Oeh, dat gaat leuk worden, ik ken 'm namelijk nog niet. Of is ie juist te B voor woorden?quote:Op donderdag 18 november 2004 17:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Beste film met VP als je het mij vraagt, gefeliciteerd met je aankoop!
![]()
kijk dat zijn de filmpjesquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de kerstdagen
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie box!quote:
Cool!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:05 schreef De_Schaduw het volgende:
Geheel onverwacht nu al binnen van DVDPacific met de goedkoopste verzendoptie (1 november verzonden, duurt normaal langer dan een maand of zo):
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ok thx voor de info!! zal ff zoekenquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:46 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik heb hem net bij amazon besteld, hij is overal rond de ¤20/$20, maar daar kun je hem 'used and new' voor rond de $10 ($12 incl. shipping) krijgen. In dit topic heb ik een vraag gesteld over wat dat 'used and new' nou precies inhoudt, zodat we hier geen discussie daarover krijgen...
edit: gaat dus over badder santa (100min) (koop niet de gewone bad santa (93min), die is cut!)
ja de R1 of ie de moeite waard is weet ik niet ik zit nog op mn werk jammergenoeg.. maar hij is thuis al afgeleverd...quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en de moeite waard? R1 neem ik aan
Fucker!quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja de R1 of ie de moeite waard is weet ik niet ik zit nog op mn werk jammergenoeg.. maar hij is thuis al afgeleverd...
www.playusa.comquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:29 schreef Eippie het volgende:
@Strolie waar heb je Bad Santa besteld en voor hoeveel? Moet hem toch hebben als uberfan van Lauren Graham???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |