abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:52:15 #1
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_1613605
Ik snap niet dat al die mensen NU al beginnen dat er een WW3 komt, ik word er iig bes wel gek van. Als die er is dan is het zo, wat nu nog NIET is... loop niet voor op de feiten, eerst maar eens kijken wie het was en dan zien we wel verder.
*mompel mompel*
pi_1613611
true, maar je kan niet zeggen dat men er geen rekening mee mag houden dat het er misschien aan zit te komen.. en niet elk land is binnen een paar uur volledig paraat
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:56:28 #3
3767 Herald
Come get some
pi_1613630
WW3: Westerse wereld en haar oorlogtuig tegen het MiddenOosten en de Westerse vliegtuigen

zie je het al voor je?
Stealth Bommenwerper vs Boeing 767
wat een strijd!

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:57:06 #4
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_1613635
tjah owkee, maar als DIT nog het enige is wat mensen te melden hebben mogen ze voor mij hun bek houden hoor.
*mompel mompel*
pi_1613639
Altijd bang voor het ergste, paniek en discussies komen altijd voor met dit soort dingen. 't lijkt ook een beetje op een oorlog. Kansen zitten altijd in een klein hoekje maar zijn dus wel aanwezig.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1613643
Stel je voor, Afghanistan zit erachter (kzeg maar wat)
Amerika verklaard oorlog aan Afganistan....Dat pikt Irak,Iran etc etc etc niet....Die verklaren oorlog aan Amerika....Europa staat weer achter Amerika...okay okay ik overdrijf weer. Maar ik verwacht zeker dat Amerika er alles aan doet om de daders te pakken, desnoods vallen ze een land binnen.
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:59:52 #7
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_1613654
ik denk dat het gewoon puur "patsen" is. check ons kewl zijn, we zeggen dat we een oorlog gaan verklaren, gewoon paniek denk ik, niemand wil een WW3 zelfs het patsende onschenbaar amerika niet.
*mompel mompel*
  dinsdag 11 september 2001 @ 20:01:35 #8
3767 Herald
Come get some
pi_1613668
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:59 schreef BananeKoning het volgende:
het patsende onschenbaar amerika
en daarom is Amerika het doelwit geweest en niet dit kikkerlandje of welk ander Westers land dan ook
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1613677
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:58 schreef BobRooney het volgende:
Stel je voor, Afghanistan zit erachter (kzeg maar wat)
Amerika verklaard oorlog aan Afganistan....Dat pikt Irak,Iran etc etc etc niet....Die verklaren oorlog aan Amerika....Europa staat weer achter Amerika...okay okay ik overdrijf weer. Maar ik verwacht zeker dat Amerika er alles aan doet om de daders te pakken, desnoods vallen ze een land binnen.
America zal er nog een hele klus aan hebben om Afghanistan binnen te vallen, als daar de daders zitten. De kortste weg is via de Indische Oceaan over Pakistan of over Iran. Het is nog maar de vraag of die dat zullen accepteren. Andere optie is via Rusland.
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 11 september 2001 @ 20:05:19 #10
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_1613711
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 20:02 schreef dwerg het volgende:
America zal er nog een hele klus aan hebben om Afghanistan binnen te vallen, als daar de daders zitten. De kortste weg is via de Indische Oceaan over Pakistan of over Iran. Het is nog maar de vraag of die dat zullen accepteren. Andere optie is via Rusland.
Hahahaha dat wordt dan FEEST
*mompel mompel*
  dinsdag 11 september 2001 @ 20:06:21 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_1613716
ik denk dat Rusland ze anders ruim baan geven.
Nee dat weet ik wel zeker.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1613718
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 20:02 schreef dwerg het volgende:

[..]

Rusland accepteerd dat wel....en als ze dat niet doen....wie weet...misschien dat ze dan zelfs hun atoombommen gebruiken. Damm zeg wat een kutzooi....
Bush wil natuurlijk laten zien dat hij de situatie de baas is,en zal alle middelen gebruiken die hij maar kan om dat te bewijzen.
  dinsdag 11 september 2001 @ 20:13:35 #13
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_1613791
idd alleen een beetje die mensen bang maken, check ons eens ff veel nukes hebben... WIJ kunnen de wereld kapot maken... goh wat zijn we stoer.... en wat hebben we eraan? JUIST N!X
*mompel mompel*
  dinsdag 11 september 2001 @ 21:19:44 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_1613895
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 20:06 schreef speknek het volgende:
ik denk dat Rusland ze anders ruim baan geven.
Nee dat weet ik wel zeker.
En nu nog zekerder. Putin stond te springen om een internationaal offensief tegen terrorisme te beginnen. Mooi hoe een gezamenlijke vijand twee aartsrivalen ineens vriendjes maakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1613920
nou ..ik wil nie weten..wat er gebeurt als de palestijnen achter deze actie zitten (wat dus bijna zeker wel zo is)
Wat zal Amerika nu als tegenreactie doen? Ze kunnen dit toch nie op zich laten zitten?
  dinsdag 11 september 2001 @ 21:44:28 #16
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1613940
Wereldoorlog 3, wat een kul en ik hoop dat het ook niet gaat gebeuren!

Wat er misschien wel kan gebeuren is dat wanneer een land of meerdere landen worden aangewezen als schuldigen, dat we weer een soort Golfoorlog kunnen verwachten.

The Internets, I needs it..
pi_1614029
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 21:19 schreef speknek het volgende:
[..]
En nu nog zekerder. Putin stond te springen om een internationaal offensief tegen terrorisme te beginnen. Mooi hoe een gezamenlijke vijand twee aartsrivalen ineens vriendjes maakt.
Dat is niet heel erg ineens hoor, de koude oorlog hebben we gelukkig natuurlijk al een tijdje achter ons.

Ik denk dat de angst voor een oorlog niet zo heel ongegrond is. Als je indenkt wat voor broeinest het midden-oosten is, met de fundamentalistische denkbeelden die daar leven, dan is het echt een kruitvat hoor.
Daar zijn wat bevolkingsgroepen die alles wat Westers is te vuur en te zwaard willen bestrijden... en na vandaag is dat misschien ook wel andersom.

To sit back and do nothing is to cooperate with the oppresser - Jane Elliot || "What doesn't kill you makes you stronger"
  FOK!fossiel dinsdag 11 september 2001 @ 22:53:53 #18
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_1614210
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 21:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wereldoorlog 3, wat een kul en ik hoop dat het ook niet gaat gebeuren!

Wat er misschien wel kan gebeuren is dat wanneer een land of meerdere landen worden aangewezen als schuldigen, dat we weer een soort Golfoorlog kunnen verwachten.

Idd...

Maar het wordt pas minder als later blijkt dat een paar landen er schijnen achter te zitten. DAN is er toch wel kans op een oorlog. Maar dat verwacht ik niet.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 september 2001 @ 23:02:24 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1614297
Deze aanslag is een pure oorlogsverklaring aan de USA. Raar dat mensen denken dat WW3 begint? Nee. De tijd zal het leren, en het is afhankelijk wie nou eigenlijk achter de aanslag zit. WW3, hopelijk niet, maar onmogelijk: geenzins... En dus te klagen dat mensen het opperen is vreemd... Er leven gigantische wraakgevoelens in de USA waar eerder onverschilligheid heerst. Iemand zal boeten naar alle waarschijnlijkheid, maar hoe en wat? Da's vooralsnog onduidelijk...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_1614584
ik weet het al zeker. WW3 komt eraan. Het heeft al in de Nostrademous gestaan, dat begin deze eeuw een 3e wereld oorlog zal uitbreken en dat het begonnen wordt door een middenoosters land.
Komt daarbij nog een stupid ass president "let's hunt them folks down" en het verhaal is compleet. Amerika wil wraak en zal dat zoeken ook.
Ik ben me al aan het voorbereiden voor het ergste.
pi_1614755
Besef wel wat voor druk er nu ligt op Bush en zijn raadgevers. De enige vergelding die geldt voor het Amerikaanse volk is keihard terugpakken. Als dat idd gebeurt dan zullen de andere anti-Amerikaanse landen support geven. Alle leden van de NAVO zijn dan ook verplicht om de VS te helpen (met militaire steun?). Zo is er dan echt wel sprake van een wereldoorlog.

Dit is dan misschien wel een ramp-theorie, maar mi is er absoluut een kans dat dit gebeurt.

pi_1615039
zow, mn voorspellingen komen al aardig uit..
afghanistan aangevallen
pi_1615075
quote:
Op woensdag 12 september 2001 00:05 schreef KonnieKipke het volgende:
afghanistan aangevallen
Dit begint wel eng te worden, ja..
pi_1615168
quote:
Op woensdag 12 september 2001 00:05 schreef KonnieKipke het volgende:
zow, mn voorspellingen komen al aardig uit..
afghanistan aangevallen
Door wie? weten ze dat al?
pi_1615257
Nope, nog niet duidelijk door wie het gedaan is........enne mocht Amerika die Afghanen willen aanvallen krijgen ze van Rusland alle medewerking.....die Russen zitten nog een beetje met die oorlog van ze in de maag tegen Afghanistan. Die zien niets liever dan dat dat land opgeruimd wordt.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')