Lezen, blindequote:Op vrijdag 5 november 2004 14:47 schreef Djaser het volgende:
Hebben ze Amour gisteren nou gespeeld????
Nee, dat is niet het antwoord waar ik naar vroeg. Nogmaals ik wil alleen weten of Amour gespeeld werd en niet of ik wel of niet kan lezen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Lezen, blinde
quote:Na met grote snelheid twee dagen achter elkaar het Ahoy uitverkocht te hebben, hebben ook grote festivals interesse gekregen in Rammstein.
Op 18 juni zal Rammstein als eerst bevestigde artiest op de tweede editie van het Fields Of Rock festival staan.
De kaartverkoop voor Fields Of Rock begint op zaterdag 13 november, om 10.00 uur door Ticket Serivce. De entree is tijdelijk ¤49. Deze prijs is extra goedkoop tot 1 februari 2005 en zal na deze datum de normale ticketprijs hanteren (deze wordt nog bekend gemaakt).
quote:Na met grote snelheid twee dagen achter elkaar het Ahoy uitverkocht te hebben, hebben ook grote festivals interesse gekregen in Rammstein.
Op 18 juni zal Rammstein als eerst bevestigde artiest op de tweede editie van het Fields Of Rock festival staan.
De kaartverkoop voor Fields Of Rock begint op zaterdag 13 november, om 10.00 uur door Ticket Serivce. De entree is tijdelijk ¤49. Deze prijs is extra goedkoop tot 1 februari 2005 en zal na deze datum de normale ticketprijs hanteren (deze wordt nog bekend gemaakt).
het klonk alsof je net terugkwamquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:25 schreef Ichi het volgende:
ben trouwens gisteren geweest
ik ben NOG onder de indrukquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
het klonk alsof je net terugkwam![]()
onderbouw het nog even andersquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik vond het zowaar tegenvallen, maar zo te zien ben ik de enige...
ik ga iig pitten
ik vrees het voor jequote:Op zaterdag 6 november 2004 01:43 schreef Ceased2Be het volgende:
ik ga iig pitten
Je bent gewoon bezig een notoire dwarsligger te worden, net als ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:43 schreef Ceased2Be het volgende:
ik ga iig pitten
Hey dit lijkt mijn review welquote:Op zaterdag 6 november 2004 04:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook geweest vanavond en ik weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden.
De tracklist viel tegen, maar dat komt waarschijnlijk, omdat ik niet zo weg ben van Reise Reise (en dus liever Rammstein van de oude stempel heb). Verder had ik waarschijnlijk te hoge verwachtingen van het vuurwerk/de vlammenwerpers. Allemaal leuk en aardig, maar niet van 'WOW!!! IMPRESSED!!!'. Ik had trouwens een kutzitplaats (ergens in de hoek, met m'n kop voor de luidsprekers), dus ik ben naar een ander vak gegaan en blijven staanHad ik toch nog goed zicht. En al die kneuzen maar blijven zitten
Die hebben dus mooi niets gezien, terwijl een concert van Rammstein toch vooral een KIJKconcert is (qua muziek hoef je geen interessante, afwijkende riffjes te verwachten...)
Dit is denk ik onzin. De meeste kennen de nummers van Reise Reise gewoon nog niet goed genoeg, omdat die nog niet zolang uit is. Dat is altijd bij een concert als er dan een nieuwe cd is, doet iedereen wat tammetjes mee, maar zodra de nummers uit de oude doos komen gaat iedereen uit zijn dak.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En tja ik had ook liever de wat oudere nummers gehoord, dat merkte je trouwens wel aan het publiek zodra de "oudjes" kwamen ging iedereen uit z'n dak.... Reise reise is gewoon te "zacht"
Maar goed vind jij die nieuwe nummers dan niet wat "zwak"quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dit is denk ik onzin. De meeste kennen de nummers van Reise Reise gewoon nog niet goed genoeg, omdat die nog niet zolang uit is. Dat is altijd bij een concert als er dan een nieuwe cd is, doet iedereen wat tammetjes mee, maar zodra de nummers uit de oude doos komen gaat iedereen uit zijn dak.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:20 schreef Djaser het volgende:
En tjsa dat publieker zater natuurlijk ook wel een paar 'normale' mensen tussen maar wat mij betreft verdienen de meeste mensen daar het niet te leven. Wat een asociaal kutvolk zeg.
Dan was het gister zeker tammer dan donderdag, want mensen gingen toch echt wel uit hun plaat bij america, reise, reise, mein teil, moskau, stein um stein (meteen veruit de 5 beste nummers), en bij een nummer als ohne dich verwacht je natuurlijk niet dat iedereen gaan beukenquote:Op zaterdag 6 november 2004 11:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed vind jij die nieuwe nummers dan niet wat "zwak"
Aan de ene kant heb je wel gelijk hoor, nieuwe nummers blijft iedereen staan, maar ik vond dat ze wel erg veel van de nieuwe cd speelde....
Vond ik bij het concert in 2001 ook al eigenlijk. Maar nu liepen er wel echt verschrikkelijk simpele boeren rond ja, alsof ze de halve achterhoek hadden losgelaten... De helft daarvan wist volgens mij niet eens op welk concert ze aanwezig waren, had ook de dijk kunnen zijn ofzoquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:34 schreef Viking84 het volgende:
Het viel mij trouwens op dat er over het algemeen heel normaal volk was. Dat had je een paar jaar terug niet hoeven verwachten.
Rammstein is gemeengoed geworden, helaas
:') Idd. Jammer is dat hèquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Vond ik bij het concert in 2001 ook al eigenlijk. Maar nu liepen er wel echt verschrikkelijk simpele boeren rond ja, alsof ze de halve achterhoek hadden losgelaten... De helft daarvan wist volgens mij niet eens op welk concert ze aanwezig waren, had ook de dijk kunnen zijn ofzo
quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]Idd. Jammer is dat hè
Ik dacht dat Rammstein echt voor een select volk was dat lugubere humor kon waarderen. Nou, als ik die mensen zo zie lopen, kunnen ze onmogelijk de teksten allemaal kennen, óf ze begrijpen niet waar ze het eigenlijk over hebben...
Moet je persé een lange zwarte jas met lang haar hebben om naar Rammstein te gaan? Ik heb hun eerste cd al gekocht voordat iemand in m'n omgeving er van gehoord had. Toen vonden ze het nix, gister waren we met 10 man... Is dat fout is dat erg?quote:RRRRammstein, ein Mensch brennt! zong iedereen vrolijk meeDan denk ik: waar zitten al die huisvrouwen met hun hoofd??
Ik zag ook kinderen die er met hun moeder heen gingen
"Luister eens, jongens, we gaan wat leuks doen met z'n allen. Wat willen jullie doen?".
"We willen naar Rammstein!!!".
"OK, dan gaat mama kaartjes voor Rammstein regelen. Maken we er direct een leuke dag van... eten bij McDonalds, en daarna naar het concert"
quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:42 schreef robin0223 het volgende:
[..]Een select volk blah blah...
[..]
Moet je persé een lange zwarte jas met lang haar hebben om naar Rammstein te gaan? Ik heb hun eerste cd al gekocht voordat iemand in m'n omgeving er van gehoord had. Toen vonden ze het nix, gister waren we met 10 man... Is dat fout is dat erg?
Het lijkt wel een beetje het charly lownoise & mental theo verhaal uit de gabber tijd. "Ze gaan commercieel dus we kotsen ze uit"...
Ik heb ook Rammstein mee staan zingen en ik zing ook over mensen die in de brand staan... en ja, ik weet wat ik zing... Shockrock noemen ze dat, waarom mogen huisvrouwen dat niet meezingen en jij wel? Of heb jij dat hele nummer je kop gehouden en gedacht aan mensen die in de brand stonden?
Ik kots op mensen die zich verheven voelen boven anderen omdat ze vinden dat een bepaalde muziekstroming of band voor hen bedoeld is... Om het op z'n GeenStijls te zeggen: ga's dood...![]()
![]()
wie zijn de 'wij "in dit gebeuren?een groep pubers?heb je de gemiddelde leeftijd van de bandleden gezien?quote:Het is jammer dat wij niets voor ons zelf mogen houden![]()
ben 20quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:15 schreef avdd het volgende:
[..]
wie zijn de 'wij "in dit gebeuren?een groep pubers?heb je de gemiddelde leeftijd van de bandleden gezien?
walgelijk zeg,al die koters op een concert wat voor middelbare leeftijd mensen zoals WIJ bedoeld is.......;-p
ik was op het eerste concert en was blij dat er zoveel verschillende mensen(van alle leeftijden en pluimage) zo vreedzaam bij elkaar konden zitten/staan maar als ik nu de berichten hier lees zie ik dat er ook hele vervelende mensen tussen stonden, jammer.
nou nee, ik vind niet dat dat de volwassenheid aangeeft. Muzikaal en tekstueel gezien vind ik de oudere albums van Rammstein veel sterker dan de nieuwe albums.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:20 schreef Bayswater het volgende:
Ieder succesvolle band is ooit klein geweest met een schare fans die de band nu nog voor zich op willen eisen omdat zij "de ontdekker" zijn. Vaak ooit begonnen met een veel harder repertoire in vage zaaltjes. Elke muzikale verandering wordt gezien als commercieel terwijl dat vaak de volwasssenheid van de band aangeeft. Daarbij worden de mensen die nu plots de band bezoeken afgeschilderd als geen echte fans. Een soort jaloezie die ik aan de ene kant wel begrijp.
Maar noem maar op Red Hot Chili Peppers, U2 of zelfs de Dijk en vele anderen hebben ook zulke ontwikkelingen gehad.
Waarom? Als mensen iets ontdekken, iets bekender wordt, is het dan commercieler dan 'vroeger'?quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]nou dat die 'vrienden' van jou nu ineens wel mee willen naar Rammstein en er toen niets aan vonden, laat wel zien dat Rammstein op de commerciele tour is gegaan.
Denk je niet dat de leden van Rammstein dit vanaf het begin af aan dit hebben nagestreefd?quote:Het is jammer dat wij niets voor ons zelf mogen houdenOp den duur wordt alles ingepikt door de commercie.
Oftewel, jij vindt Rammstein respectloos... Hmmkay, true fan you are...quote:Natuurlijk heb ik niet gedacht aan mensen die in brand staan, maar als ik erover nadenk, vind ik het best wel stijlloos dat fatsoenlijke vrouwen dat doen (die ik KEN nog wel, die hun kinderen op een CHRISTELIJKE SCHOOL hebben zitten). Dat ik niet fatsoenlijk ben, weet iedereen wel, maar zo'n huisvrouw die haar kinderen leert met respect met anderen om te gaan en dan vervolgens met Rammstein mee gaat staan blèren... nee dat kan ik niet met elkaar rijmen...
ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:35 schreef robin0223 het volgende:
Volgende keer ben ik er weer bij...
Wat een gekloot inderdaad met die file's...het duurde een uur voordat we Rotterdam uit waren.quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:37 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo ben net terug.....
Tering wat een files allemaal.... stonden stil vanwege een bommelding enz enz.... maar goed ben toch thuis
Was erg goed te doen vandaag!!! erg gezelligMuziek klonk nog wel redeljk in de Ahoy........
Ben moe ga slapen
alleenrecht,... als je 20 bent...quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook
heel moeilijk om dit te zeggen (:P): misschien heb je wel een beetje gelijk (een heel klein beetje maar
), alleen kan ik het alleenrecht op rammstein een beetje moeilijk los laten
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:38 schreef Viking84 het volgende:
alleen kan ik het alleenrecht op rammstein een beetje moeilijk los laten[/sub]
80% bestond uit een stel boeren die dachten dat ze op een Apres-ski feest waren. Mensen die er absoluut niets te zoeken hebben omdat het enige nummer dat ze kenden Bück dick was. En als die je 1,5 uur lang dood proberen te drukken en Bück, gib mich mall of andere half Duitse teksten in je oor te lopen toeteren dan kan mijn respect wel eens dalen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:15 schreef robin0223 het volgende:
[..]![]()
anders verklaar je je even nader? Je komt enigzins bekrompen over...
Speel jij gitaar? Vast niet en dat geeft niet maar het geeft wel aan dat je met muzikaal niet echt weet wat je bedoeld. Want het gitaar en bas werk in Rammstein is nog altijd dezelfde simple troep als toen ze begonnen. Het enige wat je er denk over kan zeggen is dat Till qua stem erg vooruit is gegaan doordat hij meer af wisselt met zang. Tekstueel anders? Lees Keine Lust, Moskau, en Dalai Lama nog eens.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou nee, ik vind niet dat dat de volwassenheid aangeeft. Muzikaal en tekstueel gezien vind ik de oudere albums van Rammstein veel sterker dan de nieuwe albums.
dé Yvonne?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Die glitters waren erg...amerikaans
Rammstein...niet gedacht dat ik kaarten kon krijgen, maar dat is prima verlopen en zelfs voor de normale prijs. Bedankt HendriHet was (uiteraard) een superconcert met een erg gevarieerd publiek. Heerlijk dat zoveel mensen dezelfde muziek waarderen. Gewoon supergaaf om door je vader of moeder te worden meegenomen naar Rammstein. Stoer. De "kijk mij eens een true Rammstein-fan zijn in het zwart leer" personen (wat dat ook is) waren overduidelijk deze keer in de minderheid. Elke band maakt idd een periode door dat het kleine kliekje het vervelend vindt dat "hun" muziek ook goed wordt gevonden door "gewone mensen". Ik altijd maar denken dat het te gek is dat de muziek die jij geweldig vindt wordt goed gevonden door je vrienden en vriendinnen. Ik kan het namelijk niet echt uitstaan als mensen muziek waar ik idolaat van ben maar niks vinden. Vraag maar aan Vork, die is volgende week een mummy of zo (eh, we spelen D&D en ik ben de DM).
Anyway, het was dus super. Maar...ik vond het concert in de Heineken Music Hall een maar jaar geleden beter. Minder geforceerd. Minder massaal. Ik had betere plaatsen. Ik vind Mutter beter dan Reise, Reise. En ik was daar met Yvonne. Gelukkig kon ik nu ook vrjwel elk nummer uit volle borst meezingen. Behalve de afsluiter. Moet toch die traditie ook eens leren zingen![]()
Idd, maar goed het geluid was daar ook beter vond ik, niet dat het hier slecht was.... maar daar was het gewoon topquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Anyway, het was dus super. Maar...ik vond het concert in de Heineken Music Hall een maar jaar geleden beter. Minder geforceerd. Minder massaal. Ik had betere plaatsen. Ik vind Mutter beter dan Reise, Reise. En ik was daar met Yvonne. Gelukkig kon ik nu ook vrjwel elk nummer uit volle borst meezingen. Behalve de afsluiter. Moet toch die traditie ook eens leren zingen![]()
Dat was dan weer een pluspuntjequote:Op zaterdag 6 november 2004 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Is er een andere yvonne
Ze sloeg deze keer af...ben benieuwd wat ze dan ging doen.
Komt ook nog een stukje electrocutie-gevaar bij om de hoek loeren.quote:Op zondag 7 november 2004 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, die bier gooiende gekken....ik heb me verschrikkelijk gestoord aan die stumperds die plastic glazen bier op het podium wierpen. Ben je niet goed snik of zo!! Het schoot ook door mijn hoofd dat het wel iets vor Rammstein zou zijn om daardoor het podium af te lopen.
Waarom doet iemand dat!? Je gaat toch niet 40+ euro betalen om vervolgens de band te jennen?
Ik vond de show niet lekker lopen, dat is eigenlijk mijn grootste ergernis... vooral in het begin was er na elke nummer een 'pauze' waardoor de vaart uit de show ging, verder vond ik de nummers van 'Reise Reise' maar niks (dat is persoonlijk I know) en ik kan er mijn vinger niet echt op leggen, maar ik vond de Mutter tour beter. Die show had vaart en bouwde lekker op... maar hier viel het dood doordat ze OF een pauze inlasten OF een nummer van de nieuwe cd speelden waardoor de zaal weer stil stond.quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:45 schreef Ichi het volgende:
[..]
onderbouw het nog even anders
Ja, idd. Dat was wel jammerquote:Op zondag 7 november 2004 20:58 schreef Djaser het volgende:
[..]
Toch miste ik de jas
dat er geen vaart in de show zat, dat lag dan waarschijnlijk aan t concert. want bij t concert waar wij zijn heen geweest in Antwerpen vorige week dinsdag zat er dus echt wel vaart in en waren er geen pauzes tussen de tracks.quote:Op zondag 7 november 2004 18:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vond de show niet lekker lopen, dat is eigenlijk mijn grootste ergernis... vooral in het begin was er na elke nummer een 'pauze' waardoor de vaart uit de show ging, verder vond ik de nummers van 'Reise Reise' maar niks (dat is persoonlijk I know) en ik kan er mijn vinger niet echt op leggen, maar ik vond de Mutter tour beter. Die show had vaart en bouwde lekker op... maar hier viel het dood doordat ze OF een pauze inlasten OF een nummer van de nieuwe cd speelden waardoor de zaal weer stil stond.
Vrijdagavond ging het ruim over de 2 uur heenquote:Op maandag 8 november 2004 11:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat er geen vaart in de show zat, dat lag dan waarschijnlijk aan t concert. want bij t concert waar wij zijn heen geweest in Antwerpen vorige week dinsdag zat er dus echt wel vaart in en waren er geen pauzes tussen de tracks.
gewoon ruim 1uur45min lekker rocken
kijk ik nou zo scheel of kan ik ze daar gewoo niet vinden...?quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:36 schreef Stiffmaster het volgende:
staan op www.mojo.nl ook nog foto's van Rotterdan 4/11
http://www.mojo.nl/concertphotos/concertphotos.asp?cphid=34quote:Op maandag 8 november 2004 11:43 schreef danko het volgende:
[..]
kijk ik nou zo scheel of kan ik ze daar gewoo niet vinden...?
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=12152 Heb je deze al bekeken? ze zijn van Antwerpen, maar wel mooi.quote:Op maandag 8 november 2004 12:52 schreef CybPraetorian het volgende:
stond er niemand van FOK het het veld, met een digitale camera die ze dan ook met ons wil delen. Ik heb namelijk genoeg mensen met een digitale camera gezien...en wil wedden dat dat geweldige foto's zijn...
Bijna?quote:Op maandag 8 november 2004 13:52 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Wij stonden tussen het podium en dat eiland van de regie....vlak naast die kabeldrempel waar meerdere mensen bijna op hun bek gingen![]()
Die afsluitmuziek was een kinderkoor dat de tekst van Engel zong. Klonk wel erg stoer trouwens, ik kreeg nog even de hoop dat we een extra zugabe zouden krijgen, maar zoveel geluk hadden we nou ook weer niet.quote:Op maandag 8 november 2004 13:07 schreef Twinkeltwin het volgende:
Helemaal niet zo een last gehad van al die boeren waar iedereen t over heeft.
Ik stond op t veld links van het midden.
Jammer dat al die grote mensen altijd perse vooraan willen staan:/
Maar al met al redelijk kunnen zien.
Ahoy was 10.000 keer beter dan geldredome maar overtreft de HMH bij lange na niet!
De show vond ik wel weer erg goed, en dat ze een keer wat anders doen (geen brandende jas bij Rammstein) houdt het alleen maar leuk. Teveel van hetzelfde wordt ook zo saai.
Vond Stripped als afsluiter wel gewaagd maar erg leuk!
Hadden ze nu trouwens een ander 'klassiek' nummer als einde concert??
Leek erg op een klassieke versie van Engel![]()
ja die had ik al gezien, maar ik zocht eigenlijk foto's van mensen die in het veld stonden en op grote resolutie foto's hebben gemaakt van het podium... leuk als achtergrond...quote:Op maandag 8 november 2004 13:52 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=12152 Heb je deze al bekeken? ze zijn van Antwerpen, maar wel mooi.
Wij stonden tussen het podium en dat eiland van de regie....vlak naast die kabeldrempel waar meerdere mensen bijna op hun bek gingen![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een superavond gehad en een gaaf - veel te duur - Rammsteinshirt gekocht met "weiter weiter ins verderben, wir mussen leben bis wir sterben" achterop
Wel de "girlie" versie he?quote:Op maandag 8 november 2004 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]die had ik ook willen kopen
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:28 schreef computerkiller het volgende:
Rammstein rocks! No doubt about it.![]()
waar heb je die besteld?? ik was aan t kijken voor een shirtje voor me broertje. had op de rammstein shop gekeken, maar daar waren de verzendkosten iets van ¤ 16,-. iemand wellicht nog andere sites waar ik dit shirtje kan bestellen??quote:Op dinsdag 16 november 2004 07:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even patsen![]()
[afbeelding]
en op de rug:
[afbeelding]
![]()
Die heb ik niet besteld, maar gekocht tijdens het concertquote:Op maandag 29 november 2004 14:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waar heb je die besteld??
Gewoon windows mediaplayer. dat heb ik tenminste, je kan ook kiezen voor Quick Timequote:Op maandag 29 november 2004 14:25 schreef CybPraetorian het volgende:
die video die zegt dat er iets moet geinstalleerd worden, daar heb ik eigenlijk geen zin in, wat is dat eigenlijk voor proggie..
had ik al geprobeerd, hebben ze m niet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heb ik niet besteld, maar gekocht tijdens het concert
Probeer de site van Large eens zou ik zeggen.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |