Inderdaad, het hoort wel een beetje bij Las Vegas, zulk soort momentenquote:Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Blijft gewoon een goede serie, verder niet te ver over nadenken
Ja, erg vergezocht inderdaad, maar boeiequote:Op zondag 4 september 2005 11:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vorige week dan, in de weerspiegeling van de deur van een bus zagen ze die vrouw met "help me", en uit die weerspiegeling konden ze zien dat het bordje bovenop kapot was en wat voor merk bord dat was.!
Vreemd, ik vond juist dat er weinig reclame was.quote:Op zondag 4 september 2005 14:51 schreef SHERMAN het volgende:
Leuke aflevering.
Alleen verrekte veel reclame.
Heb daarvoor ook CSI gekeken en bij beide vond ik dat er verdomd veel reclame was.quote:Op zondag 4 september 2005 14:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vreemd, ik vond juist dat er weinig reclame was.
Nog niet, komt er wel aan.quote:Op zondag 4 september 2005 11:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zijn die DVD's eigenlijk ook al in Nederland te koop?
Beetje curieus ja. Maar goed, dat mag de prte niet drukken; zulke dingen komen wel vaker voor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:14 schreef TC03 het volgende:
De politieagent komt terug met verdachte en Delinda stapt zo ineens uit de kofferbak.
Haha, inderdaad. Maar verder wel een veelbelovend voorstukjequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:24 schreef TC03 het volgende:
Ed's kapsel was wel rijp voor een kapper in dat voorstukje van de volgende aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |