abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29824679
Wat een heerlijk jurkje van die Vanessa Marcil
pi_29825005
Dat is gewoon een lekker wijf.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_29825492
Die twee homo's .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:09:49 #254
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_29825524
Leuke aflevering.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_29826022
Coole aflevering weer

Die van volgende week lijkt ook wel vet te worden
pi_29829275
Jammer, vond het een mindere aflevering
stupidity has become as common as common sense was before
pi_29829595
shit, ik heb het einde gemist... kan iemand vertellen hoe het afloopt
  zondag 21 augustus 2005 @ 02:10:38 #258
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_29830322
Heb de aflevering van gisteren helaas gemist. Kan iemand mij even een korte samenvatting geven?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 21 augustus 2005 @ 02:22:41 #259
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_29830524
als je hem gemist hebt maakt het toch niks meer uit. Zijn toch allemaal losse afleveringen?
Liefde, leven , geven!!!!
pi_29831360
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 21:03 schreef MeScott het volgende:

[..]

Hij is er nooit echt uitgeweest, hjij komt meteen de eerste aflevering (tot ieders geluk) terug.

Die DVD Box 1, is die (in welke taal dan ook) ondertiteld ? Want dan ga 'k hem ook maar eens kopen / bestellen
Ja, maar wel alleen Engels. Maar goed te doen.
pi_29832438
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 02:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb de aflevering van gisteren helaas gemist. Kan iemand mij even een korte samenvatting geven?
Op de NBC site vond ik dit stukje:
http://www.nbc.com/Las_Vegas/episode_guide/32.html
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 02:22 schreef honesty het volgende:
als je hem gemist hebt maakt het toch niks meer uit. Zijn toch allemaal losse afleveringen?
Ja, maar het is wel handig als je ook andere afleveringen hebt gezien. Zo kwam in deze aflevering het Jack Keller (Alec Baldwin) personage weer terug die in seizoen 1 Ed al eens heeft geprobeert te belazeren. Toen werd ook zijn achtergrond uitgelegd.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 21 augustus 2005 @ 09:48:25 #262
111260 Charmian
a little joy
pi_29832476
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 01:34 schreef justme_Jur het volgende:
shit, ik heb het einde gemist... kan iemand vertellen hoe het afloopt
voor het geval mensen deze aflevering hebben opgenomen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_29834689
Leuke muziek ook weer. Ik zit altijd tijdens Las Vegas met een notittie-boekje op de bank om leuke nummers op te schrijven
pi_29835139
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:01 schreef Tha_T het volgende:
Leuke muziek ook weer. Ik zit altijd tijdens Las Vegas met een notittie-boekje op de bank om leuke nummers op te schrijven
Op de site van NBC staat een overzicht van welke muziek er wordt gebruikt, alleen das nu nog alleen maar van de afleveringen van seizoen 1

Maar idd, leuke nummers worden er gedraaid, ben al tijden op zoek naar de theme, maar het lijkt wel alsof die niet als single bestaat...
pi_29836316
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:17 schreef MeScott het volgende:

[..]

Op de site van NBC staat een overzicht van welke muziek er wordt gebruikt, alleen das nu nog alleen maar van de afleveringen van seizoen 1

Maar idd, leuke nummers worden er gedraaid, ben al tijden op zoek naar de theme, maar het lijkt wel alsof die niet als single bestaat...
Ik moet er nog een hebben en dan heb ik ze weer van deze week
pi_29837070
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:03 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ik moet er nog een hebben en dan heb ik ze weer van deze week
Ik vond dat er gisteren ook twee leuke inzaten, die ene toen Ed aankwam bij Jack Keller op Costa Rica, die andere weet ikff niet meer, kun je het lijstje hier eens plaatsen ?
pi_29837211
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:35 schreef MeScott het volgende:

[..]

Ik vond dat er gisteren ook twee leuke inzaten, die ene toen Ed aankwam bij Jack Keller op Costa Rica, die andere weet ikff niet meer, kun je het lijstje hier eens plaatsen ?
Elvis Presley - I Can't Help Falling In Love With You
Foreigner - I Wanna Kno What Love Is <---- Costa Rica meen ik
Iets met de tekst: "And I want you to show you" (Die hoorde je toen ze voor de eerste keer bij die homo's binnen kwamen) en die moet ik nog ergens vinden
pi_29837927
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:41 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Elvis Presley - I Can't Help Falling In Love With You
Foreigner - I Wanna Kno What Love Is <---- Costa Rica meen ik
Iets met de tekst: "And I want you to show you" (Die hoorde je toen ze voor de eerste keer bij die homo's binnen kwamen) en die moet ik nog ergens vinden
'k Weet helaas niet meer hoe die gaat, kan je niet helpen zoeken Maar is wel een leuk idee, er komen vaak genoeg leuke nummers in voor die goed bij de serie passen Weet jij toevallig ook of de theme als echt nummer bestaat ? Hij heet Let It Ride van Sandra Nordstrom, maar de ehh, online muziekwinkel kan niks vinden
pi_29838316
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:06 schreef MeScott het volgende:

[..]

'k Weet helaas niet meer hoe die gaat, kan je niet helpen zoeken Maar is wel een leuk idee, er komen vaak genoeg leuke nummers in voor die goed bij de serie passen Weet jij toevallig ook of de theme als echt nummer bestaat ? Hij heet Let It Ride van Sandra Nordstrom, maar de ehh, online muziekwinkel kan niks vinden
Ik denk niet dat het ooit uitgebracht is zelfs. Aangezien Gracenote hem niet kan vinden
pi_29861530
Ik denk niet dat je die theme song zult vinden, de originele theme song is little last conversation van elvis (in amerika dan) echter in nederland is er een andere voor in de plaats gekomen.
pi_29862687
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 10:46 schreef double_trouble het volgende:
Ik denk niet dat je die theme song zult vinden, de originele theme song is little last conversation van elvis (in amerika dan) echter in nederland is er een andere voor in de plaats gekomen.
Ja klopt, maar ik hoorde dat op de DVD's óók Let It Ride als theme song werd gebruikt... Maar goed, geen enkele 'P2P-winkel' kon hem vinden, dus het zal wel niet idd
pi_30252020
Vorige week vond ik de aflevering best spannend. Dat was de aflevering waarin een meisje in een taxi zat en een servet met daarop "Help me" geschreven tegen de achterruit gedrukt hield.
The Polyphonic Spree vond ik wat minder, maar dat was meer omdat ik die band eng vind . Sam, Delinda en Nessa die van alles regelen omdat ze denken dat Danny en Mary gaan trouwen maar dit juist allemaal afblazen. Leuke aflevering, weer eens een niet zo vrolijk einde.

Gisteravond vond ik de aflevering ook weer best vermakelijk. De witwaspraktijken van een gast waren niet echt spectaculair en de inval bij het huis van een belangrijk persoon in het kartel ook niet.
De cowboy Cody met z'n paard en Mike die nog erger dan een stalker achter een vrouw aan zat waren juist wel weer erg leuk.

Het enige waar ik me aan stoor is dat er, zoals in een heleboel TV series, altijd oneindig ver op iets kan worden ingezoomd met een beveiligingscamera die enorm korrelige, fletse beelden maakt en vervolgens hieruit een haarscherpe kleurenfoto kan worden gehaald.
  zondag 4 september 2005 @ 11:30:40 #273
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30253323
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:48 schreef OMG het volgende:
Vorige week vond ik de aflevering best spannend. Dat was de aflevering waarin een meisje in een taxi zat en een servet met daarop "Help me" geschreven tegen de achterruit gedrukt hield.
The Polyphonic Spree vond ik wat minder, maar dat was meer omdat ik die band eng vind . Sam, Delinda en Nessa die van alles regelen omdat ze denken dat Danny en Mary gaan trouwen maar dit juist allemaal afblazen. Leuke aflevering, weer eens een niet zo vrolijk einde.

Gisteravond vond ik de aflevering ook weer best vermakelijk. De witwaspraktijken van een gast waren niet echt spectaculair en de inval bij het huis van een belangrijk persoon in het kartel ook niet.
De cowboy Cody met z'n paard en Mike die nog erger dan een stalker achter een vrouw aan zat waren juist wel weer erg leuk.

Het enige waar ik me aan stoor is dat er, zoals in een heleboel TV series, altijd oneindig ver op iets kan worden ingezoomd met een beveiligingscamera die enorm korrelige, fletse beelden maakt en vervolgens hieruit een haarscherpe kleurenfoto kan worden gehaald.
Vorige week dan, in de weerspiegeling van de deur van een bus zagen ze die vrouw met "help me", en uit die weerspiegeling konden ze zien dat het bordje bovenop kapot was en wat voor merk bord dat was. !
2000 light years from home
pi_30253445
Blijft gewoon een goede serie, verder niet te ver over nadenken
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 4 september 2005 @ 11:46:00 #275
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_30253631
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
19 September begint het 3e seizoen in Amerika
Dit is de cover voor de Season Two DVD :
[afbeelding]
Zijn die DVD's eigenlijk ook al in Nederland te koop?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')