Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 7 november 2004 23:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sorry heb al gestemd...Bovendien heeft die dwaas waarop ik heb gestemd 'm ook wel echt verdiend. Categorie: volstrekt inhoudsloos enzo.
SPAM!quote:Op zondag 7 november 2004 23:54 schreef Monidique het volgende:
Ik heb ook gestemd.
Kwam 'm tegen in één van de TvG topics... Laat ik zeggen dat ik geen positieve indruk kreegquote:Op zondag 7 november 2004 23:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?
quote:Op zondag 7 november 2004 23:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Kaalhei kan zich in zijn knuistjes wrijven.. nog nooit is er zoveel verdeeldheid in SC geweest![]()
Jij zat al met jezelf in de knoopquote:Op zondag 7 november 2004 23:56 schreef Monidique het volgende:
[..].
Wat, wat, wat? Ik weet niet wat je bedoelt!quote:Op zondag 7 november 2004 23:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jij zat al met jezelf in de knoop
quote:Op zondag 7 november 2004 23:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jij zat al met jezelf in de knoop
Moet jij nou eens aan mij vragen of ik daar mee zitquote:Op maandag 8 november 2004 00:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]![]()
Da's ook niet lief om te zeggen..
Ik heb niet de indruk dat dit nog noodzakelijk is..quote:Op maandag 8 november 2004 00:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Moet jij nou eens aan mij vragen of ik daar mee zit![]()
Niets jongen, ga maar weer zitten...quote:Op maandag 8 november 2004 00:05 schreef Monidique het volgende:
Maar wat bedoel je nou, Harry_Sack?
quote:Op maandag 8 november 2004 00:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Niets jongen, ga maar weer zitten...![]()
Nu smeek ik jouw pardon.quote:Op maandag 8 november 2004 00:06 schreef Monidique het volgende:
Tien. De variant t.n in het noorden, maar de variant d.s in het zuiden.
Zehn, ten, tien. Dice en andere versies.quote:Op maandag 8 november 2004 00:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu smeek ik jouw pardon.
Ja, das waar.quote:Op maandag 8 november 2004 00:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zehn, ten, tien. Dice en andere versies.
Van Gogh smeekte nog om genade.quote:Op maandag 8 november 2004 00:08 schreef Maerycke het volgende:
Dat gesmeek hier moet maar eens afgelopen zijn.
Als het nou wijven waren...quote:Op maandag 8 november 2004 00:11 schreef Maerycke het volgende:
Soft gedoe hier... Het lijkt hier wel een geitenwollensokkenclub.
Ik ga zeer zeker eens onder de wol kruipen.quote:Op maandag 8 november 2004 00:11 schreef Maerycke het volgende:
Man, ga schilderen.quote:Op maandag 8 november 2004 00:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Genoeg over Van Gogh nu.
Ken je American Pie?quote:Op maandag 8 november 2004 00:11 schreef Maerycke het volgende:
Moslims schijnen eng te zijn. Daar bemoei ik me niet mee.quote:Op maandag 8 november 2004 00:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ken je American Pie?
Ken je moslims?
Vraag je eens af waarom het geitenwollensokken heten en waarom deze term pas opkwam toen de immigranten hier kwamen.
Je hebt genoeg van Van Gogh, ga dus zelf schilderen.quote:Op maandag 8 november 2004 00:13 schreef RichardQuest het volgende:
Ze aaien je wel over het bolletje, met of zonder romp.quote:Op maandag 8 november 2004 00:14 schreef Maerycke het volgende:
Moslims schijnen eng te zijn. Daar bemoei ik me niet mee.
Oh. Zo.quote:Op maandag 8 november 2004 00:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt genoeg van Van Gogh, ga dus zelf schilderen.
Je kunt niet schilderen? Ga, dan kleien.quote:Op maandag 8 november 2004 00:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh. Zo..
Bij de overheid zeker? Trusten!quote:Op maandag 8 november 2004 00:17 schreef Maerycke het volgende:
In ieder geval ga ik ook maar eens slapen. Dit linkse boomknuffelgespuis heeft helaas toch een baan. Toedeloe
Als je niet kunt schilderen, kun je altijd nog Joden vergassen.quote:Op maandag 8 november 2004 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kunt niet schilderen? Ga, dan kleien.
Ik heb geen bier meer.quote:Op maandag 8 november 2004 00:18 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik heb potdikkie net een nieuwe lading bier gehaald. Ik ga niet naar bed,
quote:Op maandag 8 november 2004 00:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als je niet kunt schilderen, kun je altijd nog Joden vergassen.
quote:Op maandag 8 november 2004 00:23 schreef Monidique het volgende:
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt [bMondique[/b] ]Ik heb altijd het idee dat Mondique dronken is.
Ja, het wordt nu toch echt een beetje te gortig, hoor,.
Walgelijk dat men zo bevooroordeeld is.quote:Op maandag 8 november 2004 00:18 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik heb potdikkie net een nieuwe lading bier gehaald. Ik ga niet naar bed,
Juig?quote:Op maandag 8 november 2004 08:34 schreef George-Butters het volgende:goodmurning!
Ik ga me vandaag verder verdiepen in OverheidsfinancienWe juigt er met me mee?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Bom verwoest ingang islamschool Eindhoven
In Eindhoven is vanmorgen vroeg bij een islamitische school een bom ontploft. Daardoor werd de ingang van de school ernstig beschadigd.
Ruiten gesprongen
Er raakte bij de explosie niemand gewond. Door de kracht van de explosie zijn er ook ruiten van woningen in de omgeving van de Tariek Ibnoe Ziyad-school gesprongen. De politie denkt dat de aanslag te maken heeft met de moord op Theo van Gogh.
Niet aangekondigd
De politie heeft vooraf geen signalen gekregen over acties tegen islamitische doelen. Over de precieze oorzaak van de explosie is volgens de politie nog niets te zeggen.
Burgemeester
Volgens burgemeester Sakkers van Eindhoven is door de explosie niemand gewondgeraakt. Maar hij zegt dat de buurt wel vreselijk geschrokken is. Het is volgens de burgemeester niet de eerste keer dat de school doelwit is. Eerder werd er al brand gesticht en er is een keer een molotovcocktail naar het gebouw gegooid.
Extra bewaking
Volgens Sakkers worden alle islamitische gebouwen in Eindhoven sinds vorige week dinsdag, naar aanleiding van de moord op Theo van Gogh, extra bewaakt. "De politie houdt de gebouwen extra goed in de gaten en buurtbrigadiers hebben de opdracht gekregen extra attent te zijn. En dan kan dit toch gebeuren. Het lijkt wel alsof we voor elk gebouw een politieagent neer moeten zetten."
Spullen van andere mensen opblazen terwijl de situatie nog houdbaar is, is uiteraard triest.quote:Op maandag 8 november 2004 09:10 schreef kLowJow het volgende:
Explosie bij islamitische school in Eindhoven schitterend...
Wat lopen er toch een debielen rond in Nederland... vind je ook niet DrW?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |