Kraftwerk - Computer Love bedoel jequote:Op vrijdag 5 november 2004 16:11 schreef Nolius het volgende:
'Daft Punk - Digital Love' maar vast op de playlist zetten?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:43 schreef Nolius het volgende:
En van welke topics walg je echt?
Lopende projecten??quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:04 schreef Chandler het volgende:
nou dan moet je zekers dat kut nummer van de matrix draaien, hoezo over computers... maaruh je kan het (dé uitzending) ook richten op bepaalde lopende projecten; misschien kunnen ze hier zo wat meer animo daar voor krijgen.
Whatpulse is al eens in de uitzending geweest hoor! Uitgebreid zelfsquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:06 schreef Renesite het volgende:
voor whatpulse!
quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:21 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Whatpulse is al eens in de uitzending geweest hoor! Uitgebreid zelfs
Je moet gewoon meer luisteren
Jij begint?quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:16 schreef Godlike02 het volgende:
Lopende projecten??
Ben je gek!! Dat lijkt op werk.
Dat automatiseren we wel
gmailquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:38 schreef Chandler het volgende:
[..]
Jij begint?
SLOWCHATquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:58 schreef Jump het volgende:
[..]
gmail
slowchat
Ieder forum heeft een slowslet topic. Er is echter maar 1 forum met Het Grote Unix-Guru's helpen Unix-Newbies [deel 3]quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:58 schreef Jump het volgende:
gmail
slowchat
Vanaf 20:00 uurquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:41 schreef cygnusx het volgende:
Ik wil ook genoemd worden in de uitzending, dan beloof ik dat ik ga luisterenvan hoelaat tot hoelaat eigenlijk?
edit: Ah, ik zie het al, hmm kut, dan kan ik niet zo heel lang luisteren, maargoed, toch wel redelijk wat, mischien ff de stream live rippen naar mp3 ofzo... is het niet achteraf terug te beluisteren?
Ik wou net zeggen Lucille werd tijdquote:Op zaterdag 6 november 2004 00:38 schreef Lucille het volgende:
Eindelijk is mijn column af
Weird Al Yankovic met It's all about the Pentiums past er denk ik ook wel bij.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:11 schreef Nolius het volgende:
'Daft Punk - Digital Love' maar vast op de playlist zetten?
MARTY IN DE OUTSENDUNG!quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen Lucille werd tijd
hahaha....
* Renesite vind het nu nog wat vroeg.
@jump ja ik ben maandag in de uitzending.
ik dacht dat die ahteraf altijd te beluisteren wasquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:41 schreef cygnusx het volgende:
Ik wil ook genoemd worden in de uitzending, dan beloof ik dat ik ga luisterenvan hoelaat tot hoelaat eigenlijk?
edit: Ah, ik zie het al, hmm kut, dan kan ik niet zo heel lang luisteren, maargoed, toch wel redelijk wat, mischien ff de stream live rippen naar mp3 ofzo... is het niet achteraf terug te beluisteren?
Dan beloven Slarioux en ik met plezier dat je genoemd zal wordenquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:41 schreef cygnusx het volgende:
Ik wil ook genoemd worden in de uitzending, dan beloof ik dat ik ga luisteren
Ikke ookquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:54 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dan beloven Slarioux en ik met plezier dat je genoemd zal worden
Als dat geen DIG is!quote:I wanna have some fun
I’m looking for adventure
We wanna say hello to all our friends so far away
I go to my pc (computer, computer)
and step into the magic screen
The world is in our hands - we’ll do Europe in one day
Ik heb, incl. deze, volgens mij al deze verzoeknummers op CDquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:30 schreef sop het volgende:
Ik wil een "e-mail to berlin" van Double Date horen
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ikke ookIkke ook
![]()
moby ruledquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:32 schreef QuietGuy het volgende:
moby - electricity (sorry ik kan niet zonder moby)
slarioux komt waarschijnlijk, marty en ik zekerquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:51 schreef Jump het volgende:
welke diggers komen er allemala op de radio?
de mods, en marty, zijn er nog ?
ik zal m'n best doenquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:56 schreef Renesite het volgende:
Stille jongeeeeeeheeeeeee! noem mij oohook![]()
![]()
Wij haten jou.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ik haat nerds.
Jeps Marty in de uitzendingquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
MARTY IN DE OUTSENDUNG!![]()
stamp er wel een paars kaarsjes inquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:58 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jeps Marty in de uitzending![]()
Word vast heel gezellig als temminste QG worsten broodjes voor me meeneemt
Ja is goed hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:59 schreef Jump het volgende:
[..]
stamp er wel een paars kaarsjes in
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij haten jou.
Hij doet niet liefquote:Op zondag 7 november 2004 12:49 schreef Renesite het volgende:
[..]tsk, niet zo negatiehief!
Soort zoekt soortquote:Op zondag 7 november 2004 12:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hij doet niet lief
Anders zit er nog wel een griek op de hoek...quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:58 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jeps Marty in de uitzending![]()
Word vast heel gezellig als temminste QG worsten broodjes voor me meeneemt
oeeeequote:Op zondag 7 november 2004 16:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Anders zit er nog wel een griek op de hoek...
whatpulse is GC.quote:Op zondag 7 november 2004 18:20 schreef Renesite het volgende:
Whatpulse? Slowchat?![]()
Ja maar zijn net geen worstenbroodjesquote:Op zondag 7 november 2004 16:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Anders zit er nog wel een griek op de hoek...
Ik heb geen worstenbroodjes bij me. Maar die griek is ook lekkerquote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja maar zijn net geen worstenbroodjeshahah.
Maar wel lekker trouwens grieks
Ik ga me bed eens induiken ben echt moe.
tot morgen allemaal
hahah Naja doe dan dat maar ondanks het niet opweegt tov Worstenbroodjes hoorquote:Op maandag 8 november 2004 09:09 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen worstenbroodjes bij me. Maar die griek is ook lekker
Dan krijg je van mij een frites speciaal, ok?quote:Op maandag 8 november 2004 09:13 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahah Naja doe dan dat maar ondanks het niet opweegt tov Worstenbroodjes hoor
Oke dan is het wel weer goedquote:Op maandag 8 november 2004 09:15 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij een frites speciaal, ok? [afbeelding]
hahah ja ik moet ff me zelf onder de douche slingeren en dan naar enschede rijden en weer terug....quote:Op maandag 8 november 2004 09:27 schreef QuietGuy het volgende:
Zullen we anders in slowchat verder gaan marty?
ben ik wel van mening dat 'I don't like mondays' van de boomtown rats ook een beetje gaat over een gedigitaliseerd onderwerp ...quote:The Silicon chip inside her head has switched to overload
Van kraftwerk zouden we wel vrijwel alles kunnen draaienquote:Op maandag 8 november 2004 10:40 schreef RM-rf het volgende:
Qua muziekkeuze voor vanavond:
Vanwege de text
[..]
ben ik wel van mening dat 'I don't like mondays' van de boomtown rats ook een beetje gaat over een gedigitaliseerd onderwerp ...
andere opties:
Die Roboter van Kraftwerk
Fitter Happier van radiohead
Perfect World heet dat nummer. Dan moet je wel volledig zijn hequote:Op maandag 8 november 2004 09:05 schreef Marty26 het volgende:
* QuietGuy doet ook verzoekje plaatsen!!!
Strung out met Perfect
we draaien natuurlijk wel alleen legaal gekochte plaatjesquote:Op maandag 8 november 2004 11:27 schreef junkiesietze het volgende:
Das ook wel een nummer voor DIG in FOK!radio
die heb ik natuurlijk van een gratis site...quote:Op maandag 8 november 2004 11:47 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
we draaien natuurlijk wel alleen legaal gekochte plaatjes
Wie ben jij!quote:Op maandag 8 november 2004 20:04 schreef SHERMAN het volgende:
hee QG je vergeet onze namen niet he
Niet liefquote:Op maandag 8 november 2004 20:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie ben jij!![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
![]()
MOet je stemmen!quote:Op maandag 8 november 2004 20:19 schreef Absinth het volgende:
Ik wil een nummer van Kraftwerk horen![]()
Ga je leuke dingen doen?quote:Op maandag 8 november 2004 20:21 schreef SHERMAN het volgende:
Zeg QG....ik ga zo wel weg voor een uur
Dus als je voor 2030 wat leuks verteld over dig dan ben ik ook blij
Hoe? Waar? Waarom?quote:Op maandag 8 november 2004 20:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
MOet je stemmen!
Ik ga niks doenquote:Op maandag 8 november 2004 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga je leuke dingen doen?
Waat precies?quote:Op maandag 8 november 2004 20:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
MOet je stemmen!
http://www.actionradio.nl/quote:Op maandag 8 november 2004 20:25 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Waat precies?![]()
wannabee 24quote:Op maandag 8 november 2004 20:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ga niks doen
Ik dacht dat het dinsdag was
Ik ga vanavond om 2130 CSI kijken
Zondag is 24quote:Op maandag 8 november 2004 20:27 schreef JasperE het volgende:
[..]
wannabee 24
Ik was snellerquote:
vet!quote:Op maandag 8 november 2004 20:27 schreef SHERMAN het volgende:
QG wil mij uit DIG hebben
Wie ben jijquote:Op maandag 8 november 2004 20:29 schreef JasperE het volgende:
[..]
vet!
Nee kom er aanquote:Op maandag 8 november 2004 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
Sherman irc weer stuk?
Hehequote:Op maandag 8 november 2004 20:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee kom er aan
Wie ben jijquote:Op maandag 8 november 2004 20:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wie ben jij
Ben er alquote:Op maandag 8 november 2004 20:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hehe
werd tijd!
Trek die 33k6 dr is uit!quote:Op maandag 8 november 2004 20:41 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Waarom zijn de streams zo klote? Elke 5 seconden moet hij bufferen
Je was amper in de uitzending. Had je trouwens continue jeukquote:Op maandag 8 november 2004 23:45 schreef Marty26 het volgende:
Was weer erg gezellig![]()
Nee zat met me hoofdtelfoon met snoertje te kuttenquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Je was amper in de uitzending. Had je trouwens continue jeuk
Dat zoiets juist gebeurt als je een uitzending over DIG maakt is ook wel maf zegquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:14 schreef Nolius het volgende:
Ok, ik heb ff een kutmededeling:
Door een volle harde schijf is de automatische opname er na 9 mb (9m55s) mee gekapt. Heeft iemand nog een opname van de uitzending?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:14 schreef Nolius het volgende:
Door een volle harde schijf is de automatische opname er na 9 mb (9m55s) mee gekapt. Heeft iemand nog een opname van de uitzending?
* Marty26 doet boos kijkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:59 schreef blablasjit het volgende:
shit dat was gister .... crap
Sorry ik schaam mij al diep...quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Marty26 doet boos kijken
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:22 schreef blablasjit het volgende:
Sorry ik schaam mij al diep...![]()
![]()
![]()
isset nergens online te vinden??? als in te dld?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:14 schreef Nolius het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |