gek he als er onschuldige worden geterroriseerd!?!??!quote:Op maandag 8 november 2004 19:44 schreef yvette1982 het volgende:
Zelf ben ik er niet rouwig om dat allochtonen nu ook worden aangepakt. Het werd tijd dat dit ging gebeuren en dat allochtonen nu eens bang worden in dit land. Nomaliter zijn de rollen omgedraait terwijl dit ons land is.
Ze zijn alleen weer zo laf en hypocriet. Nu reageren ze verbouwereerd en willen ze bescherming. En dat terwijl zij zich vluchten achter iets waar zij mee begonnen zijn.
Wie vind dit nog meer een goede zaak?
Yvette heeft een cursus tolerantie nodig.quote:Op maandag 8 november 2004 19:45 schreef _The_General_ het volgende:
Yvette heeft een nieuwrechts lidmaatschap nodig
ja nou alle autochtonen die al jaren worden geterroriseerd zijn ook onschuldig. En het koran zegt toch ook een oog om een oog en tand om een tand. Nou best dan mogen we dat ook bij hun vieze volk doen.quote:Op maandag 8 november 2004 19:46 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
gek he als er onschuldige worden geterroriseerd!?!??!
simpele..
Yvette heeft wel meer dan die cursus alleen nodigquote:Op maandag 8 november 2004 19:49 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Yvette heeft een cursus tolerantie nodig.
Dit bewijst nog maar eens destemeer dan ook de rasechte Nederlander niet vrijgesproken is van het fenomeen "hersentekort" wat te danken is aan inteelt.quote:Op maandag 8 november 2004 19:44 schreef yvette1982 het volgende:
Zelf ben ik er niet rouwig om dat allochtonen nu ook worden aangepakt. Het werd tijd dat dit ging gebeuren en dat allochtonen nu eens bang worden in dit land. Nomaliter zijn de rollen omgedraait terwijl dit ons land is.
Ze zijn alleen weer zo laf en hypocriet. Nu reageren ze verbouwereerd en willen ze bescherming. En dat terwijl zij zich vluchten achter iets waar zij mee begonnen zijn.
ze zijn onschuldig maar toch een vies volk? waarom is het een vies volk?quote:Op maandag 8 november 2004 19:50 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ja nou alle autochtonen die al jaren worden geterroriseerd zijn ook onschuldig. En het koran zegt toch ook een oog om een oog en tand om een tand. Nou best dan mogen we dat ook bij hun vieze volk doen.
Ja! Die verdomde basisschool-kinderen altijd met hun moorden en steekpartijen!quote:Op maandag 8 november 2004 19:44 schreef yvette1982 het volgende:
En dat terwijl zij zich vluchten achter iets waar zij mee begonnen zijn.
tuurlijk er is een tijd van komen en een tijd van gaanquote:Op maandag 8 november 2004 19:52 schreef succubus het volgende:
is ook terecht alleen is het veel te laat.
eens houdt het op
Nou onschuldig is dat walgelijke volk ook niet.quote:Op maandag 8 november 2004 19:53 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ze zijn onschuldig maar toch een vies volk? waarom is het een vies volk?
de koran zegt dat men geen geweld mag gebruiken, zeker niet tijdens de vasten maand. Die mohammed B heeft dus niet volgens de islam gehandeld!
je weet duidelijk niet waar je overpraat man
Juist, maar elkaar bestelen mag wel he? We zijn Nederlanders. Hier en daar een gebouw of weg te duur afrekenen moet kunnen. Ik kots langzamerhand op die zelfbenoemde tolerantie van Nederlanders.quote:Op maandag 8 november 2004 19:52 schreef zoalshetis het volgende:yvette. we zijn nederlanders geen barbaren, de woede moet na een paar dagen wel omgezet zijn in rationeel nadeken.
Goed gezegd ja. misschien gaat er nu een lichtje branden bij mevrouw, al komt ze zo dom over dat ik denk van nietquote:Op maandag 8 november 2004 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja! Die verdomde basisschool-kinderen altijd met hun moorden en steekpartijen!
Yvette heeft een beurt van een allochtoon nodig.quote:Op maandag 8 november 2004 19:49 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Yvette heeft een cursus tolerantie nodig.
hahahahaha je bent echt DOM. jij generaliseerd eerste klas man. NIET iedereen is zo. zijn ALLE nederlands moordenaars na de moord op fortuyn? NEEquote:Op maandag 8 november 2004 19:56 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nou onschuldig is dat walgelijke volk ook niet.
Ik weet wel waar ik over praat want ik ben iemand die tussen de mensen in staat. Ik weet wat er speelt en ik kan je vertellen dat ik over sommige dingen nogal wat verstand van heb.
juist daar hou ik ook niet van. Nederlanders zijn een laf, achterbaks volkje die weinig trots heeft en die alles maar slikt. Nou ik kan dat niet meer, het moet maar eens afgelopen zijn met praten en accepteren. De tijd is gekomen om terug te vechten en voor keiharde acties.quote:Op maandag 8 november 2004 19:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Juist, maar elkaar bestelen mag wel he? We zijn Nederlanders. Hier en daar een gebouw of weg te duur afrekenen moet kunnen. Ik kots langzamerhand op die zelfbenoemde tolerantie van Nederlanders.
quote:Op maandag 8 november 2004 19:44 schreef yvette1982 het volgende:
dat is inderdaad stap 1 en die is ook echt goed van je, maar je pakt maar gelijk iedereen i.p.v een select groepje, waar je dus hartstikke de fout mee in gaat. Sowieso moet je, je dan ook tegen die slechte nederlanders maar eens gaan bekeren. MAAR DAT DOE JE NIET HE?!quote:Op maandag 8 november 2004 19:59 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
juist daar hou ik ook niet van. Nederlanders zijn een laf, achterbaks volkje die weinig trots heeft en die alles maar slikt. Nou ik kan dat niet meer, het moet maar eens afgelopen zijn met praten en accepteren. De tijd is gekomen om terug te vechten en voor keiharde acties.
Je bent de nieuwe Pim Fortuynquote:Op maandag 8 november 2004 19:56 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nou onschuldig is dat walgelijke volk ook niet.
Ik weet wel waar ik over praat want ik ben iemand die tussen de mensen in staat. Ik weet wat er speelt en ik kan je vertellen dat ik over sommige dingen nogal wat verstand van heb.
quote:Op maandag 8 november 2004 19:53 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ze zijn onschuldig maar toch een vies volk? waarom is het een vies volk?
de koran zegt dat men geen geweld mag gebruiken, zeker niet tijdens de vasten maand. Die mohammed B heeft dus niet volgens de islam gehandeld!
je weet duidelijk niet waar je overpraat man vrouw
Projectie van je eigen zelfbeeld? Ik denk dat maar weinig Nederlanders het met je eens zijn.quote:Op maandag 8 november 2004 19:59 schreef yvette1982 het volgende:
Nederlanders zijn een laf, achterbaks volkje die weinig trots heeft en die alles maar slikt. Nou ik kan dat niet meer, het moet maar eens afgelopen zijn met praten en accepteren.
We moeten juisten niet vechten maar de handen ineen slaan. Met vechten los je niets op, je maakt t alleen maar erger.quote:De tijd is gekomen om terug te vechten en voor keiharde acties.
_The_General_ heeft een avondje 'darkroom met Smit' nodig.quote:Op maandag 8 november 2004 19:45 schreef _The_General_ het volgende:
Yvette heeft een nieuwrechts lidmaatschap nodig
tja je kunt natuurlijk ook net alsof gaan doen dat nederlanders dat niet hebben gedaan jaquote:Op maandag 8 november 2004 20:05 schreef oheng het volgende:
Wie zegt trouwens dat het Nederlanders zijn die die aanslagen plegen? Als je een jaar geleden riep dat de dader van een willekeurige steekpartij een buitenlander was, dan viel heel (veelal links georienteerd) Nederland over je heen. En nu zijn er een paar potten verf tegen een moskee gegooid, en weet iedereeen ZEKER dat het Nederlanders zijn.
Pffff flikkert nou es ff op.
zijn? wat schrijf je nu weer? zo verplicht is het dus allemaal niet.quote:Op maandag 8 november 2004 20:00 schreef Ruis het volgende:
mijn god, dit is echt te triest voor woorden, ik dacht dat zulke denkbeelden niet meer in nederland voorkwamen sinds de basisschool een verplicht iets zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |