Kampioenschap, beker (?).quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:52 schreef OreO het volgende:
*'I'm 27 now and the time is right for me to move. I've achieved everything in Holland and I feel I need a new challenge*
lool zoals?
Ben gerust Suijk....quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:10 schreef Suijk het volgende:
Als bommel in de winter vertrekt, maakt ie alsnog geen tweede ronde met psv mee.
nou als ik van bommel was zou ik dus real madrid echt wel verkiezen boven de spursquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:43 schreef heiden6 het volgende:
Inderdaad, Bommeltje gaat kosteloos weg in de zomer.
Ik denk dat hij voor de Spurs kiest. Hij is verstandig genoeg om RM te ontwijken, en Dortmund is niet aantrekkelijerk dan Tottenham denk ik. Het Engelse voetbal lijkt me btw echt wat voor deze gozer, beetje beuken enzo.
Of je daar zo blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:20 schreef NMGN23 het volgende:
Smolarek naar NEC... [afbeelding]
Kunnen ze goed gebruiken straks in de nacompetitiequote:Op woensdag 24 november 2004 14:20 schreef NMGN23 het volgende:
Smolarek naar NEC... [afbeelding]
Och god, een opmerking van een failliete$$e supporter die nooit iets toevoegt...quote:Op woensdag 24 november 2004 23:37 schreef FC $teunterkker$ het volgende:
Kunnen ze goed gebruiken straks in de nacompetitie
NEC is ook wel erg afhankelijk van goede geldschieters hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 09:34 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Och god, een opmerking van een failliete$$e supporter die nooit iets toevoegt...
Beetje frustrerend he? Als er toch nog een echte club uit Gelderland in de eredivisie speelt die het op eigen kracht redt in de competitie.
Hoe komt nec aan Niedzielan (quote:Op donderdag 25 november 2004 09:34 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Och god, een opmerking van een failliete$$e supporter die nooit iets toevoegt...
Beetje frustrerend he? Als er toch nog een echte club uit Gelderland in de eredivisie speelt die het op eigen kracht redt in de competitie.
quote:Garforth line-up more legends
Garforth Town are keen to field two more former Serie A stars after the appearance of Socrates at the weekend. The semi-professional outfit are looking to convince ex-Napoli ace Careca and former Udinese legend Zico to play for the Yorkshire club.
kunnen jullie dit niet ff lekker in het NEC topic voortzetten ofzo? Of nog leuker, reageer gewoon niet op elkaarquote:Op donderdag 25 november 2004 12:43 schreef NMGN23 het volgende:
Ja precies, je hebt me door...
[afzeik modus]echt geen idee waaruit jij op maakt dat ik gefrustreerd ben. Gaat niet echt lekker momenteel met NEC, komt wel weer goed in de jaren die we voor ons hebben, kunnen ze in Arnep niet zeggen...[/afzeik modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |