de mond niet laten snoeren. Ze gebruiken niet voor niets een statement dat eerder al veel stof heeft doen opwaaien.
pi_23179440
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:53 schreef Underdoggy het volgende:
Meki moet dood omdat ze in het openbaar moslim is en ik vind dat moslims dood moeten die hier in het openbaar voor uitkomen (vrijheid van meningsuiting????????)
doodsbedreiging
pi_23179446
Laat ze dat toch publiceren op die site!

Gewoon niet op reageren en doorblijven gaan met wat je normaal doet.!

Bn dan alleen benieuwd wat ze dan gaan doen omdat ze niet gehoord worden!!
Gaan ze dan hardhandig hun mening bijzetten??
Thank Drunk I'm a Goddess!
  maandag 8 november 2004 @ 23:04:34 #24
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_23179470
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:01 schreef Meki het volgende:

[..]

doe dat lekker zelf maar
Nou ik was allang vertrokken hier als ik de kans had gehad hoor. Ergens naar een land waar niet van die moslims wonen die iedereen veroordelen(of vermoorden) die niet in hun straatje passen
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  maandag 8 november 2004 @ 23:06:09 #25
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_23179516
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:03 schreef prupke het volgende:

dan schiet er weer een of andere extremist een homo dood.......
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_23179537
vraag je jezelf toch af wie hier nou discrimineert...
Liever één kut in de hand, dan de lucht van tien!
pi_23179540
Wat mij stoort is het gedeelte van 'maar niet in Nederland'. Ik las ook eens een stuk met de strekking dat die man de sharia wel in wilde voeren maar dat dat in Nederland nog niet kon.

Dat betekent dus dat als die mensen ooit in control komen dat de kans aanwezig is dat die ingevoerd wordt. Met de gedachte dat de groep moslims over een jaar of 30 de grootste bevolkingsgroep is, is dat geen fijne gedachte.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_23179558
Joehoe
  maandag 8 november 2004 @ 23:08:12 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23179572
er zal een herijking moeten plaatsvinden

iets tegen homo's hebben is een mening. Oproepen tot een fatwa gaat imho al te ver, zelfde als met het hoofd naar beneden iemand van een flat gooien.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23179604
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:03 schreef prupke het volgende:

Juist dat laatste is waar het gevaar schuilt. We hebben te maken met een groepje moslimjongeren, waarvan een vrij klein deel er zeer extremistische denkbeelden op nahoudt die ze kunnen overbrengen op andere moslimjongeren. Als je iets maar vaak genoeg hoort, ga je erin geloven. Wat ze alleen niet in de gaten hebben, is dat ze hun eigen positie in Nederland onmogelijk maken. Houden ze hun extremistische koers vast, dan zullen steeds meer moslims (ook de welwillende) de dupe worden van bedreigingen, vernielingen en andere vormen van geweld. Ik keur dat laatste zeker niet goed. Zou graag zien dat we in dit land de 'leven en laten leven' insteek erop na hielden, maar initiatieven zoals van die moslimjongeren zijn allesbehalve een stap in de goede richting.
pi_23179608
Marokkanen dit, Marokkanen dat, zit ik op maroc.nl, of zoiets? Je zou het zowat denken, .
pi_23179624
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:06 schreef SwOoSh het volgende:

[..]

dan schiet er weer een of andere extremist een homo dood.......
Ja en als ze dat dan gaan doen dan is voor mij de kous af!
Dan mogen we echt lomp gaan worden. Nationale uitverkoop gaan houden!
pi_23179627
Omg, wat een ontzettende mafkezen.
Openlijk bedreigen ze homo's maar ze zijn verontwaardigd en stoppen hun wegblog als ze zelf bedreigingen binnenkrijgen.
Dit soort personen moeten snoeihard aangepakt worden.
Ze komen er onomwonden voor uit dat ze als "zij" aan de macht zijn homo's willen vermoorden ???
Dan verliest ondergetekende zijn resterende fatsoen hoor.
Keihard straffen.
Het huidige wetboek van strafrecht voldoet niet om dit soort mensen te kunnen aanpakken.
Willen wij als samenleving de nuance behouden en niet vervallen in generaliseringen dan moet deze mensen (inlcuis symphatisanten) een halt worden toegeroepen.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_23179629
Tis maar te hopen dat deze geschiedenisleraar niet in Nederland les gaat geven .
  maandag 8 november 2004 @ 23:10:18 #35
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23179647
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat mij stoort is het gedeelte van 'maar niet in Nederland'. Ik las ook eens een stuk met de strekking dat die man de sharia wel in wilde voeren maar dat dat in Nederland nog niet kon.

Dat betekent dus dat als die mensen ooit in control komen dat de kans aanwezig is dat die ingevoerd wordt. Met de gedachte dat de groep moslims over een jaar of 30 de grootste bevolkingsgroep is, is dat geen fijne gedachte.
tsja, gelukkig zijn alle moslims hetzelde niet...? of ga je er voor het gemak vanuit dat alle moslims hier de sharia in willen voeren?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23179669
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:54 schreef Gallo het volgende:
(..) terwijl de rest van de tijd de gemiddelde Nederlander ook niks van homo's moet weten of het een afwijking vindt.
(..)
? Ik ben die gemiddelde Nederlander al lang niet meer tegengekomen. Mensen kunnen het gevoelsmatig afkeuren vanwege hun geloof, of 'er niks mee hebben', maar denigrerende of bedreigende zaken zijn nauwelijks te vinden. Ook op willekeurige grote internetforums niet. Niet eens omdat er gecensureerd wordt, mensen met ook maar een beetje kritiek krijgen meestal zo'n beetje half het forum over zich heen. Tijden zijn veranderd, veel mensen kennen homosexuelen in hun dagelijkse omgeving. Nogal wat stigma's zijn de afgelopen decennia weggevallen.

Typisch trouwens dat heilige geschriften het over een gedraging hebben en niet over een geaardheid. Moet je wel bedenken dat ten tijde van schrijven het doodnormaal was om dagenlange orgies te houden, niet zelden met een hoop alcohol en wat menselijke offers. Je zou kunnen zeggen dat bepaalde 'richtlijnen' ooit een prima functie hebben vervuld voor een wat meer sociale omgangsvorm ipv gewelddadige bachanalen, maar dat diezelfde richtlijnen hun doel tegenwoordig schromelijk voorbij schieten.

Nog iets typisch: in nogal wat landen waar homosexualiteit als doodzonde wordt gezien is zoenen en hand in hand lopen tussen mannen uiting van vriendschap. En dat terwijl in (orthodox) Nederland dit juist weer als ongewenste uitingen wordt gezien.

't is nooit goed.
pi_23179732
Als ik het goed begrijp mag je alles dus zeggen als je er maar voor zet: Van mijn geloof dit ... of .... dat ...

Aan de andere kant, er zouden toch ook wel Islamitische homo's zijn?

p.s. Dit zeg ik vanuit mijn geloof.
pi_23179759
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:09 schreef Overlast het volgende:

Het huidige wetboek van strafrecht voldoet niet om dit soort mensen te kunnen aanpakken.
Het WvS voldoet prima. Bedenk dat het justitiele apparaat in Nederland is gevormd gedurende eeuwen van onverdraagzaamheid. Sterker nog, de wortels liggen in een tijd dat 'sodomie' te vuur en te zwaard vervolgd werd.
pi_23179760
quote:
Omg, wat een ontzettende mafkezen.
Openlijk bedreigen ze homo's maar ze zijn verontwaardigd en stoppen hun wegblog als ze zelf bedreigingen binnenkrijgen.
Dit soort personen moeten snoeihard aangepakt worden.
Ze komen er onomwonden voor uit dat ze als "zij" aan de macht zijn homo's willen vermoorden ???
Dan verliest ondergetekende zijn resterende fatsoen hoor.
Keihard straffen.
Willen wij als samenleving de nuance behouden en niet vervallen in generaliseringen dan moet deze mensen (inlcuis symphatisanten) een halt worden toegeroepen.
Weet je wat ik echt jammer vind?? Bij hun geloof of hoe je het ook wil noemen daar leven ook homo's en die kunnen er niet eens vooruit komen want dan maken ze de familie ten schande en mogen ze dus volgens hun worden doodgemaakt (op wat voor manier dan ook) EREMOORD noemen ze dat dan.

Ik noem dat sneu....
pi_23179783
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:10 schreef Re het volgende:

[..]

tsja, gelukkig zijn alle moslims hetzelde niet...? of ga je er voor het gemak vanuit dat alle moslims hier de sharia in willen voeren?
Het stemgedrag van Nederland heeft me wel vaker verbaasd, en zeker als er weinig partijen zijn die de islam in hun programma opnemen dan is dat wel iets wat kan gebeuren.

maar het is idd wel erg kort door de bocht en het is ook meer een 'what if' scenario.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_23179800
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:06 schreef UnleashMitch het volgende:

Met de gedachte dat de groep moslims over een jaar of 30 de grootste bevolkingsgroep is
*zucht*

http://statline.cbs.nl/St(...)&PA=37325&D2=126,220
http://statline.cbs.nl/St(...)NL&PA=37380bev&D1=1-
http://statline.cbs.nl/St(...)A=70086ned&D1=1&D2=a

Ga jij eens uitrekenen over hoeveel jaar er een meerderheid aan moslims is. En dan hoef je niet eens rekening te houden met stemgerechtigd, of de islam dan nog steeds is als nu en dat alle moslims een sharia willen. Succes.
  maandag 8 november 2004 @ 23:15:38 #42
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23179842
quote:
Net als alle mensen die het met de ook al niet zo genuanceerde Theo van Gogh eens zijn? Moeten we die ook keihard aanpakken?
pi_23180036
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:53 schreef Underdoggy het volgende:
heu? Is Meki een chick??????
pi_23180412
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:03 schreef Meki het volgende:

[..]

doodsbedreiging
homo's van een gebouw afgooien niet?
  maandag 8 november 2004 @ 23:38:37 #45
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23180443
Ik denk dat dat een verstandige beslissing van ze is
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 8 november 2004 @ 23:53:16 #46
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23180774
quote:

[..]

Oh, dat is dan weer iets wat wijlen Theo van G. niet deed
quote:
Maar we leven in een democratie, iedereen mag zijn stem laten horen, precies zoals elqalem.nl het zegt:"We laten ons niet monddood maken"

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23180851
[quote]Op maandag 8 november 2004 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee ik kan nergens vinden waar Theo van Gogh moslims met hun hoofd van een flat wil afgooien... Mohammed is een kinderneuker... klopt gewoon...
pi_23180923
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Maar we leven in een democratie, iedereen mag zijn stem laten horen, precies zoals elqalem.nl het zegt:"We laten ons niet monddood maken"

Theo provoceerde wel, maar bedreigde niemand met de dood, iets wat die geitenneukers wel doen

dinsdag 9 november 2004 @ 00:07:57 #49
13462 BansheeBoy
pi_23181070
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:56 schreef Underdoggy het volgende:
[quote]Op maandag 8 november 2004 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee ik kan nergens vinden waar Theo van Gogh moslims met hun hoofd van een flat wil
Maar je kan wel overal vinden dat wijl hij een troll was i.r.l HIj provoceerde, en daar had ik het over, die tekst van jou slaat nergens op, alsof ik dat bedoel

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 9 november 2004 @ 00:11:15 #50
13462 BansheeBoy
pi_23181143
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 00:00 schreef Absinth het volgende:

[..]

Theo provoceerde wel, maar bedreigde niemand met de dood, iets wat die geitenneukers wel doen

Hij was inderdaad meer iemand van de koude oorlog

pi_23181149
wat een stelletje debielen ook. HOMO OF GEEN HOMO wat kan het mij verdomme tyfen . Sommige lui op deze planeet zijn gewoon oer dom

zo dat is eruit!

Wat gaat het ze aan of iemand homo is of niet?? zolang ze niet in je hol lopen te roeren tijdens een ritje metro moet je gewoon je smoel houden over andere mensen die anders willen leven ... altijd dat bemoeien met andermans leven..word je toch ontiegelijk ziek van.
  dinsdag 9 november 2004 @ 00:24:20 #52
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_23181366
Misschien een beetje off-topic:

Maar waarom doen we allemaal alsof homo's zo ontzettend geaccepteerd zijn binnen de nederlandse samenleving.

Ik ben een student van 18 en ik moet zeggen dat onder jongeren het woord homo nogsteeds als scheldwoord wordt gebruikt.
Dit is natuulijk heel wat anders dan homo's van een gebouw afgooien, maar het laat wel zien dat homo's nog lang niet geaccepteerd zijn in onze samenleving.

Overigens ben ik een turkse Nederlander en ook moslim. Mijn standpunt over homo's: Van mij mag je best homo zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je homo bent wat soms wel gebeurd onder de homo's. Voor de rest heb ik nix tegen op de gasten behalve dat ik het een onsmakelijk idee vind dat ze elkaar een beetje in het aarsje nemen. Maar das mijn mening
pi_23181405
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:49 schreef dVTB het volgende:

[..]

Kan iemand alsjeblieft zorgen dat deze figuur zo snel mogelijk wordt weggehaald voor de klas? Je moet er toch niet aan denken dat zo'n ziek figuur z'n zielige denkbeelden op leerlingen gaat overbrengen?
met dit stukje ben ik het volledig eens!
<hr>
pi_23181485
Ze kiezen net als Theo van Gogh de provocatie... okee... als ik dan maar wel om ze kan lachen.
  dinsdag 9 november 2004 @ 00:36:49 #55
87946 Last_Action_Hero
Ride to live, live to ride: HD
pi_23181556
quote:
Van mij mag je best homo zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je homo bent wat soms wel gebeurd onder de homo's.
Wat is daar op tegen? Al roepen dat soort mensen het door de hele wijk, dan nog heb ik er geen moeite mee. Net zomin als dat ik moeite heb met hoofddoekjes, etc.
Geen linkse rakker, maar een rechtse realist!
pi_23181568
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Net als alle mensen die het met de ook al niet zo genuanceerde Theo van Gogh eens zijn? Moeten we die ook keihard aanpakken?
Ik heb het over het feit dat er in Nederland zo onderhand aardig wat mensen zijn die alle moslims over een kam scheren.
Ik zou graag willen dat het onderscheid tussen deze fundamentalische boerenjongens en de doorsnee ali met de keppel (als in jan met de pet) duidelijk blijft.
Dat kan m.i. alleen als we deze idioten keihard aanpakken.

En reactie op jou:
Natuurlijk was van Gogh niet genuanceerd.
Maar hij riep niet op tot geweld.
pi_23181576
Wat een mietjes zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 9 november 2004 @ 00:39:10 #58
39631 GoeRoe86
pi_23181599
Ik persoonlijk vind dat niet zo fijn... ik weet niet. Voel me ook minder gemakkelijk als mensen dat maar blijven herhalen. Maar das mijn mening.
Ik vind mensen die steeds met hun geloof lopen te pronken ook erg vervelend hoor.
pi_23181630
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:29 schreef Goochie het volgende:

Abbas staat volledig achter de omstreden tekst dat homo's na seks in het openbaar, als straf met hun hoofden naar beneden van hoge gebouwen geworpen mogen worden. Dat mag echter alleen in een islamitisch land, en kan dus niet in Nederland worden toegepast.
Gezellige jongens...

Bevestigd maar weer eens hoeveel debielen er op de wereld rondlopen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23181653
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 00:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik vind mensen die steeds met hun geloof lopen te pronken ook erg vervelend hoor.
Is toch een beetje pimpin'.... kom je eigenlijk alweer snel uit bij "pooier van de" ..... whatever
  dinsdag 9 november 2004 @ 00:42:30 #61
87946 Last_Action_Hero
Ride to live, live to ride: HD
pi_23181661
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 00:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik persoonlijk vind dat niet zo fijn... ik weet niet. Voel me ook minder gemakkelijk als mensen dat maar blijven herhalen. Maar das mijn mening.
Oh ok ik snap je. Ik dacht even dat je met twee maten aan het meten was.
Geen linkse rakker, maar een rechtse realist!
pi_23181727
Ik vind het prima als iemand vind dat ie homo moet zijn
man/vrouw whatever..
maar inderdaad dat geklef en in openbaar tonglebberen mag van mij ook wel minder hoor

Maar dat is mijn mening?
stel je hebt kids die later homo worden?
Wat kun jij daar als ouder zijnde aan doen?
moet je ze dan ook van een toren gooien?

Moeten deze jongens van marokkaanse afkomst dan zelf ervaren wat het is als je kind zegt oke
ik ben homo?
Wat doen ze dan?
Hun eigen kind ombrengen ofzo?

vind het nogal radicaal om dat zo te stellen allemaal..
en ja tegenwoordig schijnt het enorm in te zijn onder de jongeren om maar bi te zijn ofzo?
Nou ja dan denk ik maar zo
misschien ben ik wel ouderwets?
Wie ben ik om te oordelen over een ander zijn leven?
Dat zal God wel doen
als ze aan het laatste avondmaal zitten
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23181813
Alles wat we in de laatste 40 jaar bereikt hebben hier in Nederland aan vrijheden wordt zo wel heel snel afgebroken.....................
pi_23181842
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 00:49 schreef bloodymary het volgende:
Alles wat we in de laatste 40 jaar bereikt hebben hier in Nederland aan vrijheden wordt zo wel heel snel afgebroken.....................
Hey, maar we krijgen er "fatsoen" voor in de plaats.......

terug naar de jaren 50...
pi_23181872
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 00:51 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Hey, maar we krijgen er "fatsoen" voor in de plaats.......

terug naar de jaren 50...
Hear!
Polygoonjournaal
  dinsdag 9 november 2004 @ 00:58:55 #66
39631 GoeRoe86
pi_23181968
Een beetje respect voor elkaar kunnen we anders goed gebruiken!
pi_23182471
Respect ja, ik heb altijd veel respect voor andere mensen.

Er zijn tegenwoordig alleen nog zo weinig mensen waar je respect voor op kunt brengen. Ze blaten maar wat en als je een IQ hebt van 110 val je tegenwoordig al in de categorie intelligent............

Respect, my ass!
pi_23182487
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 01:34 schreef bloodymary het volgende:
Respect ja, ik heb altijd veel respect voor andere mensen.

Er zijn tegenwoordig alleen nog zo weinig mensen waar je respect voor op kunt brengen. Ze blaten maar wat en als je een IQ hebt van 110 val je tegenwoordig al in de categorie intelligent............

Respect, my ass!
en toen?
ik zie geen antwoord of mening van je?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23182503
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

en toen?
ik zie geen antwoord of mening van je?
Misschien snap je het ook gewoon niet. Over intelligentie gesproken...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23182540
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 01:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Misschien snap je het ook gewoon niet. Over intelligentie gesproken...
dat zal het zijn
ik ben dom...
pi_23182552
Ze kunnen best anti-homo zijn, mogen ze lekker zelf weten.

Maar verder wel afblijven van onze homo's, wie naar het stenen tijdperk terug wil mag lekker in Irak gaan wonen en het land helpen opbouwen. Dat dan weer wel.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_23183048
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:

Moeten deze jongens van marokkaanse afkomst dan zelf ervaren wat het is als je kind zegt oke
ik ben homo?
Wat doen ze dan?
Hun eigen kind ombrengen ofzo?
Dat ligt eraan. Je hebt culturele aspecten en religieuze, die elkaar overlappen. Qua cultuur is er niet zo'n enorm verschil mbt homosexualiteit als (oorspronkelijk) in zuid Europese landen. Iedereen moet z'n gang maar gaan, maar loop er niet mee te koop. Dwz. niemand mag merken dat het bestaat. Het religieuze aspect is wat een dergelijk standpunt kan verharden. Het is een van de aspecten, zienswijzen, waarin een religie een dankbaar handvat kan vinden. Dan heb je vervolgens extremistische mensen die bepaalde 'richtlijnen' die ze menen te ontwaren enorm letterlijk nemen. Tel daarop de omgeving waarin iemand verkeert en dan kan het vervelend aflopen. Eerwraak om de schande van de familie teniet te doen. Niet zo heel wereldvreemd hoor, tot in de jaren 60 was het bijvoorbeeld een enorme schande als je als ongetrouwd meisje zwanger werd, in Nederland. Mijn ouders hebben heel het feest mogen meemaken, terwijl mijn beide ouders uit niet-gelovige families kwamen. Geen eerwraak natuurlijk, maar voldoende om het dagelijks leven tot 'heel vervelend' te maken.

Dingen als eerwraak zijn zeer extreme uitingen. Ik wil daar niets mee bagataliseren, iedere vorm van oppressie of gewelddadigheid is er eentje teveel, maar het is niet zo dat iedere moslim, of zelfs een grote minderheid, tot dergelijke dingen in staat is. Kijk voor de aardigheid naar sites/reacties van jonge fanatieke moslims. Die vinden hun ouders maar watjes.

off topic, maar ik ben toch bezig.. ik vind het zo enorm jammer wat er nu gebeurt. Ik ken moslims die precies zo in hun geloof staan als christenen die ik ken. Geen kerkegangers, wel bidden als iemand ziek is bijvoorbeeld. Geen vooroordelen, geen geldingsdrang. Positieve dingen uit hun overtuiging halen en dit delen in daden, niet door praatjes, helemaal niet door dreigementen of wat dan ook. Integriteit in een hoog vaandel, van mening dat extremistische elementen ziek in hun hoofd zijn en alles voor iedereen verpesten.

'Cultuurverrijkers' lees ik weer tig keer in diverse reacties, her en der. En ja, ik vind het een verrijking. Kennismaken met andere culturen is een verrijking van de menselijke cultuur an sich. Dat wil niet zeggen dat aspecten van de oorspronkelijke cultuur het onderspit moeten delven. Absoluut niet. En dat hoeft niet. Er zijn zoveel andere culturen in Nederland waar je nauwelijks niets negatiefs van merkt. Of het nu de Chinese familie op de hoek is, exotische kruiden in een speciaal winkeltje, of het lichtfeest. Verdomme zeg, Nederland is sinds haar ontstaan een multiculturele samenleving. En denk maar niet dat een synagoge in de 17e eeuw in een overwegend katholiek/protestants Nederland 'in het straatbeeld paste'.

Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is, vorige week. Ik ben er nog steeds kapot van, en ik denk elke dag aan van Gogh. 'Ja hij is echt dood', en ik kan het niet bevatten. Bij Fortuyn bleek het om een gek te gaan, hier blijkt het over een ideologie te gaan. Een gedachtegoed dat nota bene mensen ertoe heeft bewogen om asiel aan te vragen in Nederland. 'Tijd van praten is voorbij' hoor ik. Tja. Praten met wie, denk ik dan. Mensen die hun kinderen niet in toom kunnen houden? Dat is bij autochtone Nederlanders al verspilde moeite. Net als praten met extreem-gelovigen van welke religie dan ook.

Nederland is in de war, zei van Agt. Ik deel dat idee, ik ben ook even in de war geweest. Maar gelukkig komt er genoeg onzin op je af om het pak kaarten in je hand te herschikken, en te zien dat de pot nog niet verloren is. Integendeel. 'Vrijheid van meningsuiting' hoor ik, gevolgd door 'snoer hen de mond'. En weer klinken er stemmen om bepaalde mensen grondrechten te ontnemen. Tja. Tja. Tja. Ik zou ondergronds gaan, al zou zo'n wet uberhaupt door de Kamers komen. 'Ruggespraak' en 'hagepreek' zijn uitdrukkingen die we kennen uit een tijd dat een andere religie er op die manier aan moest geloven.

Geef je ogen de kost op internet. Bekijk allerlei sites, van extreem-links, tot extreem-rechts, tot extreem religieus. Maar kijk ook bij de middenmoot. Trek je conclusies.

Sinds 9-11 is er de vrees dat internationaal terrorisme z'n opwachting zou kunnen maken in Nederland. Niet te geloven, maar toch. Enkele maanden geleden werd een verhoogde staat van weet-ik-het in het leven geroepen, er waren aanwijzingen dat er iets op handen was. Iedereen, ook ik, reageerden laconiek. Nu, november 2004, is het gebeurd. En het is niet iets wat uit de lucht komt vallen.

Terrorisme is niets nieuws. Ook niet in Nederland. We hebben gijzelingen gehad op basisscholen in de jaren 70 die uit hadden kunnen lopen op 'Beslan'. Treinen zijn gekaapt, mensen zijn beschoten. Het verschil nu is dat er een andere drijfveer is om te terroriseren. Een drijfveer die aangepakt moet worden. Moslims de schuld geven? Tja, waarom is de Paus nog niet ter verantwoording geroepen voor Noord-ierland, denk ik dan. Laat staan katholieken/protestanten, om het even aan welke kant je staat. Spanje en Basken, Turkeije en Koerden, noem maar op.

Extremisme moet belemmerd worden. Voorkomen is helaas onmogelijk, zelfs het zeer effectieve en nietsontziende Nazi-Duitsland had z'n verzet. Of noem de Rode Khmer, of Stalin, of whatever. Je gaat het niet redden op die manier. Belemmerd dus. Met wetgeving, opsporingsinstanties. Geen wetten die mensen gaan achterstellen op basis van hun mening of (vermeende) afkomst. Je mag ook best een beetje trots zijn op Nederland. Ik ben het in ieder geval wel. Ookal zijn er genoeg redenen en emoties om de noodtoestand uit te roepen en massaal iedereen met een dialect het land uit te gooien zie je dat vooral verontrusting en zelfreflectie de boventoon voert. Geen geitewollensokkengeblaat maar een tegenwoordigheid van geest. Onze voorouders -waar ze ook hebben gewoond- hebben met excessen te maken gehad. Nederland is gebouwd op palen die rusten in een moeras van vooroordelen, onverdraagzaamheid, bedreigingen en crisis. Zonder nationalistisch te willen klinken, nogal wat sociale en humanitaire zienswijzen hebben in Nederland het levenslicht gezien.

Het zit wel goed. Laat extremisten zich aub kapotlopen op de koppigheid van den 'Ollander. Net als destijds de imperialistische Fransen, katholieke Engelsen, Spanjolen en Portugezen, nazi Duitsers en wie-ik-ook-vergeten-ben.

Deze nederlander heeft 1 boodschap richting extremisten: maak svp een afspraak met een psycholoog danwel psychiater. Dat bedoel ik niet negatief. Ook niet respectloos en ook niet naief. Met de die-hards ga ik graag in discussie.

Excuus voor deze mega post, lekker scrollen.
pi_23183572
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 00:24 schreef GoeRoe86 het volgende:

... Ik ben een student van 18 ... Overigens ben ik een turkse Nederlander en ook moslim.

Mijn standpunt over homo's: Van mij mag je best homo zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je homo bent wat soms wel gebeurd onder de homo's.
Mijn standpunt over moslims: Van mij mag je best moslim zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je moslim bent wat soms wel gebeurd onder de moslims.

Mijn standpunt over christenen: Van mij mag je best christen zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je christen bent wat soms wel gebeurd onder de christenen.

Mijn standpunt over kappers: Van mij mag je best kapper zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je kapper bent wat soms wel gebeurd onder de kappers.

Mijn standpunt over boeren: Van mij mag je best boer zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je boer bent wat soms wel gebeurd onder de boeren.

Mijn standpunt over meisjes: Van mij mag je best meisje zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je meisje bent wat soms wel gebeurd onder de meisjes.

Mijn standpunt over geiten: Van mij mag je best geit zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je geit bent wat soms wel gebeurd onder de geiten.

Mijn standpunt over varkens: Van mij mag je best varken zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je varken bent wat soms wel gebeurd onder de varkens.

etc.
pi_23183614
Ik vind het nogal een onsmakelijk idee dat mensen die kunnen lezen en schrijven proberen te leven naar prehistorische normen en waarden en die waanideeën dwingend proberen op te leggen aan anderen.

Ik vind het helemaal een onsmakelijk idee dat men discriminerende fascistische ideeën mag verkondigen in Nederland zonder dat daar iets aan gedaan wordt.
pi_23183619
Analogie:

"Eigenlijk zouden lui die dat soort ideeën verkondigen direct op een trein naar Auschwitz gezet moeten worden. Maar dat kan alleen in een fascistisch land, niet in Nederland."
  dinsdag 9 november 2004 @ 06:07:24 #76
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23183634
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 05:51 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind het helemaal een onsmakelijk idee dat men discriminerende fascistische ideeën mag verkondigen in Nederland zonder dat daar iets aan gedaan wordt.
Stuur een brief naar de Belgische ambassade zou ik zeggen .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_23183638
Elqalem .nl
  dinsdag 9 november 2004 @ 06:13:35 #78
13462 BansheeBoy
pi_23183645
Een klein verzoekje voor Keromane: gelieve niet zulke grote teksten op dit forum te deponeren, dat komt de leesbaarheid nl. niet ten goede. Dank u

dinsdag 9 november 2004 @ 06:13:39 #79
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23183646
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 06:10 schreef Vitalogy het volgende:
Elqalem .nl
Maar wordt gehost in België.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  dinsdag 9 november 2004 @ 06:14:27 #80
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23183648
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 06:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Een klein verzoekje voor Keromane: gelieve niet zulke grote teksten op dit forum te deponeren, dat komt de leesbaarheid nl. niet ten goede. Dank u

Soms ben je best grappig BSB.

Ik zie graag meer van dat soort posts
  dinsdag 9 november 2004 @ 06:19:53 #81
13462 BansheeBoy
pi_23183663
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 06:14 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Soms ben je best grappig BSB.

Ik zie graag meer van dat soort posts
Jij ziet graag dat soort posts van mij ? Of die posts van Keromane (wat een vreemde nick) ?

pi_23183665
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 06:13 schreef Dagonet het volgende:

Maar wordt gehost in België.
Oh dat kan ik niet opmaken uit de registratie info. Bovendien is ook het hosting bedrijf Nederlands. De registrant heeft wel heel handig een adres in Marokko opgegeven.

dinsdag 9 november 2004 @ 06:21:02 #83
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23183666
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 06:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij ziet graag dat soort posts van mij ? Of die posts van Keromane (wat een vreemde nick) ?

Die van Keromane.
  dinsdag 9 november 2004 @ 06:22:58 #84
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23183672
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 06:20 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Oh dat kan ik niet opmaken uit de registratie info. Bovendien is ook het hosting bedrijf Nederlands. De registrant heeft wel heel handig een adres in Marokko opgegeven.

Ook het hostingbedrijf is Belgisch

Niet dat het echt terzake doet, tenminste, ik heb geen idee in hoeverre de Belgische wetten verschillen met die van ons inzake de content van o.a. websites
pi_23183679
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 06:22 schreef Dagonet het volgende:
Niet dat het echt terzake doet,
Goh

dinsdag 9 november 2004 @ 06:29:34 #86
13462 BansheeBoy
pi_23183688
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 06:21 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Die van Keromane.
Die van mij dus, tnx

dinsdag 9 november 2004 @ 07:49:55 #87
107474 bertuskamphof
meer dan bezorgd
pi_23183918
als Allah en God, Jahweh en nog meer van die begrippen, tegen homo praktijken, clitoris , penis voorhuid besnijden voor hoofddoekjes om moslima's etc.,waarom dan niet gewoon dat in de schepping gelijk regelen dat die vrouwen hoofddoeken hebben en vrouwen geen clitoris mannen geen voorhuid hersenen van allen maar hetero's nee is niet door de grote Drie geregeld nee daar heeft die grote Drie onderdanen nodig om het even te regelen ,tja wordt al een beetje twijfelachtig vind je ook niet ,.Wie is het echte vriendje en vriendinnetje heel gecompliceerd en dieren homosexuele daad en neigingen ook een vergissing van de grote Drie ,wat raar .Vergeten? Kan toch niet zijn toch zo groot ,vrouw onder de man stellen ,valt mij op dat de meisjes het vrouwenvolk bepaald intelligenter zijn dan die door testosteron gehinderde mannen die zich op t minste of geringste in zijn eer is aangetast .Op de keper beschouwd is is het maar matigjes georganiseer en ingevuld door de grote Drie.Of waren ze vergeetachtig en paar farizeers schriftgeleerden profeten hed ie nodig om de "önvolkomenheden" een beetje te regelen.Laat je niet gekmaken door machtswellustige mannen uit naam van de grote ,"grootste" begrippen.Veel liefs allen dat helpt volgens mij heel vaak. groeten Bertus
pi_23184398
quote:

Maar waarom doen we allemaal alsof homo's zo ontzettend geaccepteerd zijn binnen de nederlandse samenleving.

Ik ben een student van 18 en ik moet zeggen dat onder jongeren het woord homo nogsteeds als scheldwoord wordt gebruikt.
Dit is natuulijk heel wat anders dan homo's van een gebouw afgooien, maar het laat wel zien dat homo's nog lang niet geaccepteerd zijn in onze samenleving.
Dat is idd waar, ben ik met je eens, maar het gaat idd om het verschil tussen met de nek aankijken en van een gebouw afgooien, en DAAR gaat het om.
quote:
Overigens ben ik een turkse Nederlander en ook moslim. Mijn standpunt over homo's: Van mij mag je best homo zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je homo bent wat soms wel gebeurd onder de homo's. Voor de rest heb ik nix tegen op de gasten behalve dat ik het een onsmakelijk idee vind dat ze elkaar een beetje in het aarsje nemen. Maar das mijn mening
Ik ben een Argentijnse Nederlander en overtuigd atheist, mijn standpunt over homo's: van mij mag je homo zijn, en als je zo graag in een jurk de uber-nicht uit wil hangen, ga vooral je gang, zolang je maar van mij afblijft en geen geluidsoverlast veroorzaakt.
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:05:35 #89
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_23194854
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 06:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Tja, discussiëren op inhoud gaat je nogal moeilijk af, hè? Ik meen trouwens ook van jouw hand teksten van een dergelijke omvang gezien te hebben, al hadden ze nog niet 10% van de inhoud die de tekst van Keromane heeft... Maar ik zal ophouden, want ik heb al bijna een hele alinea volgetikt.
pi_23195474
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 02:46 schreef Keromane het volgende:

[..]
Fantastisch verhaal Keromane!

(Zijn dit betere lengtes BsB?)
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_23195608
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:10 schreef Re het volgende:

[..]

Nee, maar het merendeel laat zich wel meezuigen in de manipulatieve uitlatingen van een paar extremisten.
Hou een enquete over de invoering van de sharia en er zal misschien 5-10 % ja op antwoorden.

Als je dezelfde vraag over 30 jaar stelt (theoretisch gezien zouden we een moslimmeerderheid kunnen hebben in de regering) zal dat percentage met 3 tot 4 minimaal vermenigvuldigt worden.

Het eigen denken, het eigen verantwoordelijkheidsgevoel is namelijk veel moslims vreemd, want eigen denken wordt vaak (onnodig dus) als zonde gezien, het zou immers een conflictje met Allah op kunnen leveren.

Ik ga er niet vanuit dat de Sharia hier ingevoerd wordt, maar zeg nooit nooit
Yeah baby Yeah!
pi_23197127
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:04 schreef Elgigante het volgende:
Het eigen denken, het eigen verantwoordelijkheidsgevoel is namelijk veel moslims vreemd, want eigen denken wordt vaak (onnodig dus) als zonde gezien, het zou immers een conflictje met Allah op kunnen leveren.
pi_23211773
Mooi stukje Keromane!
  woensdag 10 november 2004 @ 09:47:43 #95
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23211900
Ik ga een tekst op mijn website plaatsen waarin ik het neuken van geiten af doe als onzedig, en mensen die zich idd een deze hoefdieren vergrijpen mogen van mij ter plekke van de schuur afgegooid worden
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_23215186
quote:
Op woensdag 10 november 2004 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ga een tekst op mijn website plaatsen waarin ik het neuken van geiten af doe als onzedig, en mensen die zich idd een deze hoefdieren vergrijpen mogen van mij ter plekke van de schuur afgegooid worden
Is dat niet stigmatiserend voor de geit? De geit kiest zijn seksuele geaardheid/ voorkeur niet hoor...

Mag die schuur overal staan of moet het bijvoorbeeld per se in de binnenlanden van Nebraska, USA?
  woensdag 10 november 2004 @ 12:31:39 #97
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23215618
quote:
Op woensdag 10 november 2004 12:12 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Is dat niet stigmatiserend voor de geit? De geit kiest zijn seksuele geaardheid/ voorkeur niet hoor...

Mag die schuur overal staan of moet het bijvoorbeeld per se in de binnenlanden van Nebraska, USA?
dat moet ik even aan de voorganger in mijn gebedsrruimte vragen
[..]
pi_23216634
en die man mag geschiedenis les geven...?????
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_23217657
Hoezo nou weer nebraska? wat hebben die nou weer gedaan, afgezien van Bush gestemd...
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 10 november 2004 @ 14:13:55 #100
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23217741
quote:
Op woensdag 10 november 2004 14:09 schreef desiredbard het volgende:
Hoezo nou weer nebraska? wat hebben die nou weer gedaan, afgezien van Bush gestemd...
[..]
pi_23217750
quote:
Op woensdag 10 november 2004 14:09 schreef desiredbard het volgende:
Wooooooah... niet Nebraska generaliseren en stigmatiseren... Uit onderzoek blijkt dat Nebraska een laag gemiddeld IQ heeft en dus wel op Bush MOEST stemmen. Straks komt er weer een site met anti-Nebraska teksten...
  woensdag 10 november 2004 @ 15:31:00 #102
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23219111
Die Marokkanen van die site, die zijn wel erg Pro Amerikaans, met hun anti-homo uitingen.

Ze hebben het vast zelf niet door dat zij en Bush wat dat betreft 2 handen op een buik zijn
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23259495
quote:
Volkomen terecht stelt " Abbas, in woorden van gelijke strekking: " Indien twee mannen elkaar op straat van achteren nemen, en er zijn vier, niet zondige mannen, met baarden bij: dan zijn deze getuige van een zonde. Na de daad wordt het schuldig homo paar van een hoge flat afgeworpen.
Let wel in een islamitisch land, niet in Nederland." [bron Parool 11 - 11 - '04 polder - islam rukt op]

Even volkomen terecht stuurde ik gisteren het volgende, ondertekend, mailtje aan het Parool:
De uitspraak van Abbas analytisch, pardon anaal, verklaard
Een homopaar bezoekt een gezellig thee- danwel koffiehuis. In bijzijn van minstens vier baardapen volvoeren zij de daad. De getuigen kijken likkebaardend toe. Na afloop van de zondige daad, dient het schuldig paar van het dag van een hoge flat te worden geworpen. De vier baardapen voelen het echter in lagere regionen kriebelen. De theorie wordt in praktijk omgezet.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_23259738
Right, that didnt make a lot of sense.
pi_23259766
Het gaat om een satirische site. Heb ik dat goed begrepen?
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:23:53 #106
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23259770
[..]
pi_23259790
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 08:23 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zag een van de makers gisteren in Rondom Tien, die had er best een aardige uitleg over.
pi_23259806
quote:

[..]

Geitenneukers?
underground forever baby
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:34:03 #109
13462 BansheeBoy
pi_23259838
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 08:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zag een van de makers gisteren in Rondom Tien, die had er best een aardige uitleg over.
Was één van de makers van Alqalem.nl bij Rondom 10 ? Dat had ik graag willen zien, vooral omdat ze bijna met alles op één lijn zitten met mij

vrijdag 12 november 2004 @ 08:41:03 #110
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23259876
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 08:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Was één van de makers van Alqalem.nl bij Rondom 10 ? Dat had ik graag willen zien, vooral omdat ze bijna met alles op één lijn zitten met mij

wat maar weer eens heel veel zegt over jou, je denkbeelden en je gedrag
[..]
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:41:58 #111
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23259884
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 08:29 schreef Laton het volgende:

[..]

Geitenneukers?
in het engels: an epithet for conservative Muslims that refers to bestiality with a goat
[..]
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:42:23 #112
13462 BansheeBoy
pi_23259887
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 08:41 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

wat maar weer eens heel veel zegt over jou, je denkbeelden en je gedrag
Ik mag aannemen dat je me na 4 jaar toch wel kent, daar doet deze uitspraak van mij niks aan bij of af

pi_23260154
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 08:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja die had het heel anders verwoord dan wat de pers te m,elden had. Maar de pers tegenwoordig is de hoer van de pers. schrijven onzin om oplage te verkopen en niet de boot te missen.
  vrijdag 12 november 2004 @ 09:13:44 #114
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23260161
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 08:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat je me na 4 jaar toch wel kent, daar doet deze uitspraak van mij niks aan bij of af

ken je pas 1 jaar ofzo
[..]
pi_23260171
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:13 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ken je pas 1 jaar ofzo
mooi vraag hem mee uit eten
pi_23260237
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:13 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja die had het heel anders verwoord dan wat de pers te m,elden had. Maar de pers tegenwoordig is de hoer van de pers. schrijven onzin om oplage te verkopen en niet de boot te missen.
Die meneer van El Qalem kreeg daar anders gewoon de ruimte van diezelfde pers om zijn verhaal te doen.
  vrijdag 12 november 2004 @ 09:22:07 #117
13462 BansheeBoy
pi_23260260
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:13 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ken je pas 1 jaar ofzo
Ik kom al 4 jaar op Fok! Kom jij zelf nog niet zo lang hier dan ?

pi_23260344
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Die meneer van El Qalem kreeg daar anders gewoon de ruimte van diezelfde pers om zijn verhaal te doen.
Zelfde pers die hem eerst afbrande zonder zijn mening te vragen. Dat is schade die je definitief oploopt dat je achteraf de kans krijgt om je verhaal te doen door Rondomtien heeft niks te maken met de schrijfpers.
  vrijdag 12 november 2004 @ 09:44:45 #119
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23260526
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kom al 4 jaar op Fok! Kom jij zelf nog niet zo lang hier dan ?

ik al bijna 5 zelfs, maar je postgedrag valt me nog niet zo heel lang op
[..]
pi_23260639
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:28 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zelfde pers die hem eerst afbrande zonder zijn mening te vragen. Dat is schade die je definitief oploopt dat je achteraf de kans krijgt om je verhaal te doen door Rondomtien heeft niks te maken met de schrijfpers.
Ze zijn vanaf het begin uitgebreid geciteerd hoor, dus er is wel degelijk naar hun mening gevraagd.
  vrijdag 12 november 2004 @ 09:59:59 #121
13462 BansheeBoy
pi_23260722
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:44 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik al bijna 5 zelfs, maar je postgedrag valt me nog niet zo heel lang op
Hmm, begrijp ik goed dat mijn postgedrag je nu sinds een jaar wel opvalt. Ben ik anders gaan posten ofzo ?

vrijdag 12 november 2004 @ 10:09:37 #122
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23260839
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmm, begrijp ik goed dat mijn postgedrag je nu sinds een jaar wel opvalt. Ben ik anders gaan posten ofzo ?

nou ja precies een jaar is overdreven, maar ja interesses veranderen en sommige users kom je vaak tegen andere minder. Jou kwam ik tegen in d egebruikelijke moslimtopics. Zeg iets over moslims en jij zit er bovenop....

apart, net zoals je in een immigratietopic zeker een discussie met Vhiper kunt verwachten. Sommige users hebben gewoon bepaalde obsessies waar ze dagelijks mee bezig zijn... ikzelf huppel gewoon over het hele forum, iemand als jou is alleen te porren als het onderwerp iets met moslims te maken heeft, Vhiper dus in d eimmigratietopics, SCH voetbalt graag en is een POL-usual...

ieder zijn ding
[..]
pi_23260861
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze zijn vanaf het begin uitgebreid geciteerd hoor, dus er is wel degelijk naar hun mening gevraagd.
Ze zijn inderdaad uitgebreid geciteerd en naar eigen invulling . Daarmee kan ik iedere site extreem maken.
pi_23260925
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ze zijn inderdaad uitgebreid geciteerd en naar eigen invulling . Daarmee kan ik iedere site extreem maken.
Ja - dat kan inderdaad.
pi_23261293
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het valt me wel op dat je Islamitische gedachtengangen en uittingen die af en toe niet fris zijn met hand en tand verdedigd.
Om nu iedereen die bij een interview door de mand valt meteen een slachtoffer te noemen gaat me te ver.
Yeah baby Yeah!
pi_23261453
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:09 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

apart, net zoals je in een immigratietopic zeker een discussie met Vhiper kunt verwachten. Sommige users hebben gewoon bepaalde obsessies waar ze dagelijks mee bezig zijn... ikzelf huppel gewoon over het hele forum, iemand als jou is alleen te porren als het onderwerp iets met moslims te maken heeft, Vhiper dus in d eimmigratietopics, SCH voetbalt graag en is een POL-usual...

ieder zijn ding
Jou kom ik volgens mij opvallend vaak tegen bij ranzige topics
pi_23261461
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:35 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het valt me wel op dat je Islamitische gedachtengangen en uittingen die af en toe niet fris zijn met hand en tand verdedigd.
Om nu iedereen die bij een interview door de mand valt meteen een slachtoffer te noemen gaat me te ver.
Ga je nog wat zinnigs zeggen?
pi_23262009
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ga je nog wat zinnigs zeggen?
Dat vraag ik dus aan jou
Yeah baby Yeah!
pi_23262199
quote:

andwoord al gehad op de vraag dat hier stond

Waarom moeten mensen volgens jou alles met mate doen?
er is toch niks mis mee met trots zijn op jezelf?
ik ben homo, en heb gister een knal roze fluoriserende tas gekocht, niet omdat ik nou zo graag relnicht uit hang, maar juist om voor mensen zoals jij eens lekker dwars te zijn
een statement dat ik trots ben op mezelf, dus dus ook op mijn geaardheid!
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:23:16 #130
13462 BansheeBoy
pi_23262235
Check eventueel de volgende link. Volgens mij is het topic al gesloten. Maar er staan wel wat interessante aanknopingspunten

Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

pi_23262356
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Check eventueel de volgende link. Volgens mij is het topic al gesloten. Maar er staan wel wat interessante aanknopingspunten

Ik wil dadelijk wel even een paar vragen stellen over de 'aanknopingspunten', maar heb je ook veldwerk verricht voordat je tot je conclusies gekomen bent of heb je 'je feiten' uit de Koran of van de Immam uit Dordrecht?
Yeah baby Yeah!
pi_23262401
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:12 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat vraag ik dus aan jou
Dan mag je toch echt bij jezelf beginnen maar dat laat je weer gaan zoals altijd. Kom maar eens met goede argumenten zou ik zeggen misschien dat ik dan wat zinnigs terug zeg op jouw stukken.
pi_23262428
-- edit --

iets verkeerd gegaan

[ Bericht 76% gewijzigd door Xiance op 12-11-2004 11:39:31 ]
pi_23262449
quote:

Figuren die dit soort onzin schrijven proberen hun eigen homofiele gevoelens te onderdrukken en projecteren hun innerlijke angst d.m.v. discriminatie op anderen die deze kenmerken hebben. Sigmund had daar een naam voor ... reactievorming of iets dergelijks.
pi_23262459
quote:

Bezoek eens een bibliotheek ofzo. Of bezoek het Coc. In ieder geval..baseer je eens op feiten en niet op datgene wat jij hoopt/denkt/gokt dat de waarheid is.
underground forever baby
pi_23262499
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:30 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dan mag je toch echt bij jezelf beginnen maar dat laat je weer gaan zoals altijd.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:35:33 #137
13462 BansheeBoy
pi_23262507
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:33 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Figuren die dit soort onzin schrijven proberen hun eigen homofiele gevoelens te onderdrukken en projecteren hun innerlijke angst d.m.v. discriminatie op anderen die deze kenmerken hebben. Sigmund had daar een naam voor ... reactievorming of iets dergelijks.
Jouw conclusie is dat ik dus homo ben volgens jou ? Er zullen ongetwijfeld andere mannen op Fok! komen die je partner willen zijn, ik daarentegen niet, ik val nl. alleen op vrouwen. Je bent trouwens niet de eerste op Fok! die een verkapte-versierpoging onderneemt voor mij

pi_23262572
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jouw conclusie is dat ik dus homo ben volgens jou ? Er zullen ongetwijfeld andere mannen op Fok! komen die je partner willen zijn, ik daarentegen niet, ik val nl. alleen op vrouwen. Je bent trouwens niet de eerste op Fok! die een verkapte-versierpoging onderneemt voor mij

pi_23262622
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Islamitische vorm van humor?
Yeah baby Yeah!
pi_23262627
quote:

[..]

je hebt wel een nichterige arrogantie..
kom ik vaker tegen in de gayscene..
pi_23262700
quote:

[..]

Dat lijkt me sterk, maar goed. Feit is dat je in dat vod dat je een essay noemt, alleen maar onwaarheden en verzinsels spuwt. Als je op totale bullshit je mening vormt is het niet gek dat mensen zo reageren.
underground forever baby
pi_23262705
quote:

[..]

Maar hoe ben je nu tot je conclusies gekomen?
Dat is namelijk het belangrijkste aan een essay.
Yeah baby Yeah!
pi_23262836
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:43 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar hoe ben je nu tot je conclusies gekomen?
Dat is namelijk het belangrijkste aan een essay.
zo het topic doorlezend blijft ons dat een eeuwige vraag denk ik..
pi_23262870
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:40 schreef Xiance het volgende:

[..]

vrijdag 12 november 2004 @ 11:50:16 #145
13462 BansheeBoy
pi_23262879
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:40 schreef Xiance het volgende:

[..]

Is dit een verkapte uitnodiging om samen met jou naar een homo-sauna te gaan

pi_23262926
quote:

[..]

Ontkenning is weer een ander afweermechanisme wat Freud beschreef ...
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:52:28 #147
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23262939
quote:
ik val nl. alleen op vrouwen.
ja, maar wel op vrouwen met snorren

[..]
pi_23262942
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Islamitische vorm van humor?
Elgigantisch DOM
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:57:27 #149
13462 BansheeBoy
pi_23263080
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:52 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Ontkenning is weer een ander afweermechanisme wat Freud beschreef ...
LOL, dus als ik zeg:

- Ik ben Homo

Dan is het goed, dan klopt het wel, dan ben je het met me eens. Maar als ik zeg:

- Ik ben geen Homo

Dan is het niet goed en ben ik het aan het ontkennen e.d.

Wat je ook verzint, ik ga toch niet met je mee naar de saunna. Ik ben al getrouwd, MET EEN VROUW !

En nu kappen met die versierpogingen !

pi_23263106
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Is dit een verkapte uitnodiging om samen met jou naar een homo-sauna te gaan

zou je mee willen dan?
mag wel hoor, gaan we samen lekker zitten zweten, en dan spoel ik je daarna flink schoon

nee hoor, ik heb je liever ver uit mijn buurt.
heterosexualiteit is een ziekte, en ik ben net genezen van de griep

(bovenstaande is natuurlijk pure sarcasme)
pi_23263226
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

LOL, dus als ik zeg:

- Ik ben Homo

Dan is het goed, dan klopt het wel, dan ben je het met me eens. Maar als ik zeg:

- Ik ben geen Homo

Dan is het niet goed en ben ik het aan het ontkennen e.d.

Wat je ook verzint, ik ga toch niet met je mee naar de saunna. Ik ben al getrouwd, MET EEN VROUW !

En nu kappen met die versierpogingen !

Wat ik gezegd heb is dat homohaat & discriminatie het schoolvoorbeeld zijn van een bepaald afweermechanisme, namelijk reactievorming.
De rest komt uit jouw toetsenbord en mag je jouw innerlijke zelf dus vooral aanrekenen.
pi_23263244
Ik denk niet dat je homo bent hoor BSB - maar het valt me wel op dat mensen zoals jij je zo gigantisch druk maken over homoseksualiteit en het er zoveel over hebben - hoeft niet hoor, wij redden ons wel
pi_23263279
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Elgigantisch DOM
Dus wat Banshee schreef is dom?

Het wordt tijd dat je overdag weer mag eten Chadi, op het moment bak je er niks van.
Misschien ben je uitgeput.
Yeah baby Yeah!
pi_23263320
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 12:06 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dus wat Banshee schreef is dom?

Het wordt tijd dat je overdag weer mag eten Chadi, op het moment bak je er niks van.
Misschien ben je uitgeput.
niet dom,
eerder.. hoe heet dat als iemand te weinig onderwijs heeft genoten?
pi_23263451
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 12:08 schreef Xiance het volgende:

[..]

niet dom,
eerder.. hoe heet dat als iemand te weinig onderwijs heeft genoten?
Ik zou het zo niet willen noemen, maar 3/4 van zijn posts kunnen onder de noemer kretologie geplaatst worden.
als daar vragen over gesteld worden, worden ze 'toevallig' over het hoofd gezien, maar de eerste beste provocatie (Banshee vogens mij ben je zelf een homofiel, aldus een v/d users) wordt meteen tegengesproken en daarna worden waarschijnlijk de vingers gewassen omdat deze op het toetsenbord de combinatie h o m o hebben gemaakt.

Maar over tolerantie op Fok (bij de meesten althans) hoeven we niet te klagen, Banshee spreekt zichzelf iedere dag meermaals tegen, maar wordt elke dag luidruchtig begroet, meestal serieus genomen in een discussie(waar hij in het verleden weer andere dingen over zei) en dat lijkt me een goed teken voor JP en consorten.
Yeah baby Yeah!
pi_23263528
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 12:14 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik zou het zo niet willen noemen, maar 3/4 van zijn posts kunnen onder de noemer kretologie geplaatst worden.
als daar vragen over gesteld worden, worden ze 'toevallig' over het hoofd gezien, maar de eerste beste provocatie (Banshee vogens mij ben je zelf een homofiel, aldus een v/d users) wordt meteen tegengesproken en daarna worden waarschijnlijk de vingers gewassen omdat deze op het toetsenbord de combinatie h o m o hebben gemaakt.

Maar over tolerantie op Fok (bij de meesten althans) hoeven we niet te klagen, Banshee spreekt zichzelf iedere dag meermaals tegen, maar wordt elke dag luidruchtig begroet, meestal serieus genomen in een discussie(waar hij in het verleden weer andere dingen over zei) en dat lijkt me een goed teken voor JP en consorten.
selectief lezen, a'la oostindisch blind zijn

een passieve verdediging is nog altijd de slimste tactiek als je toch niks aan te voeren hebt.
tenslotte, wat je niet aanvoert kan ook niet tegen je gebruikt worden
ik snap BSB wel, enigsinds.. denk ik.. mischien..
pi_23264001
Aangezien ik net zo vergevingsgezind ben als Allah zal ik aan de hand van wat vragen aan Banshee willen weten waarom hij tot deze conclusies is gekomen:

"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
- door Bansheeboy -

Wie of wat zijn homo's en waarom?

Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht. Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.

Waarom valt het onder de noemer "afwijking" ?

De mens heeft als natuurlijk instinct te willen overleven, hoe moeilijk de omstandigheden ook zijn. Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze. Het meest schadelijk gevolg van het homo-isme is de totale vernietiging van de mensenheid omdat zij zich niet (willen) voortplanten.

Bovenal is het een afwijking in de hersens, omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent en altijd handelt naar de geests der voorplanting.

Ok, leuk en aardig, maar zijn er ook echt problemen ?

En of die er zijn ! Veel homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen die wel hun volle verstand gebruiken en dus wel begrijpen dat de "Stekker in het stopcontact" hoort. Problemen die we aan hun te danken hebben zijn o.a.:

- Overvloed aan goedkope laxeermiddel verkrijgbaar op de markt, omdat homo's denken dat hun bruinwerktaferelen voldoende laxerend zijn en dus afzien van aanschaf van deze producten
- Ik kijk zo wel
- Afname ontwikkeling wereldbevolking
- Toename kamikaze-taferelen omdat homo's niet kunnen blijven leven zonder zich schuldig te voelen en dus voor de makkelijkste weg kiezen
- etc.
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding

Hoe lossen we dit probleem dan op ???

Dit probleem is een probleem waar de hele samenleving mee te maken heeft. De enige manier om dit te veranderen is door jongens en meisjes zo vroeg mogelijk te leren hoe het WEL hoort. Opvoeding en educatie is dus van enorm belang !

Te beginnen:
-Waarom waren de barbies van middelmatige kwaliteit?
-Zijn er momenteel veel vrouwen in de bouw werkzaam? zijn deze ook lesbisch?

- Heeft de essayist weleens naar Richard Attenborough op de BBC gekeken of naar National Geographic Channel die ons dagelijks laten zien dat homofilie ook in de dierenwereld voorkomt?

-Heb je navraag gedaan in de markt mbt extra vraag naar laxeermiddelen?
- Hoe weet je dat homo's zich eerder van het leven beroven dan hetero's?
- Vooralsnog groeit de werldbevolking alleen maar, heb jij andere info?
- Is het een probleem dat de herenmode-branche 1 promille ( niet alle homo's lopen in vrouwenkleren namelijk, maar misschien staat het inde Koran) van haar klanten kwijtraakt aan de damesmode-branche?

Hoe wil je deze uitspraken rijmen met jouw credo: Respect is het uitgangspunt?
Yeah baby Yeah!
pi_23268677
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 12:34 schreef Elgigante het volgende:
Aangezien ik net zo vergevingsgezind ben als Allah zal ik aan de hand van wat vragen aan Banshee willen weten waarom hij tot deze conclusies is gekomen:

"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
- door Bansheeboy -

Wie of wat zijn homo's en waarom?

Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht. Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.

Waarom valt het onder de noemer "afwijking" ?

De mens heeft als natuurlijk instinct te willen overleven, hoe moeilijk de omstandigheden ook zijn. Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze. Het meest schadelijk gevolg van het homo-isme is de totale vernietiging van de mensenheid omdat zij zich niet (willen) voortplanten.

Bovenal is het een afwijking in de hersens, omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent en altijd handelt naar de geests der voorplanting.

Ok, leuk en aardig, maar zijn er ook echt problemen ?

En of die er zijn ! Veel homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen die wel hun volle verstand gebruiken en dus wel begrijpen dat de "Stekker in het stopcontact" hoort. Problemen die we aan hun te danken hebben zijn o.a.:

- Overvloed aan goedkope laxeermiddel verkrijgbaar op de markt, omdat homo's denken dat hun bruinwerktaferelen voldoende laxerend zijn en dus afzien van aanschaf van deze producten
- Ik kijk zo wel
- Afname ontwikkeling wereldbevolking
- Toename kamikaze-taferelen omdat homo's niet kunnen blijven leven zonder zich schuldig te voelen en dus voor de makkelijkste weg kiezen
- etc.
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding

Hoe lossen we dit probleem dan op ???

Dit probleem is een probleem waar de hele samenleving mee te maken heeft. De enige manier om dit te veranderen is door jongens en meisjes zo vroeg mogelijk te leren hoe het WEL hoort. Opvoeding en educatie is dus van enorm belang !

Te beginnen:
-Waarom waren de barbies van middelmatige kwaliteit?
-Zijn er momenteel veel vrouwen in de bouw werkzaam? zijn deze ook lesbisch?

- Heeft de essayist weleens naar Richard Attenborough op de BBC gekeken of naar National Geographic Channel die ons dagelijks laten zien dat homofilie ook in de dierenwereld voorkomt?

-Heb je navraag gedaan in de markt mbt extra vraag naar laxeermiddelen?
- Hoe weet je dat homo's zich eerder van het leven beroven dan hetero's?
- Vooralsnog groeit de werldbevolking alleen maar, heb jij andere info?
- Is het een probleem dat de herenmode-branche 1 promille ( niet alle homo's lopen in vrouwenkleren namelijk, maar misschien staat het inde Koran) van haar klanten kwijtraakt aan de damesmode-branche?

Hoe wil je deze uitspraken rijmen met jouw credo: Respect is het uitgangspunt?
ik denk dat ie je vragen niet snapt
pi_23269530
BansheeBoy is een user die ik volstrekt niet serieus neem. Zijn "essay", zoals hij het zelf met trots noemt, is één grote aaneenschakeling van aantoonbare onjuistheden en vooroordelen. Het zijn er zelfs zodanig veel dat het haast onbegonnen werk is om er punt voor punt op te reageren.

BansheeBoy is vooral hier om te provoceren, terwijl hij dan van anderen alle respect verwacht voor zijn geloofsovertuiging en de bijbehorende bekrompen, haatdragende opvattingen. Het allergrappigst (nee, eigenlijk is het diep triest) is nog wel hoe hij homoseksualiteit als "ideologie" betitelt, terwijl hij zijn geloof als een absolute waarheid, een onveranderbaar gegeven ziet. Zo lang dat eerste nog het geval is, is elke discussie volstrekt zinloos.
pi_23272227
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 16:17 schreef dVTB het volgende:
BansheeBoy is een user die ik volstrekt niet serieus neem. Zijn "essay", zoals hij het zelf met trots noemt, is één grote aaneenschakeling van aantoonbare onjuistheden en vooroordelen. Het zijn er zelfs zodanig veel dat het haast onbegonnen werk is om er punt voor punt op te reageren.

BansheeBoy is vooral hier om te provoceren, terwijl hij dan van anderen alle respect verwacht voor zijn geloofsovertuiging en de bijbehorende bekrompen, haatdragende opvattingen. Het allergrappigst (nee, eigenlijk is het diep triest) is nog wel hoe hij homoseksualiteit als "ideologie" betitelt, terwijl hij zijn geloof als een absolute waarheid, een onveranderbaar gegeven ziet. Zo lang dat eerste nog het geval is, is elke discussie volstrekt zinloos.
dan heeft ie dus pech, want ik heb geen respect voor zijn geloof noch voor hem zelf
pi_23281489
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 18:06 schreef Xiance het volgende:

[..]

dan heeft ie dus pech, want ik heb geen respect voor zijn geloof noch voor hem zelf
Heb ik geen respect voor! Kvind het sukkels! Sorry!
underground forever baby
pi_23289372
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 08:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vooral waar het betreft [zelf]spot?
  zondag 14 november 2004 @ 11:44:51 #163
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_23303024
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 01:20 schreef Laton het volgende:

[..]

Heb ik geen respect voor! Kvind het sukkels! Sorry!
Hans Teeuwen
pi_23307664
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 12:04 schreef SCH het volgende:
Ik denk niet dat je homo bent hoor BSB - maar het valt me wel op dat mensen zoals jij je zo gigantisch druk maken over homoseksualiteit en het er zoveel over hebben - hoeft niet hoor, wij redden ons wel
Schat in dat BSB zijn wijsheid haalt uit www.maroc.nl Cyberimam Van Bommel plaatst daar columns over ondermeer seksuele onthouding. Het mannelijk zaad blijkt slechts dan waardevol indien het zich met de vrouwelijke eicel vermengt. Regelrecht overgenomen uit thora en bijbel?
In ieder geval zingen voor synagoge - kerk - moskee uit is zondig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')