Of: Mens berber je niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:29 schreef Xebrozius het volgende:
Nieuw spel voor Islamieten.
-The mossims©
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:36 schreef LangeJan het volgende:
Hoe noem je de vloerbedekking in Moskees?
Islaminaat
Moslim die lekker ruikt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:35 schreef Cheese het volgende:
Den Boschlimom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:37 schreef LangeJan het volgende:
In Southpark staat nu ook een Moskee.
MMMkee.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:40 schreef Cheese het volgende:
Hoe noemt de islamitische slager zijn zoon?
Moschouderhammedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:40 schreef Xebrozius het volgende:
-- --- ... .-.. .. -- / -.. .. . / --.. .. -.-. .... / ..- .. - / .. -. / ... - .-. . . .--. .--- . ...
Een morselim.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:41 schreef LangeJan het volgende:
Hoe denken negers over Moslims?
Mo' Slims, Mo' Problems
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:40 schreef Cheese het volgende:
Hoe noemt de islamitische slager zijn zoon?
Moschouderhammedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gmtaquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:42 schreef milagro het volgende:
Een moslim die lid is van de grootste familie van Nederland
Een Troslim
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:42 schreef Noca het volgende:
De grootste moslim familie van Nederland.
- Troslim
Door de bomen de boslim niet meer zien.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:43 schreef milagro het volgende:
Een moslim die houdt vd natuur
Een Boslim
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:44 schreef LangeJan het volgende:
Een rappende moslim
Moslim Shady
aparte humorquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb tranen in m'n ogen...
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:47 schreef portier het volgende:
Slowchatreeks voor moslims
Allah Nachtbar
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:48 schreef Xebrozius het volgende:
Wat neemt een jonge Moslim meestal als bijbaan?
een Korantenwijk
moslimo.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:41 schreef HeyFreak het volgende:
Auto's voor moslims
Mercedes....
ik ben hier niet goed in...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:50 schreef GnAgn het volgende:
Een zieke moslim
Een kotslim
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:51 schreef portier het volgende:
De omgekeerde wereld.
Laatmeloslim.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:51 schreef LangeJan het volgende:
Hoe noem je een Moslim die in Sesamstraat meespeelt?
Moslimieniemienie
Dit kun je niet menenquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!! er zitten echt zoveel goede woordgrappen tussen...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een Mckaquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:57 schreef T1andonly het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Limburgse moslimsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moslimburger
Wat eet een moslim bij de McDonalds
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:58 schreef Topicorte het volgende:
Een moslim die geen 50 maagden in het paradijs aantreft
De kloslim
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:59 schreef HeyFreak het volgende:
Islamitische fast food eet je bij
Burqa King
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:59 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Een Mckaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:00 schreef Xebrozius het volgende:
Het hangt aan de muur en zegt om het uur ALLAH, ALLAH!
een couscousklok...
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:59 schreef HeyFreak het volgende:
Islamitische fast food eet je bij
Burqa King
Of mosselims.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:02 schreef GnAgn het volgende:
Moslimse Mosselen
Moslimmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een Moslim in zomerstemming.
Vamoslim a la playa.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:03 schreef LangeJan het volgende:
Moslima's die baas zijn in eigen buik,
Dolle Minaret!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:03 schreef LangeJan het volgende:
Moslima's die baas zijn in eigen buik,
Dolle Minaret!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of een Kosmoslimnautquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:03 schreef GnAgn het volgende:
Een moslim in de ruimte?
Een Allahnaut
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:06 schreef portier het volgende:
Een moslim met een bad hairday
Martelhaar
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:08 schreef Xebrozius het volgende:
Goedkope, doch lekkere islamitische wijn.
Islambrusco.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een Islamitische mod.
Islamaniac.
Een stalactiet hangt, een miet staatquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:11 schreef Insomaniac het volgende:
Een hangende moslim
-Istalacmiet
Weet ik.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:13 schreef portier het volgende:
[..]
Een stalactiet hangt, een miet staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik dacht de slagersmessiasquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:13 schreef Xebrozius het volgende:
Meest gebruikte moslim apparaat.
Islanietmachiene.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:17 schreef LangeJan het volgende:
Een Moslima die van facials houd,
Moslik.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:15 schreef cultheld het volgende:
Een islamiet die een endeldarminspuiting ondergaat: Een Klyslamietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehehequote:Op zaterdag 6 november 2004 16:20 schreef milagro het volgende:
Een moslima met grote tieten
Kijkdieprammedan
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:22 schreef cultheld het volgende:
Islamitische dame van lichte zeden: rammadam
die vond ik echt grappig...quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:21 schreef cultheld het volgende:
Freestylende moslim: spittlamiet
*proest*quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:24 schreef Xebrozius het volgende:
Hongerige disco...
Ramadancing
De Toorts anquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:27 schreef Cheese het volgende:
Wat hebben moderne moslims als verlichting?
Een baklavalampom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:28 schreef LangeJan het volgende:
Een Marokkaan die hem niet meer omhoog krijgt,
Een impotentiele terrorist.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:29 schreef LangeJan het volgende:
Hersendoodvonnis...
Arafatwaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:29 schreef LangeJan het volgende:
Hersendoodvonnis...
Arafatwaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De kolonisten van Satan.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:32 schreef milagro het volgende:
favoriete bordspel voor moslims
Een terrorisk
profetoquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De kolonisten van Satan.
Whehehehquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:34 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Iets minder geslaagde Ikon docu over de Islam
Oesters van Namoskee
Maar wel met blote tiet van Fatwa Schuurmans...quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:34 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Iets minder geslaagde Ikon docu over de Islam
Oesters van Namoskeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:08 schreef Wrinex het volgende:
Hoe noem je een prediker van het Islamitische geloof die 50 jaar wordt?
Een abraïmam
hehehe, heerlijk topic ditquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:35 schreef Xebrozius het volgende:
Maar wel met blote tiet van Fatwa Schuurmans...
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:35 schreef Litman het volgende:
Populair islamitisch kaartspel:
Klaverhassan.
geni-fucking-aalquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:36 schreef LangeJan het volgende:
Moslims in een onderzeeboot,
Submission.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:36 schreef LangeJan het volgende:
Moslims in een onderzeeboot,
Submission.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:39 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Moslimtweaker
Islam33t
Een heel besneden bruinquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:43 schreef -DailaLama- het volgende:
Turks brood:
Volkoran
koranridderquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:44 schreef Montov het volgende:
Ik vind dit een discriminerend topic. Ik eis openbaring van de IP's van deze racisten.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:43 schreef -DailaLama- het volgende:
Turks brood:
Volkoran
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop