tis heel simpel en leuk!quote:Op zondag 7 november 2004 11:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zou iemand mij als newby eens kunnen uitleggen hoe die meets werken.
Ik zou het n.l. wel eens willen proberen.
Waar meld je je aan en hoe ontmoet je dan voor mij wild vreemde (waarschijnlijk aan hun fotostuff)
Wat is de bedoeling van zo'n meet ?
Voor mijzelf geld dat ik nog heel veel moet leren en hoop dan dat er uit dit soort ontmoetingen voor mij veel tips komen.
Aanmelden doe je in dit topic.quote:Op zondag 7 november 2004 11:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zou iemand mij als newby eens kunnen uitleggen hoe die meets werken.
Ik zou het n.l. wel eens willen proberen.
Waar meld je je aan en hoe ontmoet je dan voor mij wild vreemde (waarschijnlijk aan hun fotostuff)
Wat is de bedoeling van zo'n meet ?
Voor mijzelf geld dat ik nog heel veel moet leren en hoop dan dat er uit dit soort ontmoetingen voor mij veel tips komen.
Nu als ik dit zo lees dan wil ik wel eens zo'n meet mee maken.quote:Op zondag 7 november 2004 11:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Aanmelden doe je in dit topic.
Wanneer een meet zich gaat voltrekken wordt er in elk geval een afspraak gemaakt waar we verzamelen en worden er wel wat herkenningspunten gegeven.
Een andere actie is het uitwisselen van telefoonnummers waardoor we wanneer we iemand kwijt zijn we die snel weten te traceren.
Wat betreft het leerzame aspect: verwacht niet een klassikale fotocursus, maar hobbel gewoon lekker met de meute mee, zien fotograferen doet fotograferen, en wanneer je echt ergens vragen over hebt of het idee hebt dat je dingen verkeerd aanpakt vraag je het gewoon even na bij een van je medemeetgangers.
Voornaamste doel met de meets is dat ze leuk en gezellig zijn, zelfs onder beroerde omstandigheden als die we in Naarden kregen met een dagje k#tweer leveren nog een behoorlijke massa foto's op, meer in elk geval dan een ieder 's morgens voor mogellijk hield.
quote:Op zondag 7 november 2004 19:41 schreef beertje_ het volgende /b]
Ok
SpeedyGJ aan jou de eer
In dec is voor mij ook tijdquote:[b]Op zondag 7 november 2004 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
Er schijnt weer een minimeet voor het hoge noorden te moeten worden opgezet en ik heb me zojuist verluld dat ik ook kom
De datum kom ik nog even op terug. Zowiezo de komende maand is even geen optie ivm afstudeerwerk, maareh na het weekend van 11 december kan het allemaal wat mij betreftonder voorbehoud natuurlijk
Nope er is nog geen datum.quote:Op zondag 7 november 2004 20:03 schreef Xilantof het volgende:
het noorden des lands?
is er al een datum?
12 decquote:Op zondag 7 november 2004 20:07 schreef beertje_ het volgende:
Mijn voorstel: Zondag 12 december (zo tezien kunnen er dan meer mensen)
Mits!! de mensen van de Maastrichtmeet er geen moeite mee hebben
Dat lukt in friesland wel, als je maar de goeie locatie hebtquote:Op zondag 7 november 2004 20:09 schreef Ouwesok het volgende:
En wat gaan we precies doen
We moeten natuurlijk wel een goeie volle dag hebben en 's avonds met volle cards/films totaal sufgefotografeerd thuiskomen
Nou, waarom nog langer gewachtquote:Op zondag 7 november 2004 20:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat lukt in friesland wel, als je maar de goeie locatie hebt
Half december is inderdaad altijd een drama qua licht waardoor je eigenlijk te weinig tijd overhoudt voor een fatsoenlijk robbertje fotograferen.quote:Op zondag 7 november 2004 20:28 schreef Subhuman het volgende:
Misschien is het met het oog op de komende drukke tijden beter om te wachten tot na de Emmen-meet?
Als jij en beertje_ nou eens middels een minimeet een plannetje kunnen trekken voor een grote Fryslân-meet. Die voeren we dan na de beestenboel in Emmen uit met gewoon iedereenquote:Op zondag 7 november 2004 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz idd lijkt me ook niet erg handig.
Tja ik zou het verder ook niet echt weten
Dan gaan beertje en ik wel![]()
Maar euhm eens kijken voor een oplossing
Beertje, kan jij mij misschien toevoegen op msn??quote:Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef beertje_ het volgende:
Nieuwe poging: Zondag 15 februari
Wat duurt dat nog lang
quote:Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als jij en beertje_ nou eens middels een minimeet een plannetje kunnen trekken voor een grote Fryslân-meet. Die voeren we dan na de beestenboel in Emmen uit met gewoon iedereen
Beter een goeie dag met plezier en foto's dan een saaie dag met weinig foto'squote:Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef beertje_ het volgende:
Nieuwe poging: Zondag 15 februari
Wat duurt dat nog lang
We zitten toch al weer op één lijnquote:Op zondag 7 november 2004 20:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]lijkt me een goed id
![]()
Pfffff wat een gedonder altijd met die meetings![]()
Als de ene het niet eens is is de andere wel eens en als die weer niet eens is is de ander wel weer eens enz enz![]()
Dat vind ik een heel goed idee Sharkie..quote:Op zondag 7 november 2004 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Groningen lijkt mij ook wel leuk om een keer te doen, maar Maastricht ook. In groningen kan ik meteen een keer een (voor mij) bekende fokster eens opzoeken, wat ik al 6 maanden beloofd heb
quote:Op zondag 7 november 2004 21:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat vind ik een heel goed idee Sharkie..
Heb je inderdaad al lang geleden beloofd.
Ik kom langs als het in het noorden is!
Nee joh hier is helemaal niks te beleven!quote:Op zondag 7 november 2004 20:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
@Subhuman: Alle hoeken komt een keer aan de beurt, van oost naar west van west naar noord van noord naar zuid blablabla oke haal alles doorelkaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |