De andere wang toekeren helpt al 20 jaar niet meer .. dan maar is oog om oog proberen.quote:Op maandag 8 november 2004 12:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Roflmaopimp, ware aard van mensen is altijd zo cool om te onthullen. Wiens cultuur wordt nu zwakker, het westen heeft altijd gestaan voor "beschaving". Ik noem moskee'en bekladden, scholen laten exploderen etc nou niet echt een vorm van beschaving.
Oh, ik dacht dat je een serieus op een stelling inging. Mijn fout.quote:Op maandag 8 november 2004 13:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat sarcasme betekent. Het was een saracstische zin, gericht jegens mensen die de Islamitische cultuur als "achterlijk" bestempelen met bepaalde domme criteria.
Ik doe wel mee met het verdiepen. Echter ik vind het meer om te huilen dan om te lachenquote:Op maandag 8 november 2004 08:34 schreef George-Butters het volgende:goodmurning!
Ik ga me vandaag verder verdiepen in OverheidsfinancienWe juicht er met me mee?
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee in die zinnen had je totaal geen gelijkquote:Op maandag 8 november 2004 12:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dus ik heb wel degelijk gelijk. Je moet geen commentaar posten dat zichzelf tegenspreekt terwijl je een ander beticht van domheid.
Noorwegen Zweden Finland en Luxemburg iig. En verder springen we hard naar beneden en zullen dus ook door een aantal andere landen voorbij gestreefd worden. Denk aan de Baltische staten Slovenië en Belgie.quote:Op maandag 8 november 2004 12:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Welk land is beschaafder dan Nederland?
Tuurlijkquote:Op maandag 8 november 2004 13:37 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
De andere wang toekeren helpt al 20 jaar niet meer .. dan maar is oog om oog proberen.
Zo te zien werkt het nu al ..![]()
ALweer?quote:Op maandag 8 november 2004 13:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar morgen tentamen dus weer druk aan de slag![]()
.
quote:Op maandag 8 november 2004 13:57 schreef du_ke het volgende:
Je weet wel van dat mooie kaalhei gebrabbel als pareto-efficiency enzo.
Dat komt omdat hij met alle geweld zijn geliefde leider wil beschermenquote:Op maandag 8 november 2004 14:03 schreef Bluesdude het volgende:
Hoe denkt u over Ayaan Hirsi Ali II
Hoera....de oude Moefti was er weer.
Maar dat deze demagogie van Sjun afkwam ....viel me zwaar tegen.
Ik had Sjun hoger ingeschat.
Het mooiste vak dat er is!quote:Op maandag 8 november 2004 13:57 schreef du_ke het volgende:
Economie en als er 1 vak is dat niet boeit is dat het wel.
quote:Op maandag 8 november 2004 14:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het mooiste vak dat er is!
Define `echt` werk....quote:Op maandag 8 november 2004 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]ehm ja voor een bepaald soort mensen dat niet gewoon echt werk wil doen om hun geld te verdienen.
op het voortgezet onderwijs hadden alle leraren economie van die lappen op de elleboog van hun colberts. Het was heel gek, maar het lijkt wel alsof dat alleen bij economie hoort ...quote:Op maandag 8 november 2004 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]ehm ja voor een bepaald soort mensen dat niet gewoon echt werk wil doen om hun geld te verdienen.
Je weet wel iets opbouwends waar men of het land wat aan heeft.quote:Op maandag 8 november 2004 14:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Define `echt` werk....
Nah, okee. Boekhouden en algemene economie zijn niet zo boeiend. Berdijfskundige economie is veel leuker: bedrijfspsychologie, marktkunde, economische ethiek etc.quote:Op maandag 8 november 2004 14:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je weet wel iets opbouwends waar men of het land wat aan heeft.
Een beetje de boekhouder uithangen is de uitdaging toch ook niet?
Die psychologische kant is inderdaad wel aardig. Maar dat gecijferneukquote:Op maandag 8 november 2004 14:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nah, okee. Boekhouden en algemene economie zijn niet zo boeiend. Berdijfskundige economie is veel leuker: bedrijfspsychologie, marktkunde,
is dat geen contradictio in terminis?quote:economische ethiek etc.
LOL, ik zag net een gigantische discussie, midden op straat. Kale koppies, moslims, oma's, Limburgers. En met meer fatsoen dan de FP ooit zal halen.quote:Op maandag 8 november 2004 12:18 schreef Drugshond het volgende:
De Jihad is schijnbaar begonnen, na die explosie in EHV.
Ironisch om te zien dat de autochtonen Nederlanders nu al zover ingeburgd zijn dat ze nu zelf naar wapens aan het grijpen zijn.. - It's a sad world -
Lijkt wel een sinterklaasgedichtje.quote:Op maandag 8 november 2004 14:36 schreef sizzler het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed_Bouyeri![]()
![]()
Herkenbaar.quote:Op maandag 8 november 2004 14:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die psychologische kant is inderdaad wel aardig. Maar dat gecijferneuk.
Geenszins. Zo moeten we het boek "Arm en Rijk" van Landes lezen.quote:is dat geen contradictio in terminis?
Er wordt een verklaring gegeven waarom sommige lander erg rijk zijn en sommige erg arm. Okee. Soms erg kort door de bocht maar zeker vermakelijk:quote:Op maandag 8 november 2004 14:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Herkenbaar.
[..]
Geenszins. Zo moeten we het boek "Arm en Rijk" van Landes lezen.
Nederland is imo geen intolerantere samenleving geworden, de fout die enkele jaren geleden gemaakt werd is dat gemakzucht en desinteresse als tolerant gezien werden en daar zijn we nu wel een beetje van af gelukkig.quote:Op maandag 8 november 2004 13:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Noorwegen Zweden Finland en Luxemburg iig. En verder springen we hard naar beneden en zullen dus ook door een aantal andere landen voorbij gestreefd worden. Denk aan de Baltische staten Slovenië en Belgie.
Nederland is een intolerante samenleving aan het worden en dat verontrust mij zeer.
Ik neem aan dat je met Die groepen het deel bedoelt dat onze samenleving verwerpelijk vindt. Probleem is dat het andere deel het deel is dat kampt met intolerantie.quote:er groepen allochtonen zijn die onze samenleving verwerpelijk vinden, hoeven die groepen ook geen tolerantie te verwachten.
Ja hoe wou je het anders lezen?quote:Op maandag 8 november 2004 15:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met Die groepen het deel bedoelt dat onze samenleving verwerpelijk vindt. Probleem is dat het andere deel het deel is dat kampt met intolerantie.
Mierennueker.quote:Op maandag 8 november 2004 14:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oké dan!.
Optie 3: mensen die gebedshuizen in de hens zetten, de slachtoffers kampen met intolerantie. Wie noemt kritiek intolerant?quote:Op maandag 8 november 2004 15:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja hoe wou je het anders lezen?
Welk deel kampt met intolerantie? Ik denk dat het zelf wel meevalt met de intolerantie, het probleem is namelijk ook vaak dat (terechte) kritiek word gezien als intolerant. Maar wie zijn intoleranter, mensen die kritiek uiten of de mensen die deze kritiek als intolerant bestempelen?
Mensen die gebedshuizen in de hens zetten zijn intolerant (en dom) maar dat betekend nog niet dat Nederland een intolerant land is geworden.quote:Op maandag 8 november 2004 15:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Optie 3: mensen die gebedshuizen in de hens zetten, de slachtoffers kampen met intolerantie. Wie noemt kritiek intolerant?
Zeker, soms terecht, soms onterecht, je moet het beestje bij de naam kunnen noemen.quote:Op maandag 8 november 2004 15:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mensen die gebedshuizen in de hens zetten zijn intolerant (en dom) maar dat betekend nog niet dat Nederland een intolerant land is geworden.
Is het je nog nooit opgevallen in discussie's dat kritiek op de islam nogal snel afgedaan wordt als xenofoob, anti-islamitsch etc?
quote:Op maandag 8 november 2004 15:52 schreef Monidique het volgende:
En, moet de koningin nog iets zeggen tegen rechts Nederland?
FOK! is een broedplaats voor extremisten.quote:Op maandag 8 november 2004 15:57 schreef Monidique het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/48092#1685102
.
Fijn persoontjequote:Op maandag 8 november 2004 15:57 schreef Monidique het volgende:
.
Er zit maar 1 ding op, Zalm trek de stekker d'r maar weer uitquote:Op maandag 8 november 2004 15:57 schreef Monidique het volgende:
.
Dora, Meki en Gneis bij Hanneke Groenteman op bezoekquote:Op maandag 8 november 2004 16:04 schreef RichardQuest het volgende:
Het zou me niets verbazen als er binnenkort een tv-uitzending of een artikel in een tijdschrift geweid gaat worden aan xenofobische users/posts op Fok! ...
Net op het nieuws: Het MDI meldt dat de sfeer op internet na de moord flink verziekt is. Op allerlei sites wordt er opgeroepen tot geweld en haat en de organisaties vraagt dan ook aan de websites om hier wat aan te doen.quote:Op maandag 8 november 2004 16:04 schreef RichardQuest het volgende:
Het zou me niets verbazen als er binnenkort een tv-uitzending of een artikel in een tijdschrift geweid gaat worden aan xenofobische users/posts op Fok! ...
schijnt een trent te zijn, van nu.nlquote:Op maandag 8 november 2004 16:04 schreef RichardQuest het volgende:
quote:Oproep tot geweld tegen moslims op internet
Uitgegeven: 8 november 2004 15:30
AMSTERDAM - Het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) heeft de afgelopen dagen veel sites opgespoord waar wordt opgeroepen tot geweld tegen moslims. Tegen de verwachting in kreeg het meldpunt veel minder meldingen hierover binnen dan over internetsites waar de moord op Theo van Gogh wordt toegejuicht en waar de jihad wordt gepredikt. Dat liet een woordvoerder van het MDI maandag weten.
"De sfeer op internet is sinds de moord op Van Gogh in snel tempo verslechterd", aldus de woordvoerder. Volgens hem wordt er niet alleen op weblogs, forums en sites van extreemrechts opgeroepen tot geweld tegen moslims "ook op 'normale' sites zijn opruiingen aan de orde van de dag."
Het MDI roept eigenaren van deze sites op "om nadrukkelijk te modereren en zaken die over de schreef gaan, zoals oproepen tot moord of geweld, te verwijderen". De woordvoerder adviseert internetgebruikers ook actie te ondernemen. "Door op discussiesites een weerwoord te geven."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |