Waren het geen oplichters? je had om bewijs moeten vragenquote:Op zondag 7 november 2004 13:14 schreef pekel het volgende:
Leuk, zondagochtend, als je zondagochtend lekker aan je koffie lurkt. Komen er ineens 2 mannen aan de deur, 't lijken Jehova's.
Dus ik loop naar de deur, "goeiemorge" enz.
Zeggen hun "Wij zijn mensen van de samenleving, en wij vragen mensen of ze zicg bedreigd voelen in deze samenleving in Nederland"..
Wat krijgen we volgende week? Mensen die vragen als de koffie lekker warm smaakt, omdat ze "mensen van de warme koffie" zijn?.
Ja, gewoon meteen de gun tevoorschijn halen, of de ploertendoder of honkbalknuppel.quote:Op zondag 7 november 2004 13:31 schreef Lucille het volgende:
Je hebt ze hopelijk meteen bedreigd?
I agree, als ze daarna gewoon verdergaan, geen probleem. Zo niet, dan zie je dan wel weer verder.quote:Op zondag 7 november 2004 14:13 schreef Jagganath het volgende:
omg.. waarom meteen zo aggresief..
Zeg hun gewoon dat je geen interesse hebt en laat hun ook in hun waarde :S
Het waren dus geen jehova's....quote:Op maandag 8 november 2004 11:26 schreef dragon25 het volgende:
Deze mensen schrikken pas echt als je serieus ingaat op wat ze zeggen. Over de bijbelcode praten enzo, daar staan ze aardig van te kijken. Jehova's dollen = FUN!
quote:Op maandag 8 november 2004 16:17 schreef Stuart het volgende:
Joh, wees blij, je krijgt anders nooit mensen aan de deur![]()
Ja die mensen heb ik ook wel eens aan de deur gehad!quote:Op zondag 7 november 2004 13:14 schreef pekel het volgende:
Leuk, zondagochtend, als je zondagochtend lekker aan je koffie lurkt. Komen er ineens 2 mannen aan de deur, 't lijken Jehova's.
Dus ik loop naar de deur, "goeiemorge" enz.
Zeggen hun "Wij zijn mensen van de samenleving, en wij vragen mensen of ze zicg bedreigd voelen in deze samenleving in Nederland"..
Wat krijgen we volgende week? Mensen die vragen als de koffie lekker warm smaakt, omdat ze "mensen van de warme koffie" zijn?.
Ja?quote:Op maandag 8 november 2004 18:59 schreef Djeez het volgende:
Wie gaat er dan in Godsnaam in Emmen wonen, daat zit het hoofdkantoor van die kut-Jehova's!![]()
Wist je dat niet dan ?quote:Op maandag 8 november 2004 20:31 schreef pekel het volgende:
[..]
Ja?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |