wat brengt jou naar mijn stad? Een concert, een sociaal leven, een ongekend verlangen om een glorieus nieuw tijdperk te verkondigen van het hoogste gebouw dat je kunt vinden?quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:29 schreef Cazman het volgende:
Ready for Tilburg!!!
... apparantly not.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik dacht dat ik vertrokken was...
Ik ben vrij en de extase roept. Met 10 man komen we. Weinig zullen terugkerenquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wat brengt jou naar mijn stad? Een concert, een sociaal leven, een ongekend verlangen om een glorieus nieuw tijdperk te verkondigen van het hoogste gebouw dat je kunt vinden?
Righty-oh then, off we go, back to our own place and time, doing what we do best, which is absolutely nothing at all.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
... apparantly not.
What are you doing on a Saturday evening, sitting at your parents' place, when you could sit all by your lonesome self, in your own little private space?
Pish-posh, such nonsense is unbecoming of a prim and proper gentleman, you should bask in the knowledge you've acquired on this most dreary day. Granted, it isn't a whole lot of knowledge that you've obtained in those waking hours you've spend doing whatever it is you did, but the point is, you should be happy.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Righty-oh then, off we go, back to our own place and time, doing what we do best, which is absolutely nothing at all.
And happy we shall be, I can almost guarantee it.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:38 schreef Cairon het volgende:
[..]
Pish-posh, such nonsense is unbecoming of a prim and proper gentleman, you should bask in the knowledge you've acquired on this most dreary day. Granted, it isn't a whole lot of knowledge that you've obtained in those waking hours you've spend doing whatever it is you did, but the point is, you should be happy.
Well such is life, no war is without it's casualities.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben vrij en de extase roept. Met 10 man komen we. Weinig zullen terugkeren
Pssssst, don't look now, but I think we're not being read.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Well such is life, no war is without it's casualities.
Have fun!
those whacky kids and their crazy antics, aaah such fond memories they invoke
Oh hogwash, 'tis not meant to be read! You're making a fuss out of nothing, you sound like some old grumpy sourpuss!quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
Pssssst, don't look now, but I think we're not being read.
True 'tis that. Furthermore, and yet again, I can't stress enough that if we were meant to be read, we wouldn't have been here, instead we'd have gone to somewhere else, perhaps even somewhen. Dragging up the tired old arguments, the ones we've made so many times before today, which we won't because we're not meant to be read.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Oh hogwash, 'tis not meant to be read! You're making a fuss out of nothing, you sound like some old grumpy sourpuss!
Well now, we're in agreement with eachother then! Besides, even if we were being read by the others, we'd still be too vacant and absent to see the fruits of our hard labour.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:48 schreef Cairon het volgende:
[..]
True 'tis that. Furthermore, and yet again, I can't stress enough that if we were meant to be read, we wouldn't have been here, instead we'd have gone to somewhere else, perhaps even somewhen. Dragging up the tired old arguments, the ones we've made so many times before today, which we won't because we're not meant to be read.
Stop any and all movement young man, I think we've been spotted by one of the locals! If they catch on to us, we might be in grave danger! They look at us with their fierce red eyes. I can smell their bloodlust in the air.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Well now, we're in agreement with eachother then! Besides, even if we were being read by the others, we'd still be too vacant and absent to see the fruits of our hard labour.
You see that's the whole point of not being here right now, it's that we're someplace else as we type this, and read this. If we were here, maybe we would have cared, but we aren't, so we don't. Our absence here has brought with it some fair ammount of apathy from our part. Do we still care? That's the question we should ask ourselves.
I refuse to accept those words, and just to prove it, I'll leave this heathen-place and I shan't return untill it's time for me to return!quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:57 schreef Cairon het volgende:
Stop any and all movement young man, I think we've been spotted by one of the locals! If they catch on to us, we might be in grave danger! They look at us with their fierce red eyes. I can smell their bloodlust in the air.
But as to answer your question, I think we do.
After all, we're only human, and with it comes that need, that desire for acknowledgement. So, we do care, because we want to be noticed.
Splendid my dear Watson, splendid!quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
Maar verder is alles goed Kug?.
You emo kid you.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Splendid my dear Watson, splendid!
After a firm talking-to I realize once again what I did wrong. I shouldn't be such a whiny little bitch, it's very unbecoming of a young man, it's very impolite even. I've learned my lesson, for the fourth time, and now we'll just be still and not make the other one teach the same lesson to us a fifth time.
We should be mightily glad that we're human!
I don't know what came into me, one complex after the other, 'tis just not sane!
En mauwen doe je hier: Klaagbaakquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:12 schreef Weemz het volgende:
Hee! Engels spreken doe je maar hier: Spreek hier engels!
Whoeeii. Ang3l mag boven en ik onder.quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:18 schreef Arcee het volgende:
Fok!topposter top 500 - Onzin voor je leven!
138 07001 Ang3l
139 07000 Great_Expectations
Ruilen?quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Whoeeii. Ang3l mag boven en ik onder..
ik stond dus op 3 met meer dan 30000 posts...quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Whoeeii. Ang3l mag boven en ik onder..
Ja de TT had het al over zoiets. Op welke plaats stond je ook al weer?quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik stond dus op 3 met meer dan 30000 posts...
gammabla!quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja de TT had het al over zoiets. Op welke plaats stond je ook al weer?.
073 10380 beaverhausenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:24 schreef Jerruh het volgende:
wie de meeste PI's gebruikt: 028 19731 Jerruh
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
073 10380 beaverhausen
Niet slecht voor een verslaafde..
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Takes one to know one.quote:Jerruh:
Aantal posts: 40865 (gemiddeld 60 per dag)
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:32 schreef Waxxer het volgende:
Hey ik sta er vast ook wel ergens tussen maar het zalik heb benzine geknoeid over mijn Ug...... ik bedoel schoenen
*snif*
uhuhquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Takes one to know one..
Ja dat stinkt behoorlijk, komt omdat een of andere boerenkinkel zijn brommer niet goed 'afgetankt' heeft waardoor er dus brommerbenzine over mijn schoen kwam toen ik de pomp (die op luchtdruk werkt) binnenzette bij het sluiten. En das ook niet leuk, over je Boticcelli's heenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
*aai*quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat stinkt behoorlijk, komt omdat een of andere boerenkinkel zijn brommer niet goed 'afgetankt' heeft waardoor er dus brommerbenzine over mijn schoen kwam toen ik de pomp (die op luchtdruk werkt) binnenzette bij het sluiten. En das ook niet leuk, over je Boticcelli's heen
ik was in tunesie. ik ben weer terug.quote:Op zondag 7 november 2004 01:54 schreef beaverhausen het volgende:
ajuuuuhuuuuu.
4 jenever met ijs, goudvis.quote:Op zondag 7 november 2004 01:56 schreef beaverhausen het volgende:Jeuhj
.
.
ik snap je helemaal....quote:Op zondag 7 november 2004 04:14 schreef Ang3l het volgende:
ja is ged
lijkt me beter als dat we gewoion gaan slapen
ik krig er toch gne zinnig woord meer uit
ik ga zometen mijn opntbijt op de grond gooie
en daarna slapem
vtis lang geleejhe da'k zo enorm ZAT ben geweeest
maar alles komp goedtruste
ik lees de spelling nu al en merk dat een zinnig nederlander er gene touw aan vats kan knopequote:Op zondag 7 november 2004 04:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik snap je helemaal....
en als jij morgen die spelling leest, jij ook......
trusten
hunnybunny!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 november 2004 04:15 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh iedereen![]()
Dronken tante's uit m'n tante's café schoppen is een lastig karwei
Nou ik ben helemaal uitelkaar.. m'n benen willen niet meer, m'n stem is kaduuk, alles is gewoon kaduuk. Allemaal voor een goede zaak
Ik ga gauw douchen... al die rookgeurtjes
Alvast truste
Ik ben eigenlijk een kloon van Yvonne, dus ik win.quote:Op zondag 7 november 2004 10:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
wacht... ik voel me ineens verschrikkelijk triest...
ik ga ook naar Eindhoven vandaag, maybe... naar het boekenfestijn! Super-cheap boeken kopenquote:Op zondag 7 november 2004 11:45 schreef Jerruh het volgende:
en terug van werk!
straks kroe-miet! en daarna naar eindhoven!
en volgende week met ruud naar I (L) techno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mjwa ik pas vanavondquote:Op zondag 7 november 2004 11:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ga ook naar Eindhoven vandaag, maybe... naar het boekenfestijn! Super-cheap boeken kopen
I know, but I just wanted to sound semi-important and involved, like I'm some member of the dangerously hip in-crowd.quote:Op zondag 7 november 2004 11:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa ik pas vanavond
ik ga welquote:Op zondag 7 november 2004 12:07 schreef Cybart het volgende:
jah, koopzondag...
ik weet nog niet of ik ga
ik heb nog geen fiets thuis staan, die staat nog bij de kroeg....quote:Op zondag 7 november 2004 12:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ga wel
jerhunk!quote:Op zondag 7 november 2004 12:16 schreef Jerruh het volgende:
bart!!!!!!!!!!!!.
im happy!/
van allesquote:Op zondag 7 november 2004 12:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
jerhunk!
how come?
zit jij net zo te stralen als je smilie?quote:Op zondag 7 november 2004 12:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
van alles
maar vooral voor volgende week!
ik vrees van wel, ze zijn goedkoop (boeken zijn meestal daar onder de 10 euro, rond de koers van 5 euro per boek) vergeleken met winkels en tweedehands zaken (waar ze nog altijd boven de 10 euro uitkomen voor bijvoorbeeld een pocket)quote:Op zondag 7 november 2004 12:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb nog geen fiets thuis staan, die staat nog bij de kroeg....
tja en dat is weer bij het station....
en ik heb nog genoeg huiswerk...
maar je gaat dus boeken kopen?
Aaaww ons engeltje is dorkne.quote:Op zondag 7 november 2004 04:14 schreef Ang3l het volgende:
ja is ged
lijkt me beter als dat we gewoion gaan slapen
ik krig er toch gne zinnig woord meer uit
ik ga zometen mijn opntbijt op de grond gooie
en daarna slapem
vtis lang geleejhe da'k zo enorm ZAT ben geweeest
maar alles komp goedtruste
flink onderuitgeschupt?quote:Op zondag 7 november 2004 13:28 schreef Cazman het volgende:
ik ben weer invalide
Flinke duw gehad en viel verkeerd, knie verdraaid.quote:Op zondag 7 november 2004 13:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
flink onderuitgeschupt?
wat heb je precies?
dat is kut, gaat wel weer een paar weken duren waarschijnlijkquote:Op zondag 7 november 2004 13:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Flinke duw gehad en viel verkeerd, knie verdraaid.
zalwel iets met me kniebanden zijn. Was nogal pijnlijk toen ik uitging gisteren. en nu nog erger. ik kan em moeilijk buigen.
shhhhht... niet zo'n herrie maken met die pompomsquote:Op zondag 7 november 2004 12:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaaww ons engeltje is dorkne..
spelfouten zijn okay.
Sowwiequote:Op zondag 7 november 2004 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
shhhhht... niet zo'n herrie maken met die pompoms
no doubt. Misschien valt het wel mee. anders moet ik naar die fooking dokterquote:Op zondag 7 november 2004 13:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is kut, gaat wel weer een paar weken duren waarschijnlijk
let's hope so...quote:Op zondag 7 november 2004 13:56 schreef Cazman het volgende:
[..]
no doubt. Misschien valt het wel mee. anders moet ik naar die fooking dokter
*mentaal vast voorbereid*quote:Op zondag 7 november 2004 14:00 schreef Jerruh het volgende:
bart: jah!
ik heb nog wat leuk nieuws.
Vertel! Vertel! Vertel! En waarom ik heb ik niks ontvangen?quote:Op zondag 7 november 2004 13:56 schreef Ang3l het volgende:Ik heb net alle mail teruggelezen uit m'n send-box die ik gisternacht verzonden heb .................
Volgens mij zijn die mailtjes niet echt G_E-proof.quote:Op zondag 7 november 2004 14:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vertel! Vertel! Vertel! En waarom ik heb ik niks ontvangen?
Of moet ik daar juist blij mee zijn..
Leuke wenkbrauwen, maar verder nogal een rattenbakkie. Iets klopt er niet aan zijn gezicht, hoofd, en ik weet niet wat. Hij is niet lelijk, dat zeker niet, maar ik vind 'em ook niet aantrekkelijk...quote:Op zondag 7 november 2004 18:42 schreef Ang3l het volgende:
Wiz en ik zijn verliefd (verlust?)
Meet Julien Hedquist
eensch is met betreffende userquote:Op zondag 7 november 2004 19:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Leuke wenkbrauwen, maar verder nogal een rattenbakkie. Iets klopt er niet aan zijn gezicht, hoofd, en ik weet niet wat. Hij is niet lelijk, dat zeker niet, maar ik vind 'em ook niet aantrekkelijk...
sit back, read a book, have some tea with sugar, or some hot coco, and just relax...quote:Op zondag 7 november 2004 19:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben moe
Heel moe
Alles doet zeer
Het voelt alsof alle levenskracht uit me wegstroomd
Ik ga voor koffie met apeltaart, Expeditie Robinson en Het Blokquote:Op zondag 7 november 2004 19:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
sit back, read a book, have some tea with sugar, or some hot coco, and just relax...
Perfect alternatiefquote:Op zondag 7 november 2004 19:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik ga voor koffie met apeltaart, Expeditie Robinson en Het Blok
shame on youquote:Op zondag 7 november 2004 19:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee Bart.....
Niks engs aan, ik vond de Vengaboys ook leuk hoor toendertijd
Ik sprak gisteravond tijdens de kroegentocht de vriend van een goede vriendin van mij die woon in Den Bosch. Hij had wel een paar goede tips voor leuke restaurantjes. Ik ben de namen alleen vergeten.....damn alcohol
Ja ik heb er ook zin in. Ik kan wel wat leuks gebruiken deze week. Ik moet nu vier dagen lang aan twee eindwerkstukken werken dus wat leuke afleiding is welkom. En ik ga nog proberen die namen van die restaurantjes te achterhalen hoorquote:Op zondag 7 november 2004 19:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
shame on you
dan lopen we wel gewoon ff het centrum in en zien we wel.
ik heb er al wel zin in!
verdring de alcohol!quote:Op zondag 7 november 2004 20:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook zin in. Ik kan wel wat leuks gebruiken deze week. Ik moet nu vier dagen lang aan twee eindwerkstukken werken dus wat leuke afleiding is welkom. En ik ga nog proberen die namen van die restaurantjes te achterhalen hoor
Jaaaa, maar dat is anders. Mensen die dat topic bezoeken hoeven niet direct te zien dat ik daar die auto verkoop. Andersom kan het me niet schelen.quote:Op zondag 7 november 2004 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Dit bericht is gepost met een kloon, om te voorkomen dat mijn reguliere fok! identiteit in verband wordt gebracht met een rode opel astra, een stationwagon nog wel
En dan doe je 't hier zelf
ja gelezen, viel ontzettend tegen. ergens tussen gothic en comedy in, en daarom geen van bieden. blijft over leuke verzameling one-liners.quote:Op zondag 7 november 2004 19:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb gekocht...
oscar wilde - the picture of dorian gray
Dan liever "The Storyteller" van Saki? Hmmz?quote:Op zondag 7 november 2004 21:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja gelezen, viel ontzettend tegen. ergens tussen gothic en comedy in, en daarom geen van bieden. blijft over leuke verzameling one-liners.![]()
En die zijn gewoon op internet te vinden.quote:Op zondag 7 november 2004 21:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja gelezen, viel ontzettend tegen. ergens tussen gothic en comedy in, en daarom geen van bieden. blijft over leuke verzameling one-liners.![]()
The Day of The Triffids.quote:Op zondag 7 november 2004 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn Grote Liefde is helemaal weg van JJohn Wyndham..
Het originele boek ook op Project Gutenberg: http://gutenberg.net/dirs/etext03/8dgry10.txtquote:Op zondag 7 november 2004 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En die zijn gewoon op internet te vinden.
ja, saki is soort oscar wilde zonder de historsche beladenheid, daarom oppervlakkiger en natuurlijk leerling van wilde.quote:Op zondag 7 november 2004 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan liever "The Storyteller" van Saki? Hmmz?
Mijn Grote Liefde is helemaal weg van JJohn Wyndham..
Mjah. En hij moest heel hard giebelen om een verhaal over dappere kleine ruimtewezentjes die op zoek gaan naar een nieuwe planeet, om hun ras te redden van de ondergang. Ze willen dit heel vreedzaam doen. Alleen landen de wezentjes, slechts een halve centimeter groot, op de vloer van een schuur. Geschrokken door dit vlakke harde landschap worden ze aangevallen door een poes en uiteindelijk met insecticide volledig uitgeroeid.quote:Op zondag 7 november 2004 21:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
The Day of The Triffids..
quote:Op zondag 7 november 2004 21:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah. En hij moest heel hard giebelen om een verhaal over dappere kleine ruimtewezentjes die op zoek gaan naar een nieuwe planeet, om hun ras te redden van de ondergang. Ze willen dit heel vreedzaam doen. Alleen landen de wezentjes, slechts een halve centimeter groot, op de vloer van een schuur. Geschrokken door dit vlakke harde landschap worden ze aangevallen door een poes en uiteindelijk met insecticide volledig uitgeroeid..
Ik heb het hele verhaal niet gelezen, maar het idee alleen al vind ik zoooo zielig..
heeft hij chocky ook gelezen?quote:Op zondag 7 november 2004 21:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah. En hij moest heel hard giebelen om een verhaal over dappere kleine ruimtewezentjes die op zoek gaan naar een nieuwe planeet, om hun ras te redden van de ondergang. Ze willen dit heel vreedzaam doen. Alleen landen de wezentjes, slechts een halve centimeter groot, op de vloer van een schuur. Geschrokken door dit vlakke harde landschap worden ze aangevallen door een poes en uiteindelijk met insecticide volledig uitgeroeid..
Ik heb het hele verhaal niet gelezen, maar het idee alleen al vind ik zoooo zielig..
Ik weet het niet.quote:Op zondag 7 november 2004 21:31 schreef ajuu het volgende:
chocky...er was iets met dat jongetje, maar wat ookweer? een soort harvey osment avantlalettre?
vraag dan eens aan je geliefde! praten jullie weleens met elkaar? of zitten jullie alleen stil bij de haard verdiept in je eigen saki?quote:Op zondag 7 november 2004 21:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet het niet..
quote:Op zondag 7 november 2004 21:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet het niet..
Jaaa, nou weet ik het wel weer. Mijn Grote Liefde heeft hier idd iets over verteld en me het eerste hoofdstuk laten lezen.quote:The narrator is David. He and his wife Mary are worried parents. Their adopted young son Matthew has developed a habit of talking to himself. Matthew asks strange questions, the kind that children wouldn't normally ask. He becomes good at things in which he previously had no great ability.
And then Matthew mentions Chocky. For David and Mary it looks as if Matthew's "imaginary friend" is growing more and more influential, driving Matthew further away from reality. Matthew is frustrated because Chocky really exists. Chocky is an invisible entity from another planet. She uses Matthew as an interpreter while she studies our planet.
kijk, daar hebben we wat aan!quote:Op zondag 7 november 2004 21:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Jaaa, nou weet ik het wel weer. Mijn Grote Liefde heeft hier idd iets over verteld en me het eerste hoofdstuk laten lezen..
Avenue. Jeej, dat is lang geleden. Was niet echt mijn ding. Vond het iets te kunstzinnig.quote:Op zondag 7 november 2004 21:34 schreef ajuu het volgende:
iemand heeft een een stapel oude jaargangen avenue (tijdschrift mode uit jaren80) op mijn trap gelegd.
hmm. iets voor jou beaver?
quote:Op zondag 7 november 2004 21:38 schreef Jerruh het volgende:
*in eindhoven aangekomen is*!
Ja, hallo.quote:Op zondag 7 november 2004 21:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
vraag dan eens aan je geliefde! praten jullie weleens met elkaar? of zitten jullie alleen stil bij de haard verdiept in je eigen saki?
william makepeace thackery. nooit verder gekomen dan hoofdstuk 1. thackery 's barry lyndon is fantastisch verfilmd door stanley kubrick. lang mijn favoriete film geweest. gehuild bij dood van bary lyndon's zoontje's wiite begrafenis.quote:Op zondag 7 november 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
Binnenkort in de bioscoop: Vanity Fair met Reese Witherspoon en James Purefoy.
[afbeelding]
Nooit gelezen. Ik kom niet verder dan Vanity Fair, het tijdschrift.quote:Op zondag 7 november 2004 21:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
william makepeace thackery. nooit verder gekomen dan hoofdstuk 1. thackery 's barry lyndon is fantastisch verfilmd door stanley kubrick. lang mijn favoriete film geweest. gehuild bij dood van bary lyndon's zoontje's wiite begrafenis.![]()
ja papa bakkebaard.quote:Op zondag 7 november 2004 21:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En je kunt toch ook op Google zoeken, luie ajuu..
kAN IK DIE stapel avenues dus bij jou dumpen?quote:Op zondag 7 november 2004 21:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nooit gelezen. Ik kom niet verder dan Vanity Fair, het tijdschrift..
ik heb zin in nog een dag weekendquote:Op zondag 7 november 2004 21:43 schreef Jerruh het volgende:
hey vlarp!!!
ja hier ist goed! lekker stressed hahah! en met jou?
ik praat alleen tegen mezelf. posten = soort tegen mezelf praten.quote:Op zondag 7 november 2004 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Soms hè, soms is het hier wel heel duidelijk te merken dat er twee groepjes zijn die volkomen langs elkaar heen posten..
Ik post niet langs je heenquote:Op zondag 7 november 2004 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Soms hè, soms is het hier wel heel duidelijk te merken dat er twee groepjes zijn die volkomen langs elkaar heen posten..
Misschien druk ik het ook wat zwaar uit. Maar toch.quote:Op zondag 7 november 2004 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik post niet langs je heen
Je overdrijft?quote:Op zondag 7 november 2004 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien druk ik het ook wat zwaar uit. Maar toch..
nee, je drukt het onduidelijk uit. alsof je iets wil zeggen maar toch weer niet.quote:Op zondag 7 november 2004 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien druk ik het ook wat zwaar uit. Maar toch..
Ik ben 'm nou ook aan het downloaden.quote:Op zondag 7 november 2004 21:55 schreef Waxxer het volgende:
*kuch*
Ja goed hè. Dat doe ik in het echt ook. Mensen net niet beledigen, zodat de boodschap wel aankomt, maar ze niet boos kunnen worden.quote:Op zondag 7 november 2004 21:56 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, je drukt het onduidelijk uit. alsof je iets wil zeggen maar toch weer niet.![]()
ja in werksituaties doe ik dat ook. soms sta ik versteld wat ik kan zeggen. en mensen dan verbaasd kijken.quote:Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja goed hè. Dat doe ik in het echt ook. Mensen net niet beledigen, zodat de boodschap wel aankomt, maar ze niet boos kunnen worden.
"Die stropdas staat je niet eens zo heel afschuwelijk."
Hey.. hou je ook van U2?quote:Op zondag 7 november 2004 21:59 schreef ajuu het volgende:
een jongen heeft me eens in een volgens mij mislukte versierpoging gevraagd: hou je ook van U2? waarop ik antwoordde: nee, daar hou ik ook niet van!
zelf vond ik me erg leuk (mijn antwoord) maar hij begreep het niet.
quote:Op zondag 7 november 2004 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben 'm nou ook aan het downloaden..
bij jou had ik gewoon gezegd: ja, neuken?quote:Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hey.. hou je ook van U2?
En bingo en hatseflatsquote:Op zondag 7 november 2004 22:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
bij jou had ik gewoon gezegd: ja, neuken?
hatseflats?quote:Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En bingo en hatseflats
Pfff.. alsof je de enige bentquote:Op zondag 7 november 2004 22:04 schreef Waxxer het volgende:
Pest mij aub niet vanavond heik ben echt opgebrand door alles wat sinds woensdag op m afgkomen is, heb het ook uitzonderrrrrlijk druk gehad met werk
Dus nu even wat fokspanning
Dat zegt Bert Visser ook steedsquote:Op zondag 7 november 2004 22:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
hatseflats?![]()
o, die ken ik niet. ja, een cabaretier.quote:Op zondag 7 november 2004 22:13 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat zegt Bert Visser ook steeds
Floeps, en hij is al weer klaar met downloaden.quote:Op zondag 7 november 2004 22:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar men groet mij hier niet eens meer met een simpel hallo
Maar hij is erg goed, veel ballads, lekkere autorijmuziek. Niet hééélll erg van het knalt erin, maar er staan echt zulke supernummers op!!!
quote:Op zondag 7 november 2004 22:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
bij jou had ik gewoon gezegd: ja, neuken?
Nee iddquote:Op zondag 7 november 2004 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pfff.. alsof je de enige bent
Jaaa dat is hem!!!quote:Op zondag 7 november 2004 22:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Floeps, en hij is al weer klaar met downloaden.. Wat gaat dat toch snel.
Ik neem tenminste aan dat het om "How to dismantle an atomic bomb" gaat..
En U2 vind ik wel aardig, maar het háált het niet bij Bettie Serveert..
*knuffel*quote:Op zondag 7 november 2004 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
<knip>
Want verder ben ik best blij en vrolijk wat mezelf betreft hoor
quote:Op zondag 7 november 2004 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*knuffel*
Je hebt het er inderdaad maar druk mee
Wie zijn "we"?quote:Op zondag 7 november 2004 22:26 schreef Cybart het volgende:
zeg lurkerd uit amsterdam...
ga weer eens posten...
sorry dat we niet zo oplettend waren...
*aai*quote:Op zondag 7 november 2004 22:18 schreef Waxxer het volgende:
*knip*
Want verder ben ik best blij en vrolijk wat mezelf betreft hoor
Mja, 't gaat wel oke.. 't kan nog wel beter, maar ja, ik maak me ook zorgen over dat hele gedoe momenteel met dat gekut tussen autochtonen en allochtonen.quote:Op zondag 7 november 2004 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]dankje
Ja het probleem bij het COC is dat er... naja, er zijn genoeg leuke mensen hoor... maar ook veel besluiteloze mensen die dus bijna die jongen hadden gebeld ipv mij, terwijl ik het per mail heb doorgegeven én zelfs nog even telefonisch ingelicht. Ik belde zelf net op tijd naar het COC zaterdag om te vragen of alles goed is gegaan. En van zelf initiatief tonen en daadkrachtig te werk gaan hebben sommigen nog geen kaaskruimel gegeten. Gelukkig heb ik er hulp bij, het was even lastig dit weekend om alles te regelen omdat het erg kort van tevoren was.
Inteviews waren erg leuk bij de wegmaar wel heel veel. Naja, dat waren mijn afgelopen dagen
Hoe is het met jou nu??
iedereen in dit topicquote:Op zondag 7 november 2004 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie zijn "we"?
Ik haal het niet uit de contextquote:Op zondag 7 november 2004 22:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
iedereen in dit topic
Ja idd, dat was ik al helemaal vergeten op dit moment, maar dat gesodemieter is ook debet aan een vrolijke bui. Ik hou m'n hart vast...quote:Op zondag 7 november 2004 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, 't gaat wel oke.. 't kan nog wel beter, maar ja, ik maak me ook zorgen over dat hele gedoe momenteel met dat gekut tussen autochtonen en allochtonen.
En verders is werk ook even een beetje aanpoten...
quote:Op zondag 7 november 2004 22:26 schreef Cybart het volgende:
zeg lurkerd uit amsterdam...
ga weer eens posten...
sorry dat we niet zo oplettend waren...
Vol te houden? Mja, een beetje wel...quote:Op zondag 7 november 2004 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja idd, dat was ik al helemaal vergeten op dit moment, maar dat gesodemieter is ook debet aan een vrolijke bui. Ik hou m'n hart vast...
En ja je werk... ik vind het zo lullig voor jou. Heb je lekker een baan en lekker afwisselend enz.... managers kunnen zó de boel verzieken.... Is het nog wel vol te houden??
Niet zo vloekenquote:Op zondag 7 november 2004 22:42 schreef Jerruh het volgende:
ja! amsterdammer!!! kom godver terug!!
waxman, ja gaat boven verwachting....quote:Op zondag 7 november 2004 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]het is bijna poetisch...
Hoi!Hoe gaat het met jou??
morgen het concert? ik dacht dat het al was geweestquote:Op zondag 7 november 2004 23:05 schreef Timmah het volgende:
Nightwish!. Nightwish!
. Nightwish!
. Nightwish!
. Nightwish!
.
Ik heb zin in morgen dus..![]()
Jep... Morgen!quote:Op zondag 7 november 2004 23:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
morgen het concert? ik dacht dat het al was geweest
wrijf het er maar inquote:Op zondag 7 november 2004 23:05 schreef Timmah het volgende:
Nightwish!. Nightwish!
. Nightwish!
. Nightwish!
. Nightwish!
.
Ik heb zin in morgen dus..![]()
Dat zal druk wordenquote:Op zondag 7 november 2004 23:08 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jep... Morgen!. PLUS een signeersessie in de Fame!
.
Sowwyquote:Op zondag 7 november 2004 23:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wrijf het er maar in![]()
Dat zal best... Maar ik ga toch proberen op tijd in de rij te gaan staan.quote:Op zondag 7 november 2004 23:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat zal druk worden
vriendin is ook al naar rammstein geweestquote:Op zondag 7 november 2004 23:10 schreef Timmah het volgende:
[..]
Sowwy.
En je gaat ook niet naar de Heineken Music Hall? Och armequote:Op zondag 7 november 2004 23:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
vriendin is ook al naar rammstein geweesthet is gewoon niet eerlijk
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee. Ik had niet gedacht dat ik zo snel kopers zou vinden voor mijn Rode Monster..
Dinges wat doe je dat snel!quote:Op zondag 7 november 2004 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee. Ik had niet gedacht dat ik zo snel kopers zou vinden voor mijn Rode Monster..
Zeg kwebbelkonterige kloonverrader, doe eens snel editten.quote:Op zondag 7 november 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]wat doe je dat snel!
.
Dat is gewoon een uitdrukking hoor. Ken je die niet?quote:Op zondag 7 november 2004 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg kwebbelkonterige kloonverrader, doe eens snel editten..
Lijkt me iets Limburgs dan.quote:Op zondag 7 november 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is gewoon een uitdrukking hoor. Ken je die niet?.
Ik heb het van iemand uit E.quote:Op zondag 7 november 2004 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Lijkt me iets Limburgs dan..
Hai!quote:Op zondag 7 november 2004 23:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Bart Bart Bart!!!!
Ik weet de naam van t restaurant weer
Een Enschedeër zeker. Die zijn namelijk volkomenquote:Op zondag 7 november 2004 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb het van iemand uit E.
quote:Op zondag 7 november 2004 23:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!Ik heb het nieuwe U2-album helemaal gedownload gekocht
Ja indirect wel he, want ik betaal voor mijn internetverbindingquote:Op zondag 7 november 2004 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ik ga niet om met Enschedeërs.quote:Op zondag 7 november 2004 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een Enschedeër zeker. Die zijn namelijk volkomen. Vraag maar na.
.
naaahhh je hebt daar de Tunnel of Love hoorquote:Op zondag 7 november 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga niet om met Enschedeërs..
En ook voor het ceedeetje waar je het op brandt.quote:Op zondag 7 november 2004 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja indirect wel he, want ik betaal voor mijn internetverbinding
De wattus?quote:Op zondag 7 november 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
naaahhh je hebt daar de Tunnel of Love hoor
Trusten Waxje en sterktequote:Op zondag 7 november 2004 23:40 schreef Waxxer het volgende:ik moet maar eens gaan slapen, morgen weer een indrukwekkende dag voor de boeg
![]()
Nou, slaap lekker!![]()
Je hebt nog wat choco milkshake op je bovenlip zittenquote:Op zondag 7 november 2004 23:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik zwaaimee ..
![]()
* wiz veegt het vakkundig wegquote:Op zondag 7 november 2004 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt nog wat choco milkshake op je bovenlip zitten
Waar dan? Je moet wel ff meehelpen..quote:Op zondag 7 november 2004 23:57 schreef Ang3l het volgende:en ergens zie ik ook nog een restje aardbei
quote:Op zondag 7 november 2004 23:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Waar dan? Je moet wel ff meehelpen..
shake it miss thang!quote:Op maandag 8 november 2004 00:09 schreef Great_Expectations het volgende:
*wiebel, wiebel*
Nog een Stafkequote:Op maandag 8 november 2004 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Waarom zijn er nou nergens fatsoenlijke foto's te vinden vanStafke
van Ketnet.
. Grote foto's dan hè.
. Liefst naakt.
.
Ik zat al te twijfelen of ik op http://www.weljongniethetero.be/forum/index.php een berichtje zou posten, namens het Nederlandse [homo]-topic. Zo van of ze misschien inside roddels hebben over Stafke en misschien wat foto's enzo.quote:Op maandag 8 november 2004 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nog een Stafke. fan.
.
Aaawww.quote:Op maandag 8 november 2004 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen of ik op http://www.weljongniethetero.be/forum/index.php een berichtje zou posten, namens het Nederlandse [homo]-topic. Zo van of ze misschien inside roddels hebben over Stafke en misschien wat foto's enzo..
Maar ja. 'k Durf niet..
Niet nodig.quote:Op maandag 8 november 2004 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaawww..
Toe maar, je bent een Grote G_E. Je kan het..
quote:Op maandag 8 november 2004 00:39 schreef Ang3l het volgende:
Slaapze!
Ik heb agent Ewoutquote:Op maandag 8 november 2004 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet nodig.. Geheim agent Wessel heeft al wat informatie gevonden:
http://www.weljongniethet(...)ght=stafke&start=120
haha okay dan !!!!!quote:Op zondag 7 november 2004 23:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Bart Bart Bart!!!!
Ik weet de naam van t restaurant weer
Sliep 't lekker tussen je 3 mannen?quote:Op maandag 8 november 2004 11:47 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh
quote:Op maandag 8 november 2004 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sliep 't lekker tussen je 3 mannen?
nog verrassende conclusies?quote:Op maandag 8 november 2004 12:36 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed vandaag docufilm: The Celluloid Closet (Fr: Epstein/Friedman, 1995, 102 min.)
A comprehensive documentary of the history of gays and lesbians in cinema, from negative to positive reflections of gay characters and the troubles of actors and actresses.
Geen flauw idee, moat het nog zienquote:Op maandag 8 november 2004 12:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nog verrassende conclusies?
Ik kruip vast in de binnenzak he!quote:Op maandag 8 november 2004 12:36 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed vandaag docufilm: The Celluloid Closet (Fr: Epstein/Friedman, 1995, 102 min.)
A comprehensive documentary of the history of gays and lesbians in cinema, from negative to positive reflections of gay characters and the troubles of actors and actresses.
Stank voor dank, aangezien je 2 van de 3 via MIJ kent!quote:Op maandag 8 november 2004 12:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
We wilden jou nog bijroepen... maar we dachten allemaal unaniem "neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
quote:Op maandag 8 november 2004 12:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, moat het nog zien
Vanuit school, da's verplichte kostquote:Op maandag 8 november 2004 13:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]hoe kom je eigenlijk aan zulke films
pff ik wil ook naar zo'n 'school'quote:Op maandag 8 november 2004 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanuit school, da's verplichte kost
I hate him SO much
ik vind begrafenissen aan de andere kant juist iets heel moois hebben.. en ik moet ook nog een nieuwe telefoonquote:Op maandag 8 november 2004 15:43 schreef Waxxer het volgende:
Zo, pffffff.... weer terug. Heel zielig allemaal hoor, zusjes stortten bijna in en heel raar om zo'n relatief jonge vrouw begraven te zien worden en dan een foto van haar op de kist
Ook nog goed nieuws, ik mag een nieuwe tel uitzoeken van de Zwolse Orange-nicht
Mja deze was op zich ook mooi, maar zonder toespraken of wat dan ook... maar dat had ergens ook wel weer wat omdat je dan op de een of andere manier.... naja, gecnfronteerd wordt met het feit dat ze er niet meer is.... was dus verder heel sober.quote:Op maandag 8 november 2004 16:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik vind begrafenissen aan de andere kant juist iets heel moois hebben.. en ik moet ook nog een nieuwe telefoon, ik denk de samsung E710
quote:Op maandag 8 november 2004 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Heb ik nu, van pupje gekreegt
Maar ik ben er te lomp voor (priegeltoetsjes)
het enige wat ik minder vind is in de kist kijken.. bij mijn buurjongetje liep ik per ongeluk de kamer in waar hij lag, en dat vond ik geen prettige ervaring (hij was 100 meter naar beneden van een klif afgevallen)..quote:Op maandag 8 november 2004 16:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja deze was op zich ook mooi, maar zonder toespraken of wat dan ook... maar dat had ergens ook wel weer wat omdat je dan op de een of andere manier.... naja, gecnfronteerd wordt met het feit dat ze er niet meer is.... was dus verder heel sober.
Ik zit hier qua telefoon nu te beslissen of het een Siemens S65 wordt of een Sony Ericsson K700....
quote:Op maandag 8 november 2004 14:20 schreef Markie-Mark het volgende:Jamie Cullum- Everlasting Love
Ik heb Orange Free 20. ¤20 in de maand (is ook de goedkoopste). Je kan ook even op www.belwijzer.nl kijken om de abo's te vergelijken. Succes!quote:Op maandag 8 november 2004 16:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
welk abbo is trouwens het beste¿ vriend van me zei Orange omdat je dan alles uit 1 bundel betaaldik bel niet veel dus ik probeer een goedkoop abbo te nemen..
Ik deed het onbewust om niet dit topic met depri spul vol te spammenquote:Op maandag 8 november 2004 16:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat jullie het steeds in één post hebben over begravenissen van familie & vrienden en tegelijkertijd over het allernieuwste mobieltje..
moet ik dan 2 keer achter mekaar posten¿ en ik ben een beetje schizofreen af en toe (dit toetsenbord doet geen speciale tekens, alleen haakjes nog)quote:Op maandag 8 november 2004 16:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat jullie het steeds in één post hebben over begravenissen van familie & vrienden en tegelijkertijd over het allernieuwste mobieltje..
quote:Op maandag 8 november 2004 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vanaf nu iedere vrijdag vrij
De wereld is onrechtvaardig en gemeen.quote:Op maandag 8 november 2004 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vanaf nu iedere vrijdag vrij
Betaald
"De sfeer op internet is verslechterd."quote:Het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) heeft de afgelopen dagen veel sites opgespoord waar wordt opgeroepen tot geweld tegen moslims. Tegen de verwachting in kreeg het meldpunt veel minder meldingen hierover binnen dan over internetsites waar de moord op Theo van Gogh wordt toegejuicht en waar de jihad wordt gepredikt. Dat liet een woordvoerder van het MDI maandag weten. 'De sfeer op internet is sinds de moord op Van Gogh in snel tempo verslechterd', aldus de woordvoerder.
Bron: De Volkskrant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |