Je bent welkom. Ik zal vragen of ze jouw naam in het lijstje willen zetten.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:56 schreef OoDaniëlOo het volgende:
Hi... Ik lees hier altijd mee en vond dit wel een goede reden om zelf eens een account aan te maken.
Als jullie het goed vinden zou ik ook graag meegaan !?!?
Bij deze ruim ik even een misverstand uit de weg: het is géén 'maagdenmeeting'. Er komen dus ook gewoon niet-maagden. Waarvan akte.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:42 schreef martax het volgende:
hoe oud zijn die "oude" maagden eigenlijk? ik heb het idee dat er ook nogal wat minder oude maagden bij zitten. Ik ben 31 en het lijkt me misschien wel leuk om naar die meeting te komen, maar als de rest allemaal net 20 is krijg ik wel een opa-gevoel![]()
Dames! Van jullie wórden mensen verlegen....da's nou nét níet de bedoeling van die meeting.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..reactie van Moonah..]
![]()
Zullen wij dan maar een hippe meeting organiseren?
Ik zou graag DarkElf, DuchessX, SEMTEX en miendobbelsteen eens in het wild aanschouwenquote:Op woensdag 10 november 2004 15:39 schreef Tarot het volgende:
Ik ga alleen als milagro komt
You got that rightquote:Op woensdag 10 november 2004 20:14 schreef GF het volgende:
Aan de ene kant lijkt zo'n meet me wel lachenMaar ik ken verder bijna niemand op fok ook irl, en in R&P al helemaal niet
Dus dat houdt me dan alweer een beetje tegen, maar dan hoor ik zeker gelijk bij de doelgroep
![]()
Dat kan nog lachen worden inderdaad! Laat ik dit voorlopig als voldoende en noodzakelijke voorwaarde beschouwen om te komen.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:53 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik zou graag DarkElf, DuchessX, SEMTEX en miendobbelsteen eens in het wild aanschouwen![]()
Don't call us, we'll call youquote:Op woensdag 10 november 2004 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
Wacht dus maar op de hippe meeting.
Ik denk dat je bij gereformeerde gezinnen meer kans maakt ze te vinden.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:09 schreef Ripley het volgende:
Ik hoop niet dat ik iemand hier mee beledig, maar voor mijn werk ben ik op zoek naar mannen tussen de 27 en 37 die nog thuis wonen en op zoek zijn naar een relatie. Aangezien er hier een aantal mensen posten die ik heb zien aan geven dat ze moeite hebben met relaties, verlegen zijn etc. wilde ik even kijken of er misschien iemand hier is die aan de beschrijving voldoet en die me even wil mailen hierover op ripley@fok.nl.
op zoek naar een leuke vent dusquote:Op donderdag 11 november 2004 13:09 schreef Ripley het volgende:
Ik hoop niet dat ik iemand hier mee beledig, maar voor mijn werk ben ik op zoek naar mannen tussen de 27 en 37 die nog thuis wonen en op zoek zijn naar een relatie. Aangezien er hier een aantal mensen posten die ik heb zien aan geven dat ze moeite hebben met relaties, verlegen zijn etc. wilde ik even kijken of er misschien iemand hier is die aan de beschrijving voldoet en die me even wil mailen hierover op ripley@fok.nl.
Het is niet voor mezelfquote:Op donderdag 11 november 2004 13:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
op zoek naar een leuke vent dus
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:09 schreef Ripley het volgende:
Vandaar je obsessie voor serie-moordenaars. Je bent er zelf ook één?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:14 schreef Ripley het volgende:
Het is niet voor mezelf. Zo'n verlegen man vreet ik met huid en haar op man
Wat is dan de redenquote:Op donderdag 11 november 2004 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is niet voor mezelf. Zo'n verlegen man vreet ik met huid en haar op man
Mocht iemand iemand weten, geef even een mailtje.
Zo niet, dan zoek ik elders even verder.
er zit zo'n verschil tussen mannen die rond hun 30e nog thuiswonen en degenen die moeders nest al verlaten hebben..... praat me er niet over.. zijn toch meestal niet de meest zelfstandige types, de naar mijn idee toch redelijk gevoelig en onzekere types, etc. zit echt zo'n wereld van verschil tussen. kom van die jongens echt zo vaak tegen..quote:Op donderdag 11 november 2004 16:10 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Wat is dan de reden
En wat heeft dat thuiswonen er mee te maken?
Dat is vast voer voor een verhitte discussie maar ik bedoelde meer waarom Ripley speciaal daar naar vraagt.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:36 schreef releaze het volgende:
[..]
er zit zo'n verschil tussen mannen die rond hun 30e nog thuiswonen en degenen die moeders nest al verlaten hebben..... praat me er niet over.. zijn toch meestal niet de meest zelfstandige types, de naar mijn idee toch redelijk gevoelig en onzekere types, etc. zit echt zo'n wereld van verschil tussen. kom van die jongens echt zo vaak tegen..
Nee hoor, hoe zo? Ik zit in de journalistieke hoek en zoek idd juist wat verlegene, rustige mannen die nog thuis wonen om met hen en hun ouders te praten voor een project. Niks raars of onaardigs in de bedoeling en ik wist ook niet dat er kennelijk een taboe op rust oidquote:Op donderdag 11 november 2004 17:33 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat is vast voer voor een verhitte discussie maar ik bedoelde meer waarom Ripley speciaal daar naar vraagt.
Het is inderdaad een beetje uit de hand gelopen allemaal. Volgens mij hebben veel mensen die over deze meet lezen het idee: he leuk, een meet nou laat ik ook eens komen!quote:Op donderdag 11 november 2004 19:56 schreef ttboy het volgende:
Is leuk zo'n meet, maar het spontane is er denk al vanaf. Zie maar eens met een groep van meer dan 20 man/vrouw/overig een kroeg binnen te lopen...kan op zich wel, maar denk dat de keuzes beperkt worden. Same goes voor een eettent.
Hoe denkt de rest er over? Misschien na een bepaald aantal mensen een stop er op zetten ofzo en desnoods een tweede meet organiseren gezien de populariteit?
Just thinking out loud.
Je kunt moeilijk mensen gaan 'verbieden' te komen, is denk ik ook niet de bedoeling. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat mensen eerst even moeten lezen waar deze meet precies voor bedoeld is en niet bij het zien van het woord 'meet' zich meteen opgeven, om er vervolgens achter te komen dat het toch niks voor hen is.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:12 schreef Sabrina1981 het volgende:
Wat wil je er aan doen? We hebben tot nu toe niemand verboden om te komen. Misschien vallen er wel een aantal af. Al hoop ik niet dat het degene zijn van "het eerste uur" zeg maar.
ja idd gewoon komen hoor.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
Grrlmpfff, ik ben er niet gelukkig mee dat nu ineens iedereen mag komen. Maar goed, ik vind het ook flauw om me nu af te melden.
Moet ik je op de misschien-lijst plaatsen?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:40 schreef GF het volgende:
Hmm, ik wou misschien komen, maar ik moet sowieso werken die zaterdag
Ja daar zit wat in, als het gewoon een meet wordt waar wat hippe figuren ff komen socializen tja dan zitten de mensen waarvoor de meet is opgericht er misschien een beetje stilletjes bij... maar ik denk dat het reuze mee zal vallen, ik geloof niet dat veel mensen zo verlegen zijn als ze zeggen op zo'n meet. Ik ben reuze benieuwd hoe dat gaat worden, maar ik denk dus dat t mee zal vallen. Ik weet niet waar ik mezelf in zou moeten delen. dus het is een beetje lastig om te zeggen of ik bij de doelgroep hoor (ik herken me wel een beetje in wat mensen hier schrijven maar om nou te zeggen echt verlegen neh).quote:Op donderdag 11 november 2004 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje uit de hand gelopen allemaal. Volgens mij hebben veel mensen die over deze meet lezen het idee: he leuk, een meet nou laat ik ook eens komen!
En dat was nu net niet de bedoeling, volgens mij is wel duidelijk uitgelegd wat de motieven waren voor deze meet en dat mensen die zich niet herkennen in die motieven ook niet komen (omdat zowel zijzelf als de mensen die zich daar wel in herkennen er weinig aan hebben). Tenminste, dat lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |