quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:25 schreef dutchie het volgende:
Aangezien het oude topic alweer omhoog gehaald is, starten we even een verse ronde.
Wanneer zo hij weer voor het eerst uitgezonden worden?quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:38 schreef --H-I-M-- het volgende:
Voor mij is kerst pas begonnen als ik "last Christmas" hoor, eerder niet!
Een Dj heeft hem vorige week of zo 's nachts al gedraaidquote:Op zaterdag 6 november 2004 11:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Wanneer zo hij weer voor het eerst uitgezonden worden?
* Cheese zoekt al vast zijn kerst Mp3-tjes op
Doen we altijd hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:54 schreef Arcee het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier in FEE? Vaag, hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:38 schreef dutchie het volgende:
Doen we altijd hoor.![]()
ik stop ze in een aparte map en tegen december aan zet ik ze weer in winnampquote:Op zondag 7 november 2004 14:25 schreef portier het volgende:
Hell yeah, elk jaar weer dezelfde liedjes downloaden en ze na de kerst er weer afgooien. Ik denk dat het popstars the rivalsnummer nu al mijn favoriet wordt voor dit jaar.
eenschquote:Op maandag 8 november 2004 17:10 schreef creno het volgende:
de kersthit van dit jaar moet gewoon Imagine - Madonna (john lennon cover) worden !!!!
maar de kersthit van de laatste jaren vind ik toch wel: mariah carey - all I want for christmas
quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:38 schreef --H-I-M-- het volgende:
Voor mij is kerst pas begonnen als ik "last Christmas" hoor, eerder niet!
ben het met je eensquote:Op zaterdag 6 november 2004 11:49 schreef ThomasBerge het volgende:
- Wham! - Last Christmas
- Band Aid - Do They Know It's Christmas?
- Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
- John Lennon - Happy X-mas (War Is Over)
- Paul McCarthey - Wonderfull Christmas Time
- Andre Hazes - Eenzame Kerst
Als ik deze nummers weer hoor, is het kerstgevoel compleet
quote:Op donderdag 18 november 2004 10:01 schreef Robar het volgende:
Jona Lewie - stop the cavalry
Fay Lovsky - Christmas was a friend of mine
is dat niet van "the carpenters" !!quote:Op donderdag 18 november 2004 18:50 schreef Gimeone2 het volgende:
geen idee: its beginning to look a lot like christmas
Als ik dat nummer hoor krijg ik zo een gelukkig gevoel van binnen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:37 schreef Kieran het volgende:
Chris Rea - Driving Home For Christmas![]()
neeeeequote:Op zondag 7 november 2004 01:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Lonly jew van kyle is toch wel het kerst nummer.
(Paul Young)quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:48 schreef Robar het volgende:
Als je dan toch bezig bent.....
Nu het origineel met tekst en zangers/zangeressen!
quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:48 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
..................................
ga over op trusty filesquote:Op zondag 21 november 2004 21:30 schreef JPM01 het volgende:
Do They Know It's Christmas wie heeft hier de 2004 versie in mp3 vorm???
kazaa is vaag, download het wel maar is krijg vervolgens niks te horen![]()
hoe en wat??quote:Op zondag 21 november 2004 22:44 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
ga over op trusty filesen mp3 checker
http://www.download.com/T(...)098.html?tag=stbc.gpquote:Op zondag 21 november 2004 22:48 schreef JPM01 het volgende:
[..]
hoe en wat??
die mp3 checker werkt volgens mij niet, hij geeft mij die mp3's geen melding maar toch hoor ik niksquote:Op zondag 21 november 2004 23:32 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
http://www.download.com/T(...)098.html?tag=stbc.gp
http://www.geocities.com/ian_l_williams/mp3checker.htm
Radio rip van Band Aid 2004:quote:Op zondag 21 november 2004 23:51 schreef JPM01 het volgende:
[..]
die mp3 checker werkt volgens mij niet, hij geeft mij die mp3's geen melding maar toch hoor ik niks![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 00:08 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Radio rip van Band Aid 2004:
http://www.stereogum.com/band.mp3
Bedankt voor de link. Ik vind het orgineel vele malen beter.quote:Op maandag 22 november 2004 00:08 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Radio rip van Band Aid 2004:
http://www.stereogum.com/band.mp3
komt van de slechte kwaliteit van de ripquote:Op maandag 22 november 2004 14:20 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Bedankt voor de link. Ik vind het orgineel vele malen beter.
quote:Op maandag 22 november 2004 14:20 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Bedankt voor de link. Ik vind het orgineel vele malen beter.
Laat ik dan zeggen dat die inderdaad leuk is.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:29 schreef dwerg het volgende:
Laat ik dan (zoals elk jaar) The Pogues & Kirsty MacColl met Fairytale of New York maar noemen.
oh nou volgens mij is het die kutrapper die de bolus op de berg shit is.quote:Op maandag 22 november 2004 17:58 schreef JPM01 het volgende:
[..]
komt van de slechte kwaliteit van de rip
maar orgineel is die mooier
Zonder het liedje Flappie of het konijn op je bord?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:50 schreef Zweefvliegje het volgende:
Zonder Flappie geen kerst!
Ik ben een kerstbal.mp3quote:Op woensdag 24 november 2004 16:36 schreef Marjomuts het volgende:
potverdikkie! heeft dan niemand hier de kerst-cd van bert en ernie?! met de klasieker "ik ben een kerstbal"
pas als ik dat gehoord heb is het kerst!
Al is de kerstezel van kinderen voor kinder ook tof!
quote:Op donderdag 25 november 2004 02:04 schreef Creative1972 het volgende:
[..]
Ik ben een kerstbal.mp3
Alstu![]()
Was een kleine moeitequote:Op donderdag 25 november 2004 14:09 schreef Marjomuts het volgende:
[..]
wiiieeeeee! gij zijt mijn nieuwe held! dank dank dank
![]()
Ik heb zelfs het originele cassettebandje, met aan de andere kant Sinterklaas met Bert & Ernie. En die kent bijna niemand, erg jammer!quote:Op woensdag 24 november 2004 16:36 schreef Marjomuts het volgende:
potverdikkie! heeft dan niemand hier de kerst-cd van bert en ernie?! met de klasieker "ik ben een kerstbal"
tuurlijk heb ik die! uuuuren zaten we ademloos voor de cassette-recorder. Gran-di-oos! Als ik ookit kinderen krijg gaan ze dat dus lekker luisteren rond sinterklaas(als er tegen die tijd nog cassetterecorders zijn dan...)quote:Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het originele cassettebandje, met aan de andere kant Sinterklaas met Bert & Ernie. En die kent bijna niemand, erg jammer!
Heb ook het originele cassettebandje!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het originele cassettebandje, met aan de andere kant Sinterklaas met Bert & Ernie. En die kent bijna niemand, erg jammer!
Die inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
- Wham! - Last Christmas
- Band Aid - Do They Know It's Christmas?
- Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
- John Lennon - Happy X-mas (War Is Over)Voor mij ook
quote:
quote:"Baby Jesus, born to rock"
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:37 schreef Kieran het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:58 schreef egmo het volgende:
Dat nummer met die zingende zwerver geeft ook een echt kerstgevoel. Ik weet alleen artiest en titel niet meer.
De gitaarsolo aan het einde van de nieuwe Band Aid klinkt ook niet echt als kerst![]()
quote:DIE VAN DE TOKKIES
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:36 schreef rwbrink het volgende:
dank je daar zat ik echt op te wachten :p
Tom Waits - Jesus' blood never failed me...quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:58 schreef egmo het volgende:
Dat nummer met die zingende zwerver geeft ook een echt kerstgevoel. Ik weet alleen artiest en titel niet meer.
Hee, die ken ik niet, op welke cd staat die?quote:Op donderdag 2 december 2004 22:59 schreef Berkery het volgende:
U2 - Christmas (Baby Please Come Home)![]()
Staat niet op een u2 album, maar is wel te vinden op sommige kerstverzamelaars zoals deze . Ik heb 'm op mp3quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:33 schreef Georges het volgende:
[..]
Hee, die ken ik niet, op welke cd staat die?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Heb ook het originele cassettebandje!!!!![]()
Ik...ben een kerstbal.
We hangen hier heel fijn met zn allen.
Ik hang hier tussen alle andere ballen.
Het is misschien een beetje mal, maar ik ben een kerstbal.
OF
Sneeuw op de daken sneeuw in het bos.
Sneeuw in de straten en sneeuw op het mos.
Wat is die sneeuw toch wit zeg,
Waarom zou dat toch zijn?
Waarom is toch die sneeuw niet zwart, maar wit?
OF
Sipje en Sopje gaan op bezoek bij nicht .......... Sapje!!!![]()
GEWELDIG!![]()
Dat issem.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:37 schreef Kieran het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |