Inmiddels op een andere PC geprobeert en daar werkte het wel normaal. Toch mijn XP er maar eens helemaal afgooien...quote:Op woensdag 10 november 2004 21:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep, perfect
Heb je wel de goede codecs?
Ja, ze zei als jullie nou niet ophouden laat ik m'n tiet nog een keertje zien!quote:Op donderdag 11 november 2004 01:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Inmiddels op een andere PC geprobeert en daar werkte het wel normaal. Toch mijn XP er maar eens helemaal afgooien...
Beetje jammer trouwens aan het einde. Uitte ze nou dreigementen naar de pers?!
quote:Op donderdag 11 november 2004 01:29 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, ze zei als jullie nou niet ophouden laat ik m'n tiet nog een keertje zien!![]()
BoA: 28 euro met coupon bij CD-Wow.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Waar heb je trouwens die Battle for Algiers vandaan? (Niet dat ik 'm kan kopen maargoed...) Voor mijn Hero premium box heb ik ook 10 euro teveel betaald...![]()
Ik heb hem vanavond gezien. Lees m'n recensie hier.quote:Op maandag 8 november 2004 19:28 schreef Motoko het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar die film, heb je hem al gezien?
Yep. Op zich een goede release maar dat rcv logotje in de linkerhoek is mij een doorn in het oog. Wellicht maar even de Prittstift gebruiken en daarna Criterion op krabbelen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:35 schreef California het volgende:
[..]
2,35:1 en de titels optioneel, toch?
Wat houdt dat dat in? RCVquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:35 schreef California het volgende:
[..]
2,35:1 en de titels optioneel, toch?
Das gewoon de rukste dvd uitgevery van Nederlandquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:01 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Wat houdt dat dat in? RCV
quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:46 schreef sampoo het volgende:
[..]
Yep. Op zich een goede release maar dat rcv logotje in de linkerhoek is mij een doorn in het oog. Wellicht maar even de Prittstift gebruiken en daarna Criterion op krabbelen.![]()
Hebben we wel goeie dan? Wellicht A-Film maar verder...quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Das gewoon de rukste dvd uitgevery van Nederland![]()
![]()
Geen idee, ik koop nooit dvds in nederlandquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hebben we wel goeie dan? Wellicht A-Film maar verder...
verschilt ook niet veel met RCV, maar is toch n klein beetje beter. ze willen er af en toe nog wel es n paar extra`s opzetten. Niet dat die veel voorstellen, maar das wat andersquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hebben we wel goeie dan? Wellicht A-Film maar verder...
Ik af en toe. Ik gebruik DVDcompare.net als guide en er zijn idd maar verdomd weinig titels die de moeite waard zijn om hier aan te schaffen... Beetje jammer dat ik er nu eigenlijk al zoveel in NL gekocht heb...quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Geen idee, ik koop nooit dvds in nederland![]()
Van Taxi 3 was er toch een 2-disc versie? (Wow!quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
verschilt ook niet veel met RCV, maar is toch n klein beetje beter. ze willen er af en toe nog wel es n paar extra`s opzetten. Niet dat die veel voorstellen, maar das wat anders
Gelukkig zijn die nogal makkelijk te verkopenquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:33 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik af en toe. Ik gebruik DVDcompare.net als guide en er zijn idd maar verdomd weinig titels die de moeite waard zijn om hier aan te schaffen... Beetje jammer dat ik er nu eigenlijk al zoveel in NL gekocht heb...
Amazon een mailtje gestuurd dat ik toch belast ben ondanks het feit dat de spullen uit Duitsland verstuurd waren en ik kreeg een standaard verhaal dat ik zelf verantwoordelijk ben voor eventuele invoerheffing maar dat ze voor deze ene keer een uitzondering maken en de heffing terugstorten op mijn creditcard!quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:28 schreef sampoo het volgende:
Mijn amazon bestellingtjes. Alleen wel met 11 euro heffing.
Amazon does it again!quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:57 schreef sampoo het volgende:
[..]
Amazon een mailtje gestuurd dat ik toch belast ben ondanks het feit dat de spullen uit Duitsland verstuurd waren en ik kreeg een standaard verhaal dat ik zelf verantwoordelijk ben voor eventuele invoerheffing maar dat ze voor deze ene keer een uitzondering maken en de heffing terugstorten op mijn creditcard!![]()
Mijn Hellboy DC giftset is 21 oktober verzonden maar nog steeds niet her. Toch maar eens mailen maar...??quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Amazon does it again!
Echt netjes hoor, de service die je krijgt van winkels als amazon en cdwow. Kan geen enkele nl winkel aan tippen
Sommige shops passen gewoon netjes de prijs aan hoor!quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Amazon does it again!
Echt netjes hoor, de service die je krijgt van winkels als amazon en cdwow. Kan geen enkele nl winkel aan tippen
Hij is 'pas' 17 werkdagen onderweg en als je de cheapste methode hebt gekozen duurt het 11-18 werkdagen ofzo. Maar goed, ik zou als ik jou was idd eens de douane bellen!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:54 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Mijn Hellboy DC giftset is 21 oktober verzonden maar nog steeds niet her. Toch maar eens mailen maar...??
Of hij ligt bij onze vrienden van de douane....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |