abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2006 @ 20:37:36 #201
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41460506
quote:
Hilarisch, dat stuk tussen House en Chase .
2000 light years from home
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:01:37 #202
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41521821
Leuk filmpje!

Vanavond weer nieuwe House.

Eindelijk!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:07:28 #203
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41521980
Ik kan niet wachten!!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:01:33 #204
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41523585
Ik heb de DVR al ingeprogrammeerd. Of eigenlijk, de programmering van vorig seizoen zat er nog gewoon in en hij pakt automatisch alle nieuwe episodes op.

Dus zo rond 20:15 begin ik (zonder commercials) te kijken.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_41523683
Nieuwe House? Seizoen 3?

Ik moet nog 2 eps zien van S2, dan ben ik bij
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:07:18 #206
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41523705
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:06 schreef Xrenity het volgende:
Nieuwe House? Seizoen 3?

Ik moet nog 2 eps zien van S2, dan ben ik bij
Kijken! De laatste ep van S2 is geniaal.
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:18:14 #207
71919 wonderer
pi_41524021
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen wat over verdeeld
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_41524464
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Morgen waarschijnlijk twee episodes kijken en dan begin ik denk donderdag aan Season 3

http://tv.ign.com/articles/730/730085p1.html
IGN geeft de episode een 8.8 Goed begin
pi_41530264
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen wat over verdeeld
Ik vond 'm ook erg sterk. Bovendien was het de inleiding van een heel nieuwe dynamiek van de serie, wat ik wel erg kan waarderen.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:22:50 #210
71919 wonderer
pi_41531017
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:03 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Ik vond 'm ook erg sterk. Bovendien was het de inleiding van een heel nieuwe dynamiek van de serie, wat ik wel erg kan waarderen.
Ik vond het veel te overdreven psycho-analytisch. Er werd te veel op gehamerd dat ie niet voor de lol zo'n klootzak is. Dat heb ik liever subtiel.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:23:37 #211
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41531048
Oh, eventjes voor de Stateskijkers.

Ik ben net begonnen, nu bij 1.5 en vroeg me af of die jongepuppywegloopsentimenten nog eens op gaan bokken, da's nu het enige wat ik echt zwaar matig aan deze serie vind.

Laat House gewoon een narcistische, sarcastische eikel zijn. Kan best. Dat emo-gedoe er omheen vind ik persoonlijk behoorlijk overbodig, en ik hoef House niet toch op zien dagen bij iemands tamponbalwedstrijd om te laten zien dat 'ie ergens toch een hart heeft. .
Ik ga naar huis.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:24:31 #212
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41531085
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:22 schreef wonderer het volgende:
Ik vond het veel te overdreven psycho-analytisch. Er werd te veel op gehamerd dat ie niet voor de lol zo'n klootzak is. Dat heb ik liever subtiel.
Oh get, gaan ze characterbuilden? Dan kan ik die dus overslaan. .
Ik ga naar huis.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:35:56 #213
71919 wonderer
pi_41531649
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:23 schreef nietzman het volgende:
Oh, eventjes voor de Stateskijkers.

Ik ben net begonnen, nu bij 1.5 en vroeg me af of die jongepuppywegloopsentimenten nog eens op gaan bokken, da's nu het enige wat ik echt zwaar matig aan deze serie vind.

Laat House gewoon een narcistische, sarcastische eikel zijn. Kan best. Dat emo-gedoe er omheen vind ik persoonlijk behoorlijk overbodig, en ik hoef House niet toch op zien dagen bij iemands tamponbalwedstrijd om te laten zien dat 'ie ergens toch een hart heeft. .
Met jou kan ik praten

Dat ze laten doorschemeren dat hij een getormenteerde ziel heeft, prima. Karakteropbouw etc, dat hoort. Maar dat overduidelijke gedoe dat vooral in het begin zat, nee dank je.

Aan de andere kant is het wel voor Amerikaans publiek gemaakt natuurlijk
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:38:30 #214
71919 wonderer
pi_41531768
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:24 schreef nietzman het volgende:

[..]

Oh get, gaan ze characterbuilden? Dan kan ik die dus overslaan. .
Het is heel erg "je leven is niks waard zo, je wentelt jezelf in je ongeluk en gebruikt elk excuus om je miserabel te voelen en mensen af te kunnen bekken", zoiets. En dan gaat ie nog twijfelen ook, weet je.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:41:35 #215
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41531908
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:35 schreef wonderer het volgende:
Dat ze laten doorschemeren dat hij een getormenteerde ziel heeft, prima. Karakteropbouw etc, dat hoort. Maar dat overduidelijke gedoe dat vooral in het begin zat, nee dank je.
Dat geeft me in ieder geval nog een beetje hoop voor de komende afleveringen. House is humor, zonder twijfel, en wat je zelf ook zegt, prima dat er iets aan characterbuilding inzit, maar het ligt er voor mij nu in deze eerste eps veel te dik op.

Maargoed, stug doorkijken en genieten van de stukjes waarin 'ie in die kliniek patienten afbekt zal ik zeker. .
Ik ga naar huis.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:44:48 #216
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41532044
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:38 schreef wonderer het volgende:
Het is heel erg "je leven is niks waard zo, je wentelt jezelf in je ongeluk en gebruikt elk excuus om je miserabel te voelen en mensen af te kunnen bekken", zoiets. En dan gaat ie nog twijfelen ook, weet je.
Incluis zielig muziekje zeker? Origineel. .

Mooi, dan skip ik dat wel en ga ik dan gewoon meteen door naar de volgende ep, waarin 'ie natuurlijk zijn narcistische zelf weer gewoon is, want een daadwerkelijk aardige House zouden de schrijvers ons tóch nooit aandoen.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:51:15 #217
71919 wonderer
pi_41532311
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef nietzman het volgende:

[..]

Incluis zielig muziekje zeker? Origineel. .

Mooi, dan skip ik dat wel en ga ik dan gewoon meteen door naar de volgende ep, waarin 'ie natuurlijk zijn narcistische zelf weer gewoon is, want een daadwerkelijk aardige House zouden de schrijvers ons tóch nooit aandoen.
Dat gaan we vanavond dus bekijken... En voor het verhaal moet je de seizoensfinale van S2 toch wel kijken hoor... het is verder best heftig.

Ik hoop echt dat de veranderingen van tijdelijk aard zijn, anders zie ik het somber in
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:52:59 #218
71919 wonderer
pi_41532401
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dat geeft me in ieder geval nog een beetje hoop voor de komende afleveringen. House is humor, zonder twijfel, en wat je zelf ook zegt, prima dat er iets aan characterbuilding inzit, maar het ligt er voor mij nu in deze eerste eps veel te dik op.

Maargoed, stug doorkijken en genieten van de stukjes waarin 'ie in die kliniek patienten afbekt zal ik zeker. .
Er zitten een paar sappy afleveringen tussen, maar daar moet je dan maar even doorheen, het is niet anders. Die met z'n ex hadden me ook gestolen mogen worden.

De enige van wie ik dat karaktergeneuzel kan hebben, is Wilson.
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:59:16 #219
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41535105
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:22 schreef wonderer het volgende:

[..]

Helemaal niet. Volgens mij werd er zelfs een keer gezegd dat hij vroeger ook al zo was, voor dat gedoe met z'n been.
  woensdag 6 september 2006 @ 03:06:45 #220
71919 wonderer
pi_41539044
e01xs03 is geen onverdeeld genoegen, moet ik zeggen (persoonlijk natuurlijk).

Er is een hoop veranderd en ik weet niet zeker of het allemaal ten goede is. Een heel seizoen dit gedoe trek ik in ieder geval niet, dus er zal wel iets veranderen. Maar... ik weet niet. De trend is wel gezet in de laatste aflevering van het vorige seizoen in ieder geval.

Ik zal verder wachten tot ie online beschikbaar komt en mensen kunnen kijken. Ben erg benieuwd naar de mening van andere mensen hier...
  woensdag 6 september 2006 @ 03:07:52 #221
71919 wonderer
pi_41539058
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Helemaal niet. Volgens mij werd er zelfs een keer gezegd dat hij vroeger ook al zo was, voor dat gedoe met z'n been.
Maar er werd wel geleuterd over zin van het leven en dat soort gedoe. Terwijl hij naar dat doorzichtige whiteboard aan het kijken is.
  woensdag 6 september 2006 @ 06:29:29 #222
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41539591
House en z'n skateboard....

Tamelijk tamme aflevering vond ik eigenlijk, ik had iets meer verwacht van de seizoensopener. Maar de "next week on House" was weer veelbelovend, enigzins zweverig doch.
-
  woensdag 6 september 2006 @ 12:35:40 #223
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_41546132
quote:
Op woensdag 6 september 2006 03:06 schreef wonderer het volgende:
e01xs03 is geen onverdeeld genoegen, moet ik zeggen (persoonlijk natuurlijk).

Er is een hoop veranderd en ik weet niet zeker of het allemaal ten goede is. Een heel seizoen dit gedoe trek ik in ieder geval niet, dus er zal wel iets veranderen. Maar... ik weet niet. De trend is wel gezet in de laatste aflevering van het vorige seizoen in ieder geval.

Ik zal verder wachten tot ie online beschikbaar komt en mensen kunnen kijken. Ben erg benieuwd naar de mening van andere mensen hier...
Ik vond het een vrij sterke aflevering. Het lijntje met de patiënten was wat zoetsappig, maar de verandering in House zelf vond ik erg interessant. Hoe gaat iemand die aan pijn en de verdoving ervan verslaafd is om met het wegvallen van die pijn? Wat doet iemand die continu verdoofd is geweest om ook maar iets te kunnen voelen?
Je merkt alleen wel dat de serie voor een te belangrijk deel hangt aan de (fenomenale) acteerprestaties van Hugh Laurie. De overige personages doen er net te weinig toe en zijn meer de irritaties waar hij mee moet leven en die hiju moet overwinnen. Meer afronding van die personages zou welkom zijn.
Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
  woensdag 6 september 2006 @ 16:55:53 #224
71919 wonderer
pi_41553772
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:35 schreef NathaN het volgende:

[..]

Ik vond het een vrij sterke aflevering. Het lijntje met de patiënten was wat zoetsappig, maar de verandering in House zelf vond ik erg interessant. Hoe gaat iemand die aan pijn en de verdoving ervan verslaafd is om met het wegvallen van die pijn? Wat doet iemand die continu verdoofd is geweest om ook maar iets te kunnen voelen?
Je merkt alleen wel dat de serie voor een te belangrijk deel hangt aan de (fenomenale) acteerprestaties van Hugh Laurie. De overige personages doen er net te weinig toe en zijn meer de irritaties waar hij mee moet leven en die hiju moet overwinnen. Meer afronding van die personages zou welkom zijn.
Interessante vragen, maar waarom gebruiken ze House om die op te lossen

Ik vond hem leuk zoals ie was, het is nu maar afwachten wat het wordt. Cameron vond ik ronduit onbeschoft.

Ik vraag me overigens af waarom hij nu van de drugs af is. Hij had voor dat been al een drugsprobleem toch? Zo kwam die ene aflevering tenminste op me over.
  woensdag 6 september 2006 @ 19:06:32 #225
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41557882
Wel een aardige aflevering, maar zou Wilson nog een andere rol krijgen dan de kijker te vertellen hoe House zich voelt en waarom? En zou House dan ook weer elke aflevering Wilson voor gek verklaren, maar daarna door het raam staren nadenkend over wat Wilson zegt? Dat vind ik echt slecht namelijk. Voor de rest een vermakelijke aflevering.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 6 september 2006 @ 19:09:39 #226
71919 wonderer
pi_41558014
Van Wilson kan ik het wel hebben, vreemd genoeg.

Zit ook nog steeds op zijn move te wachten, dat wel
  woensdag 6 september 2006 @ 19:33:57 #227
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_41558903
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:55 schreef wonderer het volgende:
Interessante vragen, maar waarom gebruiken ze House om die op te lossen
Omdat de schrijvers dat ook interessante vragen vonden.
quote:
Ik vond hem leuk zoals ie was, het is nu maar afwachten wat het wordt. Cameron vond ik ronduit onbeschoft.
Ze was inderdaad wel erg rebels.
quote:
Ik vraag me overigens af waarom hij nu van de drugs af is. Hij had voor dat been al een drugsprobleem toch? Zo kwam die ene aflevering tenminste op me over.
Je hebt de slotscène toch wel gezien?
  woensdag 6 september 2006 @ 19:37:09 #228
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41559032
Wilson is een klootzak .

Hij zit alleen maar House af te katten en te zeggen van "eh je bent een mongool en je moet eens nadenken over jezelf, en je doet dit alleen maar omdat..." blabla.

Wilson is gewoon jaloers dat 'ie niet zo slim als House is. Maar vooral dat laatste stukje waarin hij tegen Cuddy zei dat ze niet tegen House moest vertellen dat zijn theorie werkte. Het enige wat je ermee bereikt is dat House denkt dat hij zichzelf overschat, zijn zelfvertrouwen verliest en weer aan de Vicodin gaat .

Wilson . Jammer dat die klap op z'n smoelwerk in de S2-finale maar een hallucinatie was .
pi_41559344
Wil Cuddy nu nog sperma of hoe zit dat?
  woensdag 6 september 2006 @ 19:50:52 #230
71919 wonderer
pi_41559422
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:33 schreef NathaN het volgende:

[..]

Omdat de schrijvers dat ook interessante vragen vonden.
[..]

Ze was inderdaad wel erg rebels.
[..]

Je hebt de slotscène toch wel gezien?
Oh, ja, echt ervanaf is hij niet nee. Maar ik bedoelde meer, waarom zou hij dat doen? VOOR hij pijn kreeg wilde hij ook zijn fix hebben, dus waarom zou hij daar nu weer een excuus voor moeten hebben?

Ik heb trouwens het vermoeden dat Wilson expres dat boekje nogal opzichtig weglegde...
  woensdag 6 september 2006 @ 19:58:44 #231
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_41559678
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:50 schreef wonderer het volgende:
Oh, ja, echt ervanaf is hij niet nee. Maar ik bedoelde meer, waarom zou hij dat doen? VOOR hij pijn kreeg wilde hij ook zijn fix hebben, dus waarom zou hij daar nu weer een excuus voor moeten hebben?
Theorietje: House was niet zozeer verslaafd aan Vicodin, maar aan het niet voelen van pijn. Na de operatie voelt hij geen pijn meer, dus heeft hij geen Vicodin meer nodig. Maar hij mist de pijn en pusht zichzelf net zo lang tot hij weer pijn voelt; in zijn been door spierpijn en in zijn werk door eerst proberen goed te doen, vervolgens de high van het oplossen van de puzzle te voelen. En op het moment dat hij weer voelt, voelt hij ook de behoefte aan zijn trouwe kameraad Vicodin weer. Alleen dan nu met het verschil dat hij geen medische reden meer daarvoor heeft en hij simpelweg verslaafd is. En waar hij dat eerst bestempelde als: ik ben verslaafd maar heb er geen probleem mee, is het nu een psychologisch probleem dat wel eens een groter probleem kan worden.
quote:
Ik heb trouwens het vermoeden dat Wilson expres dat boekje nogal opzichtig weglegde...
Als dat zo is, dan is dat meer voor de kijker, dan voor House.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:01:17 #232
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_41559761
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:48 schreef -Mo- het volgende:
Wil Cuddy nu nog sperma of hoe zit dat?
Vast wel. Een vrouw heeft lijkt me ook zo haar behoeftes.
Maar of ze nog steeds een kind wil, moeten we maar afwachten. Zo zijn er wel meer plotlijntjes blijven liggen. Waar woont Wilson inmiddels?
Het zou jammer zijn als die plotlijntjes net zo makkelijk onder het kleed geschoven worden als de hersenbeschadiging van Foreman...
  woensdag 6 september 2006 @ 20:08:40 #233
71919 wonderer
pi_41560029
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:58 schreef NathaN het volgende:

[..]

Theorietje: House was niet zozeer verslaafd aan Vicodin, maar aan het niet voelen van pijn. Na de operatie voelt hij geen pijn meer, dus heeft hij geen Vicodin meer nodig. Maar hij mist de pijn en pusht zichzelf net zo lang tot hij weer pijn voelt; in zijn been door spierpijn en in zijn werk door eerst proberen goed te doen, vervolgens de high van het oplossen van de puzzle te voelen. En op het moment dat hij weer voelt, voelt hij ook de behoefte aan zijn trouwe kameraad Vicodin weer. Alleen dan nu met het verschil dat hij geen medische reden meer daarvoor heeft en hij simpelweg verslaafd is. En waar hij dat eerst bestempelde als: ik ben verslaafd maar heb er geen probleem mee, is het nu een psychologisch probleem dat wel eens een groter probleem kan worden.
[..]

Als dat zo is, dan is dat meer voor de kijker, dan voor House.
Ik was onder de indruk dat vicodin niet alle pijn onderdrukte en hij gewoon high moest zijn om zijn werk te doen (focussen). Daarnaast was hij al verslaafd VOOR hij de infarct kreeg (die indruk kreeg ik tenminste van die aflevering met Carmen Elektra). Hij werd immers eerst als verslaafde naar huis gestuurd waardoor de diagnose wat langer duurde.

Hij is nu min of meer afgekickt (hoewel ik vermoed dat ie die acht weken voornamelijk op een endorfine rush heeft overleefd), maar ik denk dat hij echt die high wel mist om zijn werk te doen zoals hij het WIL doen. Misschien helpt de vicodin hem wel om zich niet te veel aan te trekken van de patienten en was dat een soort zelfbescherming. Heeft ie in dezelfde situatie gezeten als Cameron? Hij hamert er steeds zo op dat je geen band moet aangaan met je patient omdat dat je beoordelingsvermogen aantast. Heeft dat hem ooit de das omgedaan? Cuddy zou dat moeten weten, hij werkt als 24 jaar in haar ziekenhuis (of heb ik dat verkeerd verstaan?). Dat komt me overigens ook nogal vreemd voor, dan moet ze halverwege de veertig zijn (minstens). En dan nog een baby??
  woensdag 6 september 2006 @ 20:10:25 #234
71919 wonderer
pi_41560099
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:01 schreef NathaN het volgende:

[..]

Vast wel. Een vrouw heeft lijkt me ook zo haar behoeftes.
Maar of ze nog steeds een kind wil, moeten we maar afwachten. Zo zijn er wel meer plotlijntjes blijven liggen. Waar woont Wilson inmiddels?
Het zou jammer zijn als die plotlijntjes net zo makkelijk onder het kleed geschoven worden als de hersenbeschadiging van Foreman...
Dat was inderdaad erg raar Alsof ze een aflevering hebben geknipt of zo... Ik dacht dat Wilson een apt had maar dat weet ik niet zeker.
  woensdag 6 september 2006 @ 21:04:22 #235
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_41562120
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:08 schreef wonderer het volgende:
Ik was onder de indruk dat vicodin niet alle pijn onderdrukte en hij gewoon high moest zijn om zijn werk te doen (focussen). Daarnaast was hij al verslaafd VOOR hij de infarct kreeg (die indruk kreeg ik tenminste van die aflevering met Carmen Elektra). Hij werd immers eerst als verslaafde naar huis gestuurd waardoor de diagnose wat langer duurde.

Hij is nu min of meer afgekickt (hoewel ik vermoed dat ie die acht weken voornamelijk op een endorfine rush heeft overleefd), maar ik denk dat hij echt die high wel mist om zijn werk te doen zoals hij het WIL doen. Misschien helpt de vicodin hem wel om zich niet te veel aan te trekken van de patienten en was dat een soort zelfbescherming. Heeft ie in dezelfde situatie gezeten als Cameron? Hij hamert er steeds zo op dat je geen band moet aangaan met je patient omdat dat je beoordelingsvermogen aantast. Heeft dat hem ooit de das omgedaan? Cuddy zou dat moeten weten, hij werkt als 24 jaar in haar ziekenhuis (of heb ik dat verkeerd verstaan?). Dat komt me overigens ook nogal vreemd voor, dan moet ze halverwege de veertig zijn (minstens). En dan nog een baby??
Okee, dat vraagt om meer detail dan ik zo paraat heb.
Werd hij naar huis gestuurd omdat hij verslaafd was, of omdat ze dachten dat hij verslaafd was?
Cuddy nadert de veertig (althans, de actrice is 39), dus 24 jaar lijkt me te lang. Ook voor House, trouwens. Je bent meestal eind 20 voor je de praktijk in mag en om vanaf het begin van je carrière bij hetzelfde ziekenhuis te zitten is onwaarschijnlijk. Zeker voor iemand van het kaliber van House.
  woensdag 6 september 2006 @ 21:21:18 #236
71919 wonderer
pi_41562885
"In less than two hours, one of these three will be tossed out of the hospital because they were faking it to score narcotics."

Hierbij neem ik aan dat dit WEL klopt, aangezien het natuurlijk niet Carmen Elektra was
  woensdag 6 september 2006 @ 21:22:55 #237
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41562957
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef wonderer het volgende:
Dat was inderdaad erg raar Alsof ze een aflevering hebben geknipt of zo... Ik dacht dat Wilson een apt had maar dat weet ik niet zeker.
Wilson is in seizoen 2 al vertrokken naar een eigen appartement. Ze hebben er weinig mee gedaan, het was niets meer dan een paar zinnen ergens in een dialoog.
-
  woensdag 6 september 2006 @ 21:27:24 #238
71919 wonderer
pi_41563172
Ooh, ze zei "twenty four times a year you come... etc".

Laat maar

House is trouwens forty-something years old volgens Wilson
  woensdag 6 september 2006 @ 21:36:08 #239
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_41563551
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:21 schreef wonderer het volgende:
"In less than two hours, one of these three will be tossed out of the hospital because they were faking it to score narcotics."

Hierbij neem ik aan dat dit WEL klopt, aangezien het natuurlijk niet Carmen Elektra was
Lekker dubbelzinnig. Kan opgevat worden als vaststelling van het feit dat hij drugs gebruikte, of van het feit dat als reden gegeven werd dat hij drugs gebruikte (hetgeen impliceert dat hij inderdaad drugs gebruikte, maar zijn onschuld niet uitsluit). Heerlijk die taalnuances.
  woensdag 6 september 2006 @ 21:40:23 #240
71919 wonderer
pi_41563748
Ik vind het sowieso een raar verhaal, eigenlijk, nu ik erover nadenk. Hij werkte VOOR het infarct in hetzelfde ziekenhuis. Dan zijn er toch makkelijker manieren om een fix te krijgen? De dokters kenden hem, Cuddy was een van zijn behandelend artsen. Als ze hem wegsturen omdat hij een drugsprobleem heeft, moet dat wel waar zijn, ze kennen hem immers. Maar waarom zouden ze denken dat ie het fakete, want ze kennen hem toch? Dat heeft hij waarschijnlijk eerder ook niet gedaan.
  woensdag 6 september 2006 @ 22:07:32 #241
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_41564984
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het sowieso een raar verhaal, eigenlijk, nu ik erover nadenk. Hij werkte VOOR het infarct in hetzelfde ziekenhuis. Dan zijn er toch makkelijker manieren om een fix te krijgen? De dokters kenden hem, Cuddy was een van zijn behandelend artsen. Als ze hem wegsturen omdat hij een drugsprobleem heeft, moet dat wel waar zijn, ze kennen hem immers. Maar waarom zouden ze denken dat ie het fakete, want ze kennen hem toch? Dat heeft hij waarschijnlijk eerder ook niet gedaan.
Wat lullig dat hij dan net die ene intern op zijn eerste dag treft.
Nee, maar je hebt gelijk, er zit ergens een kromme logica in. Misschien iets voor een latere aflevering om op te helderen.
  woensdag 6 september 2006 @ 22:15:16 #242
71919 wonderer
pi_41565382
Vind het sowieso een verwarrende aflevering waarbij er volgens mij wel meer niet klopt. "Tightness in the ankle" bij een hondenbeet? En het schil tussen een hondenbeet en een slangenbeet zie je toch gewoon?
  woensdag 6 september 2006 @ 22:17:50 #243
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_41565531
Dat hangt misschien van de bek van de hond af. Als mensen een hondenkop kunnen hebben, waarom honden dan geen slangenkop.
  woensdag 6 september 2006 @ 22:19:43 #244
71919 wonderer
pi_41565631
Het was een flink beest in ieder geval... Wanneer krijg je je boxen, kun je het nakijken

Nou ja, het boeit ook niet zo heel erg. Ik vond het voornamelijk interessant om te horen hoe het nou precies ging, met z'n been. Het was ook de eerste aflevering die ik zag, dus je kunt je voorstelling hoe ik toen tegen de serie aankeek...
  woensdag 6 september 2006 @ 22:22:46 #245
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_41565773
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:19 schreef wonderer het volgende:
Het was een flink beest in ieder geval... Wanneer krijg je je boxen, kun je het nakijken

Nou ja, het boeit ook niet zo heel erg. Ik vond het voornamelijk interessant om te horen hoe het nou precies ging, met z'n been. Het was ook de eerste aflevering die ik zag, dus je kunt je voorstelling hoe ik toen tegen de serie aankeek...
Ik ben gewoon netjes bij 1 begonnen.
De S1 box heb ik al, maar geen zin om alles precies op te zoeken. Daar ben ik dan weer te lui voor.
De S2 box is onderweg, maar dat doet er een maandje over, schatten ze bij Amazon. Grrr enzo.
  woensdag 6 september 2006 @ 22:27:25 #246
71919 wonderer
pi_41566010
Wow, lang...
  woensdag 6 september 2006 @ 22:33:04 #247
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_41566304
Goedkoopste, en dus traagste, optie genomen.
Misschien moet ik de serie gewoon even van begin af aan opnieuw kijken, dan ben ik weer bij tegen de tijd dat S2 aankomt.

Trouwens heerlijk hoe Chase in de afgelopen aflevering het brave jongentje uithing door netjes als enige naar de baas te luisteren. Kiss-ass.
  woensdag 6 september 2006 @ 22:51:25 #248
71919 wonderer
pi_41567055
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:33 schreef NathaN het volgende:
Goedkoopste, en dus traagste, optie genomen.
Misschien moet ik de serie gewoon even van begin af aan opnieuw kijken, dan ben ik weer bij tegen de tijd dat S2 aankomt.

Trouwens heerlijk hoe Chase in de afgelopen aflevering het brave jongentje uithing door netjes als enige naar de baas te luisteren. Kiss-ass.
Volgens mij deed ie dat meer om Foreman en Cameron dwars te zitten. Die blik van House was ook wel aardig daarna, touwens
  woensdag 6 september 2006 @ 23:13:53 #249
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41568065
Heb deze serie de afgelopen weken bekeken, en nu opgepikt bij seizoen 3. Het is een leuke serie, maar de impact viel zo eind serie 1, begin serie 2 zo tot het einde een beetje weg in Clot M.D. in plaats van House M.D.

Heeft nu weer m'n interesse terug door de laatste paar afleveringen van 2 en nu de eerste van 3, al ben ik het wel eens dat er zoveel verhaallijntjes als een nachtkaars uit gaan.

De aflevering waar Foreman z'n motoriek kwijt leek deed me echt snel door "zappen" naar de volgende aflevering. Maar daarin kwam nauwelijks iets terug.

Zo ook met de HIV besmetting van Cameron weken terug. Na een paar afleveringen een envelopje en een grapje van House (die rond die tijd de serie nog dragelijk maakten door alle clotjes heen), en het was afgedaan.

Maargoed, nu is 't weer in volle gang, en kijk ik eindelijk weer uit naar volgende afleveringen (of eindelijk, voor het eerst eigenlijk, gezien ik de 2 volledige seizoenen tot m'n beschikking had ).
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:20:32 #250
101884 PeRi
Allons-y!
pi_41625653
IJzersterke aflevering weer, heerlijk begin van Season 3. .

Vreselijk wel, want nu moet ik iedere week weer wachten tot volgende week, en ik ben veel te ongeduldig maar het moet. . Ik wil altijd alles achter elkaar blijven zien.

Eens kijken hoe ver ik in seizoen 2 kan komen dit weekend .
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')