Hij is gaaf door die spiegeling. Die is echt fantastischquote:SpeedyGJ schreef:
Dat heb ik eigelijk al
Waarom vind je die laaste tof??
Ik deed maar wat
Absoluutquote:Op zondag 7 november 2004 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
en weer vrolijk verder
[..]
Hij is gaaf door die spiegeling. Die is echt fantastisch
Ik bedoelde die van SpeedyGJ hoorquote:
quote:Op zondag 7 november 2004 18:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van SpeedyGJ hoor
Daar ben ik goed inquote:Op zondag 7 november 2004 19:03 schreef Subhuman het volgende:
Nu heb je de hele grap geruïneerd PdeHoog!
quote:Op zondag 7 november 2004 18:57 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Dat weet ik
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2004 19:24 schreef beertje_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2004 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
grmbl
* PdeHoog voelt de neiging om richting het Hoge Noorden te rijden om eens een hartig woordje met beertje_ te gaan praten
Dat had je dan beter in Naarden kunnen doenquote:Op zondag 7 november 2004 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
grmbl
* PdeHoog voelt de neiging om richting het Hoge Noorden te rijden om eens een hartig woordje met beertje_ te gaan praten
Deal, zeg maar wanneerquote:Op zondag 7 november 2004 19:29 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Minimeet
Het is hier zeker mooi, vooral als je naar de foto's kijktquote:Op zondag 7 november 2004 19:29 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Minimeet
Tís hier heel mooi hoor, he SpeedyGJ
Zo snel mogelijk??quote:Op zondag 7 november 2004 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deal, zeg maar wanneer
Frieslandquote:Op zondag 7 november 2004 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
Waar is hier? Naar groningen is een goeie 2,5 uur rijden voor mij
Fryslan is groot en met allerlei kleine gehuchtjes van 2 huizen en een boerderij werd mij vanmiddag verteldquote:Op zondag 7 november 2004 19:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Friesland
Zulen we even verhuizen??quote:Op zondag 7 november 2004 19:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Friesland
quote:Op zondag 7 november 2004 19:41 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Zulen we even verhuizen??
Fotomeeting deel 16, zuiden, noorden wat wordt het?
Yup we zijn al in volle voorbereidingquote:Op zondag 7 november 2004 19:41 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Zulen we even verhuizen??
Fotomeeting deel 16, zuiden, noorden wat wordt het?
Dan plaats ik hier mijn commentaar ook maar omdat de vorige post ook genegeerd werd.quote:Op zondag 7 november 2004 20:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yup we zijn al in volle voorbereiding
Het besef begint al aan te breken dat we half december ook wel erg weinig licht hebben.....quote:Op zondag 7 november 2004 20:33 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dan plaats ik hier mijn commentaar ook maar omdat de vorige post ook genegeerd werd.![]()
In het weekend wat jullie nu op het oog hebben is al een meet gepland nl de Maastricht meet. Ik vind het nogal a-sociaal tegenover de organisator van deze meet. Bovendien kan niemand zich in tweeen splitsen. Het gaat ten koste van beide meets en dat kan niet de bedoeling zijn.
En erg weinig tijd!quote:Op zondag 7 november 2004 20:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het besef begint al aan te breken dat we half december ook wel erg weinig licht hebben.....
dat lijkt me idd beterquote:Op zondag 7 november 2004 20:41 schreef Subhuman het volgende:
Daarom mijn voorstel, wat ik ook al in het andere topic geopperd heb: wachten tot na de Emmen meet. Dan plannen we het eind januari of in februari.
Wordt al druk over gepraatquote:Op zondag 7 november 2004 20:33 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dan plaats ik hier mijn commentaar ook maar omdat de vorige post ook genegeerd werd.![]()
In het weekend wat jullie nu op het oog hebben is al een meet gepland nl de Maastricht meet. Ik vind het nogal a-sociaal tegenover de organisator van deze meet. Bovendien kan niemand zich in tweeen splitsen. Het gaat ten koste van beide meets en dat kan niet de bedoeling zijn.
In grote lijnen zijn we er dacht ik al zo ongeveer uit. M'streech loop geen gevaarquote:Op zondag 7 november 2004 20:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wordt al druk over gepraat
Klopt, daar ben ik het zeker met je eens.quote:Op zondag 7 november 2004 20:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het besef begint al aan te breken dat we half december ook wel erg weinig licht hebben.....
Idd lijkt me ook beter, misschien beetje in de lente als alles mooi in bloei komt te staan, oke duurt wel wat langer maar dan weet je zeker dat je zo een X-drive vol kan schietenquote:Op zondag 7 november 2004 20:41 schreef Subhuman het volgende:
Daarom mijn voorstel, wat ik ook al in het andere topic geopperd heb: wachten tot na de Emmen meet. Dan plannen we het eind januari of in februari.
Idd die is uit de gevaren zonequote:Op zondag 7 november 2004 20:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
In grote lijnen zijn we er dacht ik al zo ongeveer uit. M'streech loop geen gevaar
In het zuiden is 's winter's meer licht dan in het noordenquote:Op zondag 7 november 2004 20:37 schreef Ouwesok het volgende:
In Houten is ie waarschijnlijk van de partij. Emmen zou ook heel goed kunnen, kan ie zich met zijn macrotuigjes aan de vlinders vergrijpenwant dat wil ie zo graag....quote:Op zondag 7 november 2004 21:10 schreef De_Warme_bakker het volgende:
die jongesok, dat wordt nog wat
ben nu wel benieuwd, na alle verhalen
mee naar Emmen?
Mits-ie natuurlijk lief genoeg is de komende tijdquote:Op zondag 7 november 2004 21:12 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
In Houten is ie waarschijnlijk van de partij. Emmen zou ook heel goed kunnen, kan ie zich met zijn macrotuigjes aan de vlinders vergrijpenwant dat wil ie zo graag....
Jawel, tuurlijk wordt je gemistwie moeten we nu laten verdwijnen....quote:Op zondag 7 november 2004 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er niet bij in EmmenNiet dat iemand me zal missen
Die vlinders maken maar een klein deel van het totale aanbod uit. Emmen is zo ongeveer de meest fotovriendelijke dierentuin van Nederland.quote:Maar macro's van dingen die niet eens stil zitten... dat gewoon niet mijn idee van pret
Emmen is een dierentuin. En niet iedereen is geinteresseerd in vlinders, dus er zijn ook andere dieren die graag of nietquote:Op zondag 7 november 2004 23:36 schreef huiz het volgende:
Zeg eeh... dat Emmen, is dat alleen vlinders kijken?
Daar ga ik niet half Nederland voor af rijden
Emmen is de mooiste dierentuin van Nederlandquote:Op zondag 7 november 2004 23:36 schreef huiz het volgende:
Zeg eeh... dat Emmen, is dat alleen vlinders kijken?
Daar ga ik niet half Nederland voor af rijden
Ik neem aan dat er wel een foto-educatief verantwoord programma voor ons opgezet wordt en dat het juiste weertype wordt besteld. Ik wil graag mooie blauwe luchten met witte wolkjes en het liefst ook nog wat sneeuwquote:Op maandag 8 november 2004 00:05 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Emmen is de mooiste dierentuin van Nederland
En het was trouwens niet mijn bedoeling in het vaarwater te zitten van de Maastrichtmeet maar die datum was nog niet zeker en op dit moment was 12 december in de eerste instansie DE datum na sinterklaas en voor kerst en oud en nieuw en had er ook bijgezegt: Mits!!! de maastrichtmeeters het niet erg vonden. Inmiddels is de Noordermeet allang opgeschoven
om het nou gelijk a-sociaal te noemen
Noordermeet= waarschijnlijk Dokkumquote:Op maandag 8 november 2004 00:24 schreef huiz het volgende:
Noordermeet opgeschoven?
Je bedoelt, de meeting in Noorder dierenpark in Emmen? Of een meeting in het Noorden waarbij eerst over Groningen gepraat werd en toen over Friesland? Waarbij in dezelfde moeite Emmen werd vereenzelvigd met vlinders?
't Duizelt me een beetjeMorgen alles nog eens rustig nalezen dus.
Om het even duidelijk te maken, ik had al nadat de eerste datum genoemd werd, heb ik een post gedaan waarin in ik aangaf dat jullie in het weekend van de maastricht meet aan het plannen waren. Die werd genegeerd want de eerst volgende post werd de meet op 12 dec vast gezet.quote:Op maandag 8 november 2004 00:05 schreef beertje_ het volgende:
En het was trouwens niet mijn bedoeling in het vaarwater te zitten van de Maastrichtmeet maar die datum was nog niet zeker en op dit moment was 12 december in de eerste instansie DE datum na sinterklaas en voor kerst en oud en nieuw en had er ook bijgezegt: Mits!!! de maastrichtmeeters het niet erg vonden. Voor het weekend van 12dec. waren er al meer gegadigden.
Inmiddels is de Noordermeet allang opgeschoven
om het nou gelijk a-sociaal te noemen
-edit- En de noordermeet begon vanavond eerst al een grapje, toen werd het een Mini-meet en toen waren er plotseling al heel wat gegadigden
Overigens had die datum toch aangepast moeten worden, want beertje_ en SpeedyGJ hadden wat moeite met lezenquote:Op maandag 8 november 2004 08:17 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Om het even duidelijk te maken, ik had al nadat de eerste datum genoemd werd, heb ik een post gedaan waarin in ik aangaf dat jullie in het weekend van de maastricht meet aan het plannen waren. Die werd genegeerd want de eerst volgende post werd de meet op 12 dec vast gezet.
Toen ben ik maar iets harder gaan roepen, met succes. Ik denk dat jullie het ook niet leuk zouden vinden als jullie meet ondergesneeuwd raakt doordat anderen niet opletten.
dat moest ik ff kwijt![]()
![]()
Bakker, wel lezenquote:Op maandag 8 november 2004 08:59 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ben het eens met.... reactie op Flash...
alleen vlinders daar gaan we toch niet voor?!
Het ging in de eerste instansie om een mini-meet!! Mogen die ook al niet op een dezelfde datum gepland worden omdat er dik 300 km verderop ook een minimeet is? En ik had er toch bij gezegd: Als de maastrichtgangers het er mee eens zijn *zucht*quote:Op maandag 8 november 2004 08:17 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Om het even duidelijk te maken, ik had al nadat de eerste datum genoemd werd, heb ik een post gedaan waarin in ik aangaf dat jullie in het weekend van de maastricht meet aan het plannen waren. Die werd genegeerd want de eerst volgende post werd de meet op 12 dec vast gezet.
Toen ben ik maar iets harder gaan roepen, met succes. Ik denk dat jullie het ook niet leuk zouden vinden als jullie meet ondergesneeuwd raakt doordat anderen niet opletten.
dat moest ik ff kwijt![]()
![]()
Nee tuurlijk niet, ben je ooit in het Noorderdierenpark Emmen geweest?quote:Op maandag 8 november 2004 08:59 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ben het eens met.... reactie op Flash...
alleen vlinders daar gaan we toch niet voor?!
quote:Op maandag 8 november 2004 09:38 schreef Oceanonix het volgende:
.... omdat het probleem inmiddels is opgelost.
Idd, maar je maakte al een probleem voordat er uberhaupt al wat aan de gang was en als je goed had gelezen was het NIET de bedoeling om in het vaarwater van de Maastrichtmeet te zitten.quote:Op maandag 8 november 2004 09:38 schreef Oceanonix het volgende:
Het was al heel snel geen mini-meet meer en ik vind het lullig als de meet van Ivo hierdoor niet door kon gaan. En dat is het laatste wat ik er over zeg omdat het probleem inmiddels is opgelost.
![]()
Mooi, dus je gaat trakterenquote:Op maandag 8 november 2004 09:06 schreef De_Warme_bakker het volgende:
11 december/12 december kan ook eens lastig worden... maar dat duurt nog een tijd
psst... dan bennik net 17![]()
![]()
We kunnen zaterdagmiddag natuurlijk even met tig man binnenstormen bij bakkerquote:Op maandag 8 november 2004 10:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooi, dus je gaat trakteren
quote:Op maandag 8 november 2004 12:29 schreef PdeHoog het volgende:
We kunnen zaterdagmiddag natuurlijk even met tig man binnenstormen bij bakker
wij: "hoooooooooooooiiii....en gefeli bakker'
bakker's ouders: "w-w-w-w-w-wie zijn juliie?"
wij: "wij zijn FOK!-FOT-ers en toevallig in de buurt"
quote:Op maandag 8 november 2004 12:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*flits* *flits* *handjeschud* *flits* (eens een FOT-er, altijd een FOT-er)
Bij de warme bakker kun je iig rekenen op een lekker stuk gebakquote:Op maandag 8 november 2004 12:29 schreef PdeHoog het volgende:
We kunnen zaterdagmiddag natuurlijk even met tig man binnenstormen bij bakker
Helaasquote:Op maandag 8 november 2004 14:27 schreef huiz het volgende:
[..]
Bij de warme bakker kun je iig rekenen op een lekker stuk gebak![]()
Bier toch minstens wel??quote:Op maandag 8 november 2004 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas
DWB schijnt zijn naam geen eer aan te doen. Hij leverde niet eens lekker warme, verse croissants op de ochtend van de meet
De_Warme_Bierbrouwerquote:Op maandag 8 november 2004 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bier toch minstens wel??![]()
![]()
duizendmaal excusesquote:Op maandag 8 november 2004 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas
DWB schijnt zijn naam geen eer aan te doen. Hij leverde niet eens lekker warme, verse croissants op de ochtend van de meet
quote:Op maandag 8 november 2004 16:26 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
duizendmaal excuses![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 16:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
De warme bierbrouwer ook niet...
helaas...
maarre... helaas gaat het niet lukken om 20 FOT-FOKkers te huisvesten... heel jammer, maar helaas. jullie mogen wel een plakje cake en een glaasje ranja op de stoep
Whehehehehequote:Op maandag 8 november 2004 16:30 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Je mag het altijd komen proberen![]()
![]()
Doe eens niet zo chaggiquote:Op maandag 8 november 2004 18:23 schreef Xilantof het volgende:
Wat kunnen jullie slap ouwehoeren
Volgens mij het weekend van 11/12 decemberquote:en DWB wanneer? hoelaat? en waar?
IRC?quote:Op maandag 8 november 2004 19:29 schreef huiz het volgende:
Hoe laat gaat de chat open? Of komt daar nooit iemand?
Volgens mij valt het wel te combinerenquote:Op maandag 8 november 2004 19:02 schreef Xilantof het volgende:
niet nogmeer in dat weekend!
dat is gewoon onmogelijk. ik zit al helemaal vol
Ja... voordat je schipluiden in bent, ben je er weer uitquote:Op maandag 8 november 2004 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
Lijkt me een leuk uitstapje. Ik weet ongeveer waar-ie woont
We komen de 11equote:Op maandag 8 november 2004 21:18 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Ja... voordat je schipluiden in bent, ben je er weer uit
dan weet je wel waar ik woon.
maarre... 8 december he
dat wordt altijd in het meeting topic besproken.quote:Op maandag 8 november 2004 21:56 schreef super-muffin het volgende:
Komt er nog een meeting in zuid holland ergens?
tevens TVP
you're welcomequote:Op maandag 8 november 2004 22:09 schreef super-muffin het volgende:
bedankt.
klopt!quote:Op maandag 8 november 2004 22:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
morgen is het de 9e...
ja... je moet toch op een manier slowchatten?
dat denk ik haast ook wel.quote:Op maandag 8 november 2004 22:35 schreef De_Warme_bakker het volgende:
geen idee eigenlijk...
er zal vast wel een treffende plaat geschoten zijn
damn!quote:Op maandag 8 november 2004 23:56 schreef stil het volgende:
Gr, kom ik thuis van m'n cursus fotografie, plakt het hele toetsen bord, er is duidelijk een glas limonade overheen gegaan. en de dader ligt al op bed.![]()
De laatste keer bij Konijnenberg was dat wel het geval bij mij. Maar ik ben bang dat je afhankelijk bent van de willekeur van de postbode.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:03 schreef Rewimo het volgende:
Mogge! Weet iemand toevallig of ze met een aangetekende zending ook 's avonds nog een keer terugkomen als je overdag niet thuis bent? SLR verwacht vandaag
Ehm ja, dat hebben we zondag gedaan. Maar ik had inmiddels alweer een nieuwe aankoop gedaan. Een paar leuke lenzen met een camera erbijquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
Maareh...Rewimo, jullie gingen die camera toch ophalen?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:42 schreef Oceanonix het volgende:
Nog even en de tas van Rewimo is groter en zwaarder dan die van Bowiefan.![]()
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:42 schreef Oceanonix het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:42 schreef Oceanonix het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:35 schreef beertje_ het volgende:
Is het bij jullie ook zo mooi weer?
Misschien dat ik zometeen nog even met Sven naar Bakkeveen ga, als meneer er tenminste wat tempo in gooitquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja
We verwachten nu wel herfstige foto's van je hoor beertje_
Ik ga ff de boel checken,je hoort van mequote:Op dinsdag 9 november 2004 13:54 schreef super-muffin het volgende:
Vanaf school.
Fotoloog check je mail![]()
Even over die lens nog, draait alles nog soepel?
Waar het hoortquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee waar is het BIERRRRRRRRRRR????
Okéquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
@foto: ik kom binnenkort ook nog een keertje die tas halen
Geen post vandaagquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:26 schreef Shark.Bait het volgende:
fotoloog? al een update van MM gehoord?
* PdeHoog ookquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:58 schreef Subhuman dat-ie chagrijnig was
sh*tquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:44 schreef fotoloog het volgende:
Geen post vandaag![]()
POSTEN !!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:18 schreef Shark.Bait het volgende:
* fotoloog is vrolijk
Net 3 rolletjes HIE binnengekregen uit buitenland
Nee, aangetekende zendingen gaan worden maar een keer in de bestelling opgenomen. De volgende dag gaan ze naar het postagentschap dat bij jouw postcode hoort (niet noodzakelijkerwijze het postagentschap dat het dichtsbij is). Paketten zonder aanvullende dienst die groter zijn dan het busformaat worden wel een 2e keer aangeboden. Vroeger gebeurd dat inderdaad 's avonds, tegenwoordig de volgende werkdag. Tegenwoordig mogen paketten met de aanduidingen franco en port betaald wel bij de buren aangeboden worden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:03 schreef Rewimo het volgende:
Mogge! Weet iemand toevallig of ze met een aangetekende zending ook 's avonds nog een keer terugkomen als je overdag niet thuis bent? SLR verwacht vandaag
Gezien de prijs (18 euro) zal ik ze niet snel volmaken. Maar ik zal de resultaten wel postenquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:20 schreef fotoloog het volgende:
POSTEN !!!
Ow,ik dacht dat je ze al ontwikkeld terug had gekregen,naja ff wachtuh !!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gezien de prijs (18 euro) zal ik ze niet snel volmaken. Maar ik zal de resultaten wel posten
Nee, verse rolletjes besteld dus, ontwikkelen doe ik zelf, a la zwart/wit rolletje...quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:38 schreef fotoloog het volgende:
Ow,ik dacht dat je ze al ontwikkeld terug had gekregen,naja ff wachtuh !!
Kodak HIE infrarood film.; infrarood gevoelige zwart/wit filmquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:47 schreef Subhuman het volgende:
Wat is dat precies, dat HIE? Ik heb je daar al vaker over gehoord geloof ik.
Klinkt alsquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:54 schreef Bowiefan het volgende:
* Ouwesok is weer terug van de tandarts
met een verwijsbrief voor de afdeling mondheelkunde van MCW voor extractie van de 3 8![]()
Vanmiddag nog een leuk en gezond uitstapje gedaan in Veenklooster.(en foto waardig)quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:39 schreef Ouwesok het volgende:
* redelijk vrolijk is
Vandaag op wandeling van parkeer naar gebouw toch zeker een stuk of 6 schoten met de Kyocera kunnen doen. Gefotografeerd en dus geleefd.
Vanavond nog maar eens wat paddezetels postklaar maken.krijgt ie daar nou nooit genoeg van ¿
Dank je wel, postbodequote:Op dinsdag 9 november 2004 16:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nee, aangetekende zendingen gaan worden maar een keer in de bestelling opgenomen. De volgende dag gaan ze naar het postagentschap dat bij jouw postcode hoort (niet noodzakelijkerwijze het postagentschap dat het dichtsbij is). Paketten zonder aanvullende dienst die groter zijn dan het busformaat worden wel een 2e keer aangeboden. Vroeger gebeurd dat inderdaad 's avonds, tegenwoordig de volgende werkdag. Tegenwoordig mogen paketten met de aanduidingen franco en port betaald wel bij de buren aangeboden worden.
Ivo (postbode)
Neuhhh, van een beetje boren wordt ik niet bangquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:22 schreef Xilantof het volgende:
je maakt hem straks nog bang![]()
* Ringflitser weer opbergtquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:41 schreef Bowiefan het volgende:
en nee, ik maak er geen feauteaux van![]()
Wat zijn mannen ook altijd kleinzerigquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:50 schreef Xilantof het volgende:
Verstandskiezen trekken is nooit leuk
heb het ook al achter de rug en gelukkig hoef ik nooit mee...
2 jaar terug 2 kiezen naast elkaar vullen, en daar moesten eerst van die ringetjes omheen die zo lekker in je tandvlees snijden. Wilde die verdoven, ikke: 'Neeeee, niet verdoven, dat hebben ze 1 x gedaan, heb je de hele dag ellende doe mij dan nu maar kwartiertje beetje pijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:53 schreef beertje_ het volgende:
Wat zijn mannen ook altijd kleinzerig![]()
echt fijn was het iig nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:53 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Je moet het gewoon even leren waarderenquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
echt fijn was het iig niet
ik heb het een week geprobeerd toenquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je moet het gewoon even leren waarderen
aangezien dit slowchat is vind ik het best okee dat we offtopic gaanquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:08 schreef fotoloog het volgende:
Gaan we het nog over fotografie hebben hier,of blijven we gaten vullen![]()
Fotografie-slowchat,banketbakker!quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
aangezien dit slowchat is vind ik het best okee dat we offtopic gaan
werp jij anders even een onderwerp de ring in
dat was 1 van de optiesquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:11 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Fotografie-slowchat,banketbakker!
Hoe bevalt het banketteren,trouwens?..
Wat wel ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat was 1 van de opties
en die is het niet geworden!
mijn stagevergoeding is wel leuk.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:15 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Wat wel ?
Ach,daar kan je ook leuk mee spelen,vooral met een zoomlensje er in en bij voorkeur met mooi weerquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
mijn stagevergoeding is wel leuk.
en daarnaast ben ik oproepkracht bij the british school in the netherlands
concierge enzo...
mag daar ook camera's spelen! beveiligingscamera's wel te verstaan
meestal werk ik in de avond.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:21 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ach,daar kan je ook leuk mee spelen,vooral met een zoomlensje er in en bij voorkeur met mooi weer![]()
ik ben vaste oproepkrachtquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:25 schreef De_Warme_bakker het volgende:
werk je er nou al vast?
Als de afzender je de 3S-code van de aangetekende zending geeft kun je via track&trace op de TPG-website kijken waar je pakje is.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je wel, postbodeGeen briefje in de bus, dus ik denk dat het pak er nog niet is. Hopelijk morgen, maar ik moet 's morgens werken en weet niet precies wanneer de postbode komt.
Ja, dat weet ik, zal morgen even mailen of ze me het nummer willen gevenquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als de afzender je de 3S-code van de aangetekende zending geeft kun je via track&trace op de TPG-website kijken waar je pakje is.
Ivo
Succes Bowiefan...ik heb nergens last van gehad. Kon zelfs weer normaal eten 's avonds (althans....soep met dingetjes erin danquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:54 schreef Bowiefan het volgende:
* PdeHoog is weer terug van de tandarts
met een verwijsbrief voor de afdeling mondheelkunde van MCW voor extractie van de 3 8![]()
Zegquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:53 schreef beertje_ het volgende:
[..]
have funquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:16 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ga nu oppassen...
gelukkig heeft mijn oppaskind net een nieuw PS2-spel... dus ja
Jij eet soep met dingetjes?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Succes Bowiefan...ik heb nergens last van gehad. Kon zelfs weer normaal eten 's avonds (althans....soep met dingetjes erin dan).
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij eet soep met dingetjes?![]()
* pea4fun volgende keer in een restaurant soep met dingetjes besteldquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Soep zonder dingetjes is tenslotte ook maar bouillion en ik vind die dingetjes echt lekker
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* PdeHoog volgende keer in een restaurant soep met dingetjes besteld
'You may find that having is not so nearly pleasing a thing as wanting'quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:21 schreef postman het volgende:
argh! ik moet nog tot vrijdag wachten op m'n d70! er ligt hier een 1gig CF (100x) kaartje naar data te smachten
lastige keus idd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:30 schreef postman het volgende:
en nog een leukere : 'het bezit van de zaak is het einde van het vermaak'
ik twijfel alleen nog over de lenzen..
zowieso een f1.4 50mm, maar ik twijfel tussen een 3,5/4,5 28-105 en een 2,8 35-70mm
Neem dan de 35-70, je scherptediepte bij 2.8 is veel groter op APS grootte dan op 35 mm grootte...quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:30 schreef postman het volgende:
en nog een leukere : 'het bezit van de zaak is het einde van het vermaak'
ik twijfel alleen nog over de lenzen..
zowieso een f1.4 50mm, maar ik twijfel tussen een 3,5/4,5 28-105 en een 2,8 35-70mm
belofte maakt schuld...quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:04 schreef Bowiefan het volgende:
vanaaf wat resultaatjes van mijn meetloos bezoek aan Anvers afgeloopse zondag
Bij mij ookquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
wel knappe assistentes daar. Ze waren nog lief ook
![]()
Gewoon lief aankijken en zeggen dat het goed is voor het imago van de tandarts als men weet dat er ook van die knappe en lieve tandarts(assistentes)(en) zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:11 schreef huiz het volgende:
[..]
Bij mij ook![]()
Ik heb een vrouwelijke tandarts waar ik vanmorgen geweest ben en terwijl ik diep in haar donkerblauwe ogen keek, en haar nog knappere assistente mij geruststellende schouderklopjes gaf, boorde zij er lustig op los niks van gemerkt met zoveel afleiding
Volgende week weer
En nee, ik ga niet mijn camera meenemen, ze zullen me zien aankomenHoewel, eigenlijk lijkt me dat niet zo'n heel probleem toch, als ik even wat fotootjes schiet
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:07 schreef Rewimo het volgende:
Door een storing gaat mijn camera vandaag pas het track&trace traject in
quote:Op woensdag 10 november 2004 16:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Dat is niet leuk
Yearning makes the heart grow fonder?
Nee hoor, ik heb ook foto's gemaakt van mn broertje toen hij z'n fluor kreeg.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:11 schreef huiz het volgende:
[..]
En nee, ik ga niet mijn camera meenemen, ze zullen me zien aankomenHoewel, eigenlijk lijkt me dat niet zo'n heel probleem toch, als ik even wat fotootjes schiet
ach morgen is ie er wel. ik moet nog wachten tot vrijdagquote:Op woensdag 10 november 2004 16:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]Ik wil gewoon lekker spelen met mijn nieuwe speelgoed
Je had naar Den Haag moeten gaan....daar is voldoende geschotenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nog helemaal NIKS geschoten vandaag
Het woord "WERKEN" zegt jou echt HE-LE-MAAL niets hè??quote:Op woensdag 10 november 2004 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had naar Den Haag moeten gaan....daar is voldoende geschoten
Mijquote:Op woensdag 10 november 2004 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het woord "WERKEN" zegt jou echt HE-LE-MAAL niets hè??
De remsporen in je wcpotquote:Op woensdag 10 november 2004 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen kom op: ZEG me waar ik vanavond macro's van ga schieten. First answer wins
AAARGH bowie ik WIST hetquote:Op woensdag 10 november 2004 20:49 schreef Bowiefan het volgende:
goedenavond all [afbeelding]
[..]
De remsporen in je wcpot
Abstract!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AAARGH bowie ik WIST het
NEE, da's contra-policy
Bliksem, nog iets moeilijks ook....quote:Op woensdag 10 november 2004 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Abstract!
dat is jou onderwerp voor deze aovnd
Pea kampt er al lang mee en kijken hoe jij het doet!
nobody said it was going to be easy!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bliksem, nog iets moeilijks ook....
Bliksem is ook moeilijk ja, maar die heb ik ooit gevangenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bliksem, nog iets moeilijks ook....
welkom bij de gestaag groeiende groep S1 IS gebruikers!quote:Op woensdag 10 november 2004 11:48 schreef LWaS het volgende:*blij met zijn nieuwe POwershot S1 IS.
Gisteren gehaald, helaas zometeen werken en het regent. Anders had ik vandaag buitten al wat fotos proberen te maken.
Welkom terug!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:34 schreef rique het volgende:
[..]
welkom bij de gestaag groeiende groep S1 IS gebruikers!
ennuh.........naar buiten ermee!!!!!
jemig dit is ook mijn eerste post sinds dagen....als het geen weken zijn....
Heb jij ook met je S1,dat als je helemaal uitzoomt ,en je kijkt in het zonlicht in het objectief,dat je enigerlei stipjes ziet?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:34 schreef rique het volgende:
[..]
welkom bij de gestaag groeiende groep S1 IS gebruikers!
ennuh.........naar buiten ermee!!!!!
jemig dit is ook mijn eerste post sinds dagen....als het geen weken zijn....
Heb je op sommige van deze foto's perspectief correctie toegepast?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:35 schreef Bowiefan het volgende:
onderweg de toren van de kathedraal tegen een geweldige lucht gezien dus maar weer ff gekiekt langs de daken
[afbeelding]
Bij de kathedraal aangekomen kun je zien dat ook de 'poort' rijkelijk versierd is
[afbeelding]
Ook hier die toren nog een keer gekiekt en dan van beneden naar boven
[afbeelding]
laat je daar de SB truc op los dan blijft er maar weinig over van die lange paal
[afbeelding]
Verder gewandeld richting station zijn we bij de Quick ff gestopt voor een hamburger en hadden we een vergezicht op een met merkwaardige teksten versierd kantoorgebouw
[afbeelding]
Na de consumptie verder gegaan richting het station
Hoi fotoloogquote:Op woensdag 10 november 2004 21:39 schreef fotoloog het volgende:
Heb jij ook met je S1,dat als je helemaal uitzoomt ,en je kijkt in het zonlicht in het objectief,dat je enigerlei stipjes ziet?
En? Is dit wat??quote:Op woensdag 10 november 2004 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Abstract!
dat is jou onderwerp voor deze aovnd
Pea kampt er al lang mee en kijken hoe jij het doet!
hm...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En? Is dit wat??
[afbeelding]
[afbeelding]
Die eerste wel, die tweede vind ik niet interessant.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En? Is dit wat??
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Heb je op sommige van deze foto's perspectief correctie toegepast?
uhm...hoe zal ik het eens brengen...Je hebt je best gedaanquote:Op woensdag 10 november 2004 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
*over andere boeg gooit
[afbeelding]
Ja hij is kut he?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
uhm...hoe zal ik het eens brengen...Je hebt je best gedaan
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
Wil ik weten wat voor onsmakelijks dit is?
Ben jij al oliebollen aan het bakken?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
*over andere boeg gooit
[afbeelding]
whehehehquote:Op woensdag 10 november 2004 22:18 schreef Bowiefan het volgende:Dat heb ik de SB truc genoemd
![]()
en heb het daar vooral voor de lol gedaan, om te kijken wat er van zo'n toren over zou blijven
Ziet er goed uit... lijkt wel alsof je een echte PC lens hebtquote:Heb die poort ook een klein tikje gegeven trouwens
quote:Op woensdag 10 november 2004 17:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
@Lwas, gefeliciteerd. tot bij de meet
Kijk en dáár was ik nou ook al achterquote:Op woensdag 10 november 2004 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ja okee abstract is moeilijk
quote:Op donderdag 11 november 2004 06:55 schreef Rewimo het volgende:
M'n pakket is gesorteerd, aldus TPG...
Bij mij afleveren ipv bij jouquote:Op donderdag 11 november 2004 08:39 schreef Rewimo het volgende:
Nu maar hopen dat TPG er iets meer mee gaat doen dan sorteren
Alstuquote:Op donderdag 11 november 2004 10:38 schreef Rewimo het volgende:
Hee D_W_B, als je een wedstrijdslowchattopic dichtgooit open dan even een nieuwe! 't Is dat ik mijn deegroller thuis heb liggen...
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Ohhhhhhhhh een hele nieuwe verpakteDat had je nou niet moeten doen...
![]()
quote:Mijn pakket: zending in distributieronde (Zwanenburg-Lijnderdk). Het komt al dichterbij
Dan pas?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:28 schreef PdeHoog het volgende:. Morgen of zaterdag heb je hem wel
Dat heeft de postbesteller onder ons je al eens uitgelegen, heb je weer niet op zitten letten?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Mag de postbode een aangetekend pakket ook bij de buren afgeven als die ervoor tekenen? (Mijn pakjes worden meestal twee deuren verder afgegeven waar een zaak zit die de hele dag open is.)
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:23 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Dat heeft de postbesteller onder ons je al eens uitgelegen, heb je weer niet op zitten letten?
quote:Nee, aangetekende zendingen gaan worden maar een keer in de bestelling opgenomen. De volgende dag gaan ze naar het postagentschap dat bij jouw postcode hoort (niet noodzakelijkerwijze het postagentschap dat het dichtsbij is). Paketten zonder aanvullende dienst die groter zijn dan het busformaat worden wel een 2e keer aangeboden. Vroeger gebeurd dat inderdaad 's avonds, tegenwoordig de volgende werkdag. Tegenwoordig mogen paketten met de aanduidingen franco en port betaald wel bij de buren aangeboden worden.
Ivo (postbode)
Handig voor meetings!quote:Op donderdag 11 november 2004 14:29 schreef Bowiefan het volgende:
ik heb m al voor je gevonden:
Fotografie-slowchat #8
vond ook nog wat anders voor je:
een meeneemroller
[afbeelding]
Wel eens van werken gehoord, vakantievierder?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:59 schreef Bowiefan het volgende:
wees dan ook thuis!
Ssssssssst, laat mijn baas het niet horenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:02 schreef Bowiefan het volgende:
ik wel, ik zie jou de hele dag op FOK! rondhangen![]()
ah gut, ach morgen is ook voor mij de dagquote:Op donderdag 11 november 2004 16:58 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, ze zijn aan de deur geweest.
En ja hoor, ze hebben het pakket weer meegenomen.
En nee hoor, ze komen niet nog een keer.
Nog een dag langer wachten
Tsssssssss Fokken en er nog voor betaald krijgen ookquote:Op donderdag 11 november 2004 17:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ssssssssst, laat mijn baas het niet horen
Ben jij de postbode?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:06 schreef postman het volgende:
[..]
ah gut, ach morgen is ook voor mij de dag
wat heb je besteld trouwens ?
Pentax ME Super met normale (50mm), groothoek (28mm) en macrolens (100mm)quote:Op donderdag 11 november 2004 17:06 schreef postman het volgende:
[..]
ah gut, ach morgen is ook voor mij de dag
wat heb je besteld trouwens ?
Eh ja, èn?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:14 schreef Bowiefan het volgende:
als je die op elkaar schroeft heb je een lens van 178 mm
Check je mailquote:Op donderdag 11 november 2004 17:13 schreef super-muffin het volgende:
Fotoloog: Morgen is er post voor jou!
Dat kan. Daar hebben we de afdeling TNT voor.quote:Op donderdag 11 november 2004 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]ze moeten eens wat rapper werken daar bij de TPG, vind je ook niet?
![]()
![]()
Cervezaquote:Op donderdag 11 november 2004 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom we gaan dit topic renamen
"Meld hier dat je iemand een mailtje gestuurd hebt"BIERRRRRRRRRRR
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:44 schreef Xilantof het volgende:
D_W_B:
heb je al foto's?
oops...quote:Op donderdag 11 november 2004 10:38 schreef Rewimo het volgende:
Hee D_W_B, als je een wedstrijdslowchattopic dichtgooit open dan even een nieuwe! 't Is dat ik mijn deegroller thuis heb liggen...
Check de batterijtjes ff , LR 44 gaan er in...quote:Op donderdag 11 november 2004 22:57 schreef Rewimo het volgende:Morgen heb ik 2 SLR's!
Wat moet je nou met 2 van die dingenquote:Op donderdag 11 november 2004 22:57 schreef Rewimo het volgende:Morgen heb ik 2 SLR's!
Ja, wat moet je nou met 2 van die dingen?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Wat moet je nou met 2 van die dingen![]()
![]()
2 maarquote:Op donderdag 11 november 2004 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat moet je nou met 2 van die dingen![]()
![]()
Welterusten? Goedemorgen zul je bedoelenquote:Op vrijdag 12 november 2004 04:08 schreef Subhuman het volgende:
Weltrusten
Jezelf branden aan een sigaret doet zeer
Oh en als verklaring voor deze post geef ik dat ik net terug ben uit de stad
Ja, Sint Maarten gelopen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2004 04:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Welterusten? Goedemorgen zul je bedoelen
Enne, de 11de van de 11de gevierd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |