zie je het al voor je?
Stealth Bommenwerper vs Boeing 767
wat een strijd!
quote:en daarom is Amerika het doelwit geweest en niet dit kikkerlandje of welk ander Westers land dan ook
Op Tuesday 11 September 2001 19:59 schreef BananeKoning het volgende:
het patsende onschenbaar amerika
quote:America zal er nog een hele klus aan hebben om Afghanistan binnen te vallen, als daar de daders zitten. De kortste weg is via de Indische Oceaan over Pakistan of over Iran. Het is nog maar de vraag of die dat zullen accepteren. Andere optie is via Rusland.
Op Tuesday 11 September 2001 19:58 schreef BobRooney het volgende:
Stel je voor, Afghanistan zit erachter (kzeg maar wat)
Amerika verklaard oorlog aan Afganistan....Dat pikt Irak,Iran etc etc etc niet....Die verklaren oorlog aan Amerika....Europa staat weer achter Amerika...okay okay ik overdrijf weer. Maar ik verwacht zeker dat Amerika er alles aan doet om de daders te pakken, desnoods vallen ze een land binnen.
quote:Hahahaha dat wordt dan FEEST
Op Tuesday 11 September 2001 20:02 schreef dwerg het volgende:
America zal er nog een hele klus aan hebben om Afghanistan binnen te vallen, als daar de daders zitten. De kortste weg is via de Indische Oceaan over Pakistan of over Iran. Het is nog maar de vraag of die dat zullen accepteren. Andere optie is via Rusland.
quote:Rusland accepteerd dat wel....en als ze dat niet doen....wie weet...misschien dat ze dan zelfs hun atoombommen gebruiken. Damm zeg wat een kutzooi....
Op Tuesday 11 September 2001 20:02 schreef dwerg het volgende:[..]
America zal er nog een hele klus aan hebben om Afghanistan binnen te vallen, als daar de daders zitten. De kortste weg is via de Indische Oceaan over Pakistan of over Iran. Het is nog maar de vraag of die dat zullen accepteren. Andere optie is via Rusland.
quote:En nu nog zekerder. Putin stond te springen om een internationaal offensief tegen terrorisme te beginnen. Mooi hoe een gezamenlijke vijand twee aartsrivalen ineens vriendjes maakt.
Op dinsdag 11 september 2001 20:06 schreef speknek het volgende:
ik denk dat Rusland ze anders ruim baan geven.
Nee dat weet ik wel zeker.
Wat er misschien wel kan gebeuren is dat wanneer een land of meerdere landen worden aangewezen als schuldigen, dat we weer een soort Golfoorlog kunnen verwachten.
quote:Dat is niet heel erg ineens hoor, de koude oorlog hebben we gelukkig natuurlijk al een tijdje achter ons.
Op dinsdag 11 september 2001 21:19 schreef speknek het volgende:
[..]
En nu nog zekerder. Putin stond te springen om een internationaal offensief tegen terrorisme te beginnen. Mooi hoe een gezamenlijke vijand twee aartsrivalen ineens vriendjes maakt.
Ik denk dat de angst voor een oorlog niet zo heel ongegrond is. Als je indenkt wat voor broeinest het midden-oosten is, met de fundamentalistische denkbeelden die daar leven, dan is het echt een kruitvat hoor.
Daar zijn wat bevolkingsgroepen die alles wat Westers is te vuur en te zwaard willen bestrijden... en na vandaag is dat misschien ook wel andersom.
quote:Idd...
Op dinsdag 11 september 2001 21:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wereldoorlog 3, wat een kul en ik hoop dat het ook niet gaat gebeuren!Wat er misschien wel kan gebeuren is dat wanneer een land of meerdere landen worden aangewezen als schuldigen, dat we weer een soort Golfoorlog kunnen verwachten.
Maar het wordt pas minder als later blijkt dat een paar landen er schijnen achter te zitten. DAN is er toch wel kans op een oorlog. Maar dat verwacht ik niet.
Dit is dan misschien wel een ramp-theorie, maar mi is er absoluut een kans dat dit gebeurt.
quote:Dit begint wel eng te worden, ja..
Op woensdag 12 september 2001 00:05 schreef KonnieKipke het volgende:
afghanistan aangevallen
quote:Door wie? weten ze dat al?
Op woensdag 12 september 2001 00:05 schreef KonnieKipke het volgende:
zow, mn voorspellingen komen al aardig uit..
afghanistan aangevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |