Ik zou die maar helemaal schrappenquote:Op maandag 8 november 2004 22:36 schreef Vampier het volgende:
goh ik stel mijn anti marokkaanse text ook maar uit op mijn blog dan.
Kan iemand alsjeblieft zorgen dat deze figuur zo snel mogelijk wordt weggehaald voor de klas? Je moet er toch niet aan denken dat zo'n ziek figuur z'n zielige denkbeelden op leerlingen gaat overbrengen?quote:Op maandag 8 november 2004 22:29 schreef Goochie het volgende:
blabla-bekend geneuzel-blabla .... De privé-gegevens van een van de mensen achter de site zijn openbaar gemaakt. Het gaat om iemand die zich op de site S. Abbas noemt. Het pseudoniem van een 23-jarige Marokkaan, geschiedenisleraar van beroep, uit de omgeving van Rotterdam. Hij is tevens, net als de gehele redactie, met de dood bedreigd. -blabla-bekend geneuzel-blabla
Nee, doodsverklaring:quote:Op maandag 8 november 2004 22:46 schreef Meki het volgende:
Vrijheids van Meningsuiting
Zie ook hier:quote:De meest ranzige Nederlander die dit kikkerlandje rijk is heeft weer met zijn gevorkte tong de naam van onze profeet mohammed (vzmh) bezoedeld. Hij noemt de profeet ‘liefhebbende pedofiel’. Daarnaast bezigt hij Allah’s naam op een uiterste smakeloze manier.
De redactie van elqalem.nl is dit perverse mannetje spuugzat. Als het in onze macht lag hadden we een fatwa over hem uitgesproken waarvan de ayatollah wit zou wegtrekken. We begrijpen niet hoe zo’n mislukt figuur elke keer kan wegkomen met zulke laaghartige en beledigende uitspraken.
Ben je het met de redactie van elqalem.nl eens dan kun je een boodschap of handtekening achterlaten op het forum van elqalem.nl. Wanneer we een zeer groot aantal boodschappen/ handtekeningen hebben verzameld dan zullen we die uitprinten en overhandigen aan minister Rita Verdonk van integratie.
Op deze manier willen we duidelijk maken dat we dit soort beledigingen niet tolereren. klik hier om direct naar het forum te gaan.
de redactie
Kom op, dit meen je toch niet? Dit is bewust een bepaalde groep provoceren. Iets wat dan wel weer mag?quote:Op maandag 8 november 2004 22:46 schreef Meki het volgende:
En op Fok! is het andersom. Als iemand iets negatiefs over Marokkanen danwel moslims zegt, staat iedereen klaar om het toe te juichen. Nu is er een site die een negatief stuk over homoseksualiteit wil publiceren, en dat kan absoluut niet door de beugel.quote:Op maandag 8 november 2004 22:44 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Ik zou die maar helemaal schrappenInternet is een rare wereld, maar daar vertel ik je niets nieuws mee gok ik zo. Als je negatieve stukken schrijft over etnische minderheden krijg je de plisie op bezoek, als je homo's vanuit je religie minderwaardig vindt mag je dat zonder enige consequentie plaatsen. Als je individuen bedreigd pleurt de hele wereld inclusief de tweede kamer over je, maar als je complete bevolkingsgroepen bedreigd kan het rustig door de beugel.
Nederland oh Nederland.
Kun je dit niet in dat andere topic blijven roepen? Dit topic gaat niet over dat bericht.quote:Op maandag 8 november 2004 22:49 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nee, doodsverklaring:
wat theo zegt is wel Meningsuiting en de Redactie van Al Qalem nietquote:Op maandag 8 november 2004 22:50 schreef Goochie het volgende:
[..]
Kom op, dit meen je toch niet? Dit is bewust een bepaalde groep provoceren. Iets wat dan wel weer mag?
Ik heb van de homobeweging absoluut geen last en zij zijn uitstekend geintregreerd in de westerse maatschappij, dus daar hebben wij Nederlanders geen last van.![]()
Uhm nee.quote:Op maandag 8 november 2004 22:49 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nee, doodsverklaring:
goh ik heb ook nog een mening over die gelegenheidsmoslims :quote:Op maandag 8 november 2004 22:46 schreef Meki het volgende:
Precies, jij hebt vrijheid van meningsuiting begrepen.quote:Op maandag 8 november 2004 22:54 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
goh ik heb ook nog een mening over die gelegenheidsmoslims :
flikker lekker op naar marokko of een ander land als het hier niet naar je zin gaat!!![]()
doe dat lekker zelf maarquote:Op maandag 8 november 2004 22:54 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
goh ik heb ook nog een mening over die gelegenheidsmoslims :
flikker lekker op naar marokko of een ander land als het hier niet naar je zin gaat!!![]()
Lees nou ff wat ik schrijf... Ze gaan uit van een puur theoretische gebeurtenis.. Dit is niks anders dan provoceren om te laten zien dat ze zich de mond niet laten snoeren. Ze gebruiken niet voor niets een statement dat eerder al veel stof heeft doen opwaaien.quote:Op maandag 8 november 2004 22:58 schreef Goochie het volgende:
@Gallo
Iemand van een gebouw afgooien is in mijn ogen iets erger. Dat is bijna een ddodsverklaring aan alle homo's. Is wel wat anders dan wat Theo verkondigde.
doodsbedreigingquote:Op maandag 8 november 2004 22:53 schreef Underdoggy het volgende:
Meki moet dood omdat ze in het openbaar moslim is en ik vind dat moslims dood moeten die hier in het openbaar voor uitkomen (vrijheid van meningsuiting????????)
Nou ik was allang vertrokken hier als ik de kans had gehad hoor. Ergens naar een land waar niet van die moslims wonen die iedereen veroordelen(of vermoorden) die niet in hun straatje passenquote:Op maandag 8 november 2004 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
doe dat lekker zelf maar![]()
dan schiet er weer een of andere extremist een homo dood.......quote:Op maandag 8 november 2004 23:03 schreef prupke het volgende:
Laat ze dat toch publiceren op die site!
Gewoon niet op reageren en doorblijven gaan met wat je normaal doet.!
Bn dan alleen benieuwd wat ze dan gaan doen omdat ze niet gehoord worden!!
Gaan ze dan hardhandig hun mening bijzetten??
Juist dat laatste is waar het gevaar schuilt. We hebben te maken met een groepje moslimjongeren, waarvan een vrij klein deel er zeer extremistische denkbeelden op nahoudt die ze kunnen overbrengen op andere moslimjongeren. Als je iets maar vaak genoeg hoort, ga je erin geloven. Wat ze alleen niet in de gaten hebben, is dat ze hun eigen positie in Nederland onmogelijk maken. Houden ze hun extremistische koers vast, dan zullen steeds meer moslims (ook de welwillende) de dupe worden van bedreigingen, vernielingen en andere vormen van geweld. Ik keur dat laatste zeker niet goed. Zou graag zien dat we in dit land de 'leven en laten leven' insteek erop na hielden, maar initiatieven zoals van die moslimjongeren zijn allesbehalve een stap in de goede richting.quote:Op maandag 8 november 2004 23:03 schreef prupke het volgende:
Laat ze dat toch publiceren op die site!
Gewoon niet op reageren en doorblijven gaan met wat je normaal doet.!
Bn dan alleen benieuwd wat ze dan gaan doen omdat ze niet gehoord worden!!
Gaan ze dan hardhandig hun mening bijzetten??
Ja en als ze dat dan gaan doen dan is voor mij de kous af!quote:Op maandag 8 november 2004 23:06 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
dan schiet er weer een of andere extremist een homo dood.......
tsja, gelukkig zijn alle moslims hetzelde niet...? of ga je er voor het gemak vanuit dat alle moslims hier de sharia in willen voeren?quote:Op maandag 8 november 2004 23:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat mij stoort is het gedeelte van 'maar niet in Nederland'. Ik las ook eens een stuk met de strekking dat die man de sharia wel in wilde voeren maar dat dat in Nederland nog niet kon.
Dat betekent dus dat als die mensen ooit in control komen dat de kans aanwezig is dat die ingevoerd wordt. Met de gedachte dat de groep moslims over een jaar of 30 de grootste bevolkingsgroep is, is dat geen fijne gedachte.
? Ik ben die gemiddelde Nederlander al lang niet meer tegengekomen. Mensen kunnen het gevoelsmatig afkeuren vanwege hun geloof, of 'er niks mee hebben', maar denigrerende of bedreigende zaken zijn nauwelijks te vinden. Ook op willekeurige grote internetforums niet. Niet eens omdat er gecensureerd wordt, mensen met ook maar een beetje kritiek krijgen meestal zo'n beetje half het forum over zich heen. Tijden zijn veranderd, veel mensen kennen homosexuelen in hun dagelijkse omgeving. Nogal wat stigma's zijn de afgelopen decennia weggevallen.quote:Op maandag 8 november 2004 22:54 schreef Gallo het volgende:
(..) terwijl de rest van de tijd de gemiddelde Nederlander ook niks van homo's moet weten of het een afwijking vindt.
(..)
Het WvS voldoet prima. Bedenk dat het justitiele apparaat in Nederland is gevormd gedurende eeuwen van onverdraagzaamheid. Sterker nog, de wortels liggen in een tijd dat 'sodomie' te vuur en te zwaard vervolgd werd.quote:Op maandag 8 november 2004 23:09 schreef Overlast het volgende:
Het huidige wetboek van strafrecht voldoet niet om dit soort mensen te kunnen aanpakken.
Weet je wat ik echt jammer vind?? Bij hun geloof of hoe je het ook wil noemen daar leven ook homo's en die kunnen er niet eens vooruit komen want dan maken ze de familie ten schande en mogen ze dus volgens hun worden doodgemaakt (op wat voor manier dan ook) EREMOORD noemen ze dat dan.quote:Op maandag 8 november 2004 23:09 schreef Overlast het volgende:
Omg, wat een ontzettende mafkezen.
Openlijk bedreigen ze homo's maar ze zijn verontwaardigd en stoppen hun wegblog als ze zelf bedreigingen binnenkrijgen.
Dit soort personen moeten snoeihard aangepakt worden.
Ze komen er onomwonden voor uit dat ze als "zij" aan de macht zijn homo's willen vermoorden ???
Dan verliest ondergetekende zijn resterende fatsoen hoor.
Keihard straffen.
Het huidige wetboek van strafrecht voldoet niet om dit soort mensen te kunnen aanpakken.
Willen wij als samenleving de nuance behouden en niet vervallen in generaliseringen dan moet deze mensen (inlcuis symphatisanten) een halt worden toegeroepen.
Het stemgedrag van Nederland heeft me wel vaker verbaasd, en zeker als er weinig partijen zijn die de islam in hun programma opnemen dan is dat wel iets wat kan gebeuren.quote:Op maandag 8 november 2004 23:10 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, gelukkig zijn alle moslims hetzelde niet...? of ga je er voor het gemak vanuit dat alle moslims hier de sharia in willen voeren?
*zucht*quote:Op maandag 8 november 2004 23:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat mij stoort is het gedeelte van 'maar niet in Nederland'. Ik las ook eens een stuk met de strekking dat die man de sharia wel in wilde voeren maar dat dat in Nederland nog niet kon.
Met de gedachte dat de groep moslims over een jaar of 30 de grootste bevolkingsgroep is
Net als alle mensen die het met de ook al niet zo genuanceerde Theo van Gogh eens zijn? Moeten we die ook keihard aanpakken?quote:Op maandag 8 november 2004 23:09 schreef Overlast het volgende:
Willen wij als samenleving de nuance behouden en niet vervallen in generaliseringen dan moet deze mensen (inlcuis symphatisanten) een halt worden toegeroepen.
heu? Is Meki een chick??????quote:Op maandag 8 november 2004 22:53 schreef Underdoggy het volgende:
Meki moet dood omdat ze in het openbaar moslim is en ik vind dat moslims dood moeten die hier in het openbaar voor uitkomen (vrijheid van meningsuiting????????)
homo's van een gebouw afgooien niet?quote:Op maandag 8 november 2004 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
doodsbedreiging![]()
Oh, dat is dan weer iets wat wijlen Theo van G. niet deedquote:Op maandag 8 november 2004 22:50 schreef Goochie het volgende:
[..]
Kom op, dit meen je toch niet? Dit is bewust een bepaalde groep provoceren. Iets wat dan wel weer mag?
Maar we leven in een democratie, iedereen mag zijn stem laten horen, precies zoals elqalem.nl het zegt:"We laten ons niet monddood maken"quote:Ik heb van de homobeweging absoluut geen last en zij zijn uitstekend geintregreerd in de westerse maatschappij, dus daar hebben wij Nederlanders geen last van.![]()
Theo provoceerde wel, maar bedreigde niemand met de dood, iets wat die geitenneukers wel doenquote:Op maandag 8 november 2004 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, dat is dan weer iets wat wijlen Theo van G. niet deed
[..]
Maar we leven in een democratie, iedereen mag zijn stem laten horen, precies zoals elqalem.nl het zegt:"We laten ons niet monddood maken"
Maar je kan wel overal vinden dat wijl hij een troll was i.r.l HIj provoceerde, en daar had ik het over, die tekst van jou slaat nergens op, alsof ik dat bedoelquote:Op maandag 8 november 2004 23:56 schreef Underdoggy het volgende:
[quote]Op maandag 8 november 2004 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, dat is dan weer iets wat wijlen Theo van G. niet deed
Nee ik kan nergens vinden waar Theo van Gogh moslims met hun hoofd van een flat wil
Hij was inderdaad meer iemand van de koude oorlogquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:00 schreef Absinth het volgende:
[..]
Theo provoceerde wel, maar bedreigde niemand met de dood, iets wat die geitenneukers wel doen
met dit stukje ben ik het volledig eens!quote:Op maandag 8 november 2004 22:49 schreef dVTB het volgende:
[..]
Kan iemand alsjeblieft zorgen dat deze figuur zo snel mogelijk wordt weggehaald voor de klas? Je moet er toch niet aan denken dat zo'n ziek figuur z'n zielige denkbeelden op leerlingen gaat overbrengen?
Wat is daar op tegen? Al roepen dat soort mensen het door de hele wijk, dan nog heb ik er geen moeite mee. Net zomin als dat ik moeite heb met hoofddoekjes, etc.quote:Van mij mag je best homo zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je homo bent wat soms wel gebeurd onder de homo's.
Ik heb het over het feit dat er in Nederland zo onderhand aardig wat mensen zijn die alle moslims over een kam scheren.quote:Op maandag 8 november 2004 23:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Net als alle mensen die het met de ook al niet zo genuanceerde Theo van Gogh eens zijn? Moeten we die ook keihard aanpakken?
Gezellige jongens...quote:Op maandag 8 november 2004 22:29 schreef Goochie het volgende:
Abbas staat volledig achter de omstreden tekst dat homo's na seks in het openbaar, als straf met hun hoofden naar beneden van hoge gebouwen geworpen mogen worden. Dat mag echter alleen in een islamitisch land, en kan dus niet in Nederland worden toegepast.
Is toch een beetje pimpin'.... kom je eigenlijk alweer snel uit bij "pooier van de" ..... whateverquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik vind mensen die steeds met hun geloof lopen te pronken ook erg vervelend hoor.
Oh ok ik snap je. Ik dacht even dat je met twee maten aan het meten was.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik persoonlijk vind dat niet zo fijn... ik weet niet. Voel me ook minder gemakkelijk als mensen dat maar blijven herhalen. Maar das mijn mening.
Ik vind mensen die steeds met hun geloof lopen te pronken ook erg vervelend hoor.
Hey, maar we krijgen er "fatsoen" voor in de plaats.......quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:49 schreef bloodymary het volgende:
Alles wat we in de laatste 40 jaar bereikt hebben hier in Nederland aan vrijheden wordt zo wel heel snel afgebroken.....................![]()
Hear!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hey, maar we krijgen er "fatsoen" voor in de plaats.......
terug naar de jaren 50...
en toen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:34 schreef bloodymary het volgende:
Respect ja, ik heb altijd veel respect voor andere mensen.
Er zijn tegenwoordig alleen nog zo weinig mensen waar je respect voor op kunt brengen. Ze blaten maar wat en als je een IQ hebt van 110 val je tegenwoordig al in de categorie intelligent............
Respect, my ass!![]()
Misschien snap je het ook gewoon niet. Over intelligentie gesproken...quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en toen?
ik zie geen antwoord of mening van je?
dat zal het zijnquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien snap je het ook gewoon niet. Over intelligentie gesproken...
Dat ligt eraan. Je hebt culturele aspecten en religieuze, die elkaar overlappen. Qua cultuur is er niet zo'n enorm verschil mbt homosexualiteit als (oorspronkelijk) in zuid Europese landen. Iedereen moet z'n gang maar gaan, maar loop er niet mee te koop. Dwz. niemand mag merken dat het bestaat. Het religieuze aspect is wat een dergelijk standpunt kan verharden. Het is een van de aspecten, zienswijzen, waarin een religie een dankbaar handvat kan vinden. Dan heb je vervolgens extremistische mensen die bepaalde 'richtlijnen' die ze menen te ontwaren enorm letterlijk nemen. Tel daarop de omgeving waarin iemand verkeert en dan kan het vervelend aflopen. Eerwraak om de schande van de familie teniet te doen. Niet zo heel wereldvreemd hoor, tot in de jaren 60 was het bijvoorbeeld een enorme schande als je als ongetrouwd meisje zwanger werd, in Nederland. Mijn ouders hebben heel het feest mogen meemaken, terwijl mijn beide ouders uit niet-gelovige families kwamen. Geen eerwraak natuurlijk, maar voldoende om het dagelijks leven tot 'heel vervelend' te maken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:
Moeten deze jongens van marokkaanse afkomst dan zelf ervaren wat het is als je kind zegt oke
ik ben homo?
Wat doen ze dan?
Hun eigen kind ombrengen ofzo?
![]()
Mijn standpunt over moslims: Van mij mag je best moslim zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je moslim bent wat soms wel gebeurd onder de moslims.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
... Ik ben een student van 18 ... Overigens ben ik een turkse Nederlander en ook moslim.
Mijn standpunt over homo's: Van mij mag je best homo zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je homo bent wat soms wel gebeurd onder de homo's.
Stuur een brief naar de Belgische ambassade zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 november 2004 05:51 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind het helemaal een onsmakelijk idee dat men discriminerende fascistische ideeën mag verkondigen in Nederland zonder dat daar iets aan gedaan wordt.
Maar wordt gehost in België.quote:Op dinsdag 9 november 2004 06:10 schreef Vitalogy het volgende:
Elqalem .nl
Soms ben je best grappig BSB.quote:Op dinsdag 9 november 2004 06:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Een klein verzoekje voor Keromane: gelieve niet zulke grote teksten op dit forum te deponeren, dat komt de leesbaarheid nl. niet ten goede. Dank u
Jij ziet graag dat soort posts van mij ? Of die posts van Keromane (wat een vreemde nick) ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 06:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Soms ben je best grappig BSB.
Ik zie graag meer van dat soort posts
Oh dat kan ik niet opmaken uit de registratie info. Bovendien is ook het hosting bedrijf Nederlands. De registrant heeft wel heel handig een adres in Marokko opgegeven.quote:Op dinsdag 9 november 2004 06:13 schreef Dagonet het volgende:
Maar wordt gehost in België.
Die van Keromane.quote:Op dinsdag 9 november 2004 06:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij ziet graag dat soort posts van mij ? Of die posts van Keromane (wat een vreemde nick) ?
Ook het hostingbedrijf is Belgischquote:Op dinsdag 9 november 2004 06:20 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Oh dat kan ik niet opmaken uit de registratie info. Bovendien is ook het hosting bedrijf Nederlands. De registrant heeft wel heel handig een adres in Marokko opgegeven.
Gohquote:Op dinsdag 9 november 2004 06:22 schreef Dagonet het volgende:
Niet dat het echt terzake doet,
Die van mij dus, tnxquote:Op dinsdag 9 november 2004 06:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die van Keromane.
Dat is idd waar, ben ik met je eens, maar het gaat idd om het verschil tussen met de nek aankijken en van een gebouw afgooien, en DAAR gaat het om.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Misschien een beetje off-topic:
Maar waarom doen we allemaal alsof homo's zo ontzettend geaccepteerd zijn binnen de nederlandse samenleving.
Ik ben een student van 18 en ik moet zeggen dat onder jongeren het woord homo nogsteeds als scheldwoord wordt gebruikt.
Dit is natuulijk heel wat anders dan homo's van een gebouw afgooien, maar het laat wel zien dat homo's nog lang niet geaccepteerd zijn in onze samenleving.
Ik ben een Argentijnse Nederlander en overtuigd atheist, mijn standpunt over homo's: van mij mag je homo zijn, en als je zo graag in een jurk de uber-nicht uit wil hangen, ga vooral je gang, zolang je maar van mij afblijft en geen geluidsoverlast veroorzaakt.quote:Overigens ben ik een turkse Nederlander en ook moslim. Mijn standpunt over homo's: Van mij mag je best homo zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je homo bent wat soms wel gebeurd onder de homo's. Voor de rest heb ik nix tegen op de gasten behalve dat ik het een onsmakelijk idee vind dat ze elkaar een beetje in het aarsje nemen. Maar das mijn mening
Tja, discussiëren op inhoud gaat je nogal moeilijk af, hè? Ik meen trouwens ook van jouw hand teksten van een dergelijke omvang gezien te hebben, al hadden ze nog niet 10% van de inhoud die de tekst van Keromane heeft... Maar ik zal ophouden, want ik heb al bijna een hele alinea volgetikt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 06:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Een klein verzoekje voor Keromane: gelieve niet zulke grote teksten op dit forum te deponeren, dat komt de leesbaarheid nl. niet ten goede. Dank u
Fantastisch verhaal Keromane!quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:46 schreef Keromane het volgende:
[..]
Nee, maar het merendeel laat zich wel meezuigen in de manipulatieve uitlatingen van een paar extremisten.quote:Op maandag 8 november 2004 23:10 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, gelukkig zijn alle moslims hetzelde niet...? of ga je er voor het gemak vanuit dat alle moslims hier de sharia in willen voeren?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:04 schreef Elgigante het volgende:
Het eigen denken, het eigen verantwoordelijkheidsgevoel is namelijk veel moslims vreemd, want eigen denken wordt vaak (onnodig dus) als zonde gezien, het zou immers een conflictje met Allah op kunnen leveren.
Is dat niet stigmatiserend voor de geit? De geit kiest zijn seksuele geaardheid/ voorkeur niet hoor...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ga een tekst op mijn website plaatsen waarin ik het neuken van geiten af doe als onzedig, en mensen die zich idd een deze hoefdieren vergrijpen mogen van mij ter plekke van de schuur afgegooid worden
dat moet ik even aan de voorganger in mijn gebedsrruimte vragenquote:Op woensdag 10 november 2004 12:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Is dat niet stigmatiserend voor de geit? De geit kiest zijn seksuele geaardheid/ voorkeur niet hoor...
Mag die schuur overal staan of moet het bijvoorbeeld per se in de binnenlanden van Nebraska, USA?
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:09 schreef desiredbard het volgende:
Hoezo nou weer nebraska? wat hebben die nou weer gedaan, afgezien van Bush gestemd...
Wooooooah... niet Nebraska generaliseren en stigmatiseren... Uit onderzoek blijkt dat Nebraska een laag gemiddeld IQ heeft en dus wel op Bush MOEST stemmen. Straks komt er weer een site met anti-Nebraska teksten...quote:Op woensdag 10 november 2004 14:09 schreef desiredbard het volgende:
Hoezo nou weer nebraska? wat hebben die nou weer gedaan, afgezien van Bush gestemd...
Volkomen terecht stelt " Abbas, in woorden van gelijke strekking: " Indien twee mannen elkaar op straat van achteren nemen, en er zijn vier, niet zondige mannen, met baarden bij: dan zijn deze getuige van een zonde. Na de daad wordt het schuldig homo paar van een hoge flat afgeworpen.quote:Op maandag 8 november 2004 22:46 schreef Meki het volgende:
Ik zag een van de makers gisteren in Rondom Tien, die had er best een aardige uitleg over.quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:23 schreef MikeyMo het volgende:
Geitenneukers?quote:Op maandag 8 november 2004 22:50 schreef Goochie het volgende:
[..]
Was één van de makers van Alqalem.nl bij Rondom 10 ? Dat had ik graag willen zien, vooral omdat ze bijna met alles op één lijn zitten met mijquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zag een van de makers gisteren in Rondom Tien, die had er best een aardige uitleg over.
wat maar weer eens heel veel zegt over jou, je denkbeelden en je gedragquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was één van de makers van Alqalem.nl bij Rondom 10 ? Dat had ik graag willen zien, vooral omdat ze bijna met alles op één lijn zitten met mij
in het engels: an epithet for conservative Muslims that refers to bestiality with a goatquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:29 schreef Laton het volgende:
[..]
Geitenneukers?
Ik mag aannemen dat je me na 4 jaar toch wel kent, daar doet deze uitspraak van mij niks aan bij of afquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat maar weer eens heel veel zegt over jou, je denkbeelden en je gedrag
Ja die had het heel anders verwoord dan wat de pers te m,elden had. Maar de pers tegenwoordig is de hoer van de pers. schrijven onzin om oplage te verkopen en niet de boot te missen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zag een van de makers gisteren in Rondom Tien, die had er best een aardige uitleg over.
ken je pas 1 jaar ofzoquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je me na 4 jaar toch wel kent, daar doet deze uitspraak van mij niks aan bij of af
mooi vraag hem mee uit etenquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ken je pas 1 jaar ofzo
quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja die had het heel anders verwoord dan wat de pers te m,elden had. Maar de pers tegenwoordig is de hoer van de pers. schrijven onzin om oplage te verkopen en niet de boot te missen.
Ik kom al 4 jaar op Fok! Kom jij zelf nog niet zo lang hier dan ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ken je pas 1 jaar ofzo
Zelfde pers die hem eerst afbrande zonder zijn mening te vragen. Dat is schade die je definitief oploopt dat je achteraf de kans krijgt om je verhaal te doen door Rondomtien heeft niks te maken met de schrijfpers.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:19 schreef SCH het volgende:
[..]Die meneer van El Qalem kreeg daar anders gewoon de ruimte van diezelfde pers om zijn verhaal te doen.
ik al bijna 5 zelfs, maar je postgedrag valt me nog niet zo heel lang opquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom al 4 jaar op Fok! Kom jij zelf nog niet zo lang hier dan ?
Ze zijn vanaf het begin uitgebreid geciteerd hoor, dus er is wel degelijk naar hun mening gevraagd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zelfde pers die hem eerst afbrande zonder zijn mening te vragen. Dat is schade die je definitief oploopt dat je achteraf de kans krijgt om je verhaal te doen door Rondomtien heeft niks te maken met de schrijfpers.
Hmm, begrijp ik goed dat mijn postgedrag je nu sinds een jaar wel opvalt. Ben ik anders gaan posten ofzo ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik al bijna 5 zelfs, maar je postgedrag valt me nog niet zo heel lang op
nou ja precies een jaar is overdreven, maar ja interesses veranderen en sommige users kom je vaak tegen andere minder. Jou kwam ik tegen in d egebruikelijke moslimtopics. Zeg iets over moslims en jij zit er bovenop....quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, begrijp ik goed dat mijn postgedrag je nu sinds een jaar wel opvalt. Ben ik anders gaan posten ofzo ?
Ze zijn inderdaad uitgebreid geciteerd en naar eigen invulling . Daarmee kan ik iedere site extreem maken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze zijn vanaf het begin uitgebreid geciteerd hoor, dus er is wel degelijk naar hun mening gevraagd.
Ja - dat kan inderdaad.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad uitgebreid geciteerd en naar eigen invulling . Daarmee kan ik iedere site extreem maken.
Het valt me wel op dat je Islamitische gedachtengangen en uittingen die af en toe niet fris zijn met hand en tand verdedigd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad uitgebreid geciteerd en naar eigen invulling . Daarmee kan ik iedere site extreem maken.
Jou kom ik volgens mij opvallend vaak tegen bij ranzige topicsquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
apart, net zoals je in een immigratietopic zeker een discussie met Vhiper kunt verwachten. Sommige users hebben gewoon bepaalde obsessies waar ze dagelijks mee bezig zijn... ikzelf huppel gewoon over het hele forum, iemand als jou is alleen te porren als het onderwerp iets met moslims te maken heeft, Vhiper dus in d eimmigratietopics, SCH voetbalt graag en is een POL-usual...
ieder zijn ding
Ga je nog wat zinnigs zeggen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat je Islamitische gedachtengangen en uittingen die af en toe niet fris zijn met hand en tand verdedigd.
Om nu iedereen die bij een interview door de mand valt meteen een slachtoffer te noemen gaat me te ver.
Dat vraag ik dus aan jouquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ga je nog wat zinnigs zeggen?
andwoord al gehad op de vraag dat hier stondquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Misschien een beetje off-topic:
Maar waarom doen we allemaal alsof homo's zo ontzettend geaccepteerd zijn binnen de nederlandse samenleving.
Ik ben een student van 18 en ik moet zeggen dat onder jongeren het woord homo nogsteeds als scheldwoord wordt gebruikt.
Dit is natuulijk heel wat anders dan homo's van een gebouw afgooien, maar het laat wel zien dat homo's nog lang niet geaccepteerd zijn in onze samenleving.
Overigens ben ik een turkse Nederlander en ook moslim. Mijn standpunt over homo's: Van mij mag je best homo zijn, maar ga nou niet met elke handeling proberen duidelijk te maken dat je homo bent wat soms wel gebeurd onder de homo's. Voor de rest heb ik nix tegen op de gasten behalve dat ik het een onsmakelijk idee vind dat ze elkaar een beetje in het aarsje nemen. Maar das mijn mening
Ik wil dadelijk wel even een paar vragen stellen over de 'aanknopingspunten', maar heb je ook veldwerk verricht voordat je tot je conclusies gekomen bent of heb je 'je feiten' uit de Koran of van de Immam uit Dordrecht?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Check eventueel de volgende link. Volgens mij is het topic al gesloten. Maar er staan wel wat interessante aanknopingspunten
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Dan mag je toch echt bij jezelf beginnen maar dat laat je weer gaan zoals altijd. Kom maar eens met goede argumenten zou ik zeggen misschien dat ik dan wat zinnigs terug zeg op jouw stukken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus aan jou
Figuren die dit soort onzin schrijven proberen hun eigen homofiele gevoelens te onderdrukken en projecteren hun innerlijke angst d.m.v. discriminatie op anderen die deze kenmerken hebben. Sigmund had daar een naam voor ... reactievorming of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Check eventueel de volgende link. Volgens mij is het topic al gesloten. Maar er staan wel wat interessante aanknopingspunten
Bezoek eens een bibliotheek ofzo. Of bezoek het Coc. In ieder geval..baseer je eens op feiten en niet op datgene wat jij hoopt/denkt/gokt dat de waarheid is.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan mag je toch echt bij jezelf beginnen maar dat laat je weer gaan zoals altijd.
Jouw conclusie is dat ik dus homo ben volgens jou ? Er zullen ongetwijfeld andere mannen op Fok! komen die je partner willen zijn, ik daarentegen niet, ik val nl. alleen op vrouwen. Je bent trouwens niet de eerste op Fok! die een verkapte-versierpoging onderneemt voor mijquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:33 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Figuren die dit soort onzin schrijven proberen hun eigen homofiele gevoelens te onderdrukken en projecteren hun innerlijke angst d.m.v. discriminatie op anderen die deze kenmerken hebben. Sigmund had daar een naam voor ... reactievorming of iets dergelijks.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw conclusie is dat ik dus homo ben volgens jou ? Er zullen ongetwijfeld andere mannen op Fok! komen die je partner willen zijn, ik daarentegen niet, ik val nl. alleen op vrouwen. Je bent trouwens niet de eerste op Fok! die een verkapte-versierpoging onderneemt voor mij
Islamitische vorm van humor?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:38 schreef Chadi het volgende:
[..]![]()
![]()
je hebt wel een nichterige arrogantie..quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw conclusie is dat ik dus homo ben volgens jou ? Er zullen ongetwijfeld andere mannen op Fok! komen die je partner willen zijn, ik daarentegen niet, ik val nl. alleen op vrouwen. Je bent trouwens niet de eerste op Fok! die een verkapte-versierpoging onderneemt voor mij
Dat lijkt me sterk, maar goed. Feit is dat je in dat vod dat je een essay noemt, alleen maar onwaarheden en verzinsels spuwt. Als je op totale bullshit je mening vormt is het niet gek dat mensen zo reageren.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hoe ben je nu tot je conclusies gekomen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
zo het topic doorlezend blijft ons dat een eeuwige vraag denk ik..quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar hoe ben je nu tot je conclusies gekomen?
Dat is namelijk het belangrijkste aan een essay.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
je hebt wel een nichterige arrogantie..
kom ik vaker tegen in de gayscene..
Is dit een verkapte uitnodiging om samen met jou naar een homo-sauna te gaanquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
je hebt wel een nichterige arrogantie..
kom ik vaker tegen in de gayscene..
Ontkenning is weer een ander afweermechanisme wat Freud beschreef ...quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ja, maar wel op vrouwen met snorrenquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
ik val nl. alleen op vrouwen.
Elgigantisch DOMquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Islamitische vorm van humor?
LOL, dus als ik zeg:quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:52 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ontkenning is weer een ander afweermechanisme wat Freud beschreef ...
zou je mee willen dan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uitnodiging om samen met jou naar een homo-sauna te gaan
Wat ik gezegd heb is dat homohaat & discriminatie het schoolvoorbeeld zijn van een bepaald afweermechanisme, namelijk reactievorming.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, dus als ik zeg:
- Ik ben Homo
Dan is het goed, dan klopt het wel, dan ben je het met me eens. Maar als ik zeg:
- Ik ben geen Homo
Dan is het niet goed en ben ik het aan het ontkennen e.d.![]()
![]()
Wat je ook verzint, ik ga toch niet met je mee naar de saunna. Ik ben al getrouwd, MET EEN VROUW !
En nu kappen met die versierpogingen !
Dus wat Banshee schreef is dom?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Elgigantisch DOM
niet dom,quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dus wat Banshee schreef is dom?
Het wordt tijd dat je overdag weer mag eten Chadi, op het moment bak je er niks van.
Misschien ben je uitgeput.
Ik zou het zo niet willen noemen, maar 3/4 van zijn posts kunnen onder de noemer kretologie geplaatst worden.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet dom,
eerder.. hoe heet dat als iemand te weinig onderwijs heeft genoten?
selectief lezen, a'la oostindisch blind zijnquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zou het zo niet willen noemen, maar 3/4 van zijn posts kunnen onder de noemer kretologie geplaatst worden.
als daar vragen over gesteld worden, worden ze 'toevallig' over het hoofd gezien, maar de eerste beste provocatie (Banshee vogens mij ben je zelf een homofiel, aldus een v/d users) wordt meteen tegengesproken en daarna worden waarschijnlijk de vingers gewassen omdat deze op het toetsenbord de combinatie h o m o hebben gemaakt.
Maar over tolerantie op Fok (bij de meesten althans) hoeven we niet te klagen, Banshee spreekt zichzelf iedere dag meermaals tegen, maar wordt elke dag luidruchtig begroet, meestal serieus genomen in een discussie(waar hij in het verleden weer andere dingen over zei) en dat lijkt me een goed teken voor JP en consorten.
ik denk dat ie je vragen niet snaptquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:34 schreef Elgigante het volgende:
Aangezien ik net zo vergevingsgezind ben als Allah zal ik aan de hand van wat vragen aan Banshee willen weten waarom hij tot deze conclusies is gekomen:
"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
- door Bansheeboy -
Wie of wat zijn homo's en waarom?
Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht. Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
Waarom valt het onder de noemer "afwijking" ?
De mens heeft als natuurlijk instinct te willen overleven, hoe moeilijk de omstandigheden ook zijn. Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze. Het meest schadelijk gevolg van het homo-isme is de totale vernietiging van de mensenheid omdat zij zich niet (willen) voortplanten.
Bovenal is het een afwijking in de hersens, omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent en altijd handelt naar de geests der voorplanting.
Ok, leuk en aardig, maar zijn er ook echt problemen ?
En of die er zijn ! Veel homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen die wel hun volle verstand gebruiken en dus wel begrijpen dat de "Stekker in het stopcontact" hoort. Problemen die we aan hun te danken hebben zijn o.a.:
- Overvloed aan goedkope laxeermiddel verkrijgbaar op de markt, omdat homo's denken dat hun bruinwerktaferelen voldoende laxerend zijn en dus afzien van aanschaf van deze producten
- Ik kijk zo wel
- Afname ontwikkeling wereldbevolking
- Toename kamikaze-taferelen omdat homo's niet kunnen blijven leven zonder zich schuldig te voelen en dus voor de makkelijkste weg kiezen
- etc.
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding
Hoe lossen we dit probleem dan op ???
Dit probleem is een probleem waar de hele samenleving mee te maken heeft. De enige manier om dit te veranderen is door jongens en meisjes zo vroeg mogelijk te leren hoe het WEL hoort. Opvoeding en educatie is dus van enorm belang !
Te beginnen:
-Waarom waren de barbies van middelmatige kwaliteit?
-Zijn er momenteel veel vrouwen in de bouw werkzaam? zijn deze ook lesbisch?
- Heeft de essayist weleens naar Richard Attenborough op de BBC gekeken of naar National Geographic Channel die ons dagelijks laten zien dat homofilie ook in de dierenwereld voorkomt?
-Heb je navraag gedaan in de markt mbt extra vraag naar laxeermiddelen?
- Hoe weet je dat homo's zich eerder van het leven beroven dan hetero's?
- Vooralsnog groeit de werldbevolking alleen maar, heb jij andere info?
- Is het een probleem dat de herenmode-branche 1 promille ( niet alle homo's lopen in vrouwenkleren namelijk, maar misschien staat het inde Koran) van haar klanten kwijtraakt aan de damesmode-branche?
Hoe wil je deze uitspraken rijmen met jouw credo: Respect is het uitgangspunt?
dan heeft ie dus pech, want ik heb geen respect voor zijn geloof noch voor hem zelfquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:17 schreef dVTB het volgende:
BansheeBoy is een user die ik volstrekt niet serieus neem. Zijn "essay", zoals hij het zelf met trots noemt, is één grote aaneenschakeling van aantoonbare onjuistheden en vooroordelen. Het zijn er zelfs zodanig veel dat het haast onbegonnen werk is om er punt voor punt op te reageren.
BansheeBoy is vooral hier om te provoceren, terwijl hij dan van anderen alle respect verwacht voor zijn geloofsovertuiging en de bijbehorende bekrompen, haatdragende opvattingen. Het allergrappigst (nee, eigenlijk is het diep triest) is nog wel hoe hij homoseksualiteit als "ideologie" betitelt, terwijl hij zijn geloof als een absolute waarheid, een onveranderbaar gegeven ziet. Zo lang dat eerste nog het geval is, is elke discussie volstrekt zinloos.
Heb ik geen respect voor! Kvind het sukkels! Sorry!quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
dan heeft ie dus pech, want ik heb geen respect voor zijn geloof noch voor hem zelf
Vooral waar het betreft [zelf]spot?quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was één van de makers van Alqalem.nl bij Rondom 10 ? Dat had ik graag willen zien, vooral omdat ze bijna met alles op één lijn zitten met mij
Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:20 schreef Laton het volgende:
[..]
Heb ik geen respect voor! Kvind het sukkels! Sorry!
Schat in dat BSB zijn wijsheid haalt uit www.maroc.nl Cyberimam Van Bommel plaatst daar columns over ondermeer seksuele onthouding. Het mannelijk zaad blijkt slechts dan waardevol indien het zich met de vrouwelijke eicel vermengt. Regelrecht overgenomen uit thora en bijbel?quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:04 schreef SCH het volgende:
Ik denk niet dat je homo bent hoor BSB - maar het valt me wel op dat mensen zoals jij je zo gigantisch druk maken over homoseksualiteit en het er zoveel over hebben - hoeft niet hoor, wij redden ons wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |