Aanvullen tot 150 als je je winst op wilt vragenquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:13 schreef Double_B het volgende:
Trouwens wel belachelijk bij mrbookmaker zeg:
Je moet minimum 10 ¤ vragen. Er wordt 5 ¤ administratie kosten aangerekend als het opgevraagde bedrag
minder is dan 150 ¤.
haha, ja dat kan natuurlijk ook,,,, nog niet eens aan gedacht!quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aanvullen tot 150 als je je winst op wilt vragen
En je had natuurlijk ook eerst de regelementen door kunnen lezenquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:16 schreef Double_B het volgende:
[..]
haha, ja dat kan natuurlijk ook,,,, nog niet eens aan gedacht!
En het zijn derby's, maar toch denk ik dat ze het kunnen gaan redden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:45 schreef cultheld het volgende:
NEC en Groningen zijn niet betrouwbaar.
wat was de quote van Luton dan?quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:25 schreef pdehoop het volgende:
luton op 3-0
1,5 @ Bookmaker...quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:27 schreef sander4444 het volgende:
[..]
wat was de quote van Luton dan?
gunstig!quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:25 schreef pdehoop het volgende:
luton op 3-0
Ja bedoel BayerNquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:39 schreef sander4444 het volgende:
Wolfsburg zelfs 4-0 achter nu. Leverkusen terug tot 1-1, beter winnen die ff, want heb ze in meerdere combo's. En @ RayMania, k neem aan dat je Bayern bedoelt, want Bayer (Leverkusen) staat 1-1
Nec is altijd ZEER gedreven uit en thuis tegen Vitesse.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:45 schreef cultheld het volgende:
NEC en Groningen zijn niet betrouwbaar.
amenquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:16 schreef pdehoop het volgende:
werder gescoord
Een bonus die ik heb gehad van een bookie wiens naam niet op dit forum terecht komt, en die nog voor een enigszins acceptabel resultaat tot nu toe zorgt..quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:58 schreef pdehoop het volgende:
wat is dat boekie bonus?
doet het alweer hoor, tis unibet nietquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:49 schreef neilpad het volgende:
MrBookmaker wat doe je:
De site is tijdelijk niet beschikbaar wegens onderhoudswerkzaamheden. Onze excuses voor het ongemak dat hierdoor veroorzaakt wordt.![]()
nee nu ineens weer niet nee, vaagquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:55 schreef arieopmuzieksafari het volgende:
Bij mij doet ie nog niet veel hoor
FC Barcelona & Juventusquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:20 schreef TimmyAsd het volgende:
nog iemand tips voor vanavond?
Graag gedaan... maar haalde hem weer weg bij betting advicequote:Op zaterdag 6 november 2004 16:51 schreef RayMania het volgende:
Thnx voor de tip die Luton als winnaar heeft gegeven![]()
.
Yup.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Bij anderen nog steeds een probleem bij MrbookMaker?
en Palace weer op 1-1. GO PALACE GOquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef neilpad het volgende:
Yes Thierry doet zijn ding 0-1 Arsenal
Ik ook. Het zal me niets verbazen als ze even na 20.00 uur weer in de lucht zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef Jay_Leno het volgende:
Schiet op mrbookmaker, zou graag nog wat willen inzetten op barca en juve voor 8 uur![]()
bedankt mrbookmakerquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:52 schreef arieopmuzieksafari het volgende:
[..]
Ik ook. Het zal me niets verbazen als ze even na 20.00 uur weer in de lucht zijn.
het staat 0-1 dus die dank is oprechtquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:01 schreef Jay_Leno het volgende:
[..]
bedankt mrbookmaker
OK, dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:12 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
het staat 0-1 dus die dank is oprecht
En jij denkt niet dat het nog 2-1 kan worden of zo?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:12 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
het staat 0-1 dus die dank is oprecht
neequote:Op zaterdag 6 november 2004 20:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat het nog 2-1 kan worden of zo?
want?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:23 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
nee
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:28 schreef Jay_Leno het volgende:
barca 1 - 1
Als MrBookmaker niet snel wat aan zijn site doet eet ik mijn monitor opquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:34 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Als Barca niet wint eet ik mn toetsenbord op
1-1quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:47 schreef cultheld het volgende:
1-0 voor Reggina tegen Juve
Nu wel ja..quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:06 schreef Jay_Leno het volgende:
ben ik blij met mrbookmaker nu![]()
nopez, dacht het nie. maar mocht je je ooit bij gamebookers aanmelden, laat het me dan ff wetenquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:58 schreef arieopmuzieksafari het volgende:
Ik ga me nu op unibet aanmelden. Kan ik iemand nog een bonus bezorgen op een of andere manier of werken ze daar niet mee ?
opeens zei soccerstand dat het 2-2 was, maar daarna stond er opeens weer 2-1. op eurosport.com vond k de verklaring in het wedstrijdverslag. volgens mij heeft deze scheids er na vanavond een hele mooie auto oid bijquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:26 schreef neilpad het volgende:
Wat was dat voor een zieke grap|!!
Om 20.00 uur heb je ze vast niet bedanktquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:39 schreef Jay_Leno het volgende:
Hartelijk dank mrbookmaker, dank zij jullie heb ik 50 euro bespaard wat ik anders op juve en barca zou inzetten![]()
Dat betekend dat je op je limiet zit met je creditcard, als je het een keer of 3 probeert wordt je rekening geblokkeerd, kan een dag of 2 duren als je geen mailtje stuurt naar de helpdesk.quote:Unibetrekening alweer geblokkeerd wegens geweigerde card storting..........begint goed
ik ook AZ en AJAXquote:Op zondag 7 november 2004 00:16 schreef Opgezwollenlever het volgende:
En wat wordt het voor morgen? Ik begin maar eens met AZ.
Ik kon er net op, maar langzaam.quote:Op zondag 7 november 2004 00:18 schreef Opgezwollenlever het volgende:
als mrbookmaker het tenminste voor morgen 12.30 uur het weer doet...
Alleen als ik er op wed.quote:Op zondag 7 november 2004 00:32 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Mm Ajax morgen zie ik echt niet zitten, ik zie ze echt verliezen daar.
ja die heb ik ook staanquote:Op zondag 7 november 2004 01:09 schreef APK het volgende:
Getafe - Valencia met Valencia op 1,92 ziet er wel aardig uit....
Ze moeten toch weer eens gaan winnen.....
Boavista btw nog twee penalty's gehad in het laatste kwartier, dus toch nog eentje goedquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:58 schreef HoIIandia het volgende:
* HoIIandia heef vandaag van de 8 bets alles fout![]()
morgen weer een rijtje bets staan iig
Die vond ik nog een beetje eng, ondanks de mooie quote.quote:Op zondag 7 november 2004 02:07 schreef pdehoop het volgende:
alles verloren tot nu toe.
real moet het echt goed doen...
Ja, dat doen ze. Staat geloof ik ook in de procedurebeschrijving als je op online bankstorting klikt.quote:Op zondag 7 november 2004 10:19 schreef arieopmuzieksafari het volgende:
Ik zie bij Unibet dat je een bankafschrift kan faxen om je storting te bespoedigen. Weet iemand of ze ook genoegen nemen met een print screen van online banking ?
Ik heb mezelf ook voorgenomen om niet meer op de serie A te wedden. Onvoorspelbare bende.quote:Op zondag 7 november 2004 10:55 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Dat Juve zeg gister, wat een domper was dat, 20 euro door de plee gespoeld....
Ik begin steeds meer van AZ te houdenquote:Op zondag 7 november 2004 06:54 schreef VinnieJones het volgende:
100 euro op AZ gezet
@1.70
Nr 5 - nr 4quote:Op zondag 7 november 2004 14:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat denken jullie van Middelsbrough - Bolton?
ik blijf er ook vanaf.quote:Op zondag 7 november 2004 14:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nr 5 - nr 4
moeilijk.. ook de uit en thuis uitslagen van beide clubs zeggen weinig..
Ze staan wel voor...quote:Op zondag 7 november 2004 14:27 schreef J_CDA het volgende:
Feyenoord gaat denk ik punten verliezen vandaag. Heb er geen reden voor maar meer een gevoel
maximaal 2, Nac heeft nog nooit gewonnen in de kuipquote:Op zondag 7 november 2004 14:27 schreef J_CDA het volgende:
Feyenoord gaat denk ik punten verliezen vandaag. Heb er geen reden voor maar meer een gevoel
ja hier ook kutunibetquote:Op zondag 7 november 2004 15:11 schreef Icex het volgende:
Unibet geeft 1-1 aan bij willemII-ajax... Meer mensen hier last van?
en weer gefixtquote:Op zondag 7 november 2004 15:17 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
ja hier ook kutunibet
heb maar ff een mail gestuurd
Das mooi, hier ook.quote:Op zondag 7 november 2004 15:18 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
en weer gefixt
inter staat 1-0 achterquote:Op zondag 7 november 2004 16:03 schreef VinnieJones het volgende:
0-2 PSV
Die is ook binnuuuuuuh![]()
Nu Inter nog en ik heb een perfecte start vandaag![]()
Mooi combo ook binnenquote:Op zondag 7 november 2004 16:05 schreef TimmyAsd het volgende:
0-3 psv alweer...
Hou ons even o p de hoogte wil je, als je iets vindt?quote:Op zondag 7 november 2004 16:08 schreef Erikschelvis het volgende:
Lekker dan psv... weer ff 35 euro verdient........ ik ga nu ff aantrekkelijk bets zoeken.... zoiets als de luton van gister
....
Tsjechiese competitie.. Ik heb 'm van Unibet...quote:Op zondag 7 november 2004 16:32 schreef VIP het volgende:
Zie ik niet staan bij mrbookmaker
Mwa ze horen wel te winnen maar Istres is echt zo'n gelijkspeel clubje.quote:Op zondag 7 november 2004 16:27 schreef VIP het volgende:
Fc Istres - Lille
07/11/2004 18:00 3.20 3.00 2.20
Lijkt me toch zakkenvullen?
daat heb ik idd een gokje op gewaagd en ook op Real, Valencia, PSG o.aquote:Op zondag 7 november 2004 16:27 schreef VIP het volgende:
Fc Istres - Lille
07/11/2004 18:00 3.20 3.00 2.20
Lijkt me toch zakkenvullen?
Die heb ik ook staan, was een tipper van BAquote:Op zondag 7 november 2004 16:33 schreef Erikschelvis het volgende:
Oke ff ge-search voor vanavond. Volgende was allemaal zeer aantrekkelijk:
Internacional - Corinthians 2..... @ 2,60 (betfair) .... @ 2,20 (unibet)
Internacional speelt voor niks meer. Maar Cortinthians strijd nog volop voor plaatsing van de copa libertadores. International laat meerdere spelers rusten voor de belangrijke wedstrijd van volgende week in de copa sudamericana. Zeer interresant deze wedstrijd....
Zoek nog verder.....
nee een vriend belde ik net op en die gaf mij deze bet mee..... dus ik weet niet waar hij hem vandaanhheeftquote:Op zondag 7 november 2004 16:39 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Die heb ik ook staan, was een tipper van BA
Wel zo netjes als je dat erbij zegt(of heb je het daar niet van?)
Pribam heeft wel de afgelopen 3x thuis van Teplice gewonnen. maar ze zijn idd bezig met een aardige serie en zouden moeten winnen...quote:Op zondag 7 november 2004 16:30 schreef _superboer_ het volgende:
Misschien is de volgende iets:
16:55 FC Pribram - Teplice 2.70 3.00 2.45
Nummer 11 tegen nummer 2
Pribram Teplice
Home record 5 Away record 6
Home wins 40% Away wins 50%
Home draws 20% Away draws 50%
Home lost 40% Away lost 0%
Home clean sheet 1 Away cleen sheet 3
OK, dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 7 november 2004 16:41 schreef Erikschelvis het volgende:
[..]
nee een vriend belde ik net op en die gaf mij deze bet mee..... dus ik weet niet waar hij hem vandaanhheeftzal wel vrage
Oeff.... das echt op t nippertje.... gelukkig nog iets gewonnen vandaagquote:Op zondag 7 november 2004 16:53 schreef ThE_LiON het volgende:
Mooi cagliari maakt de 1-0 nog
Ik heb 'em ook gebrobeerd, maar wel met gelijkspel als cover:quote:Op zondag 7 november 2004 16:37 schreef neilpad het volgende:
Mwa ze horen wel te winnen maar Istres is echt zo'n gelijkspeel clubje.
Toch las ik dat ze 2 centrale verdedigers miste dus ik ga em ook proberen.
Soms ik moet zeggen dat voor mij het grootste gedeelte door voetbal gevormd wordt.quote:nog meer mensen die gokken op tennis?
1 B. München - Hannover 3-0quote:Op zondag 7 november 2004 17:08 schreef cultheld het volgende:
Hmm op zich gaat 't niet eens zo verkeerd met m'n toto 13
1 fout, goed heb ik: Ajax, Feyenoord, PSV, AZ, Vitesse, Groningen, Barcelona. Gespeeld worden nog: AC Milan - AS Roma, Málaga - Real Madrid, Getafe - Valencia, Sevilla - Real Mallorca en Atlético Madrid - Real Zaragoza.
Als winnaars heb ik: AC Milan, Real Madrid, Valencia, Sevilla en Atlético Madrid. Wat denken jullie, zou 't tot een winstje kunnen gaan leiden?
Gaat weer lekker.quote:Op zondag 7 november 2004 17:20 schreef sander4444 het volgende:
Valencia 1-0 achter tegen Getafe, zal het dan weer nie gaan lukken voor ze...
Internacional Corinthiansquote:Op zondag 7 november 2004 17:25 schreef Double_B het volgende:
Maar Corinthians is wel redelijk safe dan?
Weet iemand ook de uit / thuis statistieken van deze ploegen enz?
Nou save zou ik het niet noemen... maar het is wel de favoriet....quote:Op zondag 7 november 2004 17:25 schreef Double_B het volgende:
Maar Corinthians is wel redelijk safe dan?
Weet iemand ook de uit / thuis statistieken van deze ploegen enz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |