Daar hebben we in Nederland radio 3 voor. Of 538. Of wie dan ook, bijna elke zender heeft dit idee al gekopieerd.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:51 schreef BramK het volgende:
dan vind ik de keuzelijst op www.donna.be veel uitgebreider. Daar staan Radiohead, Nirvana enzo er ten minste wel in, maar kan je evenzeer voor Rednex of Capella stemmen bij wijze van spreken ! Ik denk dat er 5000 keuze nummers zijn.
Maar ja, weer geen Billie Holiday of andere platen van vóór, pak-em-beet, 1955.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:51 schreef BramK het volgende:
dan vind ik de keuzelijst op www.donna.be veel uitgebreider. Daar staan Radiohead, Nirvana enzo er ten minste wel in, maar kan je evenzeer voor Rednex of Capella stemmen bij wijze van spreken ! Ik denk dat er 5000 keuze nummers zijn.
Wie gaat er nou rednex stemmen als beste nummer ooitquote:Op donderdag 11 november 2004 13:51 schreef BramK het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:18 schreef rooierooie het volgende:
1. Bob Dylan - Like a rollin' stone
2. Waterboys - The whole of the moon
3. Tim Hardin - How can we hang on to a dream
4. Dolly Parton - Jolene
5. Elvis Presley - Suspicious minds
6. Mike Oldfield & Maggie Reilly - Moonlight shadow
7. Stevie Wonder - I wish
8. Van Morrison - Brown eyed girl
9. Beatles - Here comes the sun
En als eigen keuze: 10. U2 - Bad
Dat wist ik helemaal niet! Waarom dan zo moeilijk doen om er 10 te stemmen als ik meer kan?quote:omdat het soms moeilijk kiezen is uit al die mooie platen, mag u meerdere keren stemmen. In uw verschillende lijstjes mogen echter geen dubbelingen voorkomen! Er is een maximum van 5 keer per dag stemmen per adres gesteld.
Geen idee, nooit op gelet eigenlijk. Het lost wel een hoop problemen opquote:Op donderdag 11 november 2004 20:08 schreef Zanderrr het volgende:
Wat een vage regel is dat, dat was vorige jaren toch nog niet zo?
en dan geen France Gallquote:Op donderdag 11 november 2004 20:24 schreef Fred_B het volgende:
Zo, een mooie gelegenheid om het Franse lied eens te promoten:
Michel Sardou - Les lacs du Connemara (1982)
Celine Dion - Pour que tu m'aimes encore (1995)
Gerard Lenorman - La ballade des gens heureux (1976)
Sandra Kim - J'aime la vie (1986)
Edith Piaf - Non je ne regrette rien (1961)
Adamo - Vous permettez monsieur (1964)
Dave - Dansez maintenant (1975)
Gilbert Becaud - Nathalie (1964)
Jacques Dutronc - Il est cinq heures Paris s'éveille (1968)
Joe Dassin - Les Champs Elysées (1969)
Uw eigen keuze:
Michel Sardou - La Maladie D'amour
Geen France Gall inderdaad. Het is maar een top 10 hè, en dit is de top 10 met mijn favoriete nummers. Maar je mag immers 5x per dag stemmen, dus France Gall zal zeker geen stemmen tekort komen door mijn toedoen Daarnaast mogen Charles Aznavour, Patrick Bruel, Jacques Brel enz. enz. tot aan het Franse werk van BZN zeker niet ontbreken in de lijst, dus daar zal ik dan ook zeker nog op stemmenquote:Op donderdag 11 november 2004 20:49 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan geen France Gall![]()
wtf One is uit 1988quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:01 schreef Gorro het volgende:
Metallica - One (1994)
Wat een baggerregel zeg.. Als ik het goed heb mag je tot 10 december stemmen. En als je dan vanaf 1 november 5x per dag stemt kun je in totaal 40x50 = 2000 liedjes stemmen...quote:Op donderdag 11 november 2004 19:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet! Waarom dan zo moeilijk doen om er 10 te stemmen als ik meer kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |