Heb ook het originele cassettebandje!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het originele cassettebandje, met aan de andere kant Sinterklaas met Bert & Ernie. En die kent bijna niemand, erg jammer!
Die inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
- Wham! - Last Christmas
- Band Aid - Do They Know It's Christmas?
- Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
- John Lennon - Happy X-mas (War Is Over)Voor mij ook
quote:
quote:"Baby Jesus, born to rock"
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:37 schreef Kieran het volgende:
Chris Rea - Driving Home For Christmas![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:58 schreef egmo het volgende:
Dat nummer met die zingende zwerver geeft ook een echt kerstgevoel. Ik weet alleen artiest en titel niet meer.
De gitaarsolo aan het einde van de nieuwe Band Aid klinkt ook niet echt als kerst![]()
quote:DIE VAN DE TOKKIES
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:36 schreef rwbrink het volgende:
dank je daar zat ik echt op te wachten :p
Tom Waits - Jesus' blood never failed me...quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:58 schreef egmo het volgende:
Dat nummer met die zingende zwerver geeft ook een echt kerstgevoel. Ik weet alleen artiest en titel niet meer.
Hee, die ken ik niet, op welke cd staat die?quote:Op donderdag 2 december 2004 22:59 schreef Berkery het volgende:
U2 - Christmas (Baby Please Come Home)![]()
Staat niet op een u2 album, maar is wel te vinden op sommige kerstverzamelaars zoals deze . Ik heb 'm op mp3quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:33 schreef Georges het volgende:
[..]
Hee, die ken ik niet, op welke cd staat die?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |