Shit, nu al te laatquote:Ik zal aftrappen met "the Dude" , Jeff Bridges, uit the Big Lebowski
Ben nog vergeten dat zn maatje Walter Sobchak (John Goodman) net zo geniaal isquote:[b]
Ik zal aftrappen met "the Dude" , Jeff Bridges, uit the Big Lebowski
succes
![]()
die zeker! +quote:Op maandag 8 november 2004 10:49 schreef Dos37 het volgende:
Samual L Jackson (Jules Winnfield) Pulp Fiction
Maar dat is niet jouw plaatje toch? Die's toch van The Cooler?quote:Op maandag 8 november 2004 11:48 schreef Wunsel het volgende:
en wat te denken van Little Bill, gespeeld door William H. Macy, ook gezien in Boogie Nights
Nee, dit is Little Bill, voorzien van een subtiel matje, heeft hij die in the cooler ook?quote:Op maandag 8 november 2004 11:51 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Maar dat is niet jouw plaatje toch? Die's toch van The Cooler?
quote:Op maandag 8 november 2004 11:18 schreef BrickTop het volgende:
Alex - A Clockwork Orange (Malcolm Mc Dowell)
Wat een weergaloze foto.......quote:
Tja, met zo'n OP is het topic al bijna gedoemd een slap aftreksel te worden van de OP.quote:Op maandag 8 november 2004 10:10 schreef Everett het volgende:
[..]
Shit, nu al te laat![]()
Toch vond ik Leon een interessanter karakter.quote:Op maandag 8 november 2004 12:21 schreef Argento het volgende:
[..]
Wat een weergaloze foto.......
Had ik niet achter je gezocht.quote:Op maandag 8 november 2004 11:03 schreef Bass-Miss het volgende:
Caligula
Eh nou....quote:Op maandag 8 november 2004 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
Als je iemand nomineert, zou het dan niet fijn voor de rest zijn om te weten waaróm je dat karakter nomineert? Sommigen hebben misschien wat overtuiging nodig.
quote:Op maandag 8 november 2004 12:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben nooit goed in één persoon kiezen dus hier mijn lijstje
Dr. Strangelove - Peter Sellers - Dr.Strangelove...
True Romance is helemaal een mooie film. Tarantino rulesquote:Op maandag 8 november 2004 13:06 schreef One_conundrum het volgende:
lastig hoor ik zit der nu wat mee dat Tom Hanks eigenlijk altijd wel in topvorm is evenals Robert De Niro.
Ik wou de rol van Dennis Hopper in True Romance nog wel even nomineren. zit er maar 10 minuten in maar wat een schitterende rol. Acteren op zijn best
eensquote:Op maandag 8 november 2004 11:43 schreef Evertje het volgende:
[..]
die zeker! +
Anthony Hopkins (Hannibal Lecter) - Silence of the Lambs (en nog twee films)
die eerste ken ik nog, maar die andere twee moet je ff wat meer uitleg geven...(voor de duidelijkheid)quote:Op maandag 8 november 2004 14:32 schreef scanman01 het volgende:
John McClane
Dr. Christian Szell
Ratso Rizzo
De tweede is de rol van Laurence Olivier in Marathon Manquote:Op maandag 8 november 2004 14:38 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
die eerste ken ik nog, maar die andere twee moet je ff wat meer uitleg geven...
quote:Op maandag 8 november 2004 11:39 schreef Atreidez het volgende:
Grappig dat BrickTop die zelf niet aangafFranky 4 fingers was ook wel ok.
I think i'd have to disagree on that...quote:Op maandag 8 november 2004 12:40 schreef -DailaLama- het volgende:
Milton uit Office Space
ik weet niet eens zo snel welke personages sharon stone heeft gespeeld, ben iets te snel afgeleidquote:Op maandag 8 november 2004 15:09 schreef laurenzo85 het volgende:
sharon stone in the quick and the dead![]()
En dan noem je Roy Batty (Rutger Hauer/Blade Runner) niet eens.quote:Op maandag 8 november 2004 17:28 schreef zodiakk het volgende:
Max Rockatansky (Mad Max 2), Agent Smith (Matrix 1), Frank Bullit (Bullit), The Terminator (duh), Rick Deckard (Bladerunner), Ash (Alien),
Als ik dat zo zie dan valt me op dat ik nihilistische, mannelijke personages nog het best vind. Hoofdzakelijk robots,.
Ik vind het personage van Deckard toch interessanter, hoor. Maar Roy Batty is zeker een goed filmpersonage,quote:Op maandag 8 november 2004 18:09 schreef victorinox het volgende:
En dan noem je Roy Batty (Rutger Hauer/Blade Runner) niet eens.
quote:Op maandag 8 november 2004 10:49 schreef Dos37 het volgende:
Tyler Durden (Brad Pitt) fight club
Cristian Bale dacht ik, was ook zeer goeie rol!quote:Op zondag 21 november 2004 17:43 schreef Blessed het volgende:
ow, ow en hoe heet die kerel in American Psycho?
Die vond ik ook wel knettergoed
Nee, Patrick Batemanquote:Op zondag 21 november 2004 23:36 schreef One_conundrum het volgende:
Cristian Bale dacht ik, was ook zeer goeie rol!
quote:Op maandag 22 november 2004 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Danielle
Wie? Waarvan?quote:Op maandag 22 november 2004 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Danielle
Zou je niet gewoon een nieuwe thread beginnen? Dat is misschien wat overzichtelijker en makkelijker, aangezien je dan in de beginpost het hele gedoe kan uitleggen.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:28 schreef outtayourleague het volgende:
Begrijp dat er nog een tweede nominatieronde dient te worden gehouden
start dan bij deze:
* post start tweede ronde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |