abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23160342
Kunnen we niet eventjes alle Nederlanders van deze terroristische aanslag betichten? .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 8 november 2004 @ 10:31:15 #202
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23160382
QutNederlanders! Een beetje aanslagen plegen!

Zoiets?

Overigens kunnen we nu elkaar leuk gaan betichten van het plegen van aanslagen. Leuke gedachte zo op de maandagochtend
  maandag 8 november 2004 @ 10:31:20 #203
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23160386
En dan nu de vraag of er sprake is van extremisme of bevordering van de slachtofferrol op soortgelijke manier als verzekeringen wel eens tot betaling worden overgehaald.... In beide gevallen is er weer werk voor justitie. Laat er maar vlot klaarheid komen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_23160524
quote:
als verzekeringen wel eens tot betaling worden overgehaald
.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 8 november 2004 @ 10:44:31 #205
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23160596
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:39 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

.
Het lijkt me reëel ook deze mogelijkheid open te houden. In onze huidige maatschappij wordt het aannemen van de slachtofferrol nogal gestimuleerd...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_23160611
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:44 schreef sjun het volgende:

[..]

Het lijkt me reëel ook deze mogelijkheid open te houden. In onze huidige maatschappij wordt het aannemen van de slachtofferrol nogal gestimuleerd...
relikwie van het christendom
pi_23160625
quote:

[..]

hier
  maandag 8 november 2004 @ 10:46:26 #208
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23160633
quote:

[..]

Alles is mogelijk, maar daar ga ik niet van uit. Een bom in een school is dan niet het eerste doelwit om verzekeringsgeld op te strijken dunkt me.
  maandag 8 november 2004 @ 10:51:02 #209
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23160702
quote:
Op maandag 8 november 2004 08:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Juig?
gewoon blij doen...
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23160707
quote:
Nieuwe doodsbrieven

De politie onderzoekt drie schokkende dreigbrieven aan Kamerlid Geert Wilders én de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb. De afzenders van deze en een andere soortgelijke brief aan afvallige imams waren nog tot en met zaterdagmorgen actief op internet.

De geschriften zijn ondertekend met de schuilnaam 'Saifu Deen alMuwahhied', de naam die ook stond onder de aan Ayaan Hirsi Ali gerichte brief die moordenaar Mohammed B. achterliet op het lichaam van Theo van Gogh.

Naar nu pas blijkt, stonden de drie brieven al vanaf half september op internet. Ze zijn inmiddels verwijderd. Wilders en Aboutaleb worden in de brieven direct met de dood bedreigd.
De opsteller van de brief aan Aboutaleb schrijft op 2 september: ,,U en uw politieke collega's moeten weten dat de Nederlandse politiek een grens heeft overschreden. Deze brief is opgesteld om u te waarschuwen voor de afschuwelijke gevolgen van uw optreden.''

In deze brief wordt ook Wilders genoemd: ,,Het zou ons verheugen wanneer wij de Sharia zouden inluiden met het te pletter laten neervallen van meneer Wilders van de Euromast. Tevens zullen wij gebruik maken van deze gelegenheid om de Euromast met het bloed van Wilders om te dopen tot executiegebouw voor deze misdadigers... totdat er een hoger gebouw wordt gebouwd.''
Een tweede brief is direct gericht aan Wilders, die een 'smerige poot' wordt genoemd. ,,Wilders, moge Allah je vernietigen'', staat in de brief te lezen.

De derde is gericht aan gematigde imams in Nederland, die 'verbergen wat Allah heeft neergezonden van de Schrift'. ,,Voor hen is er een pijnlijke bestraffing'', aldus de opsteller van de brief.

Het lijkt erop dat de brieven op internet dezelfde auteur hebben als die op het lichaam van Van Gogh. De brieven op het web zijn ondertekend met de schuilnaam Saifu Deen al-Muwahhied. Deze naam staat ook onder de brief aan Ayaan Hirsi Ali, die Mohammed B. achterliet op het lichaam van Theo van Gogh.

Bovendien beginnen de drie internetbrieven met de zin 'In Naam van Allah de Barmhartige, de Genadevolle' en zijn ze doorspekt met fragmenten uit de koran. Ook de structuur komt overeen met de brief van Mohammed B.

Het is niet duidelijk of Mohammed B. de brieven heeft geschreven. De politie weet ook nog niet of hij de auteur is van de brief die hij na de moord achterliet op Van Goghs lichaam.
De drie brieven zijn in elk geval door anderen op internet gezet. De brieven zijn verspreid via de websites Marokko.nl en Marokko.forums.nl en zijn in het weekeinde van internet gehaald.
De schuilnaam waarmee alle brieven zijn ondertekend, is tevens de naam van een gewelddadige islamitische beweging uit de Middeleeuwen. De naam betekent: 'het zwaard van het verenigend geloof'.
Ik hoop echt NIET dat er nog meer van deze gekken rondlopen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 8 november 2004 @ 10:52:42 #211
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23160724
quote:
Op maandag 8 november 2004 08:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Juig?
juichen
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23160726
Het lijkt me dat ze deze dreigbrieven aan zichzelf hebben gestuurd, het aannemen van een slachtofferrol wordt nogal gestimuleerd in onze samenleving.

.
pi_23161534
De vrouw van Arafat
pi_23161551
goejesmorrugus
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_23161639
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:37 schreef RichardQuest het volgende:
De vrouw van Arafat
Slachtofferrol en complottheorie.

Dat Arafat al in de 70 was heeft natuurlijk geen invloed op zijn gezondheid.
pi_23162135
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 23:57 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dat is geen moslim maar een arabier waarschijnlijk
Dat sluit elkaar uit natuurlijk...rofl ...je wordt met de dag dommer.

90% van de arabieren is moslim.
Allah Al Watan Al Malik
pi_23162322
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat sluit elkaar uit natuurlijk...rofl ...je wordt met de dag dommer.

90% van de arabieren is moslim.
Dus ik heb wel degelijk gelijk. Je moet geen commentaar posten dat zichzelf tegenspreekt terwijl je een ander beticht van domheid.
pi_23162372
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:12 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dus ik heb wel degelijk gelijk. Je moet geen commentaar posten dat zichzelf tegenspreekt terwijl je een ander beticht van domheid.
Nee mongool, lees wat je post! Je doet alsof het niet beide kan. "Het is geen moslim, MAAR een arabier."
Allah Al Watan Al Malik
pi_23162440
Overigens wolfie, je maakt deel uit van achterlijke mensen met een achterlijke beschaving/cultuur. Men pleegt aanslagen op gebouwen, men bombardeerd en steekt in de fik in naam van Van Gogh!
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 8 november 2004 @ 12:18:08 #220
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23162446
De Jihad is schijnbaar begonnen, na die explosie in EHV.

Ironisch om te zien dat de autochtonen Nederlanders nu al zover ingeburgd zijn dat ze nu zelf naar wapens aan het grijpen zijn. . - It's a sad world -

PS : Godver de godver ik heb ooit 300 meter van die school gewoond.
pi_23162448
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee mongool, [..]
Ja, homaar.

Ja kan ook iemands domheid aantonen zónder te schelden.
pi_23162475
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:18 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja, homaar.

Ja kan ook iemands domheid aantonen zónder te schelden.
een Mongool is iemand uit Mongolie, jij maakt er een scheldwoord van
Allah Al Watan Al Malik
pi_23162496
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

een Mongool is iemand uit Mongolie, jij maakt er een scheldwoord van

Jamaar, jamaar..... :'(
  maandag 8 november 2004 @ 12:21:37 #224
89730 Drugshond
pi_23162531
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens wolfie, je maakt deel uit van achterlijke mensen met een achterlijke beschaving/cultuur. Men pleegt aanslagen op gebouwen, men bombardeerd en steekt in de fik in naam van Van Gogh!
We kijken te veel zionistische televisie, en dan ga je dit soort gedrag overnemen.

In een form stond het al goed verwoord, de Nederlanders hebben weer een oud lijk uit de kast gehaald.
- Apartheid -
pi_23162549
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee mongool, lees wat je post! Je doet alsof het niet beide kan. "Het is geen moslim, MAAR een arabier."
Nee achterlijke, jij bent diegene die mijn post niet goed gelezen heeft. Ik impliceer met "geen moslim maar een arabier" een niet-gelovig persoon met een arabische achtergrond. Jij doet vervolgens alsof dat fout zou zijn.

Wat ik dus bedoelde, randmongool, is als je arabier bent niet per definitie ook een moslim bent zelfs niet als je als moslim geboren bent (wat feitenlijk niet eens kan). Dat het in de praktijk anders is doet er niet toe.
pi_23162560
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:18 schreef Drugshond het volgende:
Ironisch om te zien dat de autochtonen Nederlanders nu al zover ingeburgd zijn dat ze nu zelf naar wapens aan het grijpen zijn. . - It's a sad world -
Naar wapens grijpen is geen eigenschap van moslims of allochtonen die door autochtone Nederlanders wordt overgenomen hoor.
pi_23162618
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
Alsof ik geloof in een moordende en pedofiele ezelverkoper. Nee, mijn cultuur kent liberale waarden en wint aan invloed, jouw cultuur wordt zwakker en op dit moment totaal vernietigd door de Amerikanen.
pi_23162649
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:22 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee achterlijke, jij bent diegene die mijn post niet goed gelezen heeft. Ik impliceer met "geen moslim maar een arabier" een niet-gelovig persoon met een arabische achtergrond. Jij doet vervolgens alsof dat fout zou zijn.

Wat ik dus bedoelde, randmongool, is als je arabier bent niet per definitie ook een moslim bent zelfs niet als je als moslim geboren bent (wat feitenlijk niet eens kan). Dat het in de praktijk anders is doet er niet toe.
Wat je zei en wat je bedoelde stemmen niet met elkaar overeen. Als je zegt geen moslim, maar een arabier zeg je feitelijk dat een arabier geen moslim kan zijn. Want jij houdt die twee zaken gescheiden! Netzoiets als "Het is geen Christen, maar een neger!"
Allah Al Watan Al Malik
pi_23162669
Rot eens ff op met die beledigingen daar hebben we NWS voor.
pi_23162677
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:25 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Alsof ik geloof in een moordende en pedofiele ezelverkoper. Nee, mijn cultuur kent liberale waarden en wint aan invloed, jouw cultuur wordt zwakker en op dit moment totaal vernietigd door de Amerikanen.
Roflmaopimp, ware aard van mensen is altijd zo cool om te onthullen. Wiens cultuur wordt nu zwakker, het westen heeft altijd gestaan voor "beschaving". Ik noem moskee'en bekladden, scholen laten exploderen etc nou niet echt een vorm van beschaving.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 8 november 2004 @ 12:30:46 #231
89730 Drugshond
pi_23162743
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:22 schreef kLowJow het volgende:
Naar wapens grijpen is geen eigenschap van moslims of allochtonen die door autochtone Nederlanders wordt overgenomen hoor.
Weet ik, was ook sarcastisch neergezet......

Wat me wel opvalt is dat we nu al als samenleving heftiger hebben gereageerd op 1 dode, dan de Amerikanen na 11/09. En we halen nu overal de pers. Die zullen ook wel denken WTF is dat voor een landje ?.
pi_23162765
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:25 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Wordt Marokko aangepakt door de US ????

ps DrW, het wil geloof ik nog niet echt vlotten met de totale vernietiging hoor
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_23162819
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:30 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Weet ik, was ook sarcastisch neergezet......

Wat me wel opvalt is dat we nu al als samenleving heftiger hebben gereageerd op 1 dode, dan de Amerikanen na 11/09. En we halen nu overal de pers. Die zullen ook wel denken WTF is dat voor een landje ?.
Je ervaart het waarschijnlijk als heftiger omdat je er middenin zit, maar dergelijke reacties naar moslims in Amerika waren ook aan de orde van de dag hoor. Daarnaast ligt het in Amerika wat lastiger omdat minderheden in de VS vaker in gesloten gemeenschappen wonen, daar is het vaak niet zo dat je actie kunt ondernemen tegen de moskee op de hoek van de straat, maar dat je echt naar "de moslimbuurt" toe moet gaan om een moskee op te zoeken.
pi_23162821
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik noem moskee'en bekladden, scholen laten exploderen etc nou niet echt een vorm van beschaving.
Nee. Maar als je naar het totale plaatje kijkt wel het meest beschaafde. Of kan jij een landengroep noemen dat geen enkele vorm van criminaliteit heeft?
pi_23162892
Het meest beschaafde? Ligt er maar aan hoe je beschaafdheid definieert denk ik. Als je dit koppelt aan industriële ontwikkeling, technologische superioriteit en welstand wel natuurlijk. Als je puur en alleen kijkt naar normen en waarden en de manier waarop men met elkaar omgaat denk ik dat je wel beschaafdere samenlevingen kunt vinden.
  maandag 8 november 2004 @ 12:40:07 #236
89730 Drugshond
pi_23162951
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:37 schreef kLowJow het volgende:
Het meest beschaafde? Ligt er maar aan hoe je beschaafdheid definieert denk ik. Als je dit koppelt aan industriële ontwikkeling, technologische superioriteit en welstand wel natuurlijk. Als je puur en alleen kijkt naar normen en waarden en de manier waarop men met elkaar omgaat denk ik dat je wel beschaafdere samenlevingen kunt vinden.
Of een combinatie van beide : Singapore.
pi_23162976
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:37 schreef kLowJow het volgende:
Welk land is beschaafder dan Nederland?
pi_23163023
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
Wat je zei en wat je bedoelde stemmen niet met elkaar overeen. Als je zegt geen moslim, maar een arabier zeg je feitelijk dat een arabier geen moslim kan zijn. Want jij houdt die twee zaken gescheiden! Netzoiets als "Het is geen Christen, maar een neger!"
Nogmaals, het moet waarschijnlijk nog een keertje herhaald worden vanwege jouw lage IQ, mijn statement had betrekking op het drinken van een door de Koran verboden goedje. Daardoor kon de persoon in kwestie geen overtuigde moslim zijn en dus terwijl je al zelf zegt dat moslims meestal van arabische afkomst zijn, moest het waarschijnlijk wel een arabier zijn, maar geen moslim.

Het is hetzelfde als het merendeel van de christenen negers zijn, een neger doet iets wat tegen de Bijbel is dus kan diezelfde neger kan dus bijna geen christen zijn.
pi_23163041
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:41 schreef sizzler het volgende:

[..]

Congo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_23163064
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:43 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nogmaals, het moet waarschijnlijk nog een keertje herhaald worden vanwege jouw lage IQ, mijn statement had betrekking op het drinken van een door de Koran verboden goedje. Daardoor kon de persoon in kwestie geen overtuigde moslim zijn en dus terwijl je al zelf zegt dat moslims meestal van arabische afkomst zijn, moest het waarschijnlijk wel een arabier zijn, maar geen moslim.

Het is hetzelfde als het merendeel van de christenen negers zijn, een neger doet iets wat tegen de Bijbel is dus kan diezelfde neger kan dus bijna geen christen zijn.
Dus dan zijn mensen die aanslagen plegen in naam van Allah (wat niet mag) ook geen moslim volgens jouw defenitie! Thnx man!
Allah Al Watan Al Malik
pi_23163079
quote:

[..]

Tering he, het lijkt wel een piem0l opmeet wedstrijd hiero.
pi_23163082
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:34 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nee. Maar als je naar het totale plaatje kijkt wel het meest beschaafde. Of kan jij een landengroep noemen dat geen enkele vorm van criminaliteit heeft?
Bommen leggen bij een islamitische school noem ik nou niet "criminaliteit".
Allah Al Watan Al Malik
pi_23163185
quote:

[..]

Ik heb nooit deel uitgemaakt van andere samenlevingen, dus zou het een beetje naief van me zijn hier een willekeurig land te noemen dat er in een film o.i.d. erg prettig uitzag. Wanneer we het echter hebben over de manier van omgaan met, en respect voor elkaar zie ik geen reden er vanuit te gaan dat Nederland wat dit betreft een voorbeeld voor de rest van de wereld zou moeten zijn.
pi_23163189
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bommen leggen bij een islamitische school noem ik nou niet "criminaliteit".
Dat is het hele eiereneten. Wat is beschaving en welke uitingen vallen daar wel of niet onder? Bommen leggen lijkt me niet iets kenmerkend voor de Nederlandse beschaving, of wel?
pi_23163251
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:50 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat is het hele eiereneten. Wat is beschaving en welke uitingen vallen daar wel of niet onder? Bommen leggen lijkt me niet iets kenmerkend voor de Nederlandse beschaving, of wel?
Dat was ook niet kenmerkend voor Irak.
Allah Al Watan Al Malik
pi_23163684
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wie beweert dat dan?

Volgens mij wilde jij de hele Nederlandse samenleving als onbeschaafd bestempelen door de acties van drie of vier randdebielen als maatstaaf te nemen. Terwijl er voor die acties geen fundamentele gronden zijn verweven met de Nederlandse samenleving.
  maandag 8 november 2004 @ 13:15:50 #247
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23163768
Pberends gaf me net dit linkje... Wilders: 'Geen burgerrechten voor moslims'
wat een randdebiel, die Wilders
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_23163991
quote:
Op maandag 8 november 2004 13:12 schreef sizzler het volgende:

[..]

Wie beweert dat dan?

Volgens mij wilde jij de hele Nederlandse samenleving als onbeschaafd bestempelen door de acties van drie of vier randdebielen als maatstaaf te nemen. Terwijl er voor die acties geen fundamentele gronden zijn verweven met de Nederlandse samenleving.
Volgens mij weet jij niet wat sarcasme betekent. Het was een saracstische zin, gericht jegens mensen die de Islamitische cultuur als "achterlijk" bestempelen met bepaalde domme criteria.
Allah Al Watan Al Malik
pi_23164016
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Stelselmatige marteling van gevangen en een dictatoriaal regime daarentegen wel. Dat lijken me ook niet bepaald kenmerken van een beschaafd land.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_23164114
quote:
Op maandag 8 november 2004 13:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Stelselmatige marteling van gevangen en een dictatoriaal regime daarentegen wel. Dat lijken me ook niet bepaald kenmerken van een beschaafd land.
Dat was ook zeker niet kenmerkend voor Irak. Het werd opgelegd van bovenaf, het is niet zo dat de Iraakse samenleving daar blij mee was.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')