"En daarom naai ik 'm eruit"quote:Op maandag 8 november 2004 12:00 schreef Mons het volgende:
ik ben een hoertje en vind er geen fuk meer aan
quote:Op maandag 8 november 2004 12:06 schreef Bimmel het volgende:
Ik ben advocaat en ik ben pleiten..
Helder ligt.quote:Op maandag 8 november 2004 12:05 schreef Bimmel het volgende:
"Ik ben pedicure en ik ligt hier mijn hielen..."
quote:Op maandag 8 november 2004 12:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Helder ligt.
quote:Op maandag 8 november 2004 11:55 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben brandweer en gewoon helemaal opgebrand maar volledig uitgeblust
Ik heb anders wel oren naar die baan.quote:Op maandag 8 november 2004 12:08 schreef Tokay het volgende:
"Ik stop als KNO-arts, want mijn werk komt me de strot uit."
Ja, doei, dikke neus!quote:Op maandag 8 november 2004 12:15 schreef R2cksson het volgende:
Ik heb anders wel oren naar die baan.
En wat dacht je van de anestesist die zijn baan slaapverwekkend vond?quote:Op maandag 8 november 2004 12:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, doei, dikke neus!
Of de fysiotherapeut die zei: je kan m'n rug op?quote:Op maandag 8 november 2004 12:19 schreef Bimmel het volgende:
En wat dacht je van de anestesist die zijn baan slaapverwekkend vond?
Of de kraamvrouw die het werk niet meer kon bevallen?
"Ik leg het bijltje erbij neer."quote:Op maandag 8 november 2004 11:52 schreef Intxaurraga het volgende:
"Hallo, ik ben houthakker, en ik heb besloten ermee te kappen"
Ja...en dan natuurlijk ook de geriatrische therapeut die het werk oud vond worden.quote:Op maandag 8 november 2004 12:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Of de fysiotherapeut die zei: je kan m'n rug op?
hai bimmeltje
quote:Op maandag 8 november 2004 11:54 schreef Intxaurraga het volgende:
"Ik ben Nazi, maar ik zie er geen heil meer in"
quote:Op maandag 8 november 2004 12:30 schreef Tokay het volgende:
"Ik ben Kim Holland, en ik heb besloten te stoppen op mijn hoogtepunt."
quote:Op maandag 8 november 2004 12:30 schreef Tokay het volgende:
"Ik ben Kim Holland, en ik heb besloten te stoppen op mijn hoogtepunt."
Werkverschaffingquote:Op maandag 8 november 2004 12:27 schreef Murray het volgende:
Ik ben begrafenisondernemer en van mijn part kunnen jullie allemaal doodvallen.
Tsssss! Ik neem beslag!quote:Op maandag 8 november 2004 12:40 schreef Aventura het volgende:
U mag dan wel banketbakker zijn, maar hier kan ik echt geen chocola meer van maken. Hou maar op met zoetje broodjes bakken, je leugens slik ik niet meer voor zoete koek. U bent ontslagen.
quote:Op maandag 8 november 2004 12:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben banketbakker maar het continu zoete broodjes bakken is me enorm tegen gaan staan.
Verzin je eigen grappenquote:Op maandag 8 november 2004 12:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben banketbakker maar het continu zoete broodjes bakken is me enorm tegen gaan staan.
"Hallo, ik ben houthakker, en ik heb besloten er het bijltje bij neer te leggen"quote:Op maandag 8 november 2004 11:52 schreef Intxaurraga het volgende:
"Hallo, ik ben houthakker, en ik heb besloten ermee te kappen"
Zoete broodjes bakken.quote:Op maandag 8 november 2004 12:45 schreef Hilfiger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2004 13:01 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik ben schoenpoetser. Voor mij is er geen goud wat er blinkt.
De glans is er vanaf.quote:Op maandag 8 november 2004 13:01 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik ben schoenpoetser. Voor mij is er geen goed wat er blinkt.
Tja, ik had wel een glansrijke carriere achter de rugquote:Op maandag 8 november 2004 13:03 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
De glans is er vanaf.
Moehahaquote:Op maandag 8 november 2004 13:13 schreef Hilfiger het volgende:
"ik werkte bij Intratuin maar zit nu achter de geraniums"
Je hebt mij toch nogquote:Op maandag 8 november 2004 13:16 schreef Bimmel het volgende:
Ik ben groenteboer maar ik heb nu geen bananen meer...
(wel radijsjes, hele mooie...)
quote:Op maandag 8 november 2004 12:43 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Tsssss! Ik neem beslag!
Wat een hondenbaan is het ook, hè?quote:Op maandag 8 november 2004 12:53 schreef Tokay het volgende:
"Ik ben dierenarts, maar ik ben al die poespas nogal zat."
Tja ik had er behoorlijk schijt aanquote:Op maandag 8 november 2004 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een hondenbaan is het ook, hè?
Het hele zaakje stinkt gewoon.quote:Op maandag 8 november 2004 13:26 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
Tja ik had er behoorlijk schijt aan
We doen ons best.quote:Op maandag 8 november 2004 13:24 schreef Murray het volgende:
Zou dit topic nog volkomen?
Ach...laten we vooral van een mug geen olifant maken.quote:Op maandag 8 november 2004 13:27 schreef Tokay het volgende:
"Ik werk als insectoloog, maar dat gemierenneuk staat me tegen."
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op maandag 8 november 2004 13:30 schreef Tali-banaan het volgende:
ik was hardloper maar het liep niet zo lekker
ik was hordeloper maar die horde was voor mij te grootquote:Op maandag 8 november 2004 13:31 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers.
quote:Op maandag 8 november 2004 13:03 schreef Tique het volgende:
Ik ben machinist maar ik ben uitgerangeerd...
quote:Op maandag 8 november 2004 13:32 schreef Aventura het volgende:
'Ik was treinmachinist, maar ben helemaal uitgerangeerd'
Of de walvisvaarder die geen traan laat om zijn ontslag...quote:Op maandag 8 november 2004 13:34 schreef Bimmel het volgende:
Ik knuppel zeehondjes, maar het wordt me nu toch echt te bont.....
Hehe als we het aantal dubbele gaan tellen, staan er echt hopen van in!quote:Op maandag 8 november 2004 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Toch is z'n baan naar de haaien!quote:Op maandag 8 november 2004 13:36 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Of de walvisvaarder die geen traan laat om zijn ontslag...
quote:Op maandag 8 november 2004 13:39 schreef Bimmel het volgende:
Ik welk bij de Chinees en ik vind el geen sambal meel aan
Of nog betel....quote:Op maandag 8 november 2004 13:39 schreef Bimmel het volgende:
Ik welk bij de Chinees en ik vind el geen sambal meel aan
Ik welkte bij de Chinees maal op een gegeven moment was het "Foe-jong-doei!"quote:Op maandag 8 november 2004 13:41 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Of nog betel....
Ik welk bij de Chinees en ik vind el geen babi-pang-an....
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 13:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik welkte bij de Chinees maal op een gegeven moment was het "Foe-jong-doei!"
Ik stop als KNO-arts, want ik zie zelf het verband ook niet meer...quote:Op maandag 8 november 2004 12:08 schreef Tokay het volgende:
"Ik stop als KNO-arts, want mijn werk komt me de strot uit."
Hela, wil jij niet zo'n hoge toon aanslaan?!quote:Op maandag 8 november 2004 13:47 schreef Timmey het volgende:
Ik was dirigent maar voor mij is de maat vol.
Ik was ook beroepsschaker, maar ik voelde me de koning te rijk hoor.quote:Op maandag 8 november 2004 13:49 schreef Aventura het volgende:
Ik was beroepsschaker maar op een gegeven moment was het schaakmat.
Nee alleen de draagmoeder die er d'r buik vol van had...quote:Op maandag 8 november 2004 13:51 schreef Bimmel het volgende:
Was de zaad donor die het niet meer trok al geweest??
"Racen is sowieso geen baan voor mij"quote:Op maandag 8 november 2004 13:49 schreef Neurotica het volgende:
Ik was Jos Verstappen, maar voelde mij iets te vaak gepasseerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij wel, maar het kan ook zijn dat die het gewoon een kut baan vondquote:Op maandag 8 november 2004 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee alleen de draagmoeder die er d'r buik vol van had...
Was de gynaecoloog die er geen gat meer in zag al geweest?
Aaaahhh...you like 'happy ending'?quote:Op maandag 8 november 2004 13:54 schreef Aventura het volgende:
Thaise masseuse: 'ik trek het gewoon niet meer'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |