Oeff.... das echt op t nippertje.... gelukkig nog iets gewonnen vandaagquote:Op zondag 7 november 2004 16:53 schreef ThE_LiON het volgende:
Mooi cagliari maakt de 1-0 nog
Ik heb 'em ook gebrobeerd, maar wel met gelijkspel als cover:quote:Op zondag 7 november 2004 16:37 schreef neilpad het volgende:
Mwa ze horen wel te winnen maar Istres is echt zo'n gelijkspeel clubje.
Toch las ik dat ze 2 centrale verdedigers miste dus ik ga em ook proberen.
Soms ik moet zeggen dat voor mij het grootste gedeelte door voetbal gevormd wordt.quote:nog meer mensen die gokken op tennis?
1 B. München - Hannover 3-0quote:Op zondag 7 november 2004 17:08 schreef cultheld het volgende:
Hmm op zich gaat 't niet eens zo verkeerd met m'n toto 13
1 fout, goed heb ik: Ajax, Feyenoord, PSV, AZ, Vitesse, Groningen, Barcelona. Gespeeld worden nog: AC Milan - AS Roma, Málaga - Real Madrid, Getafe - Valencia, Sevilla - Real Mallorca en Atlético Madrid - Real Zaragoza.
Als winnaars heb ik: AC Milan, Real Madrid, Valencia, Sevilla en Atlético Madrid. Wat denken jullie, zou 't tot een winstje kunnen gaan leiden?
Gaat weer lekker.quote:Op zondag 7 november 2004 17:20 schreef sander4444 het volgende:
Valencia 1-0 achter tegen Getafe, zal het dan weer nie gaan lukken voor ze...
Internacional Corinthiansquote:Op zondag 7 november 2004 17:25 schreef Double_B het volgende:
Maar Corinthians is wel redelijk safe dan?
Weet iemand ook de uit / thuis statistieken van deze ploegen enz?
Nou save zou ik het niet noemen... maar het is wel de favoriet....quote:Op zondag 7 november 2004 17:25 schreef Double_B het volgende:
Maar Corinthians is wel redelijk safe dan?
Weet iemand ook de uit / thuis statistieken van deze ploegen enz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |