Je klinkt nu als een klein kind van 5 jaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:00 schreef McCarthy het volgende:
goed hij gaat daar dus weg. Ik ben nu meteen niet meer voor Utd.
Goed zo! Ruud laat op het WK zijn voeten spreken!quote:[..]Van Nistelrooij wilde niet zeggen waarom hij zondag even voor het duel met Charlton Athletic vertrok. Was hij na Ince, Beckham, Stam en Keane het zoveelste slachtoffer van het regiem van trainer Ferguson? Van Nistelrooij wilde niets over de zaak kwijt.
Niet aan de Nederlands pers, maar ook niet aan de Engelse media. Zo ontdekten vertegenwoordigers van de KNVB dat Britse journalisten kamers hadden geboekt in het logeeradres van Oranje in Noordwijk.
Twee cameraploegen kregen het verzoek om onmiddellijk te vertrekken. De journalisten gaven gehoor aan de wens en gingen op zoek naar een ander hotel.[..]
Opzich speelde hij het altijd slim op nu na..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef Beschouw het volgende:
Die Ferguson is wel bezig Man United de nek om te draaien.
Het publiek heeft altijd achter hem gestaan...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:29 schreef jojomen4 het volgende:
is=eens? En zo'n strijd wint een speler nooit.
Om het spel met Ferguson te kunnen spelen moet Van Nistelrooij in ieder geval een goed WK spelen. Verder zullen Saha en Rooney op zeker mindere periodes kennen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:56 schreef jojomen4 het volgende:
Als Saha en Rooney z'n goaltjes maken volgend seizoen en Ruud houd netjes z'n mond en moet wekelijks op de bank of tribune zitten dan zul je niemand horen hoor. Helemaal niet als Ruudje z'n bek niet opentrekt.
Maar een weg terug bij Man Utd is er niet meer, denk ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef -Wolf- het volgende:
Met Ruud komt alles wel goed. Vergeet niet dat 'ie er nog altijd 21 ingekegeld heeft in de PL dit seizoen.
jammer voor hun zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar een weg terug bij Man Utd is er niet meer, denk ik.
waarom? Ik steunde Utd alleen maar omdat ruud er speelde. Voor de rest heb ik er weinig mee.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je klinkt nu als een klein kind van 5 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |