Dat weet je nog helemaal nietquote:Op maandag 8 november 2004 21:52 schreef HomerJ het volgende:
LeukNiet dat ik word gekozen maar tog
quote:Edit: Sollicitatie verstuurd
Koop me even nog een kopietje halo 2 LE extra dan doe ik een goed woordje voor jequote:Op maandag 8 november 2004 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Voor een tag doe ik alles
De notorious is toch echt de eindredacteur, en ik heb zo'n vermoeden dat een Halo 2 LE het niet gaat doen bij hemquote:Op maandag 8 november 2004 23:14 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Koop me even nog een kopietje halo 2 LE extra dan doe ik een goed woordje voor je
gta sa guide, soundtrack, tshirt en cap misschien?quote:Op maandag 8 november 2004 23:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De notorious is toch echt de eindredacteur, en ik heb zo'n vermoeden dat een Halo 2 LE het niet gaat doen bij hem.
Even over je bericht op de FP: als je vergeten bent om je keuze voor columnist of reviewer op te geven kan dat via mail.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:08 schreef DinoPK het volgende:
* Notorious_Roy heeft ook maar eens een klein stukje tekst verstuurd. We shall see.
Ik ben wel vergeten dat men gelijk geen kans meer maakt bij de prijsvragen, das weer wat minder ...Ik wil Halo2!
wahahahah goeie poging fliepkequote:Op maandag 8 november 2004 23:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De notorious is toch echt de eindredacteur, en ik heb zo'n vermoeden dat een Halo 2 LE het niet gaat doen bij hem.
Hee ik zei ook niet dat je er dan meteen in zit, ik zei alleen dat ik een goed woordje zou doen.quote:Op maandag 8 november 2004 23:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
doe er dan meteen een paar, bijv voor iedere crewmember 1 exemplaar, dan kom je er zeker wel inquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hee ik zei ook niet dat je er dan meteen in zit, ik zei alleen dat ik een goed woordje zou doen.
Dusse komt er nog wat van???
Over je eigen ruiten ingooien gesproken. Jij kreeg ook wat hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:18 schreef MrSubtle het volgende:
Jullie beslissen niet eens mee over wie de eerste ronde door komt. Goeie investering hoor
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:18 schreef MrSubtle het volgende:
Jullie beslissen niet eens mee over wie de eerste ronde door komt. Goeie investering hoor
![]()
owquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Over je eigen ruiten ingooien gesproken. Jij kreeg ook wat hoor
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:13 schreef Tain het volgende:
[..]
doe er dan meteen een paar, bijv voor iedere crewmember 1 exemplaar, dan kom je er zeker wel in
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
owwees dan toch ook duidelijk
Ik ben toch zeker niet zomaar een 'crewlid'quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:45 schreef Tain het volgende:
crewmember heb ik het overquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker niet zomaar een 'crewlid'. Ik sta daar echt wel boven hoor
Laat ik eens gek doen..quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:54 schreef MrSubtle het volgende:
Zo. En nu allemaal solliciteren he!
Al gedaanquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:54 schreef MrSubtle het volgende:
Zo. En nu allemaal solliciteren he!
Dat heeft games.fok.nl al.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:44 schreef nlboy het volgende:
Ik wist niet waar ik deze vraag moest stellen, daarom doe ik het hier.
Krijgt FOK!Games ook een RSS pagina? Want gamer.nl heeft die nog namelijk nog niet.
Jij zit er alleen bij omdat je met Roy uitgaatquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:53 schreef gieling het volgende:
we lopen zelfs voor op de feiten nlboy
Ja idd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:53 schreef gieling het volgende:
we lopen zelfs voor op de feiten nlboy
Hihiquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij zit er alleen bij omdat je met Roy uitgaat
morgenquote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef RaymanNL het volgende:
ik beniewd wat er morgen in de mail staat
Veel succes.quote:Op zondag 14 november 2004 20:24 schreef Rodie83 het volgende:
Heb ook gesolliciteerd
Morgen? Mogen we ook nog even discussiëren en alles doornemenquote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef RaymanNL het volgende:
ik beniewd wat er morgen in de mail staat
Dat gaat ook nog wel enkele dagen duren helaasquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:21 schreef Rodie83 het volgende:
Nog niks in mn mailbox
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |