abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23399716
quote:
Op woensdag 17 november 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord volgt een IJslands talent, Emil Halfredson. Hij traint zelfs al mee met Jong Feyenoord
Is dat wat, denk je?
pi_23399717
Ajax zit achter elke redelijke spits in europa aan, en een extra ervaren def of mid zou ook geen kwaad kunnen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23399723
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:56 schreef JeroenV het volgende:
Plesan in de winterstop naar Ajax (Roemeense ProSport)
Ajax zit achter Karowski (oid) aan, 30 jarige Pools international (AD)
Misschien handig als je eerst de al geposte geruchten eens leest?
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_23400007
Ronald Koeman heeft gisteren de verrichtingen van Charisteas gevolgd tijdens Griekenland - Kazachstan. Hij is gesignaleerd samen met Rivaldo op de tribune.

Bron:
http://www.sportnet.gr/sh(...)ID=86&reportID=83721

Dr. Daggla kan het hele stuk allicht beter vertalen als mij.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_23400076
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:19 schreef Peter83 het volgende:
Ronald Koeman heeft gisteren de verrichtingen van Charisteas gevolgd tijdens Griekenland - Kazachstan. Hij is gesignaleerd samen met Rivaldo op de tribune.
Ik zei het toch al. Dat is een Ajax-speler.

Daarnaast lijkt mij John Carew een uitstekend kandidaat. Maar die zal een tikkeltje duurder zijn.
The gum you like, is coming back in style.
pi_23400121
Charisteas zal idd niet nog veel langer op de bank of zelfs de tribune willen wortelschieten, lijkt me idd wel een goeie speler voor de neuzen (maar als ie komt, moet ie floppen natuurlijk!)

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_23400134
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef DIGGER het volgende:
Charisteas zal idd niet nog veel langer op de bank of zelfs de tribune willen wortelschieten, lijkt me idd wel een goeie speler voor de neuzen (maar als ie komt, moet ie floppen natuurlijk!)

Idd.
The gum you like, is coming back in style.
pi_23400147
je betrapte je bijna op een pro Ajax uitspraak DIGGER?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_23400852
kan rivaldo niet komen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 november 2004 @ 13:58:25 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23400880
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:57 schreef OreO het volgende:
kan rivaldo niet komen
, kan van Gaal is weg. K moet dan altijd weer denken aan wat Rivaldo na t winnen van de goudenbal in de kleedkamer bij Barca zei
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23401073
wat zei die dan lol?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 november 2004 @ 14:11:08 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23401180
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:06 schreef OreO het volgende:
wat zei die dan lol?
Rivaldo kwam naar van Gaal toe en zei dat hij de groep wat wilde zeggen. Van Gaal dacht dat hij de groep wilde bedanken voor hun steun dus hij kreeg het woord, zegt ie doodleuk: "K ben nu de beste voetballer van de wereld en ik speel vanaf nu nooit meer op links."
Terwijl van Gaal hem op links had gezet waardoor hij zo goed uit de verf kwam. Daarna werd het dus nooit meer iets met Rivaldo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23401306
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:04 schreef komrad het volgende:
Ajax zit achter elke redelijke spits in europa aan, en een extra ervaren def of mid zou ook geen kwaad kunnen
dat is respectievelijk de mogelijke 3e en 2e aankoop die er zou moeten komen
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_23403218
Charisteas naar Ajax...hmm, ik heb nog een shirtje met Charisteas erop (wel nep natuurlijk ), maar lijkt me wel leuk om hem in de Ned. competitie te zien

Nog even wat:
quote:
Krol lette in Stade de France bij Frankrijk-Polen (0-0) extra op twee spelers: Wisla Kraków-aanvaller Maciej Zurawski en Grodzisk-middenvelder Sebastian Mila. Volgens berichten in de Poolse media zou ook Zurawski's clubgenoot Tomasz Frankowski zich mogen verheugen in de belangstelling van Ajax.
pi_23404732
Ajax kan zijn loon niet betalen maar ik hoop dat ie komt, hij is zooo slecht
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23405404
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:46 schreef cultheld het volgende:
Ajax kan zijn loon niet betalen maar ik hoop dat ie komt, hij is zooo slecht
Gelukkig schat ik jou voetbal verstand toch niet hoog in.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_23406179
Frankowski en Zurawski waren toen tegen NEC ook steeds gevaarlijk, maar vooral op de counter. Het lijken me ook typische counterspitsen. Charisteas is een fijne optie, wat mij betreft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23406188
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:04 schreef FR_08 het volgende:

[..]

Is dat wat, denk je?
Als ze hem halen is het niet voor de A-selectie, dus een soort Jeppe Curth-idee.
www.thuisuiteten.nl
pi_23406336
Feyenoord test jonge Amerikaan

[18/11/2004] Feyenoord zal vanaf volgende week de Amerikaan Clint Dempsey op proef krijgen. De 21 jarige middenvelder werd afgelopen seizoen in Amerika uitgeroepen tot 'rookie of the year', de beste nieuwkomer, in de MLS. Feyenoord lijkt nu de beste papieren te hebben om de speler te contracteren, doordat de middenvelder heeft besloten op proef te komen bij de Rotterdammers.

Afgelopen seizoen maakte Dempsey pas zijn debuut in de MLS en maakte direct een goede indruk. In 22 duels scoorde de technisch vaardige middenvelder zes maal. Dempsey speelt in de MLS voor New England Revolution en speelde al in diverse jeugdelftallen van de Verenigde Staten.

Feyenoord had in het verleden al eerder talentvolle Amerikanen op proef. Maar zowel doelman Tim Howard als verdediger Carlos Bocanegra kregen geen contract aangeboden. De Amerikanen komen nu uit in de Engelse Premier League voor respectievelijk Manchester United en Fulham.

[bron: voetbalplus.nl]
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_23407457
Aftesten die Dempsey, kan hij zo naar Arsenal.

Serieus joh, kunnen Wotte en company nou zelf niet bedenken dat een paar goede backs harder nodig zijn? Ik geloof best dat ze hem alleen contracteren als hij goed is, en tot nu toe allemaal prima aankopen gedaan, maar als je geld hebt voor deze gozer en die IJslandse middenvelder kun je toch beter op zoek naar twee backs? Ligt het nou aan mij ofzo?.

Charisteas of Carew lijken me goede opties voor Ajax, zal wel niet haalbaar zijn. Charisteas scoort meer dus dat lijkt me de betere optie gezien de huidige aanvalslinie bij Ajax, maar als Carew naar A'dam komt is het ook al een wonder. Goed voor de competitie, maar wat mij betreft halen ze een loze Pool.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23407509
Ik ken nog een Pool die nog niet zo bekend was, toen Feyenoord hem haalde... Was geen miskoop.
www.thuisuiteten.nl
pi_23407558
Iwan?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23407611
Die kende heel Nederland al.
www.thuisuiteten.nl
pi_23407727
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Ik ken nog een Pool die nog niet zo bekend was, toen Feyenoord hem haalde... Was geen miskoop.
Smolarek.
pi_23407837
Wlodi, dat was geen miskoop.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')