Daar ben ik nu mee bezig, ik heb al 12 woorden gelezen in 3 kwartier, gaat de goede kant op.quote:Op maandag 8 november 2004 15:11 schreef T1andonly het volgende:Ik ga zo dalijk met mijn studie beginnen
Nou ik vertelde ook dat ik ging beginnen...quote:Op maandag 8 november 2004 15:55 schreef Tha.Gnome het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig, ik heb al 12 woorden gelezen in 3 kwartier, gaat de goede kant op.
en dan eenquote:Op maandag 8 november 2004 17:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
verloren... en vermoeid.
Ja, ik had het gelezen, erg leuk!!quote:Op maandag 8 november 2004 17:54 schreef Peregrijn het volgende:
En ik kan er nog steeds niet over uit dat ik oom word![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 15:13 schreef Riann het volgende:
Nog steeds gelukkig verliefdweer een leuk weekend achter de rug.
![]()
![]()
![]()
En zenuwachtig.... morgen rijexamen......
Oeh, dan is het helemaal spannendquote:Op maandag 8 november 2004 18:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, ik had het gelezen, erg leuk!!
Ik word binnen een aantal weken tante, dus ik herken je gevoel.
OT:
Nou, er zit gelukkig een stijgende lijn in mijn welbevinden.![]()
Goed man, ben blij voor je. Voor mij geld hetzelfde behalve de zere huid.quote:Op maandag 8 november 2004 21:02 schreef Evertje het volgende:
ik ben zo verschrikkelijk gelukkig dat ik eindelijk weer eens lekker in mijn vel zit. Heeft zo lang geduurd zeg en hopelijk duurt het nog even voort
Toch kan dat best werken.quote:Op maandag 8 november 2004 21:55 schreef sweetgirly het volgende:
Zal dat het misschien zijn, had zelf het idee dat het nou niet echt werkte (zelfs sweetgirly kan wat sceptisch zijn), en ben meer een solist in die zin (geloof in mijn eigen gevoel en ervaringen, al kan ik dan ook wat realistisch zijn en/of benaderen).. Maargoed, naja, tot zover![]()
De liefde is mooi en zwaar kut tegelijk. Ik kan je wel raad geven, maar voor nu kan ik je heel goed begrijpen...quote:Op maandag 8 november 2004 22:28 schreef Justbee het volgende:
ik voel me belabbert en verdroetig en kut
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
Om zeven uur uit bed op m'n semi-vrije dag voor een bouwvakker die niet komt. En dan ook nog eens in een emmer moeten plassen. En mannen zijn stom.
Zeker door --> zie foto hierbovenquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:07 schreef Steve-O2 het volgende:
prima.
maag is een beetje van slag of door het vele malen over me nek gaan eergister
nee van die foto krijg ik meer het "quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker door --> zie foto hierboven
^
|
|
|
Kon ik maar hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:59 schreef Moonah het volgende:
Deel één van mijn actie "Spik en Span" zit erop.
Ah, kom op. Die tentamens gaan gewoon goed (net zoals die vorige die je onverwacht haalde) !!quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:24 schreef meami het volgende:
Ik vrees met hele grote vrezen
Eerst vond ik het leuk, beginnen in een lager team, rustig aan enzo. Nu begin ik me steeds meer te ergeren aan de luie ouwe zakken die alles beter menen te weten. Als we A oefenen gaan dan niet B doen "omdat dat ook kan" en kijk helemaal niet verbaasd op als ik een keer "Doe nou es gewoon A VERDOMME!" zeg. Bah, kan vandaag ff niet veel hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:37 schreef A.A. het volgende:
Nu sporten! Yeah!![]()
Dat werkt bij mij altijd uitstekend! Of Monty Python sketchesquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:54 schreef A.A. het volgende:
*zoekt hans teeuwen cd om wat op te vrolijken*
Succes enzo!quote:Op woensdag 10 november 2004 08:33 schreef meami het volgende:
Ik ben echt heel zenuwachtig voor mijn praktijktoets
Agreedquote:Op woensdag 10 november 2004 09:58 schreef releaze het volgende:
dit land is echt gewoon kut. wat heb ik een pokkehekel aan het gros van de nederlanders zeg. of zijn het niet het gros maar "uitzonderingen"?
Ik weiger te geloven dat het gros van de Nederlanders achter deze domme acties staat. Dat zou me nog triester stemmen.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:58 schreef releaze het volgende:
wat heb ik een pokkehekel aan het gros van de nederlanders zeg. of zijn het niet het gros maar "uitzonderingen"?
Dat hoor ik iedereen om me heen zeggen. Maar wie zijn dan in vredesnaam de mensen die wel massaal achter dat soort dingen staan, en waarom ken ik ze eigenlijk niet? Dat vraag ik me af.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat het gros van de Nederlanders achter deze domme acties staat. Dat zou me nog triester stemmen.
Inmiddels niet meer, maar heb wel koppijn. Slecht geslapen vannacht.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:21 schreef Christine het volgende:
Bang
... en opgeFOK!t .quote:Op woensdag 10 november 2004 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Gejaagd...
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
... en opgeFOK!t .
Vandaag nog een beetje de nasleep van gisteren, maar begin gisteren nu alweer te missen.. Als ik bij hem ben voel ik me gelukkig met mezelf en vooral met hem, met bijna alles. Zelfs niks doen is leuk..quote:Op woensdag 10 november 2004 00:32 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb zo'n super relaxte dag gehad vandaag! Ik voelde me compleet ontspannen, rustig en vrolijk, maakte me nergens zorgen om.. heet dat gelukkig?
Precies! En ik baal ervan dat ik merk dat het wel gebeurt, hoe subtiel ook.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dat ook ja, maar dat wil ik eigenlijk niet laten gebeuren.
18 dec hoop ik zeker daar te staanquote:Op donderdag 11 november 2004 10:20 schreef Copycat het volgende:
Wanneer ga je, Frenkie?
Gaat 't nu beter? Heb dat kloteding ook gehadquote:Op woensdag 10 november 2004 21:01 schreef entwined het volgende:
oja: hepatitis-b prik zuigt zwaar !!![]()
Same herequote:Op vrijdag 12 november 2004 07:46 schreef diannetjhu het volgende:
verschrikkelijk moe
Ben weer gaan wrken en vervolgens naar huis gestuurd... Krijg nou wat...?!?!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:35 schreef greesy het volgende:
voel me ietsjes beter worden, net 4 dagen ziekjes geweest.
Blaf nog als een hond, maar ga morgen maar weer werken, verveel me anders ook zo
sandraaaaaaaquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:57 schreef gekke_sandra het volgende:
Pietertje! [afbeelding]
Haiiiiiiii!!!!!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:01 schreef hellmondunited het volgende:
sandraaaaaaa
voel jij je ookal gek? :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |