Is dat wat, denk je?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord volgt een IJslands talent, Emil Halfredson. Hij traint zelfs al mee met Jong Feyenoord
Misschien handig als je eerst de al geposte geruchten eens leest?quote:Op donderdag 18 november 2004 12:56 schreef JeroenV het volgende:
Plesan in de winterstop naar Ajax (Roemeense ProSport)
Ajax zit achter Karowski (oid) aan, 30 jarige Pools international (AD)
Ik zei het toch al. Dat is een Ajax-speler.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:19 schreef Peter83 het volgende:
Ronald Koeman heeft gisteren de verrichtingen van Charisteas gevolgd tijdens Griekenland - Kazachstan. Hij is gesignaleerd samen met Rivaldo op de tribune.
Idd.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef DIGGER het volgende:
Charisteas zal idd niet nog veel langer op de bank of zelfs de tribune willen wortelschieten, lijkt me idd wel een goeie speler voor de neuzen (maar als ie komt, moet ie floppen natuurlijk!)
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:57 schreef OreO het volgende:
kan rivaldo niet komen
Rivaldo kwam naar van Gaal toe en zei dat hij de groep wat wilde zeggen. Van Gaal dacht dat hij de groep wilde bedanken voor hun steun dus hij kreeg het woord, zegt ie doodleuk: "K ben nu de beste voetballer van de wereld en ik speel vanaf nu nooit meer op links."quote:Op donderdag 18 november 2004 14:06 schreef OreO het volgende:
wat zei die dan lol?
dat is respectievelijk de mogelijke 3e en 2e aankoop die er zou moeten komenquote:Op donderdag 18 november 2004 13:04 schreef komrad het volgende:
Ajax zit achter elke redelijke spits in europa aan, en een extra ervaren def of mid zou ook geen kwaad kunnen
quote:Krol lette in Stade de France bij Frankrijk-Polen (0-0) extra op twee spelers: Wisla Kraków-aanvaller Maciej Zurawski en Grodzisk-middenvelder Sebastian Mila. Volgens berichten in de Poolse media zou ook Zurawski's clubgenoot Tomasz Frankowski zich mogen verheugen in de belangstelling van Ajax.
Gelukkig schat ik jou voetbal verstand toch niet hoog in.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:46 schreef cultheld het volgende:
Ajax kan zijn loon niet betalen maar ik hoop dat ie komt, hij is zooo slecht
Als ze hem halen is het niet voor de A-selectie, dus een soort Jeppe Curth-idee.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:04 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Is dat wat, denk je?
Smolarek.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Ik ken nog een Pool die nog niet zo bekend was, toen Feyenoord hem haalde... Was geen miskoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |