Dit is misschien nog wel een dommere opmerking dan al je opmerkingen m.b.t. AZ en Coquote:Op zondag 21 november 2004 17:30 schreef methodmich het volgende:
Sowieso speelt niemand voor het plezier bij het huidige PSV, twi.
Maar dat gaat op voor de Nederlandse competitie en niet specifiek voor PSVquote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Nou cultheld, voor jongens uit de derde wereld is PSV aantrekkelijk, maar voor echt grote talenten heus niet hoor.
quote:Op zondag 21 november 2004 17:30 schreef methodmich het volgende:
Sowieso speelt niemand voor het plezier bij het huidige PSV, twi.
Uiteraard snap ik dat. Maar waarom zou Co met deze groep niet kunnen gaan excelleren? Juist nu hij geen kneuzen om zich heen heeft maar zelf de scepter zwaait, is hij in z'n element. Dat is het grote verschil met Ajax.quote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Nou cultheld, voor jongens uit de derde wereld is PSV aantrekkelijk, maar voor echt grote talenten heus niet hoor. En alles over Co is gewoon waar, let maar op, over een paar maandjes. En je snapt hopelijk wel dat ik dat over PSV ook wat chargerend bedoel??
Jij volgt het pas 2 jaar, anders had je al kunnen analyseren hoe Co werkt en hoe het zijn teams vergaat. Lees anders mijn oude column van destijds nog eens na.quote:Op zondag 21 november 2004 17:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Uiteraard snap ik dat. Maar waarom zou Co met deze groep niet kunnen gaan excelleren? Juist nu hij geen kneuzen om zich heen heeft maar zelf de scepter zwaait, is hij in z'n element. Dat is het grote verschil met Ajax.
Nee, maar wel wat meer heb ik het idee. Er zijn in het buitenland nog meer jongens die voor pakweg Ajax en Feyenoord willen komen spelen.quote:Op zondag 21 november 2004 17:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat gaat op voor de Nederlandse competitie en niet specifiek voor PSV
En wat als ie nou wel die tweede plaats bereikt en zich voor de CL plaatst? Ligt het dan aan de 16 clubs onder AZ?quote:Op zondag 21 november 2004 17:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij volgt het pas 2 jaar, anders had je al kunnen analyseren hoe Co werkt en hoe het zijn teams vergaat. Lees anders mijn oude column van destijds nog eens na.
Berbatovquote:Op zondag 21 november 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat meer heb ik het idee. Er zijn in het buitenland nog meer jongens die voor pakweg Ajax en Feyenoord willen komen spelen.
Ik denk dat je je nu toch heel sterk vergist.quote:Op zondag 21 november 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat meer heb ik het idee. Er zijn in het buitenland nog meer jongens die voor pakweg Ajax en Feyenoord willen komen spelen.
Ik zeg dat AZ gaat instorten, dus waarom je dit nu vraagt??quote:Op zondag 21 november 2004 17:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
En wat als ie nou wel die tweede plaats bereikt en zich voor de CL plaatst? Ligt het dan aan de 16 clubs onder AZ?
Die vroeg teveel geld. En na Bayern - Ajax wil ie niet meer nee...quote:Op zondag 21 november 2004 17:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Berbatov![]()
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 21 november 2004 17:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat je je nu toch heel sterk vergist.
Gek he?quote:Op zondag 21 november 2004 17:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
En na Bayern - Ajax wil ie niet meer nee...
Omdat ik niet denk dat ze liever naar ajax of feyenoord gaan dan naar PSV.quote:Op zondag 21 november 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
goed, goedquote:Op zondag 21 november 2004 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
A goalkeeping battle is on for the services of Fulham stopper Edwin van der Sar between Premiership rivals Arsenal and Manchester United. (Sunday Mirror)
quote:Op zondag 21 november 2004 23:40 schreef DutchGooner het volgende:
Ziet niemand nou in dat het terecht is dat vd Sar op de bank zit?
vd Sar is vd Sar niet meer.
vd Sar was wel de beste keeper van het afgelopen EK. Ik volg hem niet intensief bij Fulham, maar is in zon korte tijd teruggevallen?!?quote:Op zondag 21 november 2004 23:40 schreef DutchGooner het volgende:
Ziet niemand nou in dat het terecht is dat vd Sar op de bank zit?
vd Sar is vd Sar niet meer.
Hij maakt veel onnodige fouten en heeft de nodige doelpunten op zijn geweten de laatste tijd alleen willen veel Nederlanders dat niet zien.quote:Op maandag 22 november 2004 00:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
vd Sar was wel de beste keeper van het afgelopen EK. Ik volg hem niet intensief bij Fulham, maar is in zon korte tijd teruggevallen?!?
is ie nog wel Nederlands beste keeper?quote:Op maandag 22 november 2004 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij maakt veel onnodige fouten en heeft de nodige doelpunten op zijn geweten de laatste tijd alleen willen veel Nederlanders dat niet zien.
dat wel maar dat zegt meer over het niveau hier in Nederlandquote:Op maandag 22 november 2004 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is ie nog wel Nederlands beste keeper?
Gentenaar????????quote:Op maandag 22 november 2004 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat wel maar dat zegt meer over het niveau hier in Nederland
vd Sar staat nog steeds alleen aan de top in NLquote:Op maandag 22 november 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gentenaar????????
zo is het volgens mij ookquote:Op maandag 22 november 2004 00:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Persoonlijk heb ik zo't idee dat ze in Nederland bij de opleidingen eerst iemand in de spits proberen , als hij niet scoort op het middenveld zetten , als het middenveld volstaat zetten ze wie nog overschiet in de verdediging , en dan kiezen ze daaruit nog de zwakste om hem in de goal te zetten ?
Italie heeft dat inderdaad, in Belgie heb je dat feitelijk ook nog altijd vaak , bij veel ploegen proberen ze bij de jongste jeugdreeksen toch zowat iedereen eens uit in de goal.quote:Op maandag 22 november 2004 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zo is het volgens mij ook
Italie heeft wat dat betrefd een echte doelmannen historie
klopt als je ook altijd vraagt aan een keeper hoe hij keeper is geworden is het altijd; "ik moest maar gaan keepen, dat wilde niemand en dan mocht k meedoen"quote:Op maandag 22 november 2004 00:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Italie heeft dat inderdaad, in Belgie heb je dat feitelijk ook nog altijd vaak , bij veel ploegen proberen ze bij de jongste jeugdreeksen toch zowat iedereen eens uit in de goal.
Maar ja , in landen als Belgie of Italie zijn enkele van de grootste helden uit de voetbalgeschiedenis juist doelmannen geweest hé , bij Belgie mannen als Preud'Homme, Pfaff , ... , in Italie legendes als Zoff ...
In Nederland volstrekt ondenkbaar zoiets, denk ik.
In Belgie (of Italie of andere landen met keeperstradities) hoor je dan dingen als "Ik was een van de grootste, ik bleek goede reflexen te hebben , ik had het meeste "body" , ..."quote:Op maandag 22 november 2004 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt als je ook altijd vraagt aan een keeper hoe hij keeper is geworden is het altijd; "ik moest maar gaan keepen, dat wilde niemand en dan mocht k meedoen"
Van Breukelen vond ik persoonlijk een vliegevanger , al had die wel iets op penalty's inderdaad. Maar die anderen die je noemt zijn toch echt al de prehistorie hé , ik spreek toch enigzinds over een "recentelijk" verleden hé.quote:Op maandag 22 november 2004 00:51 schreef tong80 het volgende:
Nederland heeft juist een grote historie van keepers.
Jan van Beveren is legendarisch. Schrijvers was onpasseerbaar, Jongbloed de eerste keeper die konm meevoetballen. Van Breukelen een penaltie killer. Eddy PG een grootheid en Frans de Munck werd na zijn loopbaan zelfs filmster door z'n uitstraling.
En Heinz Stuy hield in drie EC-1 finales de nul.
Moens van der Sar de Goey en Gentenaar zijn recente toppers.quote:Op maandag 22 november 2004 00:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Van Breukelen vond ik persoonlijk een vliegevanger , al had die wel iets op penalty's inderdaad. Maar die anderen die je noemt zijn toch echt al de prehistorie hé , ik spreek toch enigzinds over een "recentelijk" verleden hé.
Wel , je noemt meteen al de 4 vaste doelmannen van de Rode Duivels van de 20 jaar voor De Vlieger hé.quote:Op maandag 22 november 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
Wat nou noem eens meer keepers dan dan Trappeniers Piot Pfaff en Preud'homme die indruk hebben gemaakt.
De vlieger was het lachertje in Nederland.
Najah , met Van der Sar in zijn beste dagen ga ik akkoor,d die andere 3 plaats ik in het rijtje "net-niet-toppers" , zoals er in Belgie momenteel ook nog een hele tros rondlopen ( Lemmens, Gaspercic , Herpoel , Moons , ... )quote:Op maandag 22 november 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moens van der Sar de Goey en Gentenaar zijn recente toppers.
En als we nu eens over die keepers het gerucht lanceren dat ze allemaal naar Ajax ofzo gaan spelen ?quote:Op maandag 22 november 2004 01:01 schreef golfer het volgende:
Zullen we het nu weer over transfergeruchten hebben hier en de keepersdiscussie elders doen?
Dank u.
Maar momenteel is het al wat dunner gezaaid hoor, zelfs in Italie.quote:Op maandag 22 november 2004 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
Italie heeft wat dat betrefd een echte doelmannen historie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |