Tja, ik vind de FT ranking behoorlijk goed en met die haken en ogen ben ik het niet zo eens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:00 schreef TheChemeng het volgende:
FT.com Ranking
Ja de RSM staat inderdaad in de internationale ranking van FT.com hoger aangeschreven maar zoals eerder aangegeven heeft de KPMG audit nogal wat haken en ogen.
Jezus christquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:57 schreef Hardstyler1985 het volgende:
*KICK*
Stel het komt dus voor dat je in het weekend dus eens op de campus moet zijn, kwam dan soms de vriendin daar op de campus slapen? Is dit mogelijk?
Denk dat jij weet wat een studentenleven inhoudquote:
Plus je loopt hier niet als enige gelikt rond in black tie plus hoed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:08 schreef Seraphin het volgende:
Sommige reguliere Universiteiten (met name Erasmus) doen inhoudelijk zeker niet voor Nyenrode onder. Het grote verschil is dat je op Nyenrode wordt gestimuleerd om alles uit jezelf te halen.
Dat is een reactie op een post van 2 jaar terug....quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Plus je loopt hier niet als enige gelikt rond in black tie plus hoed.
Dat slaat echt helemaal nergens op... Harvard is ook case driven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Daarnaast viel me op dat NR casedriven is wat een verkapte uitdrukking is voor niet-academisch en dus gewoon HBO niveau. Niks mis mee op zich, maar het blaten doet anders overkomen....
Dat ben ik niet met je eens. Bovendien daar kom je niet op met een hbo-opleiding.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 04:07 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
Dat slaat echt helemaal nergens op... Harvard is ook case driven.
If you have the green, you can make the scene.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Bovendien daar kom je niet op met een hbo-opleiding.
Tegenwoordig kom je al op Harvard als je alleen je middelbare school afgerond hebt. Het vriendje van de dochter van Bush heeft nooit een verdere opleiding gevolgd en is toch toegelaten. Overigens heeft het merendeel van MBA alumni een BSc en geen MSc als under grad opleiding.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. Bovendien daar kom je niet op met een hbo-opleiding.
Ik heb een aantal mensen gesproken die de opleiding volgen. Allemaal vinden ze het een zeer goede opleiding. Ook zeggen ze dat je mede door de kwalitatief goede opleiding en het grote netwerk (van alumni etc.) een zeer grote kans hebt op een goede baan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:21 schreef Vincentkemper het volgende:
Ikzelf zit ook te twijfelen om eventueel naar Nyenrode te gaan, maar zelf heb ik toch mijn twijfels of het die 40.000 a 50.000 euro wel waard is.
Het is inderdaad allemaal professioneel, maar ik weet dat het bij veel opleidingen zo lijkt in het particuliere stelsel van onderwijs en dat het later toch tegen valt. Dus hebben mensen recente ervaringen met Nyenrode en is het inderdaad dat extra geld waard? En wat is het toekomst perspectief als je klaar bent met Nyenrode?
Dat laatste vraag ik me nu ook altijd af, wat is nu echt de toegevoegde waarde voor een baan? Ik kom nooit mensen tegen die er vandaan komen, dus vind dat lastig in te schatten. Ik geloof dat de status van een opleiding van Nijenrode niet meer is wat het geweest is, maar goed, de opleiding zelf is natuurlijk ook ingrijpend veranderd. Enfin, je hoort er veel over, maar nooit van iemand die 2 jaar geleden daar is vertrokken en toen is gaan werken, dat zou interessant zijn...quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:21 schreef Vincentkemper het volgende:
Ikzelf zit ook te twijfelen om eventueel naar Nyenrode te gaan, maar zelf heb ik toch mijn twijfels of het die 40.000 a 50.000 euro wel waard is.
Het is inderdaad allemaal professioneel, maar ik weet dat het bij veel opleidingen zo lijkt in het particuliere stelsel van onderwijs en dat het later toch tegen valt. Dus hebben mensen recente ervaringen met Nyenrode en is het inderdaad dat extra geld waard? En wat is het toekomst perspectief als je klaar bent met Nyenrode?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |