Hopen dat 't beter wordt dan dat Beau Rivage van 2 jaar geleden ...quote:Op donderdag 9 december 2004 13:26 schreef BVO het volgende:
Wat een vreemde naam.
Maar goed, een dagelijkse late-night show van Beau op "Talpa" zou de pijn wel verzachten..
Liever niet. We hebben al eerder gezien dat Beau het alleen niet kan.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:26 schreef BVO het volgende:
Wat een vreemde naam.
Maar goed, een dagelijkse late-night show van Beau op "Talpa" zou de pijn wel verzachten..
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:23 schreef somegirl het volgende:
Moest ie nou echt bijna huilen???
Yepquote:Op donderdag 9 december 2004 19:23 schreef somegirl het volgende:
Ik wel in ieder geval.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:23 schreef somegirl het volgende:
I knowquote:Op donderdag 9 december 2004 19:40 schreef Camelio het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval.
Wat is dit fuck zeg!
Wat moet ik nu zonder mijn dagelijkse portie Beau?![]()
quote:Beau van Erven Dorens naar Talpa tv.
Er duiken hardnekkige geruchten op dat Beau van Erven Dorens, presentator van het RTL4 programma ‘RTL Boulevard’, de overstap gaat maken naar Talpa TV, de tv-zender van John de Mol. Beau van Erven Dorens zou volgens Noordzee Showtime momenteel in onderhandeling zijn met John de Mol.
Ook wordt zijn naam genoemd als presentator van Nova bij de publieke omroep. Het is nu zo goed als zeker dat Beau na dit seizoen stopt met RTL Boulevard. Veronica presentator Jeroen Kijk in de Vegte wordt genoemd als mogelijke opvolger.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:38 schreef toiletseatgirl het volgende:
De zender gaat natuurlijk niet ook Talpa heten dombo's
quote:Beau van Erven Dorens stopt met RTL Boulevard
Uitgegeven: 9 december 2004 20:15
Laatst gewijzigd: 9 december 2004 20:17
HILVERSUM - Beau van Erven Dorens stopt al presentator van het succesvolle televisieprogramma RTL Boulevard . Dat maakte hij donderdagavond in het programma zelf bekend. Hij verklaarde "wel een beetje klaar te zijn" met het programma dat iedere avond tussen half zeven en half acht wordt uitgezonden."
Bovendien wilde hij zijn kinderen wel weer eens 's avonds naar bed brengen. De aankondiging viel hem zwaar, want hij hield het niet droog. Albert Verlinde, als onderdeel van wat ook wel als het gouden duo in de televisiewereld wordt gezien, blijft Boulevard wel presenteren.
RTL Boulevard bestaat zo'n 3,5 jaar. Wanneer Van Erven Dorens stopt is niet precies bekend. Dat zal over een paar maanden zijn, verklaarde hij. Naar een nieuwe presentator wordt nog gezocht. Of Van Erven Dorens een nieuw programma gaat presenteren, is nog niet bekend, aldus een woordvoerder van RTL4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |