Merk je zondag welquote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef F1Bas het volgende:
wtf is Saidi

Dat zijn ze hier bij de F pupillen van ieder willekeurig amateur vereniging ook .quote:Op woensdag 10 november 2004 21:06 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Merk je zondag welSaidi is een 2 x betere verdediger dan Escude en Grygera bij elkaar

Saidi is dit seizoen nog geen enkele keer af gegaan. Waar ik wel bang voor ben is dat Paauwe afgaatquote:Op woensdag 10 november 2004 21:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zijn ze hier bij de F pupillen van ieder willekeurig amateur vereniging ook .
Saidi gaat af zondag

Je kunt dit roepen tot zondag, geniet er nog maar ff vanquote:Op woensdag 10 november 2004 21:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zijn ze hier bij de F pupillen van ieder willekeurig amateur vereniging ook .
Saidi gaat af zondag

Nou vond hem niet echt constant . Vaak heel erg dom balverlies. Dat mag in de HCE maar internationaal word je daar onmiddelijk op afgestraft. we wachten op de eerste Italiaanse tegenstander van Feyenoord en dan zal je zien hoe pijnlijk ze dat bloot gaan leggen. Verder is hij niet de slimste om het zo zacht uit te drukken.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:12 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Saidi is dit seizoen nog geen enkele keer af gegaan. Waar ik wel bang voor ben is dat Paauwe afgaat

Kunnen we cultheld voordragen als domste user of iets dergelijks?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt dit roepen tot zondag, geniet er nog maar ff van

Heb die geruchten nog niet gehoord. Wat is jouw bron daarvan?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:20 schreef Haspel33 het volgende:
Het gonst van de geruchten rondom de Arena dat Koeman in een gesprek met het bestuur definitief de brui eraan geeft of moet geven. Spelers zijn ook opvallend genoeg al 3 dagen vrij. Gesprek heeft om 17:00 uur plaatsgevonden. Teveel spelers hebben hun vertrouwen vermoedelijk opgezegd in Koeman, vandaar wellicht de 3 dagen vrij als evaluatie-periode qua peilingen van meningen onder de spelers van het bestuur.

Ik gok hierquote:Op woensdag 10 november 2004 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb die geruchten nog niet gehoord. Wat is jouw bron daarvan?

als t niet meer gaat dan gaat t gewoon niet meer, dan kan je beter de knoop doorhakken en dan zullen ze voorlopig Blind als tussenpaus aanstellenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik gok hier
Lijkt me heel sterk wanneer dat voor Ajax - Feyenoord gebeurd. En dan zou de opvolger al klaar moeten staan.

Hoogst opmerkelijk als ze het zouden doen vlak voor De Wedstrijd, maar ze zouden natuurlijk Krol het zaakje kunnen laten overnemen? Die ligt volgens mij vrij goed in de groep?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik gok hier
Lijkt me heel sterk wanneer dat voor Ajax - Feyenoord gebeurd. En dan zou de opvolger al klaar moeten staan.

Ach, misschien wil Rijkaard ook wel mee komenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:03 schreef JaWi het volgende:
Ten Cate mag.

quote:Op woensdag 10 november 2004 23:11 schreef cultheld het volgende:
Koeman stapt dus opMisschien wil ie assistent van Gertje Kruys worden?

Laat die kutkakkerlak zich FF lekker met z'n eigen prestaties en eigen piscluppie bezig houden ipv geobserdeerd te zijn door Ajax...quote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef F1Bas het volgende:
wtf is Saidi

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |