ik sluit me aan bij de mening van meneer Maas..quote:DearPrudence says:
Waarom doe ik dat steeds?
Alsmaar nieuwe e-mail adressen aanmaken.
Ik heb nu 5 dacht ik.
oud: TropicalGirl_10@hotmail.com (10 was mijn leeftijd ja)
huidig: Tigger_sxm@hotmail.com
nieuw/oud: esme_deppe@hotmail.com, DizzyMissLizzy@hotmail.com, FoolOnTheHill_@hotmail.com.
Welke is het leukst? Eerlijk zijn
C'est SXM niet XSM. tss.quote:-Mzraki- - maandag 8 november 2004 @ 16:24
[...]
TropicalGirl ken ik nog Toen ging je weer terug naar XSM .
DizzyMissLizzy slaat niet veel op, je heet immers geen Lizzy , FoolOnTheHill is no doubt ook een titel-song, maar vind ik niet echt sterk als email.
esme_deppe is natuurlijk professioneel, kun je zonder schaamte ergens neerzetten (He joram? ). en tigger_xsm is gewoon leuk
Ohja, huiswerk huiswerk huiswerk, DOORGAAN!
Jupquote:Op maandag 8 november 2004 16:39 schreef MrAli het volgende:
even uit de vorige:
[..]
ik sluit me aan bij de mening van meneer Maas..
Tigger is gewoon leuk..
maar ik heb ook zat emailadressen..
alwin_bakker@hotmail.com staat bij jullie in je msn lijst..
maar misterali@gmail.com, is iets minder bekend, maar alwin.bakker@12move.nl, alwin.bakker@wanadoo.nl zijn ook van mij, en zo heb ik er misschien nog wel 5 gehad, (niet overdreven) van Hotmail, maar aangezien die na 30 dagen verlopen zullen die al wel niet meer bestaan..en ik zou ze ook zo 1, 2, 3 niet meer uit mijn hoofd precies weten..is nog wel op te zoeken..
persoonlijk vind ik het alleen maar onhandig, een ander emailadres, net als een ander 06, dan moet je dat weer aan iedereen vertellen..en iedereen moet dat gaan wijzigen..anders had ik wel misterali@gmail als vast adres..
)
en heb je foolonthehill_@hotmail.com net aangemaakt
Dat past geeneens manquote:Op maandag 8 november 2004 17:12 schreef MrAli het volgende:
hey Niels..zou er in de pot van In Touch 1,5 miljoen dollar zitten? indien ja dan heb ik er een bestemming voor..indien niet moeten we maar een inzamelingsactie gaan houden ofzow..
http://www.tweakers.net/nieuws/34984
(en hij komt op mijn kamer te staan..![]()
)
we staan met de IT pot 50 euro in de minquote:Op maandag 8 november 2004 17:12 schreef MrAli het volgende:
hey Niels..zou er in de pot van In Touch 1,5 miljoen dollar zitten? indien ja dan heb ik er een bestemming voor..indien niet moeten we maar een inzamelingsactie gaan houden ofzow..
http://www.tweakers.net/nieuws/34984
(en hij komt op mijn kamer te staan..![]()
)
Hmm, vrijdag ingeleverd, dat wist ik nietquote:Op maandag 8 november 2004 19:41 schreef errrrr het volgende:
Ok, huiswerk: Frans... overigens hoorde ik van Kees dat we die samenvatting eigenlijk vrijdag al ingeleverd hadden moeten hebben, maarja, boeien
Daarna nog Nederlands & Wiskunde... echt geen zin dus, maarja... het moet toch gebeuren
Don't remind mequote:Op maandag 8 november 2004 20:21 schreef errrrr het volgende:
Ok, Frans en Nederlands af... Frans viel wel mee, van Nederlands is mijn hele hand nu lam... ik begin met dat spelling echt overal over te twijfelen, waardeloos gewoon... dat gaan we toch morgen nakijken?
Ok, nu ff informatica als break en dan aan de wiskunde
Freek de Jongequote:Op maandag 8 november 2004 18:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat past geeneens man
En idd, Esmé, houd het gewoon bij Tigger_sxm... klinkt goed en hoef ik niets te wijzigen
Sommigen gister nog Freek de Jonge gekeken? Ik viel er halverwege in, wel jammer, hij was wel weer leuk vond ik
En ik ga op die sportdag denk ik schaatsen... Alwin dus ook hoorde ik? Want ik wil daar niet tussen alleen maar bruggers zitten
minder mooi..quote:Op maandag 8 november 2004 20:20 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
we staan met de IT pot 50 euro in de min
sowieso al 2,50, daarnaast moeten nog een paar mensen betalen en de financien van het laatste voordrink-avondje moet nog worden geregeld. Verder hebben we nog 2 krat pils koud staan bij niels en dat is allemaal mijn geld
stort maar op mijn rekening..quote:Op maandag 8 november 2004 20:20 schreef NerdoNielso het volgende:
De Vrijdagmiddag pot heeft trouwens nog wel een miljoentje over voor je
dat herken ik..quote:Op maandag 8 november 2004 20:21 schreef errrrr het volgende:
Ok, Frans en Nederlands af... Frans viel wel mee, van Nederlands is mijn hele hand nu lam... ik begin met dat spelling echt overal over te twijfelen, waardeloos gewoon... dat gaan we toch morgen nakijken?
Ok, nu ff informatica als break en dan aan de wiskunde
Je rabobank nummer met die 6 erin?quote:Op maandag 8 november 2004 20:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
stort maar op mijn rekening..
wat is de eerste..wat is de tweede..en welke komen er nog meer? ik vat er echt geen hol meer van..quote:Op maandag 8 november 2004 20:51 schreef NerdoNielso het volgende:
eerste sportdag ga ik dacht ik maar paalballen, maar wie gaat er nog meer?
ik zit niet bij die Rabobank..quote:Op maandag 8 november 2004 20:53 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Je rabobank nummer met die 6 erin?
ik weet niet als het daar nog wel bij past
in 6 euro briefjes?quote:Op maandag 8 november 2004 20:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik zit niet bij die Rabobank..
lekker bij de Postbank..
en als je het niet erg vind ga ik niet hier openlijk mijn rekeningnummer plaatsen..
er staat namelijk te veel geld op voor mensen die kwaad in de zin hebben..(hiermee bedoel ik niet jullie hoor.., maar wie weet wie dit nog meer leest..
)
(doe btw maar contant op school..)
1e: voetbal of batmintonquote:Op maandag 8 november 2004 20:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat is de eerste..wat is de tweede..en welke komen er nog meer? ik vat er echt geen hol meer van..
*aanmeld*quote:Op maandag 8 november 2004 21:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
1e: voetbal of batminton
2e: schaatsen, paalbal of uni-hockey
Dus Niels, moet je het niet verkeerd vertellen...
Ik wil de 2e dus wel graag schaatsen maar dan moet er wel wat animo zijn... de 1e ga ik denk batmintonnen, moet alleen nog een partner hebben
Wiskunde komt morgen nog wel, in plaats daarvan informatica gedaan... beetje the Gimp aan het verkennen geweest, dat lijkt nu tenminste op iets... alleen nog de HTML er goed omheen, maar dat komt ook morgen wel... nu lekker ff lezen en dan maar weer 's naar bed
Tja, het kan moeilijk nóg dieper zakkenquote:Op maandag 8 november 2004 22:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Whoot, de IT sector is weer aan het stijgen
over een paar jaar weer een vette auto, mobiele telefoon, laptop etc. van de zaak
t/m 18 af, t/m 25 moet me wel in de komende les lukken, dan nog 4 lessen voor B2quote:Op maandag 8 november 2004 22:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Nouja, ik ga m'n wiskunde nog eventjes afmaken
<--- Monnik mode [on].
Tijd over ofzo.quote:Op maandag 8 november 2004 23:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
t/m 18 af, t/m 25 moet me wel in de komende les lukken, dan nog 4 lessen voor B2.
de eerste ga ik liever voetballen..maar dan moet er wel een leuk en goed team zijn..quote:Op maandag 8 november 2004 21:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
1e: voetbal of batminton
2e: schaatsen, paalbal of uni-hockey
Dus Niels, moet je het niet verkeerd vertellen...
Ik wil de 2e dus wel graag schaatsen maar dan moet er wel wat animo zijn... de 1e ga ik denk batmintonnen, moet alleen nog een partner hebben
Wiskunde komt morgen nog wel, in plaats daarvan informatica gedaan... beetje the Gimp aan het verkennen geweest, dat lijkt nu tenminste op iets... alleen nog de HTML er goed omheen, maar dat komt ook morgen wel... nu lekker ff lezen en dan maar weer 's naar bed
die Bart was gister idd lekker bezig, we gingen basketballen na school, wat geen contactsport is, maar hij was tegen enkels aan het trappen, ellebogen geven, en natuurlijk kan dat eens gebeuren, maar als je dat elke minuut een x aantal keer doet word het wel opvallend..quote:Op maandag 8 november 2004 22:06 schreef -Mzraki- het volgende:
Jongens o jongens, in de hele geschiedenis van het Heren 1 team hebben we vandaag onze eerste wedstrijd verloren. Met 3-1
Waar lag dat aan? Bart en Daan.
Jaja dames en heren, Bart had een schaaf plekje op z'n LINKERhandpalm, en kon daardoor niet meer aanvallen, lo-gisch toch?
Daan wilde zijn enkels sparen en weigerde dus een 2-40 en zelfs een 2-30 te slaan...
Jongens, jongens, waar zijn we godverdomme nu helemaal mee bezig? We zijn hier niet om te miepen, maar om te volleyballen!
En natuurlijk was dit nu net de wedstrijd waar Marco stond te kijken. Damn o damn.
Verder heb ik zelf wel lekker gespeeld, weer iemand op z'n hoofd gesmashed, lekker aanvallen, ging prima. Ik en Ronald voor betekende wel wat punten, alleen stonden dan Bart en Daan achter, en als zij voorstonden ontbrak het ons weer aan aanvalskracht...
Nouja, eens moet de eerste keer zijn.
dat is alleen voor de allerbesten weggelegt..quote:Op maandag 8 november 2004 22:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Whoot, de IT sector is weer aan het stijgen
over een paar jaar weer een vette auto, mobiele telefoon, laptop etc. van de zaak
ik hoor het min of meer ook eigenlijk alleen van de mensen om me heen..behalve van een Marcel Verbeek die ik om uitleg had gevraagt waarom er opeens niet meer gebasketbalt werd..maar ik wou niet al te boos overkomen..anders kon ik wat anders gaan doen in de tweede week van de Kerstvakantie..quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:13 schreef DearPrudence het volgende:
Waarom hoor ik daar nou absoluut niks over?? Van dat schaatsen enzo? Wanneer is dat dan?
Net Frans2 pw ingehaald, ging prima. Denk wel dat ik van die kleine spellingsfouten heb, jammer genoeg.
Mijn papa had Freek de Jonge maar een keer opgenomen. Omdat iedereen te moe was.
Was een hele mooi aflevering! Zeker weten. echt goed.
Mijn oren zijn nu aan het ontdooien/gloeien en ik eet een boterham met pindakaas.
Overigens, hij gaat alleen zondag naar de hccquote:(16:22:29) Henkie is lekker op vakantie, vrijdag weer terug says:
ze hadden hier een oude versie van msn
(16:22:36) Henkie is lekker op vakantie, vrijdag weer terug says:
die kon niet meer aanmelde
(16:24:02) Henkie is lekker op vakantie, vrijdag weer terug says:
na een klein beetje hakwerk kon ik msn mooi updaten
(16:24:22) Henkie is lekker op vakantie, vrijdag weer terug says:
en het mooiste is dat die computer nu ook geen geld meer vreet, wat hij eerst wel wou
(16:24:33) Proudfoot Niels ][ "Johan", doe je ook mee met het sinterklaas-feest says:
hackertje
(16:25:32) Henkie is lekker op vakantie, vrijdag weer terug says:
dan moeten ze er maar geen groot bord achter hangen waar "internet, email en messenger" op staat
(16:25:38) Henkie is lekker op vakantie, vrijdag weer terug says:
en het dan niet laten werken
'quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:39 schreef NerdoNielso het volgende:
Leon zit op teneriffe nu:
[..]
Overigens, hij gaat alleen zondag naar de hcc
waarschijnlijk omdat je geen gym hebt dit blok... de schaatsdag is 10 februari 2005, als er geen natuurtocht word gehouden (dus dan is het in Alkmaar). De andere dag weet ik niet... Overigens kunnen dat voor de HAVO ook andere sporten zijn... en misschien zat basketbal er ook nog wel b ij, weet ik ff nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:13 schreef DearPrudence het volgende:
Waarom hoor ik daar nou absoluut niks over?? Van dat schaatsen enzo? Wanneer is dat dan?
Freek was idd goed, en het is idd koud, volgens mij moet die MrAli gewoon is buiten komen, merkt hij het welquote:Net Frans2 pw ingehaald, ging prima. Denk wel dat ik van die kleine spellingsfouten heb, jammer genoeg.
Mijn papa had Freek de Jonge maar een keer opgenomen. Omdat iedereen te moe was.
Was een hele mooi aflevering! Zeker weten. echt goed.
Mijn oren zijn nu aan het ontdooien/gloeien en ik eet een boterham met pindakaas.
Ah.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat je geen gym hebt dit blok... de schaatsdag is 10 februari 2005, als er geen natuurtocht word gehouden (dus dan is het in Alkmaar). De andere dag weet ik niet... Overigens kunnen dat voor de HAVO ook andere sporten zijn... en misschien zat basketbal er ook nog wel b ij, weet ik ff niet
[..]
Freek was idd goed, en het is idd koud, volgens mij moet die MrAli gewoon is buiten komen, merkt hij het wel
Maar de hond van de buren, Boy, is net aangereden![]()
![]()
![]()
... Ik kom thuis, Henk en Inger staan achter de auto, ik zeg gewoon 'hoi', en Henk een beetje stilletjes 'hoi Hans' terug... ik kom binnen, ma: 'Boy is aangereden!'... Godver, echt kut, het was zo'n lieve hond
Heb atm geen foto's van hem, maar het was zoiets als:
[afbeelding]
[afbeelding]
(de rechter hond dan)
Bij het uitlaten door Hidde schijnt het gebeurd te zijn
zei ik op school toch alquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Overigens, dit is wel treffend:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:42 schreef errrrr het volgende:
-knip-
Natuurkunde, Nederlands (x2), Scheikunde, ik moet alles van deze week afmaken, want ik ben aanstaand weekend weg, woeliewoelio.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:51 schreef errrrr het volgende:
[..]
zei ik op school toch al
Btw, Ruben, jij hebt je het hele weekend kapotgewerkt, wat moet je nu dan nog doen?
Ik ga mijn Lamistra spelende PC ff afmaken ( www.codecup.nl )... Er is morgen een test-competitie, maar er zitten nog bugs in
zeer treurig..en meestal rijdt die chauffeur nog door ook..quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat je geen gym hebt dit blok... de schaatsdag is 10 februari 2005, als er geen natuurtocht word gehouden (dus dan is het in Alkmaar). De andere dag weet ik niet... Overigens kunnen dat voor de HAVO ook andere sporten zijn... en misschien zat basketbal er ook nog wel b ij, weet ik ff niet
[..]
Freek was idd goed, en het is idd koud, volgens mij moet die MrAli gewoon is buiten komen, merkt hij het wel
Maar de hond van de buren, Boy, is net aangereden![]()
:'( :'( ... Ik kom thuis, Henk en Inger staan achter de auto, ik zeg gewoon 'hoi', en Henk een beetje stilletjes 'hoi Hans' terug... ik kom binnen, ma: 'Boy is aangereden!'... Godver, echt kut, het was zo'n lieve hond
Heb atm geen foto's van hem, maar het was zoiets als:
[afbeelding]
[afbeelding]
(de rechter hond dan)
Bij het uitlaten door Hidde schijnt het gebeurd te zijn
Vaak kan de chauffeur er echt niks aan doen (dieren steken soms zomaar plotseling over), maar doorrijden is wél een hufterstreek (ook al is het bij een kat natuurlijk anders, daar is vaak niemand in de buurt als baas ofzo, dus wat moet je dan?)... ik weet verder niet wat er nu gebeurd was... lijkt me eigenlijk stug dat de chauffeur niet stopt en zo'n beest laat liggen, zeker als de baas in de buurt isquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
zeer treurig..en meestal rijdt die chauffeur nog door ook..
ik heb het ook gehad..met inmiddels 2 katten..en als ik het gezien had en die bestuurder was gestopt was ie nog lang niet jarig geweest..![]()
Meestal heb je met wintersport iets warmere kleren aanquote:en ik kom genoeg buiten hoor..
ik vond het wel grappig..Henk behoorlijk te zeiken van koud koud koud..en wil ie mee, betergezegt, gaat ie ook mee op wintersport..ben benieuwd..
nouja..ik fietste met Nielsie langs de pontweg van de zomer..en toen waren wij getuigen van het overrijden van een kat, de chauffeur moet het gewoon gemerkt hebben, dat kan niet anders, maar reed wel verder (en in dit geval kon ie er idd niets aan doen), toen ben ik maar afstapt om dat beestje, wat nog wel leefde trouwens..even van de weg af te halen, met gevaar voor eigen leven..met al die scheurende auto's in het donker..toen stopte er nog een dame die hem met de auto mee genomen heeft..quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:50 schreef errrrr het volgende:
[..]
Vaak kan de chauffeur er echt niks aan doen (dieren steken soms zomaar plotseling over), maar doorrijden is wél een hufterstreek (ook al is het bij een kat natuurlijk anders, daar is vaak niemand in de buurt als baas ofzo, dus wat moet je dan?)... ik weet verder niet wat er nu gebeurd was... lijkt me eigenlijk stug dat de chauffeur niet stopt en zo'n beest laat liggen, zeker als de baas in de buurt is
[..]
Meestal heb je met wintersport iets warmere kleren aan
dat is idd een eikelquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
nouja..ik fietste met Nielsie langs de pontweg van de zomer..en toen waren wij getuigen van het overrijden van een kat, de chauffeur moet het gewoon gemerkt hebben, dat kan niet anders, maar reed wel verder (en in dit geval kon ie er idd niets aan doen), toen ben ik maar afstapt om dat beestje, wat nog wel leefde trouwens..even van de weg af te halen, met gevaar voor eigen leven..met al die scheurende auto's in het donker..toen stopte er nog een dame die hem met de auto mee genomen heeft..
dat is best wel aangrijpend..en dat ik veel van katten hou en het mooie beesten vind maakt het er niet minder om..![]()
ik Duitsland de eerste keer op wintersport stond ik een een broek en een t-shirt op de piste..
Dat firefox 1.0 uit is!! Allemaal downloadenquote:Op woensdag 10 november 2004 16:40 schreef DearPrudence het volgende:
- jeetje, vervelend Hans.
- wat is er vandaag dan Ali?
Heb ik vandaag op school gedaanquote:- ik heb opeens zin in snowboarden.
- ik ga nu aan mijn sollicitatie brief. \o/
Damn, inderdaad opmerkelijk.quote:Op woensdag 10 november 2004 16:55 schreef errrrr het volgende:
[update] Eerste schoten gelost bestorming begonnen ... godver, echt wel een rare actie... hopen dat alles goed afloopt (errrrr zet de tv aan)
Ow en btw, fok is traaaaag
- iid..nogal..quote:Op woensdag 10 november 2004 16:40 schreef DearPrudence het volgende:
- jeetje, vervelend Hans.
- wat is er vandaag dan Ali?
- ik heb opeens zin in snowboarden.
- ik ga nu aan mijn sollicitatie brief. \o/
jaja..quote:Op woensdag 10 november 2004 16:51 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat firefox 1.0 uit is!! Allemaal downloaden
[..]
Heb ik vandaag op school gedaan
Nu echt nergens zin meer in
is het wel vaker..quote:Op woensdag 10 november 2004 16:55 schreef errrrr het volgende:
[update] Eerste schoten gelost bestorming begonnen ... godver, echt wel een rare actie... hopen dat alles goed afloopt (errrrr zet de tv aan)
Ow en btw, fok is traaaaag
quote:Op woensdag 10 november 2004 17:09 schreef errrrr het volgende:
Staat btw ook op CNN.com: http://www.cnn.com/2004/W(...)s.raid.ap/index.html
En Nederland 2 is bezig met een speciale uitzending
maar wat the fuck is er aan de hand?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, inderdaad opmerkelijk.
best vette foto op CNN.
Valt mee, 3 verdachten in een pand (AT wilden inval doen, handgranaat of boobytrap), onderhandelaar erbij, uitkomst ?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
is het wel vaker..
[..]
[..]
maar wat the fuck is er aan de hand?
En weg was mijn verlangen om uit te gaan in de koogquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
nouja..ik fietste met Nielsie langs de pontweg van de zomer..en toen waren wij getuigen van het overrijden van een kat, de chauffeur moet het gewoon gemerkt hebben, dat kan niet anders, maar reed wel verder (en in dit geval kon ie er idd niets aan doen), toen ben ik maar afstapt om dat beestje, wat nog wel leefde trouwens..even van de weg af te halen, met gevaar voor eigen leven..met al die scheurende auto's in het donker..toen stopte er nog een dame die hem met de auto mee genomen heeft..
dat is best wel aangrijpend..en dat ik veel van katten hou en het mooie beesten vind maakt het er niet minder om..![]()
ik Duitsland de eerste keer op wintersport stond ik een een broek en een t-shirt op de piste..
Ik ga vanavond iig niet naar volleybal. Tis toch maar Heren Recreanten, daarbij heb ik vanavond nog wel genoeg te doen, naast Halo 2quote:Op woensdag 10 november 2004 17:48 schreef DearPrudence het volgende:
To go to dansen, or not to go to dansen?
That is the dillema...
Dansen is al begonnen. Ben er maar niet heen gegaan. Absoluut geen zin, en met ned. solli brief bezig. Hoewel ik die nu net net net af heb.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga vanavond iig niet naar volleybal. Tis toch maar Heren Recreanten, daarbij heb ik vanavond nog wel genoeg te doen, naast Halo 2.
De BBE komt niet zomaar langsfietsen hoor, dat zijn zwaar bewapende militairen.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Valt mee, 3 verdachten in een pand (AT wilden inval doen, handgranaat of boobytrap), onderhandelaar erbij, uitkomst ?
Ontstonden nog relletjes tussen ADO-supporters, Skinheads en moslims. Maar dat was dus vanwege de spanning.
zo maar even het journaal kijken.
Wat een interessante lijstjes,quote:Pizza_Shooter (#39455)
03775 School en Studie
03034 General Chat
00948 Klaagbaak
00782 Feedback
00764 Digital Corner
00556 Onzin voor je leven!
00472 Lifestyle
00246 Fotografie
00233 Relaties & Psychologie
00146 Vraag & Aanbod
00093 Culinesse à gogo
00091 Werk, Geldzaken & Recht
00082 Planes, Trains & Automobiles
00081 Nieuws en Achtergronden
00075 Uitgaan & Vrije tijd
00074 Special: De feestdagen
00064 Travel
00045 Literatureluurs
00034 Cultuur en Historie
00022 Games & Consoles
00020 Film, Tv en Radio
00015 Replique en Frontpage Development
00012 Ouder(s)
00012 Flora & Fauna
00012 Politiek
00010 Soaps, Showbizz & Sterren
00010 Muziek
00009 Sport
00008 Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwing
00007 Voetbal
00006 Idols
00006 The Truth is in Here...
00004 De Rokershoek
00004 (RL) Soaps
00004 FOK!eiland
00002 EK 2004
00001 Olympische Spelen 2004
00001 Verboden te roken !
Nee, maar achteraf vielen die 2 gastjes dus wel mee.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
De BBE komt niet zomaar langsfietsen hoor, dat zijn zwaar bewapende militairen.
idd, gefeliciteerd Alwinquote:Op woensdag 10 november 2004 17:48 schreef DearPrudence het volgende:
ooooh! Hartelijk Gefeliciteerd Alwin!
Bommetje maken is zo moeilijk niet hoor... Dat spul kan je overal op de kop tikken, alleen zou ik me er eerst flink in verdiepen voordat ik dat spul vrijwillig in m'n handen hebquote:Op woensdag 10 november 2004 19:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
idd, gefeliciteerd Alwin
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen in Den Haag, maar als ze daar aan handgranaten of boobytraps doen zijn het zeker geen kleine jongens Ruben
Net popschool gehad, begint eindelijk een beetje goed te gaan deze nummers... echt geen tijd om te oefenen (/zin)...
Je zegt het zelf al, én misschien maak je als 'enthousiaste student' wel een bommetje, maar daar ga je geen booby trap op je huis mee zetten! Dat doe je echt niet als je niet 'iets' hebt/wilquote:Op woensdag 10 november 2004 20:46 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Bommetje maken is zo moeilijk niet hoor... Dat spul kan je overal op de kop tikken, alleen zou ik me er eerst flink in verdiepen voordat ik dat spul vrijwillig in m'n handen heb
Pijpbommen maken is doodsimpel, veilig aanpakken is ook wel handig, dan heb je er zo een.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:50 schreef errrrr het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, én misschien maak je als 'enthousiaste student' wel een bommetje, maar daar ga je geen booby trap op je huis mee zetten! Dat doe je echt niet als je niet 'iets' hebt/wil
quote:Op woensdag 10 november 2004 17:48 schreef DearPrudence het volgende:
ooooh! Hartelijk Gefeliciteerd Alwin!
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
idd, gefeliciteerd Alwin
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen in Den Haag, maar als ze daar aan handgranaten of boobytraps doen zijn het zeker geen kleine jongens Ruben
Net popschool gehad, begint eindelijk een beetje goed te gaan deze nummers... echt geen tijd om te oefenen (/zin)...
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Overigens nog gefeliciteerd, Alwin.
[afbeelding]
damn..quote:Op woensdag 10 november 2004 19:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat een interessante lijstjes,.
feest dus? (niet dit weekend btw, HCC weet jequote:Op woensdag 10 november 2004 21:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
mijn dank is groot![]()
dat doet me eraan denken dat ik ooit nog een aardappel kanon gemaakt heb met een maat van me van de overkant..quote:Op woensdag 10 november 2004 20:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pijpbommen maken is doodsimpel, veilig aanpakken is ook wel handig, dan heb je er zo een.
Henk, JP en ik hebben me toch wat opgeblazen.
was ik wel van plan jah..quote:Op woensdag 10 november 2004 21:27 schreef errrrr het volgende:
[..]
feest dus? (niet dit weekend btw, HCC weet je)
Ik heb het over wat krachtiger spul dan rotjes en strijkers.... Al heeft henk ook wel aardig sterke troepquote:Op woensdag 10 november 2004 20:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pijpbommen maken is doodsimpel, veilig aanpakken is ook wel handig, dan heb je er zo een.
Henk, JP en ik hebben me toch wat opgeblazen.
Ja bro, ik ook.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:35 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb het over wat krachtiger spul dan rotjes en strijkers.... Al heeft henk ook wel aardig sterke troep
je moet geen rotjes nemen..daar heb ik er nog een slof van liggen..maar als je echt leuk wil spelen moet je gas of iets dergelijks nemen..geen kruid..quote:Op woensdag 10 november 2004 23:35 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb het over wat krachtiger spul dan rotjes en strijkers.... Al heeft henk ook wel aardig sterke troep
Goed nieuws, Bush met zelfmoordneigingenquote:De Amerikaanse president Bush heeft zijn deelneming betuigd met het overlijden van de Palestijnse leider Yasser Arafat.
ik denk dat ik maar niet meer mee ga doen..quote:Op donderdag 11 november 2004 17:12 schreef errrrr het volgende:
Ok, m'n lamistra is er door... stuk makkelijker dan de bugs fixen in die oude onoverzichtelijke, nu werkt ie tenminste goed... nu alleen nog 'm wat beter laten spelen... tegen de superslechte test player heeft ie iig gewonnen
why?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:31 schreef DearPrudence het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiieeeeh!!!!! nerveus..
Puck komt opquote:Op donderdag 11 november 2004 17:31 schreef DearPrudence het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiieeeeh!!!!! nerveus..
eensch, ik krijg m'n toetsen nauwelijk ingedrukt (net terug van atletiek...) ... en je draait toch niet door door dat toneelstuk heh?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:56 schreef DearPrudence het volgende:brrr...
![]()
succes iigquote:Op donderdag 11 november 2004 21:05 schreef DearPrudence het volgende:
I'll try not to...
nu spannend.. afwachten.
suc6..quote:Op donderdag 11 november 2004 21:05 schreef DearPrudence het volgende:
I'll try not to...
nu spannend.. afwachten.
try to acces your Random Acces Memory, a.k.a. RAM, maybe you could use it..quote:Op donderdag 11 november 2004 21:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
succes iig(ook al ben je waarschijnlijk al bezig...)
Hmm, ben nu bezig m'n lamistra te verbeteren, maar om de een of andere reden gooit hij m'n hele 'moved' array weg
Dat-is-fuckin-kut-morgen-wel-in-de-pauze-gym-henk-doet-ook-meequote:Op donderdag 11 november 2004 23:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik-ben-fackin-kapot.
Half 8 tot 10 voor 9 boogschieten, daarna volley training, per fout 5 keer opdrukkenquote:Op donderdag 11 november 2004 23:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat-is-fuckin-kut-morgen-wel-in-de-pauze-gym-henk-doet-ook-mee
Waarom eigenlijk
En was idd ook wel leuk Niels / Rick / Alwin... nog een ruime donatie van m'n pa meegekregen
dat-is-faking-wel-facking-gaaf-zeker-omdat-ik-facking-geen-facking-gym-heb-dit-facking-blok-doe-ik-quote:Op donderdag 11 november 2004 23:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat-is-fuckin-kut-morgen-wel-in-de-pauze-gym-henk-doet-ook-mee
Waarom eigenlijk
En was idd ook wel leuk Niels / Rick / Alwin... nog een ruime donatie van m'n pa meegekregen
altijd leuk..quote:Op donderdag 11 november 2004 23:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Half 8 tot 10 voor 9 boogschieten, daarna volley training, per fout 5 keer opdrukken.
Het-was-fackin-leuk-dus-je-mag-nog-wel-eens-komen.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat-is-faking-wel-facking-gaaf-zeker-omdat-ik-facking-geen-facking-gym-heb-dit-facking-blok-doe-ik-
misschien-ook-wel-even-facking-mee-als-jullie-dat-niet-facking-erg-vinden
wow-fackin-fackin-language-op-deze-facking-forum.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het-was-fackin-leuk-dus-je-mag-nog-wel-eens-komen.
Oh, vier is een beetje overdreven voor mij alleen. Nouja, misschien dat de buren ook wel wat lusten.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:33 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. Kees, je ne sais pas. Ik denk dat je 4 dingen kan halen, dus 4 kroketten, of 4 frikandelen, of 2 kroketten met 2 frikandelen enz.. Maar weet niet zeker.
Ik krijg nu zin in een kaassoufflé
Wat is er mis met fackin?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
wow-fackin-fackin-language-op-deze-facking-forum.
enniwais.. Niels, er zit maar ongeveer 200 meter ofzo tussen Alfred/Marcus z'n huis en de mijne... dus je kon niet zeg maar eventjes langs komen snoep opeisen?![]()
Btw. Kees, je ne sais pas. Ik denk dat je 4 dingen kan halen, dus 4 kroketten, of 4 frikandelen, of 2 kroketten met 2 frikandelen enz.. Maar weet niet zeker.
Zoals ik al zei, ik lust ook wel wat hoor!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, vier is een beetje overdreven voor mij alleen. Nouja, misschien dat de buren ook wel wat lusten.
Sowieso lijkt me een familiezak wat hoog gegrepen keesquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, vier is een beetje overdreven voor mij alleen. Nouja, misschien dat de buren ook wel wat lusten.
Ruben | pasfeauteaux maken. zegt:quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat is er mis met fackin?
We zijn met z'n drieën hoor, alleen twee daarvan zijn vegetarisch. Dus vandaar.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me een familiezak wat hoog gegrepen kees.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
We zijn met z'n drieën hoor, alleen twee daarvan zijn vegetarisch. Dus vandaar.
ik heb het nog voorgesteld..quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
enniwais.. Niels, er zit maar ongeveer 200 meter ofzo tussen Alfred/Marcus z'n huis en de mijne... dus je kon niet zeg maar eventjes langs komen snoep opeisen?![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het-was-fackin-leuk-dus-je-mag-nog-wel-eens-komen.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Halo 2
Uitgespeeld.
60 euro, voor drie dagen speelplezier. Das best een prestatie.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Halo 2
Uitgespeeld.
Dude, for real.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
60 euro, voor drie dagen speelplezier. Das best een prestatie.
Goed, dat had je ook al uitgelegd. Toch is de meeste lol er op zich wel af als je het uitgespeeld hebt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, for real.
Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Halo 1 heb ik ongeveer anderhalf jaar gespeeld. En gezien de kwaliteit van Halo 2 verwacht ik dit niet anders..
mag ik je een tip geven?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, for real.
Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Halo 1 heb ik ongeveer anderhalf jaar gespeeld. En gezien de kwaliteit van Halo 2 verwacht ik dit niet anders..
Wel, niet voor Halo 2 dusquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goed, dat had je ook al uitgelegd. Toch is de meeste lol er op zich wel af als je het uitgespeeld hebt.
gelukkig maar dat meningen verschillen..anders was het leven zo saai..quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wel, niet voor Halo 2 dus.
Preciesquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
gelukkig maar dat meningen verschillen..anders was het leven zo saai..
ik ga nu toch echt voor NFSU 2, net mijn grafische kaart een schop onder z'n reet gegeven en de corespeed van 250 mHz naar 315 mHz verhoogd..en de memspeed van 266 mHz naar 335 mHz..quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Precies.
Ik zal zo ff mijn ervaringen met het installeren van NFSU2 vertellen, ik heb de installatie procedure 2* op moeten lichten en nu zit het weer een amateuristisch in elkaarquote:Op donderdag 11 november 2004 16:30 schreef MrAli het volgende:
net Need for Speed Underground 2 gedownload en geïnstalleerd, je heb een flinke gnu nodig als je hem goed wil spelen, maar dan is ie ook wel flink vet..alleen heb ik dat niet dus is ie iets minder mooi maar wel leuk..
release is btw 18 november..
Ik bel Leon zaterdagmiddag ofzo ff dat hij ze bij jou kan ophalen, met adres erbij en telefoonnummerquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Overigens, Niels, ik ben die HCCkaarten vergeten. Als je nog interesse hebt kun je ze hier komen ophalen.
Het was geoppert, we waren niet lang geweest omdat je niet echt een lid bent van de compu-nerdsquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haal je op de HCC dagen toch even wat stikstofquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik ga nu toch echt voor NFSU 2, net mijn grafische kaart een schop onder z'n reet gegeven en de corespeed van 250 mHz naar 315 mHz verhoogd..en de memspeed van 266 mHz naar 335 mHz..
toch redelijk wat.. (maar mijn temp stijgd ook..)
Eh, tja, ik ben er verder niet, maar er is vast wel iemand thuis dan ofzo.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik bel Leon zaterdagmiddag ofzo ff dat hij ze bij jou kan ophalen, met adres erbij en telefoonnummer
Is wel goed toch?
Anders moet hij Tjerk maar ff schoppen
als jij de fam. ff informeertquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Eh, tja, ik ben er verder niet, maar er is vast wel iemand thuis dan ofzo.
je had dus ook gewoon na de eerste keer de installatie kunnen afbreken..ff iso's maken en die runnen..gaat sowieso sneller..en je kan er makkerlijker wat aan toe voegen..bespaard je weer een cdtje..quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:48 schreef NerdoNielso het volgende:
-knip-knip..en nog meer knip-
Ik heb net voor je gezocht, maar kan ze zo snel even niet vinden. Waarschijnlijk weet mijn vader wel waar ze zijn, maar er is dus een kans dat ze toch al weg zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
als jij de fam. ff informeert
uhm..dit is dus een beetje 110% bullshit Niels..quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Het was geoppert, we waren niet lang geweest omdat je niet echt een lid bent van de compu-nerds
(moest je maar naar een feest komen)
*frituurpan aanzet*
Viel wel meequote:Op vrijdag 12 november 2004 20:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
je had dus ook gewoon na de eerste keer de installatie kunnen afbreken..ff iso's maken en die runnen..gaat sowieso sneller..en je kan er makkerlijker wat aan toe voegen..bespaard je weer een cdtje..
Oke ik vertel de waarheid al, ik was bang dat een enge engelse leraar open zou doenquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..dit is dus een beetje 110% bullshit Niels..![]()
want we zijn bij Marcus geweest..die hoord niet bij de nerd-groep..al is ie wel veel met computers bezig..en we zijn ook bij Verduijn geweest..die snapt niet eens hoe zoiets aan moet en je neefje Thomas is ook niet bepaald een nerd..
I like the truth..quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Oke ik vertel de waarheid al, ik was bang dat een enge engelse leraar open zou doen
maar eventueel wil ik maandagavond wel even langskomen hoor
gelukkigquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
I like the truth..![]()
+10% voor de reiskosten hehquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:09 schreef NerdoNielso het volgende:
Heeft iemand trouwens nog iets nodig van de hcc dagen, cd's, dvd's, films etc...
Ik ga toch een dus
ik heb uit betrouwbare, niet nader te noemen, bron vernomen dat je daar alleen bij de grootste stands kan pinnen, maar dus lang niet bij allemaal..dus zorg voor voldoende cash..of je moet constant naar buiten om geld op te nemen..quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:49 schreef MAX_crazy het volgende:
pieuw.. flinke lijst niels..
* Ik heb in iedergeval behooorlijk wat dvd's nodig (maar ik betwijfel of ze daar goekoper zijn. Denk eerder duurder)
* mss wat papts fannejtes
* eventueel de Logitech ultraX keyboard
kom vast nog wel wat meer dingen tegen. Als nvidia nou had opgeschoten met hun nforce4 had ik daar mijn systeem gekocht (msi boardje met nforce4, amd athlon 64 3500+ Winchester, g.skill geheugen, XFX GeForce 6600 GT en raptor hdd.
HAVE FUN!!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:42 schreef -Mzraki- het volgende:
Bedrijfsuitje, tot zondag
.
veel pleschier!quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:42 schreef -Mzraki- het volgende:
.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Oke ik vertel de waarheid al, ik was bang dat een enge engelse leraar open zou doen
maar eventueel wil ik maandagavond wel even langskomen hoor
ik zag je op de boot..quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:42 schreef -Mzraki- het volgende:
.
Ik moet wel.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:56 schreef MrAli het volgende:
gaan er nog mensjes uit vanavond of blijven we allemaal thuis?
owjah..das waar ook..optredens in de Question..quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:22 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik moet wel.
dat is wel vroeg..quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:29 schreef DearPrudence het volgende:
22:15 - 22:45 uurMerci.
party genoeg met Sjoerdje in Oostenrijk..quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:23 schreef MAX_crazy het volgende:
ik ben is ff kijken bij de party van sjoerd
A'ightquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat is wel vroeg..
nogmaals suc6 gewenst..
en doe even de groeten aan Adam Ricketts als je die ziet..
Sjoerdje in Oostenrijk?quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
party genoeg met Sjoerdje in Oostenrijk..
nog 48 dagen..
* ben jaloers!quote:Op zondag 14 november 2004 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
-knip-
1 keer door de krant, daarna radio ja, en daarna heel snel nog een aantal vraagjes van de kabelkrant.quote:Op zondag 14 november 2004 15:53 schreef the_opposite het volgende:
3x ?? alleen door die gozer van de radio toch?![]()
Het was inderdaad heel leuk. Maar om mee te mogen moet je wel bij 17 werken, en dat is zwaar.quote:Op zondag 14 november 2004 19:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
* ben jaloers!
Wat stoer! Dat wil ik ook echt zeker weten een keer doen op zo'n ding! Jaaa!
Leuk dat je het leuk had! Volgende keer ga ik mee!
Netjes, jij kunt wel weer eventjes vooruit zo te zienquote:Op zondag 14 november 2004 20:46 schreef MrAli het volgende:
zo..
ben na 1 dagje HCC weer 322 euro lichter..
maar dan heb je ook wel wat..
-knip-
dat was het wel min of meer..alleen nog geen draadloos t-bord + muis..
verder geslaagd dagje..
best gaaf zo'n ding..quote:Op zondag 14 november 2004 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
* pakt even een schaar.. *
ow..ik ging niet alleen hoor..quote:Op zondag 14 november 2004 20:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Netjes, jij kunt wel weer eventjes vooruit zo te zien..
Die linksequote:Op zondag 14 november 2004 22:53 schreef NerdoNielso het volgende:
Thx MzRaki, die zocht ik al
Het zijn trouwens de miss holland van 2003 en 2002
er zijn genoeg foto's van Tessa hoorquote:Op zondag 14 november 2004 22:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die linkse.
de bassist van je bandjequote:Op zondag 14 november 2004 19:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
1 keer door de krant, daarna radio ja, en daarna heel snel nog een aantal vraagjes van de kabelkrant.
wie ben jij eigenlijk?
quote:Op zondag 14 november 2004 22:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Hans en Niels: Successen op de HCC:
[afbeelding]![]()
bassist? welke bassist?quote:Op zondag 14 november 2004 23:23 schreef the_opposite het volgende:
[..]
de bassist van je bandje![]()
maar euh, ik heb dat interview met de TC (neem ik aan) dan helemaal gemist. Hadden ze nog wat interresants te vragen?
Marcus ging ook nog op de foto met zo'n lelijk geval..quote:Op zondag 14 november 2004 23:26 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De dames van de HCC
Er komen trouens steeds meer mooie vrouwen naar de HCC... ook meer stands met babes erbij volgens mij
Ik zoek alleen die van hans en mij nog
niet alleen die rechter..want dat hadden ze allemaal..quote:Op maandag 15 november 2004 12:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik vind die rechter trouwens een raar hoofd hebben hoor..
[..]
bassist? welke bassist?
hoi![]()
Ja, je was niet te vinden.Later met de radio je er maar bij gehaald.
quote:Op maandag 15 november 2004 13:01 schreef DearPrudence het volgende:
psst, fons.. staat een foutje in je sig.
sorry..quote:Op maandag 15 november 2004 17:05 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens, die gare foto met die tong, dat duurde echt lang
heb een paar minuten met m'n tong uit m'n bek gehangen
ehm, niet viel anders dan de radio dacht ik.quote:Op maandag 15 november 2004 17:05 schreef the_opposite het volgende:
[..]
![]()
maar wat had de TC nou allemaal te vragen dan eigenlijk?
quote:Op maandag 15 november 2004 18:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Riiight, bel ik net eventjes voor m'n snowboard, krijg ik een één of andere engelssprekende dude aan m'n telefoon. Hij had ook totaal geen idee waar ik het over had, dus ja.
Maar even een mailtje gestuurd, daar sprak hij iig nog wel vloeiend Nederlands.
Jij moet nog even dingetje spreken?.quote:Op maandag 15 november 2004 18:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]hehe.
Ik moet nog even dingetje spreken.
Ja, over dat enequote:Op maandag 15 november 2004 18:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij moet nog even dingetje spreken?.
lelijk??? ...quote:Op maandag 15 november 2004 14:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
Marcus ging ook nog op de foto met zo'n lelijk geval..
waar belde je naartoe dan?quote:Op maandag 15 november 2004 18:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Riiight, bel ik net eventjes voor m'n snowboard, krijg ik een één of andere engelssprekende dude aan m'n telefoon. Hij had ook totaal geen idee waar ik het over had, dus ja.
Maar even een mailtje gestuurd, daar sprak hij iig nog wel vloeiend Nederlands.
ff zonder dollen..ik heb er niet 1 mooie tussen zien lopen hoor..laat staan echt een lekker ding..quote:Op maandag 15 november 2004 19:54 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
lelijk??? ...![]()
Marcel..Marcel..Marcel..Marcel..nog 46 dagen..quote:Op maandag 15 november 2004 19:52 schreef DearPrudence het volgende:
Hehe, sorry, kwam even niet op zijn naam
Ik moet nog even Marcel spreken.
idd over dat ene!! Hoe wist je dat Niels?
Leon/Niels, met veel ruis en rode ogen... zat nog een beetje te prutsen... maar ik vind wel dat hij redelijk veel ruis heeft...quote:Op maandag 15 november 2004 15:42 schreef MrAli het volgende:
knip
Weet ik niet, hij wist wel dat het Nederlands wasquote:Op maandag 15 november 2004 20:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
waar belde je naartoe dan?
en ga je nog een eigen board kopen..? en zoja nieuw (like me) oder tweedehands, like Henk ?
ik moet nog echte wax hebben trouwens..heb nu alleen maar snelwax..
![]()
ik snap wat je bedoeld..dat is met die foto die ik van Niels gemaakt heb met z'n tong uit z'n mond ook zo..alleen met die foto dat jij zit te eten bijv. weer niet..en bij die foto's die jij gemaakt heb is het bij Niels ook veel erger dan bij die foto van mij..je moet gewoon niet zo met die instellingen prutsen..quote:Op maandag 15 november 2004 20:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
Leon/Niels, met veel ruis en rode ogen... zat nog een beetje te prutsen... maar ik vind wel dat hij redelijk veel ruis heeft...
[afbeelding]
Alwin te spelen
[afbeelding]
En Alwin op film te spelen
http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/temp/IM000029.MPG
Wel een leuk cameraatje, maar (vooral vanwege de ruis en de trage respons-time) geen superding
Ook vind ik 'm (jammer genoeg) wat dikker dan verwacht, maar hij is wel lekker licht...
precies..ik heb hem ook in April gekocht..quote:Op maandag 15 november 2004 21:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij wist wel dat het Nederlands was.
Anyway, dat board was in Rotterdam, maar dinsdag gaat iemand anders al kijken, misschien, misschien koopt die hem dus niet, hopen maar.
Ja, ik koop hem waarschijnlijk 2e hands, tenzij ik, zoals jij ook ergens 50% korting tegen kom.
Maar dat is meestal na het seizoen, dus ja.
duh, die heb ik gemaaktquote:Op maandag 15 november 2004 21:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeld..dat is met die foto die ik van Niels gemaakt heb met z'n tong uit z'n mond ook zo..alleen met die foto dat jij zit te eten bijv. weer niet..en bij die foto's die jij gemaakt heb is het bij Niels ook veel erger dan bij die foto van mij..je moet gewoon niet zo met die instellingen prutsen..daar ligt het grotendeels aan hoor..
en dat filmpje..dat heb ik niet gemaakt hoor..![]()
IK!!!! Ik! Ik! Ik! Ik!quote:Op maandag 15 november 2004 21:16 schreef errrrr het volgende:
Btw, altijd leuk JP die leuke progjes ronddeelt
Ach, ik wil toch altijd weten wat het is... denk als het iets verkeerds is zegt m'n virusscanner het wel... is het zo'n ding wat iedereen een msn'tje stuurt
Ow en Esmé/Alwin, ik heb Eternal Sunshine of the Spotless Mind gebrand, wordt vechten tussen jullie wie 'm als eerste krijgt
als ik je morgen ergens zie...quote:Op maandag 15 november 2004 21:17 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
IK!!!! Ik! Ik! Ik! Ik!
dan heb je echt niet goed gekeken... maar jij houd denk meer van computers dan van dames.quote:Op maandag 15 november 2004 20:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
ff zonder dollen..ik heb er niet 1 mooie tussen zien lopen hoor..laat staan echt een lekker ding..![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 21:16 schreef errrrr het volgende:
Btw, altijd leuk JP die leuke progjes ronddeelt
Ach, ik wil toch altijd weten wat het is... denk als het iets verkeerds is zegt m'n virusscanner het wel... is het zo'n ding wat iedereen een msn'tje stuurt
Ow en Esmé/Alwin, ik heb Eternal Sunshine of the Spotless Mind gebrand, wordt vechten tussen jullie wie 'm als eerste krijgt
nou Esmé..van mij mag jij hem hebben hoor.. ;')quote:Op maandag 15 november 2004 21:17 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
IK!!!! Ik! Ik! Ik! Ik!
jij bent niet goed bij je hoofd..jij kijkt meer maar het standaard stereotype lekker ding..quote:Op maandag 15 november 2004 22:54 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
dan heb je echt niet goed gekeken... maar jij houd denk meer van computers dan van dames.
Die miss universe was ook zeker niet lelijk.
deze mogen er ook zeker wezen!!
[afbeelding]
nou en!!! .... ik vind het stereotype lekker ding anders behoorlijk geil.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
jij bent niet goed bij je hoofd..jij kijkt meer maar het standaard stereotype lekker ding..
die met cup tripple X, een dikke kont, blond haar en een gemaakte sexy glimlach waar 3 kilo make-up op zit..(enz..enz..enz..)
ik vind dit niet speciaal ofzow..(wat er op die foto staat..)
nou..dan is dat nóg een punt waar we van mening verschillen..want ik niet..quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:41 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
nou en!!! .... ik vind het stereotype lekker ding anders behoorlijk geil.
merci beaucoup Hansch!quote:Op maandag 15 november 2004 22:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
als ik je morgen ergens zie...
(wel hebberig jij trouwens...)
Have fun, good luck.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:09 schreef -Mzraki- het volgende:
dumdedum, vanavond 3 wedstrijden volley spelen, heb er zin in.
Met tevoko tegen Eco-tiem, dat wordt een eitje. Dan met OSG tegen Prinsen van Texel, wordt wel wat lastiger maar goed te doen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Have fun, good luck.![]()
dat laatste klinkt niet echt als zodanig..quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Met tevoko tegen Eco-tiem, dat wordt een eitje. Dan met OSG tegen Prinsen van Texel, wordt wel wat lastiger maar goed te doen.
En dan om kwart over 10 met NIOZ tegen Cocky's Kapsalon, dat wordt zwaar.
idd..je staat er goed op hoor..bijna beeldvullend..quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Leuke foto in de TC hoor
Stond alleen niet echt iets over dat interview.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Leuke foto in de TC hoor
Aussi, ik moet het artikeltje alleen nog even lezen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
idd..je staat er goed op hoor..bijna beeldvullend..
en 'niet echt iets' vind ik wat zwak uitgedrukt..want ik heb er niet 1 woord over gelezen..![]()
maar wat er wel in stond, en wat ik ook wel goed vind ik dat ze even vermelden dat de entree véél te hoog lag..
volgende keer zal ik wel even lachen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Aardige foto inderdaad.
Verder overigens net gewonnen met 3 - 0 tegen ecotiem. Leuke wedstrijd.
Doom III is niet voor niets voor nVidia kaarten..en Half Life 2 voor ATi kaarten..quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:35 schreef errrrr het volgende:
Half Life 2...
Houston, we've got a problem!!
[afbeelding]
Mijn uberhovercraft en een prachtige omgeving
[afbeelding]
Vet gewoon... en heb pas twee uurtjes gespeelt... maar ga toch maar naar bed, echt moe...
Verder, het geluid is echt cool (surround is VET), gezichten zijn cool, physics zijn cool (coole 'puzzels' daarmee gemaakt), graphics zijn uber, en het speelt gewoon lekker, soepel iig hier
Alleen af en toe staat hij ff 0.5 seconde stil ofzo, irritant, geluid schokt dan een beetje, maar beter dan Doom III
*gaat de TC ook 's checken...quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Leuke foto in de TC hoor
nice done dude..quote:Op woensdag 17 november 2004 15:28 schreef -Mzraki- het volgende:
8+ oftewel een 8,3 voor m'n geschiedenis PO, hoogste van de klas..
Aye, N&T, maar heb Ges1,2 en Inf1,2 erbij gekozen.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
nice done dude..![]()
maar..heb jij geen natuur profiel
had ik nou 2e hoogste van de klas of niet?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:28 schreef -Mzraki- het volgende:
8+ oftewel een 8,3 voor m'n geschiedenis PO, hoogste van de klas..
bang te veel vrije tijd te hebben dus..quote:Op woensdag 17 november 2004 16:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aye, N&T, maar heb Ges1,2 en Inf1,2 erbij gekozen.
Yarr!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
had ik nou 2e hoogste van de klas of niet?
Congratsquote:8- !! Oh yeah! (7.7)
Ik ben zo blij.![]()
aha..oki..quote:Op woensdag 17 november 2004 16:22 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. Ali, die interview met de TC, je vind er wel dingen in terug die wij gezegd hebben hoor!
Hij heeft het alleen in verhaal vorm geplaatst.
wat?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Yarr!
quote:[..]
Congrats.
Rubi zit weer eens in Rusland met z'n gedachtenquote:Op woensdag 17 november 2004 16:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
wat?
[..]
![]()
je ne sais pas dude..quote:Op woensdag 17 november 2004 16:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
aha..oki..
maarjah..ik was er ook niet bij dat jullie geïnterviewd werden..
btw..wanneer komt jullie eerste cd uit?
nu-uh.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Rubi zit weer eens in Rusland met z'n gedachten
aww..quote:Op woensdag 17 november 2004 17:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
je ne sais pas dude..![]()
Yaaaaarrrrrrr!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
wat?
[..]
![]()
say what?quote:Op woensdag 17 november 2004 17:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Yaaaaarrrrrrr!!!
Shwashbuck Smithy!!!
Yaaarrrr!!!
neh.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:42 schreef MrAli het volgende:
superslim
..
slim
..
minder slim
..
moslim
Righty'O Shwashbuck Smithy!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:20 schreef DearPrudence het volgende:
He, ruben?
hehe, wuttufuk?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Righty'O Shwashbuck Micky!
Ik moet het dus alleen nog even uitwerken, zeg maar.quote:Vroeg in de ochtend komt er iemand van het verhuurbedrijf, om het huis te inspecteren. Als Chris de man ziet, wil ze Agnes beschermen. Ze schiet met de buks op hem en op hetzelfde moment krijgt Agnes een beroerte. Beide personen liggen stil op de grond en Chris vlucht het huis in. Ze richt daar vernielingen aan, waardoor het huis niet meer te verhuren is. Als Agnes bijkomt, strompelt ze met hulp van Chris het huis binnen. Ze besluit de kinderen weg te sturen voordat het lijk ontdekt wordt. Ze weet uit de krant in welk hotel haar moeder logeert en schrijft dat op een briefje. Ze zullen moeten liften.
Ehm, Kees, volgens mij moet je je pilletjes nog slikkenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
Voor wie het niet meteen snapt:
[..]
Ik moet het dus alleen nog even uitwerken, zeg maar.
Renate Dorrestein - Buitenstaanders.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
Voor wie het niet meteen snapt:
[..]
Ik moet het dus alleen nog even uitwerken, zeg maar.
Normaliter ben ik om de 2 min aan het refreshen ofzo, als het niet meer isquote:Op woensdag 17 november 2004 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hehe, wuttufuk?![]()
Wilde gewoon even kijken hoe lang het je zou duren om te reageren.
In eerste instantie wilde ik de andere helft er nog half aan laten hangen, maar wist dus niet hoe dat moest.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:28 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. Kees, je spiegel klopt dus niet he..
Ducktape doet wonderenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
In eerste instantie wilde ik de andere helft er nog half aan laten hangen, maar wist dus niet hoe dat moest.
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:38 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Zo af en toe kom je op een site X nog wel wat leuke foto's tegen
I'll see what I can do.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
In eerste instantie wilde ik de andere helft er nog half aan laten hangen, maar wist dus niet hoe dat moest.
nee .quote:Op woensdag 17 november 2004 20:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]He, hou eens op!
Jawél.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:57 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
nee .
Met bold tags om de punt
omdat je het zo lief vraagt nog een plaatje:quote:Op woensdag 17 november 2004 21:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jawél.
neh. zie de humor niet.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef NerdoNielso het volgende:
-knip-
jijquote:Op woensdag 17 november 2004 21:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
neh. zie de humor niet.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:23 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
jij
jij
hmm okey dan
jij dat doen! Ik nu ook douchen, bed, slaapje doen.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Oeh, ik ga zo maar eens vroeg naar bed en veel lezen in Max Havelaar.
zelf een html pagina gemaakt..waarin deze pagina elke 10 sec gerefreshed word..quote:Op woensdag 17 november 2004 20:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Normaliter ben ik om de 2 min aan het refreshen ofzo, als het niet meer is.
wiejha..roze sokjes en een cowboy..ahum..cowgirl pak..quote:Op woensdag 17 november 2004 20:38 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Zo af en toe kom je op een site X nog wel wat leuke foto's tegen
1 woord:quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef NerdoNielso het volgende:
Cabaret show op oudjaarsavond (het 'is niet grappig' gedeelte):
**past helemaal niet in de policy**
Hoe noem je het islamitische meisjesblad?
-De PalesTina
Islamitische rockband,
-Moslimb Bizkit
TV programma's
Klein Klein Terroristje.
Man bijt kameel.
Tik Tak(Boem).
Allah McBeal.
Het rad van terreur.
Ter land, ter zee en tegen de WTC.
Baarden en van Dorp.
Het zwakste schaap.
De schaaploterij show.
Wie heeft de langste ..... baard.
Geiten N@#ken doe je zo.
Married with 17 children.
Ik ben slechts de plaatser van deze 'grappen'. Het is niet mijn opzet om lezers van de doelgroep die hier onder handen wordt genomen te discrimineren of zo erg te intimideren dat ze er last van hebben. Ik hoop dat (ook) zij de 'humor' van dit in kunnen zien.
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Oeh, ik ga zo maar eens vroeg naar bed en veel lezen in Max Havelaar.
slaap lekkers..quote:Op woensdag 17 november 2004 21:28 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
jij dat doen! Ik nu ook douchen, bed, slaapje doen.
welterusten ieder en allen.
![]()
suuzan.web-log.nlquote:Op woensdag 17 november 2004 21:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
wiejha..roze sokjes en een cowboy..ahum..cowgirl pak..
zeg Niels..op wat voor site zwerf jij rond behalve die site waar je over het algemeen nogal veel spyware en shit van krijg, en dan bedoel ik geen warrez sites..?
Pred and my own imaginationquote:Op woensdag 17 november 2004 21:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
1 woord:
prachtig
dit is nou humor..
waar haal je dat vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |