quote:hmm, die Barbara Barend heeft toch wel wat.
mooie ogen![]()
Nou en wij zitten met Fortuyn opgescheept als grootste Nederlander.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:43 schreef popolon het volgende:
Grootste Belg allertijden.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou en wij zitten met Fortuyn opgescheept als grootste Nederlander.
Exactly.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou en wij zitten met Fortuyn opgescheept als grootste Nederlander.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou en wij zitten met Fortuyn Anton Geesink opgescheept als grootste Nederlander.
Winnen ook altijd bij 10 voor Taal en het Groot Dictee.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:51 schreef popolon het volgende:
Die Belgen gaan gewoon veel creatiever en leuker om met de Nederlandse taal.
Onzin. Vergeleken met Harry Vermeegen (om eens iemand te noemen die een aantal jaar geleden Oranje nog deed) zijn het allemaal helden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:53 schreef tong80 het volgende:
Het zijn de talentlozen die zich hebben opgegeven. Oef
Ik heb hem gehoord hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:50 schreef Max-Westerman het volgende:
lol
geen *binnuh*?
TalentLOOS wil ik niet zeggen, maar de briljantjes zitten er deze week niet tussenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:53 schreef tong80 het volgende:
Het zijn de talentlozen die zich hebben opgegeven. Oef
Dat heb ik dan weer bij mevrouw Barendquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:54 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Bah, wat word ik toch flauw die Hugo Borsthij is zo'n beetje alleen maar negatief over de kandidaten
![]()
Daar zittie er voorquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:54 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Bah, wat word ik toch flauw die Hugo Borsthij is zo'n beetje alleen maar negatief over de kandidaten
![]()
Nu noem je ook iemand op zeg.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Onzin. Vergeleken met Harry Vermeegen (om eens iemand te noemen die een aantal jaar geleden Oranje nog deed) zijn het allemaal helden.
Jezus Christusquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:56 schreef 9christensen het volgende:
God
De rest was nog minder hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het stilvallende 'Oef' Belgje is door, ik begrijp er niets van
bij het 2e doelpunt toch alleen?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb hem gehoord hoor.
Je hebt wat gemistquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:44 schreef RayMania het volgende:
Ik ken hem niet, maar ik ben nog jong.
Floris was het minst slecht, m'n favoriet is nog steeds Stevequote:Jan (Ceulemans), Jan JAN, den ouwe gaat alleen door!!! JAAANNnnnn goal!!
Daar blijft het zo ongeveer wel bij ook, trouwens.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
Cultheld, die weet alles van het Zuid-Amerikaanse voetbal.
Ik heb maar heel weinig afleveringen van dit programma gezien (overigens vind ik het een leuk programma, alleen k*t tijd), maar van alles wat ik tot nu toe gezien heb was hij het meest onderscheidend en ook nog eens prettig om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:24 schreef Chen het volgende:
Hoe zit t nu met die neger?
HIj treedt weer aan in de halve finale.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:24 schreef Chen het volgende:
Hoe zit t nu met die neger?
connecties?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:20 schreef HERMIE het volgende:
Zaterdag zal Wieger Hemmer aanschuiven in de kwartfinale! Hele uitslag is voor mij al bekend wie het heeft gewonnen etc
Zolang je maar je kop houdtquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:20 schreef HERMIE het volgende:
Zaterdag zal Wieger Hemmer aanschuiven in de kwartfinale! Hele uitslag is voor mij al bekend wie het heeft gewonnen etc
Bijna alle eredivisiewedstrijden op Studio Sport hebben commentaar vanuit het stadion in de samenvatting. Alleen bij bijvoorbeeld de laatste competitieronde (9 wedstrijden tegelijkertijd) laten ze er soms 1 of 2 schieten. Dan komt Jack van Gelder of Tom Egberts net doen alsof ze erbij zijn. Zo deed V. Gelder ooit alsof ie bij Sparta was en maakte hij zo'n domme opmerking over het aantal toeschouwers.... (hij zei veel terwijl het om een wedstrijd van niks ging en het halfleeg was).quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Mischien een beetje offtopic..
maar zit een voetbal commentator nou altijd in het stadion, of geven ze soms ook commentaar vannuit de studio of zo?
neem nou sierd de vos (:r) bij canal+
vrijdag avond deed die RBC - De graafschap zaterdag avond zat die bij Barca - Depor en zondagmiddag bij Willem2 - Ajax
als hij echt van nederland naar spanje vliegt en weer terug dan lijkt het me toch best vermoeiend
de hugo borst in komt dat schot is niet de hugo borst van studio voetbal hoor. bij komt dat schot issie wat rustiger.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup. Kijk er alweer naar uit.
Ben benieuwd hoe Hugo Borst zich dit weer gaat gedragen.
Hoe Geniaal is DAT programmaquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:26 schreef Spideyman het volgende:
dit was het nieuws vanavond
Was zeker erg geinig bij klassenavonden?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:41 schreef 9christensen het volgende:
Bij Wieger heb ik nog bij in de klas gezeten
Ja en mijn was is bijna klaar.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:50 schreef Spideyman het volgende:
edit
verkeerde topic
lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en mijn was is bijna klaar.![]()
![]()
ow, wie was het dan die e door ging?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Haarnetje ligt eruit hoor.
Hij had altijd wel veel praatjes ja. Maar wel echt een voetballiefhebberquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was zeker erg geinig bij klassenavonden?
Steve is diegene die ik met een briefje in z'n borst koud gestrekt achter zou laten, qua irritatiegraad.quote:Op zondag 14 november 2004 14:42 schreef methodmich het volgende:
Steve is goed beschouwd de beste.
zet ut maar in een spoilerquote:Op maandag 15 november 2004 17:01 schreef 9christensen het volgende:
Weet de uitslag van de tweede halve finale al. Zal nog niks verklappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
O beterquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Vandaag geen Komt dat Schot in verband met de Junior Eurovisie Songfestival, je moet je voorstellen dat Komt dat Schot ertussen komt
Dat neem ik dan wel op.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:01 schreef tong80 het volgende:
Niemand die naar Dit was het nieuws kijkt om half 8 ?
Hmmquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:19 schreef MaxPower het volgende:
Joris zat donderdag nog in B&W in een discussie over de voetbalrechten. Serveerde Reitsma daar nog snoeihard af als 70-jarige bejaarde, en dat het tijd is voor nieuw bloed. Op het arrogante af.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:19 schreef MaxPower het volgende:
Joris zat donderdag nog in B&W in een discussie over de voetbalrechten. Serveerde Reitsma daar nog snoeihard af als 70-jarige bejaarde, en dat het tijd is voor nieuw bloed. Op het arrogante af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Dan mag hij van mij in den stronth zakken.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:19 schreef MaxPower het volgende:
En dat laat de chagerijn ff zienquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
Prachtig wel hoor. Je moet wel lachen om hem!
10 minuten is idd meer dan zatquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Steve vind ik niet echt geweldig hoor. Hij is wel grappig, maar wordt te snel te irritant ....
Met Iris van Tongeren!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:48 schreef tong80 het volgende:
En de schoonmoeder van de linksachter Beppie Dörfmöller heeft gisteen haar aardappels laten aanbranden waarop de buurman fan van Malmö FF de brandweer belde. Die telaat kwamen omdat ze aan het bingo'en waren.
Precies, hij moet gewoon wat gecoached worden en een beetje afgeremd. Ik ben alleen bang dat hij te afwijkend is voor de mannetjes uit het Hilversumsequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:43 schreef tong80 het volgende:
Als ie iets minder zou schreeuwen is het een topper. Het tweede doelpunt b.v. deed ie erg goed.
Ik naar Jorisquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
Ik neig toch naar Steve.
ARD.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:58 schreef Yeahinho het volgende:
Gvd, ik heb nog altijd niks van dat programma gezien...
Nu bezig, welke zender?
Lijkt mij niet,ze zullen best wel een contract hebben moeten tekenen waardoor dit niet mogelijk is de komende tijdquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:58 schreef MaxPower het volgende:
Kan iemand John de Mol even bellen? Steven is beschikbaar!
Shit, die kan ik hier niet ontvangenquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
ARD.
Het is BNN maar. Het is geen Idols. En daarbij heeft Steve dus niet gewonnen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lijkt mij niet,ze zullen best wel een contract hebben moeten tekenen waardoor dit niet mogelijk is de komende tijd
Bij Idols kan er ook maar 1tje winnen...en ik weet het,de verliezaars staan uiteindelijk ook in de top 40 maar ja,die staan allemaal bij dezelfde onder contract.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het is BNN maar. Het is geen Idols. En daarbij heeft Steve dus niet gewonnen.
Katrina en haar Waves.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:04 schreef popolon het volgende:
En we gaan weer naar echte verlaggevers luisteren
Langs de Lijn begint![]()
Bij hun commentaar geven ze toch vaak genoeg aan "joh ga lekker solliciteren bij Langs de Lijn", dat doe je niet als je wurgcontracten afsluit. Heeft BNN ook niks aan want die hebben geen sportredactie.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij Idols kan er ook maar 1tje winnen...en ik weet het,de verliezaars staan uiteindelijk ook in de top 40 maar ja,die staan allemaal bij dezelfde onder contract.
Zou dom van BNN zijn en als ze dit niet gedaan hebben
Hoe dan ook,mocht Steve wel ergens anders naar toe gaan zal BNN er aan verdienen lijkt mijquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bij hun commentaar geven ze toch vaak genoeg aan "joh ga lekker solliciteren bij Langs de Lijn", dat doe je niet als je wurgcontracten afsluit. Heeft BNN ook niks aan want die hebben geen sportredactie.
Iemand die er uitspringt is leuk, maar Steve is gewoon TE. Wij zagen nu ook maar een kort stukje van die 45 minuten...je zag dat de jury het op een gegeven moment ook wat teveel werd.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:11 schreef MaxPower het volgende:
Als je opvallend bent, zal je inderdaad ook veel mensen tegen je in het harnas jagen. Dus dan zit je uiteindelijk opgescheept met grijze muizen die iedereen proberen te behagen. Da's ook niks.
De rist was het minst leuke, dus daar heb je minder aan gemist. Heb betere risten gezien.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Verdomme
Eerste 10 min gezien de rist weer gemist
Ik denk dat de jury dit wel meegenomen heeft in het oordeel. Ik denk dat ze zich afvragen of hij inderdaad coachbaar is...z'n enthousiasme is ZO groot dat 'ie er gewoon alles uitgooit wat er in 'm opkomt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:18 schreef tong80 het volgende:
Maar zo iemand als Steve is coachbaar. enthousiasme is in te dammen maar moeilijk op te wekken.
Steve was in afl. 1 al briljant, en dat Joris progressie maakt betekent alleen maar dat ie te slecht is.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:20 schreef Mike het volgende:
Daarnaast is Steve nog dezelfde als bij afl 1 en zie je bij Joris echt progressie in z'n commentaar.
Ik vond Joris wel ok en hij wordt gewoon beter.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:25 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Steve was in afl. 1 al briljant, en dat Joris progressie maakt betekent alleen maar dat ie te slecht is.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:02 schreef nikk het volgende:
Gewoon KUT dat Steve eruit ligt
Gozer gaf briljant commentaar. Doodzonde.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:13 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb Steve nooit leuk gevonden en ik ben blij dat Joris door is, maar de Belg moet winnen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:52 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor liever Theo Reitsma dan Harry Vermeegen, maar in dit geval was Steve erg vermakelijk. Bovendien is ie waarschijnlijk goed coachbaar. En zou ie na verloop van tijd zijn enthousiasme kunnen beheersen.
dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:52 schreef tong80 het volgende:
. En zou ie na verloop van tijd zijn enthousiasme kunnen beheersen.
Petrovic is übercoolquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Petrovic: "Wai hoef niks te goete maak"
quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:37 schreef tong80 het volgende:
Feijenoord heeft twee negers en hij haalt ze door elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |