Ik naar Jorisquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
Ik neig toch naar Steve.
ARD.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:58 schreef Yeahinho het volgende:
Gvd, ik heb nog altijd niks van dat programma gezien...
Nu bezig, welke zender?
Lijkt mij niet,ze zullen best wel een contract hebben moeten tekenen waardoor dit niet mogelijk is de komende tijdquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:58 schreef MaxPower het volgende:
Kan iemand John de Mol even bellen? Steven is beschikbaar!
Shit, die kan ik hier niet ontvangenquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
ARD.
Het is BNN maar. Het is geen Idols. En daarbij heeft Steve dus niet gewonnen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lijkt mij niet,ze zullen best wel een contract hebben moeten tekenen waardoor dit niet mogelijk is de komende tijd
Bij Idols kan er ook maar 1tje winnen...en ik weet het,de verliezaars staan uiteindelijk ook in de top 40 maar ja,die staan allemaal bij dezelfde onder contract.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het is BNN maar. Het is geen Idols. En daarbij heeft Steve dus niet gewonnen.
Katrina en haar Waves.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:04 schreef popolon het volgende:
En we gaan weer naar echte verlaggevers luisteren
Langs de Lijn begint![]()
Bij hun commentaar geven ze toch vaak genoeg aan "joh ga lekker solliciteren bij Langs de Lijn", dat doe je niet als je wurgcontracten afsluit. Heeft BNN ook niks aan want die hebben geen sportredactie.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij Idols kan er ook maar 1tje winnen...en ik weet het,de verliezaars staan uiteindelijk ook in de top 40 maar ja,die staan allemaal bij dezelfde onder contract.
Zou dom van BNN zijn en als ze dit niet gedaan hebben
Hoe dan ook,mocht Steve wel ergens anders naar toe gaan zal BNN er aan verdienen lijkt mijquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bij hun commentaar geven ze toch vaak genoeg aan "joh ga lekker solliciteren bij Langs de Lijn", dat doe je niet als je wurgcontracten afsluit. Heeft BNN ook niks aan want die hebben geen sportredactie.
Iemand die er uitspringt is leuk, maar Steve is gewoon TE. Wij zagen nu ook maar een kort stukje van die 45 minuten...je zag dat de jury het op een gegeven moment ook wat teveel werd.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:11 schreef MaxPower het volgende:
Als je opvallend bent, zal je inderdaad ook veel mensen tegen je in het harnas jagen. Dus dan zit je uiteindelijk opgescheept met grijze muizen die iedereen proberen te behagen. Da's ook niks.
De rist was het minst leuke, dus daar heb je minder aan gemist. Heb betere risten gezien.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Verdomme
Eerste 10 min gezien de rist weer gemist
Ik denk dat de jury dit wel meegenomen heeft in het oordeel. Ik denk dat ze zich afvragen of hij inderdaad coachbaar is...z'n enthousiasme is ZO groot dat 'ie er gewoon alles uitgooit wat er in 'm opkomt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:18 schreef tong80 het volgende:
Maar zo iemand als Steve is coachbaar. enthousiasme is in te dammen maar moeilijk op te wekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |