Zandmannetjequote:Op maandag 8 november 2004 20:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Vergeten we Mirjam niet? Het leukste van GTST, de huiskamer vraag van toen: wat zou Mirjam vandaag weer op dr hoofd hebben?
Dan maken we dit topic stikkie en activeren hem zo rond de tijd dat ie weer begint.quote:Op maandag 8 november 2004 20:23 schreef golfer het volgende:
Maar helaas...Doc heeft aangegeven (nog) NIET terug te willen als moderator.
Verkeerde topictitel dus.
Verander de TT naar de goede danquote:Op maandag 8 november 2004 20:23 schreef golfer het volgende:
Maar helaas...Doc heeft aangegeven (nog) NIET terug te willen als moderator.
Verkeerde topictitel dus.
Kom maar op met titel suggesties.quote:Op maandag 8 november 2004 20:25 schreef VoreG het volgende:
Verander de TT naar de goede dan
quote:Op maandag 8 november 2004 20:27 schreef Suijk het volgende:
Ik ga nog steeds voor tong. Niemand zo objectief als hij, het kan ook naast het modschap van DIG wat er binnenkort ook aankomt en volgens mij worden de sluitposts dan het leukste aan het hele topic.
1.Ik heb m al geloof ik...quote:Op maandag 8 november 2004 20:24 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ZandmannetjeIk heb je een nummer gestuurd.. misschien moet je m ff accepteren..
![]()
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 8 november 2004 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn sollicitatiemailtje was ook briljant.
quote:Op maandag 8 november 2004 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
1.Ik heb m al geloof ik...
2.ik kan m toch al niet meer accepteren...
quote:Op maandag 8 november 2004 20:51 schreef popolon het volgende:
Nieuwe Moderator VBL
Nieuwe Moderator B&Hquote:Op maandag 8 november 2004 20:51 schreef popolon het volgende:
Nieuwe Moderator VBL
En waarom klik ik, tegen beter weten in, toch op die link?quote:Op maandag 8 november 2004 20:51 schreef popolon het volgende:
Nieuwe Moderator VBL
quote:Op maandag 8 november 2004 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarom klik ik, tegen beter weten in, toch op die link?![]()
Precies en zo'n overleg duurt gemiddeld minimaal een week, dus ....quote:Op maandag 8 november 2004 20:58 schreef Suijk het volgende:
De mogelijkheid tot inzenden was tot 20.00 toch? Dan gaan ze nu eens uitgebreid overleggen wie van de 309 aanmeldingen de gelukkige wordt.
Lief.quote:Op maandag 8 november 2004 21:10 schreef tong80 het volgende:
Help dit meisje eens jongens.
Gezocht: Tafeltennissende dame/meisje
Dame/meisje...en jij reageertquote:Op maandag 8 november 2004 21:10 schreef tong80 het volgende:
Help dit meisje eens jongens.
Gezocht: Tafeltennissende dame/meisje
Je bent niet de enigequote:Op maandag 8 november 2004 21:22 schreef Nyluzzz het volgende:
En weer trap ik er in![]()
Hoe kan jij vandaag nou een slechte bui hebben?quote:Op maandag 8 november 2004 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een heeeeeeel slechte bui moet ik nu naar R&P
Ik bel mijn moeder. zie klaagbaaktopic wrom.quote:Op maandag 8 november 2004 21:37 schreef Vom het volgende:
Hoe kan jij vandaag nou een slechte bui hebben?
Ik ben altijd on line m'n PC staat nooit uit.quote:Op maandag 8 november 2004 21:37 schreef Nyluzzz het volgende:
Tong80! waarom mogen we eigenlijk niet zien dat je online bent?![]()
Maar waarom zien we dan altijd ditquote:Op maandag 8 november 2004 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben altijd on line m'n PC staat nooit uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |