Zuigen nog welquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:36 schreef Onderbroek het volgende:
gewoon bier zuigen waar die pa bijzit
Ik krijg gewoon een waas voor me ogen als ik hoor dat een man geen bier drinkt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:35 schreef Mikkie het volgende:
Dus omdat haar vader geen bier lust moet je slaan. Of juist niet.
Logisch
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:34 schreef Forumschorem het volgende:
Hey mensen,
Ik zit met een probleempje. Ik heb nu bijna 3 jaar met mijn vriendin en het is even uit geweest omdat ze tegen me gelogen had over vrijwel alles. Maar goed, ik wilde proberen of ik daarmee kon leven en nu wil ze me voor gaan stellen aan haar ouders....Ik ben hopeloos....
Ze schaamde zich voor alles. Dus: Ja.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:06 schreef mcsluis het volgende:
Na drie jaar pas voorstellen? Of heeft ze het pas net aan haar ouders verteld?
Ik kan me voorstellen dat ze zich voor jou schaamt... Een beetje lopen janken omdat haar vader geen bier drinkt?! Triest figuur!quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:07 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
[..]
Ze schaamde zich voor alles. Dus: Ja.
Ik heb vernomen dat 'lemming' hier het gepaste woord voor is.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:15 schreef SaskiaR het volgende:
Jammer joh om een serieus bedoeld topic te misbruiken voor je eigen grapjes hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |