Hij is gaaf door die spiegeling. Die is echt fantastischquote:SpeedyGJ schreef:
Dat heb ik eigelijk al
Waarom vind je die laaste tof??
Ik deed maar wat
Absoluutquote:Op zondag 7 november 2004 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
en weer vrolijk verder
[..]
Hij is gaaf door die spiegeling. Die is echt fantastisch
Ik bedoelde die van SpeedyGJ hoorquote:
quote:Op zondag 7 november 2004 18:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van SpeedyGJ hoor
Daar ben ik goed inquote:Op zondag 7 november 2004 19:03 schreef Subhuman het volgende:
Nu heb je de hele grap geruïneerd PdeHoog!
quote:Op zondag 7 november 2004 18:57 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Dat weet ik
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2004 19:24 schreef beertje_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2004 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
grmbl
* PdeHoog voelt de neiging om richting het Hoge Noorden te rijden om eens een hartig woordje met beertje_ te gaan praten
Dat had je dan beter in Naarden kunnen doenquote:Op zondag 7 november 2004 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
grmbl
* PdeHoog voelt de neiging om richting het Hoge Noorden te rijden om eens een hartig woordje met beertje_ te gaan praten
Deal, zeg maar wanneerquote:Op zondag 7 november 2004 19:29 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Minimeet
Het is hier zeker mooi, vooral als je naar de foto's kijktquote:Op zondag 7 november 2004 19:29 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Minimeet
Tís hier heel mooi hoor, he SpeedyGJ
Zo snel mogelijk??quote:Op zondag 7 november 2004 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deal, zeg maar wanneer
Frieslandquote:Op zondag 7 november 2004 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
Waar is hier? Naar groningen is een goeie 2,5 uur rijden voor mij
Fryslan is groot en met allerlei kleine gehuchtjes van 2 huizen en een boerderij werd mij vanmiddag verteldquote:Op zondag 7 november 2004 19:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Friesland
Zulen we even verhuizen??quote:Op zondag 7 november 2004 19:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Friesland
quote:Op zondag 7 november 2004 19:41 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Zulen we even verhuizen??
Fotomeeting deel 16, zuiden, noorden wat wordt het?
Yup we zijn al in volle voorbereidingquote:Op zondag 7 november 2004 19:41 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Zulen we even verhuizen??
Fotomeeting deel 16, zuiden, noorden wat wordt het?
Dan plaats ik hier mijn commentaar ook maar omdat de vorige post ook genegeerd werd.quote:Op zondag 7 november 2004 20:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yup we zijn al in volle voorbereiding
Het besef begint al aan te breken dat we half december ook wel erg weinig licht hebben.....quote:Op zondag 7 november 2004 20:33 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dan plaats ik hier mijn commentaar ook maar omdat de vorige post ook genegeerd werd.![]()
In het weekend wat jullie nu op het oog hebben is al een meet gepland nl de Maastricht meet. Ik vind het nogal a-sociaal tegenover de organisator van deze meet. Bovendien kan niemand zich in tweeen splitsen. Het gaat ten koste van beide meets en dat kan niet de bedoeling zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |