Zullen we eind januari/begin februai aanhouden???quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:08 schreef DIGGER het volgende:
via de Aktueel
Maaruh, in welke periode is de housewarming te verwachten?
Sloopwerkquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:24 schreef Bjoro het volgende:
*meldt zich aan voor evt. sjouw of sloop werk(serieus)
OKquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zullen we eind januari/begin februai aanhouden???
Ow, en we staan erop dat je Glenn meeneemt![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:03 schreef Eilanden het volgende:
* Bluezz neemt wel een paar cactussen mee .. kunnen tegen een stootje als Bloesie weer vergeet water te geven![]()
Sjouwers zijn welkom.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:24 schreef Bjoro het volgende:
*meldt zich aan voor evt. sjouw of sloop werk(serieus)
We hebben bijna alles al dubbel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:22 schreef Suijk het volgende:
Ik heb nog een wasmachine over...
kan er overheen lezen hoor, maar ik dacht dat ik de namen Bluezz, Golfer en vegeta er niet tussen zag staanquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Verdeling:
Sjouwen : Bjoro, Hw, Vom, Da Sandman, hellmondunited, VoreG,
Bieren/Slopen : Bjoro, Franky (als die klaar is met op tafel slaan) Ailantsjie, Suijk, Digger, ErikT, Jawi, Popolon
Gaat goed mannen
*bedje klaarzet voor Glenn*
Je hebt natuurlijk ook coördinatoren nodig die wat aanwijzingen moeten geven en de boel een beetje moeten coachen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:10 schreef Bjoro het volgende:
kan er overheen lezen hoor, maar ik dacht dat ik de namen Bluezz, Golfer en vegeta er niet tussen zag staan........... zal het wel weer mis hebben
![]()
Wel drooggeslagen hoop ik, ik wil geen spetters op mijn nieuwe vloerquote:Op woensdag 10 november 2004 02:30 schreef rubbereend het volgende:check, zet t bier maar koud rubbereend komt wat eendenkroos brengen
puur ter decoratie natuurljik
Als jullie zooi kwijt willen, dan wil ik het wel hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben bijna alles al dubbel.
Wat zoek je?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:45 schreef ErikT het volgende:
Als jullie zooi kwijt willen, dan wil ik het wel hebben
drank, geld en troep wat je nog meer dubbel hebtquote:Op woensdag 10 november 2004 11:51 schreef Bluezz het volgende:
Wat zoek je?
Jij altijdquote:Op woensdag 10 november 2004 12:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Mogen we wel blijven slapen?
Ik trek vrijdagochtend op de afspraak mijn roze mantelpakje met parelketting aan, moet lukken toch?quote:Op woensdag 10 november 2004 12:56 schreef Bjoro het volgende:
ben je eigenlijk al door de Gemeente-ballotage, Bluezz ?
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel drooggeslagen hoop ik, ik wil geen spetters op mijn nieuwe vloer
quote:Op woensdag 10 november 2004 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Jij altijd
Wat vind je van jouw kroos in onze vijver dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 13:14 schreef rubbereend het volgende:dan leg je maar wat plastic op de grond, alsof alle VBLers t droog kunnen houden
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat vind je van jouw kroos in onze vijver dan?
[afbeelding]
Nog niet, zal wel ergens in het voorjaar worden.quote:Op maandag 15 november 2004 09:09 schreef DIGGER het volgende:
Is er nou al een datum voor de housewarming party?
We hebben er nog wel even contact over, maar het aanbod blijft lief.quote:Op maandag 15 november 2004 09:28 schreef Bjoro het volgende:
kan wel helpen op de 11e, moet alleen om 13:00 uur weer in Hstede zijn om te voetballen !
maar tot die tijd ben ik u gaarne van dienst !!!
Verhuizen of mieten?quote:Op maandag 15 november 2004 11:09 schreef JaWi het volgende:
Mag ik ook komen.
Sjouwen of mieten?quote:Op woensdag 17 november 2004 00:22 schreef pascalheister het volgende:
he leuk goed idee
maakt me niet uit, ben van alle markten thuisquote:Op woensdag 17 november 2004 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Sjouwen of mieten?
Dat is wel te hopen jaquote:Op woensdag 17 november 2004 00:43 schreef keeper het volgende:
Er wordt toch wel iets kapot gemept he?
Nou jongens, dat zou ik me geen twee keer laten zeggen. Gooi die loveseat maar door de ruit.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:44 schreef Bluezz het volgende:
Dat is wel te hopen ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |