Ik vrees dat ik het niet voor elkaar krijg om dat ding 'even' mee te slepen.quote:In het vorige topic schreef Hare:
Kan je die niet een keertje lenen? Doen we een filmavondje bij jou!
Ik zal het onthouden!!quote:Op zondag 7 november 2004 23:30 schreef Durbin het volgende:
Zouden we elke keer een linkje kunnen plaatsen naar het vorige 'Welke film..'-topic ?
Het komt geregeld voor dat ik topics terugblader om recensies terug te zoeken.
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LIV
Ach, ik ben wel tevreden met m'n 82 cm breedbeeldquote:Op zondag 7 november 2004 23:24 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik het niet voor elkaar krijg om dat ding 'even' mee te slepen.Maar het is zeker wel tof zo'n plasma-tv. Komt echt in de buurt van je eigen thuisbioscoopje. Ik denk dat de komende jaren de prijzen van die dingen wel snel zullen dalen en dan ga ik er zeker zelf ook eentje aanschaffen. Voorlopig hou ik het maar bij m'n 72cm breedbeeld (
)
Heerlijk die decadentie die je in de dvd/ftr-topics tentoon kan spreiden.
tja ik heb geen TV. alleen TV kaart in de computer dus kijk mijn DVDtjes op mijn 17 inch monitortje.quote:Op zondag 7 november 2004 23:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel tevreden met m'n 82 cm breedbeeld
doe ik ook gewoon ff mee![]()
Mijn god zeg, das wel errug karigquote:Op zondag 7 november 2004 23:57 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
tja ik heb geen TV. alleen TV kaart in de computer dus kijk mijn DVDtjes op mijn 17 inch monitortje.
Maar dat mag de pret niet drukken.
A bout de souffle is natuurlijk sowieso de moeite van het kijken meer dan waard....quote:Op maandag 8 november 2004 09:47 schreef Frollo het volgende:
Ook gehuurd en later deze week nog te bekijken: Metoroporisu en À bout de souffle. Ben benieuwd
en? wat vond je ervan?quote:Op maandag 8 november 2004 12:00 schreef TFM het volgende:
Aliens.,.... en het werd tijd..
Wel aardig, zelf vond ik de manier waarop spanning werd opgebouwd uit het eerste deel veel beter. Nu was het steeds een stel bliepjes op een radarscherm. Ook had ik het gevoel dat er meer van die Aliens op die schermpjes te zien waren dan dat ik uiteindelijk in actie heb gezien. Zo zijn er op het laatse scene dat je er veel verwacht maar 3 te zien. Dat viel me wel tegen. Ik denk toch dat ik liever de thriller achtige Alien heb dan de actionpacked Aliens. Hoorde van een vriend van me dat ik nu beter niet de andere delen moet gaan kijken, maar het trekt me toch wel en zeker omdat ik ze dan allemaal gezien heb.quote:Op maandag 8 november 2004 12:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en? wat vond je ervan?
Deel 3 zou ik zeker nog gaan kijken als ik jou was, vond ik een zeer aardige afsluiting. Deel 4 zou ik gewoon links laten liggenquote:Op maandag 8 november 2004 12:09 schreef TFM het volgende:
[..]
Wel aardig, zelf vond ik de manier waarop spanning werd opgebouwd uit het eerste deel veel beter. Nu was het steeds een stel bliepjes op een radarscherm. Ook had ik het gevoel dat er meer van die Aliens op die schermpjes te zien waren dan dat ik uiteindelijk in actie heb gezien. Zo zijn er op het laatse scene dat je er veel verwacht maar 3 te zien. Dat viel me wel tegen. Ik denk toch dat ik liever de thriller achtige Alien heb dan de actionpacked Aliens. Hoorde van een vriend van me dat ik nu beter niet de andere delen moet gaan kijken, maar het trekt me toch wel en zeker omdat ik ze dan allemaal gezien heb.
Lees liever het boek, Im Westen Nichts Neues, dat is gegarandeerd nog veel indrukwekkender.quote:All Quiet on the Western Front
Mooi film die het complete verhaal laat zien van een groep afgestudeerde studenten die zich aanmelden om te vechten in de grote oorlog. De film probeert goed de tijd weer te geven maar kon soms de sfeer niet echt creeeren, en daardoor kwam de film soms wat goedkoop over. Hij staat ook aangeduid als tv film, maar je kan best merken dat er flink wat budget in gestopt is. De acting was ook niet alles, maar wel voldoende. Ik ben benieuwd hoe de 1930 versie is, maar die kan ik nergens krijgen.
Hihi, die komt a.s. donderdag toevallig ook op tv (BBC 2 01.20-02.50) In het Frans, neem ik aan, met Engelse ondertiteling.quote:Op maandag 8 november 2004 09:47 schreef Frollo het volgende:
Ook gehuurd en later deze week nog te bekijken: À bout de souffle. Ben benieuwd
Wel de extended versie van 3 natuurlijk :-) Beter dan het origineel.quote:Op maandag 8 november 2004 12:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Deel 3 zou ik zeker nog gaan kijken als ik jou was, vond ik een zeer aardige afsluiting. Deel 4 zou ik gewoon links laten liggen
Tja je moet wat als je geen geld en ruimte hebt.quote:Op maandag 8 november 2004 01:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Mijn god zeg, das wel errug karig
Moet je ook niet zo veel dvds blijven kopenquote:Op maandag 8 november 2004 18:18 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Tja je moet wat als je geen geld en ruimte hebt.
lol must feed addiction ;-)quote:Op maandag 8 november 2004 18:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo veel dvds blijven kopen
Gezien ik fan van Kitano ben.. (maar ook vrij objectief ben) en dit niet 1 van zijn beste films is moet ik wel zeggen dat dat deze film best goed is.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:12 schreef twiFight het volgende:
Brother (2000) (je maakte een typo)
oh my fucking god wat moest dat voorstellen. japanner, dood, dood, dood, dood, vinger eraf, dood, dood, dood, vinger eraf, dood, dood einde film. het ging echt nergens over! de filmmaker nam niet eens de moeie om aan te geven waarom ze beginnen met schieten. Nee, -begin scene- persoon x komt de kamer binnen en schiet iedereen dood -einde scene-. we hebben een aantal keren plat gelegen van de droge scenes, maar uiteindelijk is het niet echt een film te noemen. Desalniettemin vermakelijk voor een keertje.
Ik zag het in de gids ja, enkele uren nadat ik thuisgekomen was van de videotheek met de bewuste film. Maar da's niet erg, het is toch veel te laat voor een doordeweekse avond en ik heb geen video.quote:Op maandag 8 november 2004 17:31 schreef Sasandra het volgende:
Hihi, die komt a.s. donderdag toevallig ook op tv (BBC 2 01.20-02.50) In het Frans, neem ik aan, met Engelse ondertiteling.
Damn! Zat me al tijden af te vragen hoe die film ook alweer heet...quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:36 schreef Hare het volgende:
Da hong deng long gao gao gua (Raise the Red Lantern
Inderdaad, als je geen video hebt, wordt het in dit geval moeilijk kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zag het in de gids ja, enkele uren nadat ik thuisgekomen was van de videotheek met de bewuste film. Maar da's niet erg, het is toch veel te laat voor een doordeweekse avond en ik heb geen video.
Niks te dankenquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:22 schreef fractalis het volgende:
[..]
Damn! Zat me al tijden af te vragen hoe die film ook alweer heet...![]()
In welk opzicht vond je hem knudde in elkaar gezet?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:07 schreef Blessed het volgende:
Sleepy Hollow en dat werd ook weer eens tijd. Valt me een beetje tegen van my baby Johnny Depp, spannend was die film niet en ook knudde in elkaar gezet, maar hij was zeker wél grappig.
En een film die ik nog niet zo lang geleden heb gezien is Finding Nemo... maar pas nádat hij op dvd was uitgekomen! (ik moest me schamen)
ik vond het acteerwerk of de kwaliteit of zo een beetje knudde. ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. het zag er allemaal zo ongeloofwaardig uit. ook het decor.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:18 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
In welk opzicht vond je hem knudde in elkaar gezet?
Dat vond ik er juist geweldig uit zien. Ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar ik denk dat dat een heel bewuste keuze is. Het is net een soort van schilderij waar je naar zit te kijken. Het ziet er onrealistisch uit, maar daarom juist mooi. In films zoals Delicatessen en La Cité des enfants perdus zit een beetje dat zelfde effect. Het kan idd ook vervreemdend werken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:28 schreef Blessed het volgende:
[..]
ik vond het acteerwerk of de kwaliteit of zo een beetje knudde. ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. het zag er allemaal zo ongeloofwaardig uit. ook het decor.
De film viel me ook tegen. Maar dat was omdat ik het boek ken. Das een stuk beter.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:49 schreef Blessed het volgende:
desalniettemin (grappig woord) heb ik wel van de film genoten. Natuurlijk om mah baby Johnny Depp (ik moet zijn vrouw nog steeds een keertje opblazen) en gewoon, omdat het een leuke film was. Ik heb me om sommige dingen echt een breuk gelachen. En 't plot was ook wel leuk.
Dat vond ik nou ook. Zelfs in de bossen leek het of elk afzonderlijk boompje zorgvuldig was neergeplant. Normaal waardeer ik die stijl van Tim Burton juist wel, maar in Sleepy Hollow was het allemaal een beetje té.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:28 schreef Blessed het volgende:
[..]
ik vond het acteerwerk of de kwaliteit of zo een beetje knudde. ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. het zag er allemaal zo ongeloofwaardig uit. ook het decor.
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:49 schreef Atreidez het volgende:
ik weet nl. niet wie uiteindelijk de dader was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Frollo op 10-11-2004 12:19:51 (spoilertags gezet) ]
Ik vond de aankleding van de film mooi, maar verder behoorlijkquote:Op woensdag 10 november 2004 08:49 schreef Atreidez het volgende:
Gosford Park
In een landhuis in Engeland is een jachtpartij georganiseerd waar de hogere regionen van de aristocratie voor uitgenodigd zijn. Het verhaal volgt de gasten en de bediendes en doet dit op een erg leuke manier waardoor alles over iedereen geleidelijk duidelijker wordt. Er worden aardig wat sterke rollen neergezet en de kleding en entourage zijn erg mooi. Ook de verschillende auto's uit die tijd maken het plaatje compleet.. Uiteindelijk draait het verhaal naar een soort luxe versie van Cluedo, maar dat is helemaal niet erg. Ik moet m alleen nog een keer zien om er achter te komen of ik dingen uitvind die ik nu niet heb gezien, ik weet nl. niet wie uiteindelijk de dader was
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:12 schreef Frollo het volgende:
[..]grapje of geen grapje, plaats dat soort opmerkingen even tussen spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
Done, hoewel het uiteraard een grapje wasquote:Op woensdag 10 november 2004 11:53 schreef twiFight het volgende:
[..]
grapje of geen grapje, plaats dat soort opmerkingen even tussen spoilertags
Mijn god zeg, wat vind je vrouw hier nu van?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:42 schreef kinky_queen het volgende:
Een van onze zuiderburen heeft ooit eens een heeeeeeeeeel vies filmpje gemaakt...
ze vind het belachelijkquote:Op woensdag 10 november 2004 21:57 schreef Hare het volgende:
Mijn god zeg, wat vind je vrouw hier nu van?
Maar gelukkig houdt ze nog wel van je hequote:Op woensdag 10 november 2004 22:03 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ze vind het belachelijk
quote:Het verleden van de dertienjarige vluchteling Justin ligt in Burundi, zijn toekomst ligt wat hem betreft in België. Maar hij en zijn vader Dieudonné Karikurubu hebben geen verblijfsvergunning en leven in de illegaliteit. In hun kleine flatje in Brussel kijkt Dieudonné het liefst naar voetbal. En dan bovenal naar de verrichtingen van het Belgische voetbalteam met in de spits sterspeler Emile M'Penza, in Congo geboren. M'Penza, die de Belgische nationaliteit kreeg, is Justins grote voorbeeld. Tijdens een wedstrijd tussen de Rode Duivels en Zweden, tapt Justin de televisiekabel af. Zonder het te weten, verstoort hij daarbij het beeld van de onderburen die de politie bellen. Dieudonné wordt ingerekend. Justin weet te ontsnappen, maar zijn vader dreigt teruggestuurd te worden. Justin sluit een pact met een voormalige anarchist (Jan Decleir) en zijn vriendin (Antje de Boeck) om zijn vader uit de handen van het systeem te krijgen.
En helemaal tegen de logica van de filmwereld in, is het derde deel nog beter als de vorige twee. (de derde vond ik eigenlijk de enige goeie)quote:Op woensdag 10 november 2004 22:45 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag:
Harry Potter And The Chamber Of Secrets
Dit 2e deel is beter als t eerste.
Bij deze heb je bij mij nu echt 100% afgedaan als filmliefhebber hoor.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Schindler's List.
Wat een tegenvaller. Een nummer 6-positie in de IMDb top 250 schept verwachtingen. Ik vond dat de film die verwachtingen niet verwezenlijkte. De film was te langdradig, maar enkele scenes waren boeiend (de douche-scene was dan weer wel heel erg goed) en geen van de karakters vond ik sympathiek overkomen. Nee, ik ken wel wat mooiere films over de Tweede Wereldoorlog.
Je bent voorspelbaar, Haartje.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:24 schreef Hare het volgende:
Bij deze heb je bij mij nu echt 100% afgedaan als filmliefhebber hoor.Ik denk dat je het niet snapt. Dat is niet erg, kun jij ook niks aan doen.
ja idd. volgens 1 van de weinige series waarbij de vervolgen beter zijn dan t origineelquote:Op donderdag 11 november 2004 12:40 schreef placebeau het volgende:
[..]
En helemaal tegen de logica van de filmwereld in, is het derde deel nog beter als de vorige twee. (de derde vond ik eigenlijk de enige goeie)
ahum....HaaSjequote:Op donderdag 11 november 2004 13:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je bent voorspelbaar, Haartje.
Ik vond het verhaal juist heel mooi. Ik had verwacht dat jij wel oog zou hebben voor zo'n klein verhaaltje. Bij deze heb je 100% afgedaan als....euh, nee. Dat valt nog wel mee.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:00 schreef Hare het volgende:
Malèna
Ja, wat kan ik er van zeggen....Volgens mij is de gecutte versie geen ruk aan. Het verhaal vind ik erg weinig om het lijf hebben en op sommige zelfs gewoon lichtelijk vervelend. De muziek en de beelden vond ik dan wel weer aardig. Maar ja, waar deze film naar mijn idee toch om gaat is Monica, en die is gewoon errug lekker, ik had er dan ook geen enkel probleem mee deze film uit te zitten
Dat jochie zal wel de tijd van z'n leven hebben gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- en dit alles toch met een goede dosis humor.
- oja, en de tieten van Monica.![]()
Nee, ben het niet met je eens dat het verhaal niet veel voorstelt. Daarvoor zitten er te veel leuke wendingen, schokkende gebeurtenissen en goed getimede grappen in (die gestoorde vader van dat jochie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de film zeker wel een 7,5 of 8 waard.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Misschien wilde de film ook niet mooi zijn of sympathie opwekken, maar gewoon een realistisch beeld geven.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Schindler's List.
Wat een tegenvaller. Een nummer 6-positie in de IMDb top 250 schept verwachtingen. Ik vond dat de film die verwachtingen niet verwezenlijkte. De film was te langdradig, maar enkele scenes waren boeiend (de douche-scene was dan weer wel heel erg goed) en geen van de karakters vond ik sympathiek overkomen. Nee, ik ken wel wat mooiere films over de Tweede Wereldoorlog.
waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op donderdag 11 november 2004 13:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Bij deze heb je bij mij nu echt 100% afgedaan als filmliefhebber hoor.Ik denk dat je het niet snapt. Dat is niet erg, kun jij ook niks aan doen.
Dat vond ik nou juist zo prachtig aan Sleepy Hollow, de decors (en de sfeer) Ik vind het in andere films van Tim Burton ook niet per se minder, bijv. Edward Scissorhands (de suikerzoete suburb vs. het donkere kasteel) En baas boven baas : The nightmare before christmas.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook. Zelfs in de bossen leek het of elk afzonderlijk boompje zorgvuldig was neergeplant. Normaal waardeer ik die stijl van Tim Burton juist wel, maar in Sleepy Hollow was het allemaal een beetje té.
Gelukkigquote:Op donderdag 11 november 2004 14:27 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal juist heel mooi. Ik had verwacht dat jij wel oog zou hebben voor zo'n klein verhaaltje. Bij deze heb je 100% afgedaan als....euh, nee. Dat valt nog wel mee.
quote:Maar ik vond het echt een mooie film:
- een jongetje dat zijn onschuld verliest
- een vrouw, door iedereen aanbeden, maar ook door iedereen met minachtig bekeken
- in het algemeen de hypocrisie van een klein dorpje
- de verschrikkingen van de tweede wereldoorlogIk vond het allemaal een beetje overdone overkomen. Een goed voorbeeld daarvan is die vader. Komt helemaal niet in het verhaal voor om dan opeens eens ff goed uit te vallen. Ook die kaalscheerscene vond ik een beetje erg ver gaan en kwam helemaal uit het niets. Wat je zegt over de hypocrisie enzo klopt allemaal wel ik vond het alleen slecht opgebouwd waardoor de film voor mij een beetje z'n boodschap verloor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- en dit alles toch met een goede dosis humor.
Nee, ben het niet met je eens dat het verhaal niet veel voorstelt. Daarvoor zitten er te veel leuke wendingen, schokkende gebeurtenissen en goed getimede grappen in (die gestoorde vader van dat jochie).
Ik een 7quote:Ik vind de film zeker wel een 7,5 of 8 waard.
Ow en nog ff een pic waarom het toch een lekkere film blijft:
Hoe oud zou dat jochie zijn geweest?The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Waar Japanners wel allemaal geen films over makenquote:Op donderdag 11 november 2004 23:49 schreef Durbin het volgende:
Quill
[afbeelding]
Quill is een golden retriever die vanaf zijn eerste maanden wordt voorbestemd om blinde-geleidehond te worden. Na zijn opleiding komt hij bij een oudere, koppige man terecht die in eerste instantie niets van de hond moet hebben, maar gaandeweg ontstaat een wederzijds respect. Het verhaal van de film is flinterdun, maar de scenes met de hond zijn soms komisch, soms triest, maar vooral vertederend en bovenal echt. Nergens wordt er geprobeerd een overdreven sentiment te creëren. Tevens geeft de film enig inzicht in de opleiding van een blinde-geleidehond. Als film zijnde is ie niet geweldig, maar voor een gemiddelde hondenliefhebber is het zeker wél een aanrader. Ik heb me in ieder geval genoten.
Daarom werd er vast zo vaak naar gevraagd bij in de videotheek. Zolang er maar stoer wordt gedaan is het een goede film bij het hier naar de videotheek gaande publiekquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:03 schreef Gorro het volgende:
Bound by Honor (Blood In, Blood Out) (Taylor Hackford, 1993)
Slechte gevangenisfilm over een stel debielen die alle moeite doen om zo stoer mogelijk te zijn maar zichzelf eerder belachelijk maken. Het erg slechte acteerwerk is daar vooral de oorzaak van, maar ook het clichematige scenario en de stomme dialogen. Dat ze dat dik drie uur vol weten te houden is een hele prestatie. Dat ik deze drie uur uit heb kunnen zitten ook. *½
Ik vond Candyman eerlijk gezegd zeker zo goed als Hellraiser, maar 'anders'. Heb erg genoten van de 'grote ogen' van Virginia Madsenquote:Op donderdag 11 november 2004 23:38 schreef Zeitgeist het volgende:
Candyman
http://www.imdb.com/title/tt0103919/
[afbeelding]
Tja klassieker in het horror genre. Gezien de slechte kritieken zal ik waarschijnlijk de sequels nooit zien maar deze is best wel spooky.
Niet zo omposant als Hellraiser maar toch een runner-up. En Philip Glass verdient een award voor zijn soundtrack. erg mooi.
Uit het niets? De hele film is er sprake van een walgelijke jaloezie en afgunst. Dus op het moment dat ze haar kunnen pakken doen ze dat. Vond ik niet onverwacht, maar iets wat de hele film al broeide.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:17 schreef Hare het volgende:
Ik vond het allemaal een beetje overdone overkomen. Een goed voorbeeld daarvan is die vader. Komt helemaal niet in het verhaal voor om dan opeens eens ff goed uit te vallen. Ook die kaalscheerscene vond ik een beetje erg ver gaan en kwam helemaal uit het niets.
Ja, ok, er broeide wel degelijk wat en het was ook maar een kwestie van tijd voor er iets gebeurde. Met uit het niets bedoelde ik meer het hele extreme ervan. Ze hadden het ook iets subtieler aan kunnen pakkenquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:33 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Uit het niets? De hele film is er sprake van een walgelijke jaloezie en afgunst. Dus op het moment dat ze haar kunnen pakken doen ze dat. Vond ik niet onverwacht, maar iets wat de hele film al broeide.
Ja maar dat geldt in het algemeen voor de 2e wo.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, ok, er broeide wel degelijk wat en het was ook maar een kwestie van tijd voor er iets gebeurde. Met uit het niets bedoelde ik meer het hele extreme ervan. Ze hadden het ook iets subtieler aan kunnen pakken
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:45 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja maar dat geldt in het algemeen voor de 2e wo. [afbeelding]
?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 12:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Schindler's List.
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:27 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal juist heel mooi. Ik had verwacht dat jij wel oog zou hebben voor zo'n klein verhaaltje. Bij deze heb je 100% afgedaan als....euh, nee. Dat valt nog wel mee.
Maar ik vond het echt een mooie film:
- een jongetje dat zijn onschuld verliest
- een vrouw, door iedereen aanbeden, maar ook door iedereen met minachtig bekeken
- in het algemeen de hypocrisie van een klein dorpje
- de verschrikkingen van de tweede wereldoorlogHad 'm ook gezien, maar vrij lang geleden, werd die film niet ueberhaupt uit een kinderperspectief verteld of zo? Daarom is de samenhang tussen scenes volgens mij wat schokkerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- en dit alles toch met een goede dosis humor.
Hèhè, zal ik hem maar eens ff gaan downloaden dan.quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:00 schreef Zeitgeist het volgende:
Twas laat en had zin in een leuke entertainment film.
Moon Child
http://www.imdb.com/title/tt0365514/
(is persoonlijk benieuwd wat Hare van deze film vind)
heyhey, downloaden mag niet he.quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Hèhè, zal ik hem maar eens ff gaan downloaden dan.
Lijkt me trouwens op het plot afgaande best een leuke film
Owja, das waar!quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:33 schreef twiFight het volgende:
[..]
heyhey, downloaden mag niet he.
je gaat de film "backuppen"
Ja more or less. Het jongetje en zijn speurtocht naar de volwassenheid staat centraal. De film begint in de oorlog en stopt ergens na de oorlog, daardoor maakt de film wat sprongen in de tijd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 02:20 schreef Sessy het volgende:
[..]
Had 'm ook gezien, maar vrij lang geleden, werd die film niet ueberhaupt uit een kinderperspectief verteld of zo? Daarom is de samenhang tussen scenes volgens mij wat schokkerig.
Deel 1 is een klassieker en deel2 vond ik ook goed (ijsscene!). Deel 3 en 4 is inderdaad crapquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:37 schreef hornage het volgende:
The Omen 4 - The Awakening
Vandaag na bijna 2 weken geen films kijken eindelijk nummer 4 aangezet. Deel 1, 2 en 3 had ik laatst gezien en ik vond het nou niet echt bijstere goede films. Elke film werd hetzelfde verhaal gebruikt met een aantal veranderende variabelen. Ik had gelezen dat deel 4 precies hetzelfde zou zijn maar dan met een meisje. Deed me dus gelijk denken aan de Karate Kid serie. Het was ook precies hezelfde weer in deze film. Kindje wordt geadopteerd, blijkt antichrist te wezen. Moeder verwacht het want mensen gaan dood. Wat onderzoek naar herkomst en we zijn alweer klaar met het verhaal
Deel 1 was leuk en origineel maar de rest is crap. Een 4 voor deze.
Je kan hem ook gewoon kopen hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 03:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Hèhè, zal ik hem maar eens ff gaan downloaden dan.
Lijkt me trouwens op het plot afgaande best een leuke film
Ik koop (haast) geen films voor ik ze eerst een keer gezien hebquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:22 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon kopen hoorHij is maar 4,99 pond bij cd-wow (zonder kortingslink ofvouchers) Hij is het geld meer dan waard!!
Klik
Ja, zij wel. Maar dat was niet echt een hoofdpersoon.quote:Op zaterdag 13 november 2004 02:19 schreef Sessy het volgende:
Als je voor Helen Hirsch geen sympathie hebt weet ik het ook niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie muziek in de film ook.
ik kan de Survival kit aanraden met alle 3 films. Erg leuk. Bovendien zit er een grappige camp diary bij.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:04 schreef Lambiekje het volgende:
Sleepaway Camp III - Teenage Wasteland
Heerlijk een moordende meid van rond de 20, die er goed op los hakt met bijlen, benzine grasmaaiers en andere grappen.
Een lekkere foute B-film.
cijfer 5.3
imdb 4.5
De comic is ook erg goed. iets anders maar erg goed.quote:Ghost World
Thora birch (troela van American Beaty) gaat om met wat oudere gast (Buscemi). Wel aardig verhaal. Erg deprimerend maar wel goed.
cijfer 7.2
imdb 7.8
k ik ben overtuigd.quote:Op zondag 14 november 2004 02:10 schreef Hare het volgende:
Jacob's Ladder
Wat een fucked up film zeg!
Waar blijven de reviews dan...quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:33 schreef gr8w8 het volgende:
Man On Fire en The Incredibles. En dat allemaal voor U, om een mooi stukje op de FP te kunnen maken!
Dat mag je natuurlijk vinden .. maar ik had het idee na het zien van A. Beauty dat het ene troela is ... en na het zien van Dungeons & Dragons weet ik het zeker.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:36 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
En besides Thora is een babe.
Goed dat je me er even aan herinnert, had hem een tijdje geleden al alleen bleek verkeerde AR te zijn. Nu ff gezocht en de goeie gevondenquote:Op zondag 14 november 2004 19:00 schreef Hymn het volgende:
Garden State
okee, eeeeeeeeeeeeerg mooie film.
Absolute aanrader, erg leuke dialogen plus een leuk liefdesverhaal.
erg mooi!
Dat is nu juist net de kracht van de film .. herhaling ... dat je herhaldelijk een film over herhaling kan kijkenquote:Op zondag 14 november 2004 05:22 schreef twiFight het volgende:
Groundhog Day
leuke comedy, leuk uitgewerkt en goed geacteerd. het enige jammere is dat niet alleen de hoofdpersoon zich irriteert aan dat alles zich steeds herhaalt, maar ik als kijker soms ook.
wtf, is die al open?!quote:Op zondag 14 november 2004 22:36 schreef kinky_queen het volgende:
Net terug van de nieuwe bioscoop in Almere, mijn god wat een gigantisch complex
jammer dat BRIDGET JONES'S DIARY:THE EDGE OF REASON een matige film is met dat irritante ijskonijn Colin Firth
Als je je even instelt op wat meer absurde humor dan ga je veel plezier beleven aan deel 2. Met name de 'hand-scene' en de 'help-de-dode-beesten-aan-de-muur-maken-geluiden-scene' zijn meesterlijk.quote:Op maandag 15 november 2004 21:50 schreef Timo20 het volgende:
Net gezien:
Evil Dead
Groepje van 5 vrienden reist naar n bohut, waar ze zonder het zelf te weten een groepje demonen bevrijden. Ze proberen er alles aan te doen om niet ten prooi te vallen aan ze. Of t lukt?
Had m nog niet gezien, maar heb me wel vermaakt met deze film. Je ziet dat t n low-budget film is. Alles is natuurlijk uber voorspelbaar, je kunt als t ware gaan aftellen tot de volgende aanval. Maar hey: dat maakt echt niet uit. Als je t niet erg vindt natuurlijk. Maar dat weet je vantevoren.
Anyweg: een erg vermakelijke film. ben benieuwd naar de andere 2 delen
IMDB Cijfer: 7,3/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
ben benieuwdquote:Op maandag 15 november 2004 21:53 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Als je je even instelt op wat meer absurde humor dan ga je veel plezier beleven aan deel 2. Met name de 'hand-scene' en de 'help-de-dode-beesten-aan-de-muur-maken-geluiden-scene' zijn meesterlijk.
quote:Op maandag 15 november 2004 22:28 schreef kinky_queen het volgende:
Zuid Korea is op dit moment een erg interessant filmland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb me echt helemaal dood gelachen. Er zitten wel n aantal fouten in, maar dat maakt niet uit.
Ben benieuwd naar deel 3
IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 8,0/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Army Of Darknessquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:34 schreef Timo20 het volgende:
Net gezien:
Evil Dead 2 - Dead By Dawn
Ben benieuwd naar deel 3
Cijfer: 8,0/10
Derde film, derde Linda.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Army Of Darkness
wel ff posten he!?
![]()
uiteraard maar die ga ik pas morgen kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Army Of Darkness
wel ff posten he!?
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:34 schreef Timo20 het volgende:
Net gezien:
Evil Dead 2 - Dead By Dawn
Ash (Bruce Campbell) neemt z`n vriendin Linda (Denise Bixler) mee naar een afgelopen boshut. Daar ziet ie een bandrecorder staan. Hij zet m aan en daardoor worden de boze geesten weer losgelaten...
Minder serieus en dus geiniger als deel 1. Veel absurder ook.
Ik zei het toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb me echt helemaal dood gelachen. Er zitten wel n aantal fouten in, maar dat maakt niet uit.
Ben benieuwd naar deel 3
IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 8,0/10![]()
Deel 3 vind ik dan weer nét iets minder leuk, maar die is nog steeds erg vermakelijk. Ik ben wel benieuwd welk einde je voorgeschoteld gaat krijgen bij AoD.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
das jouw mening, er zijn vast mensen die t wel n leuke/goede film vinden en die wenste dat je die spoilers voor je houdt.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:36 schreef Lambiekje het volgende:
Fear of the Dark
Ik zit lekker te spoileren, de film is daar te slecht voor om het in spoiler tags te plaatsen.
hoeveel verschillende delen zijn er dan??quote:Op woensdag 17 november 2004 00:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik zei het toch.![]()
Deel 3 vind ik dan weer nét iets minder leuk, maar die is nog steeds erg vermakelijk. Ik ben wel benieuwd welk einde je voorgeschoteld gaat krijgen bij AoD.
Eén goed einde (de supermarkt scene), met de beste one-liner uit de filmgeschiedenis: "Hail to the king baby".quote:Op woensdag 17 november 2004 00:11 schreef Timo20 het volgende:
hoeveel verschillende delen zijn er dan??
Achternaam eerst. Je mag ook pas iemand bij hun voornaam noemen als de ander je kent en het goed vind.quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:34 schreef Hare het volgende:
Shigatsu monogatari
Ow, en zou iemand mij kunnen vertellen: Zeggen die Japanners als ze hun naam noemen, nou eerst hun achternaam en dan hun voornaam?
whahaha!!! lol hoewel ik de film zelf wel leuk vond. (hoewel ik hem nu ook wel erg zoetsappig vind en alleen met mijn vriendin zou kijken.. hoewel... das toch meer een arthouse typje..quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:46 schreef Hare het volgende:
E.T. the Extra-Terrestrial
Wat heb ik me het laatste half uur lopen ergeren zeg. Wat een goedkope sentimentele crap werd het op het eind. De I love you's, met natuurlijk zeer melodramatische muziek waren niet van de lucht. Het werd gewoon door je strot gedrukt hoe erg het allemaal wel niet was allemaal. Ook al dat gedoe met die maanpakken en luchtsluis e.d. vond ik zo geforceerd. En daar hou ik dus totaal niet van.
waarom kijk je dit dan?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Allan Quatermain and the Lost City of Gold![]()
![]()
![]()
Ik vind het de beste van Pixar. Hoewel hij misschien niet zo leuk is voor kleine kinderen.quote:Op woensdag 17 november 2004 08:48 schreef Gorro het volgende:
Incredibles, The (Brad Bird, 2004)
alleen net iets minder dan de twee vorige films van Pixar.
De muziek deed me heel erg aan James Bond denken, evenals een groot deel van het plot (de slechterik, het eiland).quote:Erg goed vond ik ook de muziek die de film een klassieke sfeer gaf
toch niet beter als Finding Nemo??dat vind ik nog altijd de bestequote:Op woensdag 17 november 2004 09:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik vind het de beste van Pixar. Hoewel hij misschien niet zo leuk is voor kleine kinderen.
Ik had een boxje met de twee films gekocht.quote:Op woensdag 17 november 2004 08:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waarom kijk je dit dan?
Richard Chamberlain is toch al een filmbederver.....
en je had de vorige AQ ook al wegge-t
Inderdaad. En ik vond Fear of the Dark dus wel een tof filmpje.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
das jouw mening, er zijn vast mensen die t wel n leuke/goede film vinden en die wenste dat je die spoilers voor je houdt.
spoilertags zijn niet voor niets uitgevonden
[..]
Zerkalo en Andrej Rublev. Solaris is ook erg goed, maar (naar mijn bescheiden mening) iets minder dan die twee.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:22 schreef Kolkus het volgende:
Stalker
Mijn eerste Tarkovsky.
Schitterende beelden, met name als de film van het grauwe zwart-witte industrieterrein naar de mooie (natuur)beelden in de "zone" overgaat.
Het verhaal wist me ook te boeien, ondanks de (bewuste) anti-climax aan het einde.
Minpunt van de film vond ik de erg pretentieuze filosofische gesprekken tussen de 3 hoofdrolspelers in de "zone". Dit haalde te veel de vaart uit het verhaal en maakte het op momenten enigzins saai, ondanks de prettige dromerige sfeer die de ondersteundende sfeerbeelden opriep.
Interessante, niet alledaagse kijkervaring.
Wat zijn de verdere aanraders van Tarkovsky?
Ik vind het ook de minste van de serie hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 20:20 schreef Timo20 het volgende:
Evil Dead 3 - Army Of Darkness
Zeker geen slechte film, maar dus niet de beste van de drie
Anti Christ & Kinky_Queen: laat die kritiek maar komen![]()
IMDB Cijfer: 7,3/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:01 schreef Shogo het volgende:
Mulholland Drive
Veel over gehoord en hij kwam op de belgische zender dus maar eens bekeken. Ik kan er kort over zijn, ik snap de film niet. Wel een aantal goeie scenes hoor maar ook van die vage momenten en soms ook wat mindere scenes waarbij ik de film wat saai begon te vinden. Maar ik ga deze zeker nog wel een keer een kans geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Light Is Leaving Us All
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begon ik hem steeds beter te vinden. Ook een pluspuntje voor de sfeervolle muziek.
[ Bericht 8% gewijzigd door Gorro op 18-11-2004 09:20:46 ]And that's why you always leave a note.
Last.fm.
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:59 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
Mulholland Drive (2001).
Best aardige film. In het begin leek de film me niet zo aan te spreken, maar naarmate het verhaal vorderdeSpoiler tags misschien handig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begon ik hem steeds beter te vinden. Ook een pluspuntje voor de sfeervolle muziek.
Ik zag vandaag eindelijk mijn DVD van:
Goshogun: The Time Etranger
http://www.imdb.com/title/tt0295594/
Tja classic anime. Heb de serie ooit wel eens gezien maar deze film is los ook het kijken waard gezien de grote verschillen.
Bovendien is het een erg boeiende film. tikje voorspelbaar maar verder uiterst surrealistisch. de film switched continue tussen het heden(toekomst in het verhaal), het verleden(herinneringen van de hoofdpersoon) en het onderbewustzijn(van de hoofdpersoon) heen en weer en dat geeft een erg apart sfeertje.
Wat me trouwens opviel is hoe anti arabisch/islam de film is. De film speeld zich grotendeels in een soort van arabische stad af waar de bewoners koste wat het kost de wil van hun god willen doen uitkomen... Ondanks dat ik de film al vaak heb gezien viel het me nu pas op. Duidelijk vanwege de huidige situatie in de maatschappij. Maar het griezelige is dat de film al bijna 20 jaar oud is...
Kweenie... het zet je aan het denken.
anyway aanrader. An anime with a differenceThe Light Is Leaving Us All
Inderdaad, dat was ik vergeten.quote:Op donderdag 18 november 2004 03:27 schreef Zeitgeist het volgende:
Spoiler tags misschien handig...
Hoe zit het met Wild at Heart, ook van David Lynch, is dat een aanrader?!?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:01 schreef Zeitgeist het volgende:
hij is ook erg spannend :-) Als je deze leuk vond moet je je ook eens aan Lost Highway wagen. Die is nog vreemder.
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:23 schreef homicidal_maniac het volgende:
zometeen Oldboy kijken die ik van kinky queen heb gejat
![]()
minder vreemd plot. maar erg goed. Niet zo'n hersenkraker. Veel extreem geweld en rare types.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:52 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Hoe zit het met Wild at Heart, ook van David Lynch, is dat een aanrader?!?
Begreep dat het een roadmovie is, in typische David Lynch stijl.
Inderdaad, om 1 of andere reden blijft hij leuk ook al heb ik hem tig keer gezien.quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:30 schreef Sessy het volgende:
Independance day
Slecht verhaal, goede film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gebeurt naar mijn idee waarschijnlijk om de nadruk op de scenes of ergheid van alles te leggen, maar dit werkte voor mij alleen maar averechts. Ik zat op het eind echt te hopen op het eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder, en dat is niet zo zeer een kritische noot naar de film, vond ik het erg moeilijk en lastig om alles als echt gebeurd te beschouwen. Hitler is echt een larger then Life persoon en ik vond het raar hem in waarheidsgetrouwe situaties bezig te zien.
Als laatste, om daar nog even op door te gaan, vind ik het heel vreemd om te zien hoe het allemaal gegaan zou moeten zijn, terwijl er bijna geen overlevenden zijn om het na te vertellen. Hoe weet je dat dat het zo is gegaan?The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Aan het einde zie je hoe het met de diverse mensen is afgelopen en dan blijkt dat er een flink aantal van die mensen nog een behoorlijke tijd geleefd heeft. Ok, van iedereen die je zag is er NU nog maar 1 iemand in leven, maar bv Hitler's secretaresse heeft tot 2002 geleefd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:47 schreef Hare het volgende:
Der Untergang
Als laatste, om daar nog even op door te gaan, vind ik het heel vreemd om te zien hoe het allemaal gegaan zou moeten zijn, terwijl er bijna geen overlevenden zijn om het na te vertellen. Hoe weet je dat dat het zo is gegaan?
En kan je concluderen dat het best wel wat waarheid in deze film zit. Misshien is Eva wat aangedikt als domme gans. en die andere moeder een emotieloze bitchquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Aan het einde zie je hoe het met de diverse mensen is afgelopen en dan blijkt dat er een flink aantal van die mensen nog een behoorlijke tijd geleefd heeft. Ok, van iedereen die je zag is er NU nog maar 1 iemand in leven, maar bv Hitler's secretaresse heeft tot 2002 geleefd.
Die heb ik ook gisteravond gezien. Hele mooie Engelse film.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:44 schreef Bombie het volgende:
My Brother Tom
Werkelijk een intense en innemende film. Heel knap gemaakt.
neequote:Op zaterdag 20 november 2004 20:41 schreef Hare het volgende:
Tsubaki Sanjûrô (Sanjuro)
Eerste film van Kurosawa trouwens waar ik bloed heb zien vloeien! Was dit ook z'n eerste?
En welke was dat dan wel?quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
ik meen zowel drunken angel als stray dogquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:03 schreef Hare het volgende:
[..]
En welke was dat dan wel?
Drunken Angel heb ik nog niet gezien, maar in Stray Dog ben ik er bijna 100% zeker van dat er geen spuitend bloed in zit. Vorige week nog gezien.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik meen zowel drunken angel als stray dog
Wat vind je van de vergelijking Magnolia-Short Cuts?quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:26 schreef Hare het volgende:
Short Cuts
ow, nou zeg je spuiten, eerst vloeien....quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Drunken Angel heb ik nog niet gezien, maar in Stray Dog ben ik er bijna 100% zeker van dat er geen spuitend bloed in zit. Vorige week nog gezien.
Ik vind Magnolia zelf ook niet een van de beste films. De vergelijking kan je zeer goed maken natuurlijk doordat beide films het leven volgen van een aantal personen. Maar wat ik in Short Cuts mis en wat Magnolia wel heeft is toch stuk voor stuk wat interessantere en boeiendere verhalen, die op het eind toch wat meer samenweven. Ook vind ik Magnolia toch echt een thema hebben, het ging ergens over, en dat miste ik ook bij Short Cuts. Waar ik Magnolia een 8 zou geven, zou Short Cuts een 7- zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:18 schreef Sai het volgende:
Wat vind je van de vergelijking Magnolia-Short Cuts?
Maar ik bedoel hetzelfdequote:Op zaterdag 20 november 2004 21:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow, nou zeg je spuiten, eerst vloeien....
Ik vond hem leuk, maar ik heb hem dan ook voice-over in het Russisch met een van de beste komieke acteurs van rusland aller tijden gezien (de man is eigenlijk allang met pensioen, maar garfield deed hij nog even)quote:
en dan vindt je Spider-Mad 2 niet goedquote:Op zondag 21 november 2004 00:50 schreef Hare het volgende:
X2
Eén van de beste actiefilms ooit naar mijn idee, en dat komt vooral doordat ik het verhaal zo goed vind.
quote:Op zondag 21 november 2004 01:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en dan vindt je Spider-Mad 2 niet goed
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar ik bedoel hetzelfde
Waar zit er precies vloeiend/spuitend bloed in Stray Dog als je je het nog kan herinneren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |