Over topgear kan niet genoeg gepraat worden!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:47 schreef Dom_Konijn het volgende:
jemig is het alweer zover..
*meld zich weer in vers topic
hij staat tegen een 575....quote:Op woensdag 10 november 2004 20:59 schreef Neoflapper het volgende:
Aankomende zondag gaan ze die Aston Martin DB9 race versie testen die ze afgelopen zondag ff lieten zien... kijken of ie het kan winnen van de Enzo op het Top Gear circuit. Wat denken jullie? Ik denk dat ie wel een kleine kans maaktVind het trouwens een erg brute bak die DB9
![]()
Ik denk dat de enzo toch sneller blijftquote:Op woensdag 10 november 2004 21:04 schreef Larry101 het volgende:
niet helemaal eerlijk natuurlijk, voor de enzo, dat blijft natuurlijk een straatauto...
welke aflevering van 5th gear is dat? wanneer Tiff in de Enzo rijdt want die ga ik even downloaden. Trouwens de MC-12 is de concurrent voor de DB9 race versie. De MC12 is sneller dan de enzoquote:Op woensdag 10 november 2004 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat de enzo toch sneller blijft![]()
Heb je gezien hoe die enzo in de bochten zich wist te gedragen![]()
Niks niet overhellen. Niks niet over of onderstuur. Dus die DB9 krijgt het bagger zwaar![]()
Heb je gezien wat die ENZO deed met die bandenstapel. Hij wist ze gewoon te laten bewegen en zo vlak langs ging hij ook weer niet![]()
Wel 1 minpuntje gewonden overgens.
Toen tiff moht rijden in de Enzo was het eerste wat hij deed de traction control uit zetten. Sorry but i can't drive a Ferrari whit that on was zijn reactie.
wat zegt clarkson. Je moet wel gek zijn om DAT uit te zetten.
En als je ook ziet hoe bagger snel Tiff die bochten wist in te duiken en dat je hem er driftend uit ziet komen is gewoon geweldig om te zien. Zeker wanneer hijde auto bijna verliest. Stoppen is uitstappen. Maar je kan ook gewoon PLANK gas geven. Het laatste doet Tiff. Geweldige stuurmanskunst laat hij daar zien![]()
maar de DB9 race versie...OOOH!!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:11 schreef Chillmeister het volgende:
de Vanquish S gaat tegen de 575, niet de DB9 race versie
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
maar de DB9 race versie...OOOH!!
* Chillmeister ziet z'n bureau omhoog gaan
Moet je effe op enzo zoeken. De naam weet ik niet zo snel meer.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:22 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
welke aflevering van 5th gear is dat? wanneer Tiff in de Enzo rijdt want die ga ik even downloaden.
22 december 2003 dacht ik.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:22 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
welke aflevering van 5th gear is dat? wanneer Tiff in de Enzo rijdt want die ga ik even downloaden. Trouwens de MC-12 is de concurrent voor de DB9 race versie. De MC12 is sneller dan de enzo
Ik heb hem hier 19 juli 2003 binnen gesluist volgens WinXP.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:20 schreef M5 het volgende:
[..]
22 december 2003 dacht ik.
Als je hem nog niet hebt en je hebt een ftp ofzo moet je het maar ff zeggen. Kan ik hem wel ff overpompen. Het is 57 MB, alleen het Ferrari Enzo gedeelte.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:22 schreef Chillmeister het volgende:
welke aflevering van 5th gear is dat? wanneer Tiff in de Enzo rijdt want die ga ik even downloaden. Trouwens de MC-12 is de concurrent voor de DB9 race versie. De MC12 is sneller dan de enzo
Wil ik wel heeeellll graag hebbenquote:Op donderdag 11 november 2004 01:31 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Ik heb hem hier 19 juli 2003 binnen gesluist volgens WinXP.
[..]
Als je hem nog niet hebt en je hebt een ftp ofzo moet je het maar ff zeggen. Kan ik hem wel ff overpompen. Het is 57 MB, alleen het Ferrari Enzo gedeelte.
I do look cute there...dont I?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:41 schreef Larry101 het volgende:
[afbeelding]
Hier kunnen we allemaal weer gezellig verder over TopGear.
In mijn optiek het beste autoprogramma op de TV!
De presentatoren:
Jeremy Clarkson:
Richard Hammond:
[afbeelding]
James May:
[afbeelding]
klopt die is hetquote:Op donderdag 11 november 2004 01:31 schreef VjenneKloetn het volgende:
Als je hem nog niet hebt en je hebt een ftp ofzo moet je het maar ff zeggen. Kan ik hem wel ff overpompen. Het is 57 MB, alleen het Ferrari Enzo gedeelte.
ok for a yorkshire man.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:06 schreef Jeremy_Clarkson het volgende:
[..]
I do look cute there...dont I?![]()
Heb je maar ff toegevoegd.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:07 schreef Danielson het volgende:
[..]
Wil ik wel heeeellll graag hebbenMen msn is DanielBijl@hetnet.nl
The thing is, you are so UNcool that you can't look cutequote:Op donderdag 11 november 2004 10:06 schreef Jeremy_Clarkson het volgende:
[..]
I do look cute there...dont I?![]()
Nu weten we het wel... kan het weer over het programma gaan aub?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
The thing is, you are so UNcool that you can't look cute
die heb ik ookquote:Op donderdag 11 november 2004 21:35 schreef Nuvole het volgende:
Die 5th Gear aflevering... Is dat die waarin Tiff bij zijn eerste kennismaking met de Enzo een beperkt aantal ronden mag rijden (op Fiorano?) en waarin hij toelichting geeft op zijn verstandhouding met Dario Benuzzi? Even checken of ik de goeie in gedachten heb.
Valt wel mee;quote:Op donderdag 11 november 2004 13:16 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vanquish S wordt zondag da bomb![]()
GROTE verschil is dat Tiff zelfs nog wat racejs in de Formule 1 gereden heeft en Jeremy waarschijnlijk een soort autodidactquote:Op woensdag 10 november 2004 21:13 schreef ook_gek het volgende:
Wel 1 minpuntje gewonden overgens.
Toen tiff moht rijden in de Enzo was het eerste wat hij deed de traction control uit zetten. Sorry but i can't drive a Ferrari whit that on was zijn reactie.
wat zegt clarkson. Je moet wel gek zijn om DAT uit te zetten.
En als je ook ziet hoe bagger snel Tiff die bochten wist in te duiken en dat je hem er driftend uit ziet komen is gewoon geweldig om te zien. Zeker wanneer hijde auto bijna verliest. Stoppen is uitstappen. Maar je kan ook gewoon PLANK gas geven. Het laatste doet Tiff. Geweldige stuurmanskunst laat hij daar zien![]()
Doet 'n beetje denken aan dat gedonder rond die lotus elise, 'n paar jaar terug...quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:44 schreef VanDread het volgende:
[..]
GROTE verschil is dat Tiff zelfs nog wat racejs in de Formule 1 gereden heeft en Jeremy waarschijnlijk een soort autodidact
Dus het mag ook wel dat Tiff die bak beter de bocht door ramt aangezien die met heel wat meer pk's heeft gereden![]()
Meet The Neighbours - Britse kijk op Nederlandquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:39 schreef alki het volgende:
Helaaaaas vanavond geen top gear meer op veronica. Maar wel JC
Zomer 2002quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:09 schreef Klonk het volgende:
zowww, die serie is al oud dat meet the neighbours is een programma uit de vorige eeuw zowat
ok, ik geef toe ik heb het al 3 keer gemist op de BBC, maar iedereen heeft toch BBC in nederland?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:44 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Zomer 2002
Maar nu het door Veronica word uitgezonden krijgen veel meer mensen dit programma te zien![]()
Maar nu word er reclame voor gemaakt door een Nederlandse zender dus trek je sowieso meer kijkers dan als het op de BBC zou zijnquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:46 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ok, ik geef toe ik heb het al 3 keer gemist op de BBC, maar iedereen heeft toch BBC in nederland?
Looks en sound vind ik nog altijd het belangrijkste. Het zijn toch beide super vette auto's en het boeit me niet zo veel welke nou sneller is. Ik ga gewoon lekker zitten kwijlen zondagquote:Op vrijdag 12 november 2004 04:11 schreef dolfijn999 het volgende:
[..]
Valt wel mee;
1: De Aston verliest het het kwa tijd van de Ferrari (niet kwa looks)
2: De verwachte powerlap komt voor beide auto's niet onder de 1:28 (dry track)
zondag.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:37 schreef Se7eN20 het volgende:
Wanner komt Top Gear weer???
Zondag 21.00 op BBC2.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:37 schreef Se7eN20 het volgende:
Wanner komt Top Gear weer???
Hij gaat eerst naar de Frenchiesquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:07 schreef Googolplexian het volgende:
Om 21:30 uur op Veronica:
JC visits Holland special
k*t gemist! maar gelukkig was frankrijk eerst?quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:51 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Hij gaat eerst naar de Frenchies
het word herhaald: Meet The Neighbours - Britse kijk op Nederlandquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:22 schreef VanDread het volgende:
[..]
k*t gemist! maar gelukkig was frankrijk eerst?
BBC 2 om precies te zijnquote:Op zondag 14 november 2004 19:43 schreef Tha_T het volgende:
BBC weer?
ben wrs. verplicht even een berichtje achter te laten..quote:Op zondag 14 november 2004 20:50 schreef -Mzraki- het volgende:
this is your 10 minute warning.
Dat was inderdaad wel heel erg vetquote:Op zondag 14 november 2004 22:06 schreef Klonk het volgende:
oeeiiii, wat een fijne aflevering weer, en ze hebben het weer geflikt, mooie nieuwe camera standpunten, die slowmotion bij het optrekken
Ferrari is een zeer goede auto, alleen staan de vorm, de looks van die Ferrari (575 GTC als ik mij niet vergis) me absoluut niet aan. De neus lijkt niet echt in verhouding te zijn met de achterkant.quote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Klonk het volgende:
was ook zo'n shot met die aston die door een plas ging, geweldig.
over die aston gesproken, wat zouden jullie kiezen, de Ferrari of de Aston Martin, ik persoonlijk voor de Aston Martin, Ferrari is het net niet helemaal meer (maar das mijn mening)
Ben altijd al fan geweest van de 550 en de 575 is nog beter dus liever die dan de AMquote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Klonk het volgende:
was ook zo'n shot met die aston die door een plas ging, geweldig.
over die aston gesproken, wat zouden jullie kiezen, de Ferrari of de Aston Martin, ik persoonlijk voor de Aston Martin, Ferrari is het net niet helemaal meer (maar das mijn mening)
heb er altijd nog nooit een sjonnie met een petje en goude ketting in zien zitten, wel veel 50 plussers maar das bij AM ook zoquote:Op zondag 14 november 2004 22:17 schreef Klonk het volgende:
ik heb de laatste tijd bij Ferrari het gevoel dat het een beetje "rijke sjonnie" auto geworden is.
Verschil met de Scaglietti is dat deze een 2+2 is en alleen daarom al in karakter verschilt van de 575 GTC en de Vanguish. De 575 is het beste Ferrari-equivalent van de Vanguish.quote:Op zondag 14 november 2004 22:25 schreef A.l.e.x het volgende:
Technisch is Ferrari wel een stuk verder dan AM, zoals je ook aan de versnellingsbak kon zien
Maar ze hadden beter de opvolger van de 456M GT, met die moeilijke naam, tegen de AM kunnen zetten, dat is een echte GT![]()
Grappig. Ik zou de Vanguish niet eens overwegen. In esthetische zin heeft ie absoluut zijn tekortkomingen. Het brede achterwerk lijkt er nogal onnauwkeurig opgeplakt. Komt door die weinig subtiel gebeeldhouwde schoudervullingen. De achterkant is teleurstellen 'understated' en de wielen nemen teveel van de aandacht voor de overige lijnen weg. Wat looks betreft is de Ferrrai een schot in de roos. Nou ja, in mijn roos dan. Vooral als je er wat langer naar kijkt.quote:Op zondag 14 november 2004 22:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ferrari is een zeer goede auto, alleen staan de vorm, de looks van die Ferrari (575 GTC als ik mij niet vergis) me absoluut niet aan. De neus lijkt niet echt in verhouding te zijn met de achterkant.
De Aston Martin daarentegen, damn, een agressieve, bolle kap, harde achterkant, heerlijk.
nja... maar er werd nu wel veel gebruik van gemaakt.quote:Op zondag 14 november 2004 23:30 schreef A.l.e.x het volgende:
Highspeed camera's hebben ze al is wat vaker gebruikt hoor
Behalve natuurlijk dat 2 pond ongeveer gelijk staat aan 2 dollarquote:Op zondag 14 november 2004 22:04 schreef A.l.e.x het volgende:
Of morgen de herhaling kijken
Dat van die Ford GT klopt niet helemaal:
http://search.ebay.com/fo(...)Z2QQsosortpropertyZ3
http://search.ebay.co.uk/(...)Z2QQsosortpropertyZ3
stuk hogen dan 110.000
Je kan de uitzending rond donderdag waarschijnlijk downloaden via bittorrent.quote:Op maandag 15 november 2004 10:05 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Is de uitzending ook ergens na te zien? Behalve de herhaling vanavond?
Ja, dat is waar. De DB9 maakt gelukkig heel veel goed op dat gebiedquote:Op zondag 14 november 2004 22:25 schreef A.l.e.x het volgende:
Technisch is Ferrari wel een stuk verder dan AM, zoals je ook aan de versnellingsbak kon zien
Ferrari 575: 1.26.8quote:Op maandag 15 november 2004 18:59 schreef VjenneKloetn het volgende:
Euh, ik heb het zondag niet gezien. Maar heeft er een auto de tijd van de Enzo Ferrari verbeterd dan?
Nee, er was een nieuwe Celebrity Lap.quote:Op maandag 15 november 2004 18:59 schreef VjenneKloetn het volgende:
Euh, ik heb het zondag niet gezien. Maar heeft er een auto de tijd van de Enzo Ferrari verbeterd dan?
Zou ook zeker de Aston Martin kiezen, ondanks die tekortkomingen...vind em ook veel en veel mooier dan de Ferrari. In het zwart is de AM helemaal om je vingers bij af te likken...quote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Klonk het volgende:
wat zouden jullie kiezen
ik zou bijna zweren dat je verstand had van auto's, maar als je constant vanquish met een g blijft schrijven.... niet dat ik verstand heb van auto's, maar dat terzijde, het is een minpuntje bij je relaas in je volgende postquote:Op zondag 14 november 2004 22:58 schreef Argento het volgende:
[..]
Verschil met de Scaglietti is dat deze een 2+2 is en alleen daarom al in karakter verschilt van de 575 GTC en de Vanguish. De 575 is het beste Ferrari-equivalent van de Vanguish.
En een AM vind je niet opvallendquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:31 schreef Mobster273 het volgende:
ontopic'er: ik zou voor de AM gaan, ondanks dat Ferrari toch wel mijn favoriete merk blijft, ik zou er niet in willen rijden, dat is dan toch weer net té opvallend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |