Tuurlijk wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja volgens Fergusen scoorde hij meer dan Ruud, maar hij zal echt nooit de 10 halen in 1 vol seizoen Man U.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:05 schreef McCarthy het volgende:
de discussies op ad.nl zijn wel eventjes iets beter dan het oneliner festival hier zeg
Hahahaha! Dat is een grapje zeker? Heb net de discussie deels doorgenomen en de dingen die geroepen worden zijn te gek voor woorden!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:05 schreef McCarthy het volgende:
de discussies op ad.nl zijn wel eventjes iets beter dan het oneliner festival hier zeg
Ja verdorie, hij blijft ermee wegkomen die Zeur Alex.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:20 schreef -Wolf- het volgende:
nou, waar blijft de Britse pers met het door het slijk halen van Ferguson?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:51 schreef jojomen4 het volgende:
BOER ZOEKT CLUB
JAN - ARUBA - 08/05/06 - 15:04:54
Hij heeft notabene record na record verbroken bij Man Unitedquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:51 schreef jojomen4 het volgende:
Ruilen met Dirk Kuijt wordt ook genoemd. Of vertrekken naar HSV, Tottenham of Groningen..![]()
Hahahah lees deze 2 dan:
Volgens mij kan van Nistelrooy het beste naar de één of andere amateurclub gaan.
RKAVV in Leidschendam lijkt me wel wat voor hem.
Kan die daar eerst eens goed gaan leren voetballen.
Want dat kan ie niet.
Ja, natuurlijk wel in Eindhoven.
Maar daar is iedereen goed.
Nee, na RKAVV naar een echte voetbalclub.
Als ie dan natuurlijk niet te oud is.
Bij Manchester United was het in ieder geval huilen met de pet op.
Da's zeker.
Stefan Veurink - Nieuwerkerk aan den IJssel - 08/05/06 - 15:05:40
BOER ZOEKT CLUB
JAN - ARUBA - 08/05/06 - 15:04:54
http://football.guardian.(...)26,00.html?gusrc=rssquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:20 schreef -Wolf- het volgende:
nou, waar blijft de Britse pers met het door het slijk halen van Ferguson?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij heeft notabene record na record verbroken bij Man United
Wie is de kneus die dat neerzet?????
quote:Stefan Veurink - Nieuwerkerk aan den IJssel - 08/05/06 - 15:05:40
quote:Ik ben overtuigd, het niveau is beduidend hoger bij AD.nl
Lekker goed geinformeerd, die kwaliteitskrant.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:59 schreef Auwtsch het volgende:
http://football.guardian.(...)26,00.html?gusrc=rss
Staat een heel verhaal![]()
quote:Van Nistelrooy will be able to swap a few hard-luck stories with Jaap Stam when they meet up with the rest of Marco van Basten's Holland squad today.
Mijn godquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:21 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker goed geinformeerd, die kwaliteitskrant.
[..]
Of weten zij iets wat wij nog niet weten...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:21 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker goed geinformeerd, die kwaliteitskrant.
[..]
...maar wel collectief wensen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Of weten zij iets wat wij nog niet weten...![]()
quote:Van Basten wist Stam niet over te halen
7/5/2006 22:58
Marco van Basten heeft een serieuze poging ondernomen om Jaap Stam weer bij het Nederlands elftal te halen. 'Ik heb hem gebeld rond de wedstrijden tegen Barcelona en toen vroeg hij bedenktijd', legde Van Basten uit bij Studio Voetbal.
'Ik had toen hoop, maar hij heeft uiteindelijk toch aangegeven bij zijn besluit van twee jaar geleden te blijven om te stoppen als international.'
Overigens vind ik het niet kies van Van Basten om dit (nu al) naar buiten te brengen, omdat het niet van vertrouwen in zijn huidige selectie spreekt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Liefste zou ik 'm ook in de selectie zien maar:
[..]
Krop het maar lekker op Ruudje!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
Die Sir Alex toch, zodra een speler te groot dreigt te worden grijpt hij hardhandig in.
Volgens de Kromme is onze Ruud te naïef geweest jegens Ferguson en is het voor Oranje wel goed. Ben benieuwd.
Je klinkt nu als een klein kind van 5 jaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:00 schreef McCarthy het volgende:
goed hij gaat daar dus weg. Ik ben nu meteen niet meer voor Utd.
Goed zo! Ruud laat op het WK zijn voeten spreken!quote:[..]Van Nistelrooij wilde niet zeggen waarom hij zondag even voor het duel met Charlton Athletic vertrok. Was hij na Ince, Beckham, Stam en Keane het zoveelste slachtoffer van het regiem van trainer Ferguson? Van Nistelrooij wilde niets over de zaak kwijt.
Niet aan de Nederlands pers, maar ook niet aan de Engelse media. Zo ontdekten vertegenwoordigers van de KNVB dat Britse journalisten kamers hadden geboekt in het logeeradres van Oranje in Noordwijk.
Twee cameraploegen kregen het verzoek om onmiddellijk te vertrekken. De journalisten gaven gehoor aan de wens en gingen op zoek naar een ander hotel.[..]
Opzich speelde hij het altijd slim op nu na..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef Beschouw het volgende:
Die Ferguson is wel bezig Man United de nek om te draaien.
Het publiek heeft altijd achter hem gestaan...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:29 schreef jojomen4 het volgende:
is=eens? En zo'n strijd wint een speler nooit.
Om het spel met Ferguson te kunnen spelen moet Van Nistelrooij in ieder geval een goed WK spelen. Verder zullen Saha en Rooney op zeker mindere periodes kennen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:56 schreef jojomen4 het volgende:
Als Saha en Rooney z'n goaltjes maken volgend seizoen en Ruud houd netjes z'n mond en moet wekelijks op de bank of tribune zitten dan zul je niemand horen hoor. Helemaal niet als Ruudje z'n bek niet opentrekt.
Maar een weg terug bij Man Utd is er niet meer, denk ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef -Wolf- het volgende:
Met Ruud komt alles wel goed. Vergeet niet dat 'ie er nog altijd 21 ingekegeld heeft in de PL dit seizoen.
jammer voor hun zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar een weg terug bij Man Utd is er niet meer, denk ik.
waarom? Ik steunde Utd alleen maar omdat ruud er speelde. Voor de rest heb ik er weinig mee.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je klinkt nu als een klein kind van 5 jaar.
Ruud heeft er zin in.quote:Oranje als medicijn
Ruud van Nistelrooy komt sterker uit conflict met Alex Ferguson
LAUSANNE, dinsdag
Ruud van Nistelrooy besloot de rollen maar eens om te draaien. Voordat iemand van het meegereisde journaille het woord kon nemen, stelde de spits van het Nederlands elftal direct na de ochtendtraining de openingsvraag. „Hebben jullie ook de kriebels?” Monter en mondig meldde hij zich aan de zijlijn. Het tintelende besef dat zijn eerste WK nadert, heeft zichtbaar bezit van hem genomen. „Ik ben vorige week op zoek gegaan naar het goede gevoel. En ik heb het gevonden ook.”
De grasmat is besproeid en geschoren. Er hangt veel zuurstof in de Zwitserse berglucht. Voor een voetballer is het dus goed toeven. Twee jaar geleden stond hij hier ook, maar met een heel ander gemoed. In de aanloop naar het EK in Portugal waren er nog veel onzekerheden. „Nu staat het geraamte van het elftal en is de basis voor onze speelwijze gelegd. Dat kunnen we nu gaan uitwerken. We zijn echt al een paar stappen verder.”
Dat is Van Nistelrooy zelf ook. Soms kunnen voetballers verbazen (of verrassen) door in een moeilijke fase van hun sportieve leven juist de passie te prediken. De aanvaller van Manchester United lijkt in geen enkel opzicht gebukt te gaan onder de situatie bij zijn club en is dat wel zo, dan weet hij het goed te verbergen. Hij werd een pion in het machtsspel van manager Alex Ferguson, die zijn topscorer zonder pardon van het bord schoof.
„Als je weet wat er intern speelt, kun je bepaalde dingen makkelijk begrijpen. Veel mensen reageerden verrast toen het naar buiten kwam. Ik zag het al niet meer als nieuws en zelf was ik er dan ook vrij snel klaar mee”, aldus Van Nistelrooy, die nog niet kan zeggen welke gevolgen het conflict heeft. „Mijn toekomst ligt nog open. Het zou best kunnen dat ik bij United blijf. Alles is mogelijk, maar ik ben natuurlijk niet naïef.”
Uit eigen beweging toog hij onlangs naar Katwijk, waar Marco van Basten drie veredelde stagedagen organiseerde. „Dat wilde ik zelf. Kon ik even lekker trainen.” Daarna vroeg menigeen zich af of het een voordeel of een nadeel is dat hij recentelijk weinig wedstrijdritme heeft opgebouwd.
„Ik kan terugkijken op een van mijn beste seizoenen. Het is alleen een beetje vreemd geeindigd. Maar alles bij elkaar heb ik meer dan vijftig wedstrijden gespeeld en een paar keer op de bank gezeten; vijf keer of zo. In overleg met de medische staf stel je dan een programma samen. Dat moet je een beetje aanvoelen. Uiteindelijk is besloten dat een week rust mij goed zou doen. Even de stekker eruit en het daarna weer opbouwen. Ik zocht bewust de rust op. Nu voel ik me goed en sterk.”
De affaire die met name Engeland in beroering bracht, parkeerde de spits even in de schaduw. „Misschien klinkt het gek, maar het heeft me, als persoon, gesterkt. In het verleden kon ik nog wel eens ontploffen. Sinds de finale om de Carling Cup in februari ben ik heel rustig gebleven.”
Vandaar dat hij, wat de spitspositie in Oranje betreft, zeker van zijn zaak is. „Het werd me niet direct verteld, maar ik heb het gevoel wel gekregen.”
Even schreeuwde het land om Klaas-Jan Huntelaar en niet om de reserve uit Manchester. „Prima. Die discussie moest ook gevoerd worden. Maar ik weet wat ik heb laten zien en wat ik nog kán laten zien. Je kan veertig spitsen meenemen; alles valt of staat met prestaties. Dáár ben ik nu mee bezig. Het gaat er niet om of ik een aardige jongen ben. Het gaat om die ene vraag: hoe wil je winnen?”
Waarom Ruud heeft nog 2 jaar contract dus als ie al weg zou gaan zou dat eerst door Sir Alex heen moeten komen.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:40 schreef DANILXL het volgende:
ik denk dat Ruud allang ergens getekend had en dat Ferguson hem daarvoor zxo loopt te jennen. Ruud wou immers ook zijn contract bij ManU niet verlengen.
Ik denk dat Ruud het ongelofelijk slim heeft gespeeld door helemaal niks te zeggen tegen iemand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |