Ik denk dat het komt omdat ze destijds (eind 1999) volgens mij de eerste waren met zo'n grote lijst.quote:Op maandag 27 december 2004 00:21 schreef Arcee het volgende:
Ik snap die aanbidding van de Radio 2 Top 2000 niet zo. Zal wel het evenement op zich zijn, of zo.
Aanbidding niet, maar ik snap gewoon niet waarom hierop zoveel gezeken wordt elk jaar weer. Nee, het is geen lijst voor Top 40 publiek van nu en ik heb zelf ook wel wat op die keuzelijst aan te merken, maar voor mensen (zoals ik) die graag een nummer uit bijvoorbeeld de jaren 40 afgewisseled horen worden met iets uit de jaren 80 is het leuk om te luisteren.quote:Op maandag 27 december 2004 00:21 schreef Arcee het volgende:
Ik snap die aanbidding van de Radio 2 Top 2000 niet zo. Zal wel het evenement op zich zijn, of zo.
Diversiteit. Er is meer dan alleen maar hip-hop en R&B, da's pas kut herrie . . .quote:Op maandag 27 december 2004 00:21 schreef Arcee het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2004 01:33 schreef Jane het volgende:
Ferry 'Cross The Mersey van Gerry & The Pacemakers is wel een heel mooi nummer. Zeker voor degenen die wel eens op de 'ferry 'cross the Mersey' gestaan hebben.
Nee, ik heb niet gezegd dat andere lijsten "beter" waren, meisje. En ik heb de top 2000 genoeg gehoord.quote:Op zondag 26 december 2004 22:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Je bedoelt dance enz? Idd, dat staat er (gelukkig) niet in.
Maar goed, ken jij die al nummers in de lijst eigenlijk wel? Dat idee krijg ik namelijk niet. En wil je nou echt zeggen dat die andere lijsten gevarieerder zijn?! Laat me toch niet lachen!
En meer dan de top-2000.quote:Op maandag 27 december 2004 02:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Diversiteit. Er is meer dan alleen maar hip-hop en R&B, da's pas kut herrie . . .
Nou, ze zouden kunnen proberen om het in de verkiezingslijst op te nemen misschienquote:Op zondag 26 december 2004 23:01 schreef Vamos het volgende:
[..]
Laat de dance stroming die Underworld vertegenwoordigt eerst maar eens bewijzen dat ze eeuwigheidswaarde heeft. Als over 10 jaar Underworld nog niet in de lijst staat dan zijn ze blijkbaar niet goed genoeg om de nieuwe generatie radio 2 luisteraars te bekoren.
Wat bazel je nou over 538? Waarom moet die nou weer in de discussie betrokken worden?quote:Op zondag 26 december 2004 23:01 schreef Vamos het volgende:
Voorlopig komt zelfs in de radio 538 lijstjes erg weinig echte dance muziek en de stemmers aldaar zijn toch erg jong.
Ik wil helemaal niet dat ze Underworld in de lijst opnemen. Er wordt door heel Nederland gestemd op de top 2000, niet alleen door de vaste radio 2 luisteraars. Als ze vrije keuzes laten, dan zit ook deze hele lijst vol met eurodance,dance en RnB covers. Nu is dit de enige lijst waar je liedjes uit 1950 & 1960 afgewisseld hoort met jaren 90. En niet in een verhouding 1:10.quote:Op maandag 27 december 2004 03:53 schreef RichardQuest het volgende:
Nou, ze zouden kunnen proberen om het in de verkiezingslijst op te nemen misschien. Of het eeuwigheidswaarde heeft beslissen de stemmers dan wel, niet Frits Spits graag. Die weet al zo weinig., hij is Bl¢f-fan.
iddquote:Op maandag 27 december 2004 09:53 schreef Ambrosius het volgende:
White Christmas, dat gaat nog net nu, maar ik heb onderhand wel genoeg van kerstmuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |