En zó hoor je dit spel te spelen!!!quote:Op zondag 7 november 2004 17:07 schreef Michel het volgende:
Hier schieten de missies voor geen meter op.
Ben veel te druk bezig met alle andere dingen, zoals lekker rondcruisen, gangmembers van andere gans neerknallen en hun wijken afnemen, politie uitdagen om te zien hoeveel sterren ik maximaal kan krijgen (nog niet verder gekomen dan 4 sterren, en ooooh wat geeft het een heerlijk gevoel om politie helicopters de lucht uit te schieten), etc, etc.
Heb inmiddels mijn. Brady
. guide ontvangen, en wow wat is die mooi. Super veel extra side info om heerlijk uren lang andere dingen te doen. Missies komen vanzelf wel, alles op zijn tijd.
oh, ik he net de monster truck en die ene auto geunlocked.quote:Op zondag 7 november 2004 16:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jij hebt ècht geen geduld hè?Weet je zeker dat SA wel een geschikt spel voor je is?
Je kunt natuurlijk altijd gangmembers platrijden.. die laten altijd wel wat wapens (en geld) achter!quote:Op zondag 7 november 2004 17:14 schreef speedfreakssj het volgende:
oh, ik he net de monster truck en die ene auto geunlocked.
ik vroeg me gewoon af of er wat beters was voor die treinoverval want mijn ammo van mijn uzi was op, vandaar.
Als je je een beetje ingelezen had, had je kunnen zien dat deze vraag in dit topic alleen al een keer of vijf is gesteld.quote:Op zondag 7 november 2004 17:40 schreef lennert. het volgende:
hee,
ik zit nu met sa bij de missie : the wrong side of the tracks, maar het lukt me keer op keer niet om die vagos members van de trein te schieten![]()
![]()
wie oo wie heeft de gouden tip voor mij !!!
please help
Daar heb ik wel een keer in gereden. Volgens mij is hij ergens in het zuidoosten te vinden waar je ook die lowrider battle hebt gedaan. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op zondag 7 november 2004 17:48 schreef MrSkyline het volgende:
ik kan de sweeper ook nergens vinden (das een veegwagentje, zo'n bejaarde bak met een borstel)
Ik heb er ook in gereden, hij stond ergens onder een snelweg in LSquote:Op zondag 7 november 2004 17:52 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een keer in gereden. Volgens mij is hij ergens in het zuidoosten te vinden waar je ook die lowrider battle hebt gedaan. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
ik was in de boogard (rijswijk) en daar hadden ze niet een nieuwe lading binnen.quote:Op zondag 7 november 2004 18:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is die guide trouwens normaal op vooraad bij FRS?
misschien zitten er krassen op de disc.quote:Op zondag 7 november 2004 18:57 schreef Fegisje het volgende:
Het zal hier vast wel gezegt hebben maar ik ga geen 24 topics doorbladeren.
Ik heb San Andreas gehuurd bij de videotheek om ff te kijken. Als ik flink aan het cruisen ben door de stad zegt ie dikwijls: Error Reading Disc (zwart scherm witte letters). Het is echter een origineel spel. Zou het iets met mijn laser temaken hebben?
Is het misschien verstandig om de disc-read-speed hoger te zetten of is dit minder goed voor de ps2?
Heeft iemand meer het probleem?
Ik heb San Andreas gisteren bij een vriend gespeeld op z'n ps2,quote:Op zondag 7 november 2004 19:10 schreef Fegisje het volgende:
nou het is een vrij nieuwe.. een klein plekje.. maar dat zou dan niet heel het spel moeten zijn.. jullie hebben er dus geen last van?
In San Fierro is wat anders in het stadionquote:Op zondag 7 november 2004 19:15 schreef speedfreakssj het volgende:
ik niet maar ik begin ook maar net.
zeg, ik eb de 8tracj gewonnen maar nu wil ik de rest doen, ben het hele stadion rondgeweest voor andere ingangen maar ik kan dus alleen maar 8tracj doen?
Ik bedoel bigfoot het wezen, niet de truckquote:Op zondag 7 november 2004 19:35 schreef speedfreakssj het volgende:
bigfoot zit er in zodra je die 8track hebt gedaan bij het stadion.
vanaf je huis meteen links en dan weer links dat straatje in en zo. dan weer naar links en dan rechtdoor de brug over en daar is het stadion. effe ingang zoeken en rode dingetje en dan 1ste worden dan krijg je de hotringracer en de bigfoot.
Ik heb ze geen van drieen gezien, maar Bigfoot schijnt een hoax te zijn.quote:Op zondag 7 november 2004 19:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ok kan iemand de volgende geruchten bevestigen:
Bigfoot?
Darkell?
Ghost cars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |