abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2004 @ 13:58:47 #1
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_23096693
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  vrijdag 5 november 2004 @ 14:00:19 #2
70004 niksan
net een beetje meer
pi_23096725
tvp
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_23096751
Het was dus meesterlijk gister, en ze komen volgend jaar naar de Goffert te Nijmegen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 5 november 2004 @ 14:07:07 #4
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_23096863
en zet maar weer ff een cd'tje van Rammstein op
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 5 november 2004 @ 14:12:29 #5
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_23096995
tvp... nog maar 2 uurtjes en ik ga op weg naar Rotjeknor-Zuid
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  vrijdag 5 november 2004 @ 14:47:37 #6
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23097783
Hebben ze Amour gisteren nou gespeeld????
pi_23098024
t is nu 14:56 en ik word om 17:45 bij ahoy verwacht
pi_23098098
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 14:47 schreef Djaser het volgende:
Hebben ze Amour gisteren nou gespeeld????
Lezen, blinde
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 5 november 2004 @ 15:05:30 #9
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23098215
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 14:59 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Lezen, blinde
Nee, dat is niet het antwoord waar ik naar vroeg. Nogmaals ik wil alleen weten of Amour gespeeld werd en niet of ik wel of niet kan lezen.
  vrijdag 5 november 2004 @ 15:23:12 #10
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_23098549
nee amour werd niet gespeeld (1 van de 2 liedjes die ze niet speelden van Reise reise, naast Dalai lama)
  vrijdag 5 november 2004 @ 15:25:52 #11
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23098606
Jammer, maar ik hoop dat ze Dalai lama vanavond wel weer spelen.
  vrijdag 5 november 2004 @ 15:39:10 #12
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_23098893
heeft er nog niemand een open dirretje of een gallery van gisteravond klaar staan?
  vrijdag 5 november 2004 @ 15:42:38 #13
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23098965
Zoooooo trui heb ik aan, ik ben er helemaal klaar voor, kom maar op met het concert
We gaan over 30 min maar eens vertrekken... anders komen we nooit door de files heen.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_23101151
totaal los gegaan gister,ring verloren met het al te wild omhoog laten gaan van de handjes....heerlijk die onderbuikgevoelens,een ieder veel plezier vanavond
  vrijdag 5 november 2004 @ 17:39:39 #15
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_23101870
voor degenen die na gister en vandaag nog zin hebben: Rammstein komt spelen op Fields of Rock 2005:
quote:
Na met grote snelheid twee dagen achter elkaar het Ahoy uitverkocht te hebben, hebben ook grote festivals interesse gekregen in Rammstein.
Op 18 juni zal Rammstein als eerst bevestigde artiest op de tweede editie van het Fields Of Rock festival staan.

De kaartverkoop voor Fields Of Rock begint op zaterdag 13 november, om 10.00 uur door Ticket Serivce. De entree is tijdelijk ¤49. Deze prijs is extra goedkoop tot 1 februari 2005 en zal na deze datum de normale ticketprijs hanteren (deze wordt nog bekend gemaakt).
Bij tijd en wijle aanwezig...
  vrijdag 5 november 2004 @ 17:39:43 #16
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_23101872
voor degenen die na gister en vandaag nog zin hebben: Rammstein komt spelen op Fields of Rock 2005:
quote:
Na met grote snelheid twee dagen achter elkaar het Ahoy uitverkocht te hebben, hebben ook grote festivals interesse gekregen in Rammstein.
Op 18 juni zal Rammstein als eerst bevestigde artiest op de tweede editie van het Fields Of Rock festival staan.

De kaartverkoop voor Fields Of Rock begint op zaterdag 13 november, om 10.00 uur door Ticket Serivce. De entree is tijdelijk ¤49. Deze prijs is extra goedkoop tot 1 februari 2005 en zal na deze datum de normale ticketprijs hanteren (deze wordt nog bekend gemaakt).
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_23113206
jesus christus wat was rammstein meesterlijk, zeker weten 1 van de beter shows ooit.

kheb trouwens nog een souvenier wel geteld 1 drumstokje
pi_23113282
Ik ben net thuis, het was meesterlijk!

Field of Rock, here I come!
  zaterdag 6 november 2004 @ 01:22:40 #19
43642 Bayswater
pi_23113324
Nog nooit zo genoten als vanavond Rammstein voor mijn kloten
Life lies a slow suicide
pi_23113384
ben trouwens gisteren geweest
  zaterdag 6 november 2004 @ 01:32:27 #21
43642 Bayswater
pi_23113581
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 01:25 schreef Ichi het volgende:
ben trouwens gisteren geweest
het klonk alsof je net terugkwam
Life lies a slow suicide
  zaterdag 6 november 2004 @ 01:37:50 #22
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23113724
Zoooo ben net terug.....
Tering wat een files allemaal.... stonden stil vanwege een bommelding enz enz.... maar goed ben toch thuis
Was erg goed te doen vandaag!!! erg gezellig Muziek klonk nog wel redeljk in de Ahoy........
Ben moe ga slapen
pi_23113834
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 01:32 schreef Bayswater het volgende:

[..]

het klonk alsof je net terugkwam
ik ben NOG onder de indruk
kheb veel geizen enzo, pink floyd onderandere en die maken er altijd al een show van maar dit was echt bruut

plus ik hem een drumstokje gevangen ^_^ (wat de 1e keer is voor mij)
pi_23113880
Ik vond het zowaar tegenvallen, maar zo te zien ben ik de enige...
ik ga iig pitten
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_23113925
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 01:43 schreef Ceased2Be het volgende:
ik ga iig pitten
onderbouw het nog even anders
  zaterdag 6 november 2004 @ 01:55:58 #26
43642 Bayswater
pi_23114124
quote:
ik ga iig pitten
ik vrees het voor je
Life lies a slow suicide
pi_23115411
quote:
ik ga iig pitten
Je bent gewoon bezig een notoire dwarsligger te worden, net als ik (hoewel ik het wel een puik concert vond dit keer)
  zaterdag 6 november 2004 @ 04:08:46 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23115483
Ik ben ook geweest vanavond en ik weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden.
De tracklist viel tegen, maar dat komt waarschijnlijk, omdat ik niet zo weg ben van Reise Reise (en dus liever Rammstein van de oude stempel heb). Verder had ik waarschijnlijk te hoge verwachtingen van het vuurwerk/de vlammenwerpers. Allemaal leuk en aardig, maar niet van 'WOW!!! IMPRESSED!!!'. Ik had trouwens een kutzitplaats (ergens in de hoek, met m'n kop voor de luidsprekers), dus ik ben naar een ander vak gegaan en blijven staan Had ik toch nog goed zicht. En al die kneuzen maar blijven zitten Die hebben dus mooi niets gezien, terwijl een concert van Rammstein toch vooral een KIJKconcert is (qua muziek hoef je geen interessante, afwijkende riffjes te verwachten...)
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 6 november 2004 @ 08:20:29 #29
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23115755
Rammstein was geweldig; erg goede show en optreden maar wel jammer dat Dalai lama niet meer gespeeld werd want Moskau was helaas live het dieptepunt. Ook kwam dat creepy gedoe van Flake veel geforceerder over dan op Live aus Berlin.

En tjsa dat publiek er zater natuurlijk ook wel een paar 'normale' mensen tussen maar wat mij betreft verdienen de meeste mensen daar het niet te leven. Wat een asociaal kutvolk zeg.
  zaterdag 6 november 2004 @ 10:23:38 #30
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23116411
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 04:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook geweest vanavond en ik weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden.
De tracklist viel tegen, maar dat komt waarschijnlijk, omdat ik niet zo weg ben van Reise Reise (en dus liever Rammstein van de oude stempel heb). Verder had ik waarschijnlijk te hoge verwachtingen van het vuurwerk/de vlammenwerpers. Allemaal leuk en aardig, maar niet van 'WOW!!! IMPRESSED!!!'. Ik had trouwens een kutzitplaats (ergens in de hoek, met m'n kop voor de luidsprekers), dus ik ben naar een ander vak gegaan en blijven staan Had ik toch nog goed zicht. En al die kneuzen maar blijven zitten Die hebben dus mooi niets gezien, terwijl een concert van Rammstein toch vooral een KIJKconcert is (qua muziek hoef je geen interessante, afwijkende riffjes te verwachten...)
Hey dit lijkt mijn review wel
ik had precies het zelfde.... ik zat bijna achter het podium...... dan zie je dus echt niet.... ben ergens anders op de trap gaan zitten.....dan zie je tenminste nog wat.
En tja ik had ook liever de wat oudere nummers gehoord, dat merkte je trouwens wel aan het publiek zodra de "oudjes" kwamen ging iedereen uit z'n dak.... Reise reise is gewoon te "zacht"
Wat ik trouwens wel leuk eruit vond zien was bij het nummer "mein Teil" hopla fik erin !!! blij dat ik niet in de pan zat

ach al met al was het wel de moeite waard.
pi_23116550
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 10:23 schreef appelsientje het volgende:

[..]

En tja ik had ook liever de wat oudere nummers gehoord, dat merkte je trouwens wel aan het publiek zodra de "oudjes" kwamen ging iedereen uit z'n dak.... Reise reise is gewoon te "zacht"
Dit is denk ik onzin. De meeste kennen de nummers van Reise Reise gewoon nog niet goed genoeg, omdat die nog niet zolang uit is. Dat is altijd bij een concert als er dan een nieuwe cd is, doet iedereen wat tammetjes mee, maar zodra de nummers uit de oude doos komen gaat iedereen uit zijn dak.
  zaterdag 6 november 2004 @ 11:05:54 #32
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23116748
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 10:40 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Dit is denk ik onzin. De meeste kennen de nummers van Reise Reise gewoon nog niet goed genoeg, omdat die nog niet zolang uit is. Dat is altijd bij een concert als er dan een nieuwe cd is, doet iedereen wat tammetjes mee, maar zodra de nummers uit de oude doos komen gaat iedereen uit zijn dak.
Maar goed vind jij die nieuwe nummers dan niet wat "zwak"
Aan de ene kant heb je wel gelijk hoor, nieuwe nummers blijft iedereen staan, maar ik vond dat ze wel erg veel van de nieuwe cd speelde....
pi_23117511
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 08:20 schreef Djaser het volgende:
En tjsa dat publiek er zater natuurlijk ook wel een paar 'normale' mensen tussen maar wat mij betreft verdienen de meeste mensen daar het niet te leven. Wat een asociaal kutvolk zeg.

anders verklaar je je even nader? Je komt enigzins bekrompen over...
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
pi_23117678
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 11:05 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Maar goed vind jij die nieuwe nummers dan niet wat "zwak"
Aan de ene kant heb je wel gelijk hoor, nieuwe nummers blijft iedereen staan, maar ik vond dat ze wel erg veel van de nieuwe cd speelde....
Dan was het gister zeker tammer dan donderdag, want mensen gingen toch echt wel uit hun plaat bij america, reise, reise, mein teil, moskau, stein um stein (meteen veruit de 5 beste nummers), en bij een nummer als ohne dich verwacht je natuurlijk niet dat iedereen gaan beuken

En iedere band die een tour doet ter ere van een nieuwe cd speelt daar uiteraard veel nummers van. Ik vind het nog altijd een stuk betere cd dan sehnsucht, wat echt een jammerlijke flop was met die achterlijke synthbliepjes en slechte nummers.
  zaterdag 6 november 2004 @ 12:34:09 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23117844
Ja het klopt ook wel dat we misschien wat moeten wennen aan de nieuwe cd. Ik had meteen spijt dat ik er niet beter naar geluisterd had Ook al vind ik het dan geen geweldige cd... ik had dan toch mee kunnen blèren en dat is wel weer zo gezellig Nu stond ik er een beetje bij, terwijl iedereen uit z'n dak ging.
Je wilt trouwens niet weten hoe lang ik onderweg ben geweest naar het concert: 5 uren heen en 5 uren terug.... pffffffffff!!!! Dat doe ik dus nóóit weer!!!!
Ging met een tourbus vanuit Groningen. Ging 'ie eerst nog door heel Friesland om andere mensen op te halen bij Utrecht in de file. Om 13:45 vertrok de bus en tegen 19:00 was ik in Rotterdam. Om half 12 vertrok 'ie weer uit Rotterdam en om 4 uur vannnacht was ik thuis.... Heeft iemand de volgende keer een slaapplaats voor mij?
Ik kan trouwens geen Rammstein meer horen Voor én na het concert hebben ze onafgebroken Rammstein gedraaid Nou ja, ik ken de nieuwe cd nu in ieder geval wel

Het viel mij trouwens op dat er over het algemeen heel normaal volk was. Dat had je een paar jaar terug niet hoeven verwachten.
Rammstein is gemeengoed geworden, helaas
Niet meer actief op Fok!
pi_23118410
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:34 schreef Viking84 het volgende:

Het viel mij trouwens op dat er over het algemeen heel normaal volk was. Dat had je een paar jaar terug niet hoeven verwachten.
Rammstein is gemeengoed geworden, helaas
Vond ik bij het concert in 2001 ook al eigenlijk. Maar nu liepen er wel echt verschrikkelijk simpele boeren rond ja, alsof ze de halve achterhoek hadden losgelaten... De helft daarvan wist volgens mij niet eens op welk concert ze aanwezig waren, had ook de dijk kunnen zijn ofzo
  zaterdag 6 november 2004 @ 13:09:47 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23118487
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 13:04 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Vond ik bij het concert in 2001 ook al eigenlijk. Maar nu liepen er wel echt verschrikkelijk simpele boeren rond ja, alsof ze de halve achterhoek hadden losgelaten... De helft daarvan wist volgens mij niet eens op welk concert ze aanwezig waren, had ook de dijk kunnen zijn ofzo
:') Idd. Jammer is dat hè Ik dacht dat Rammstein echt voor een select volk was dat lugubere humor kon waarderen. Nou, als ik die mensen zo zie lopen, kunnen ze onmogelijk de teksten allemaal kennen, óf ze begrijpen niet waar ze het eigenlijk over hebben...

RRRRammstein, ein Mensch brennt! zong iedereen vrolijk mee Dan denk ik: waar zitten al die huisvrouwen met hun hoofd??

Ik zag ook kinderen die er met hun moeder heen gingen

"Luister eens, jongens, we gaan wat leuks doen met z'n allen. Wat willen jullie doen?".
"We willen naar Rammstein!!!".
"OK, dan gaat mama kaartjes voor Rammstein regelen. Maken we er direct een leuke dag van... eten bij McDonalds, en daarna naar het concert" :')
Niet meer actief op Fok!
pi_23119118
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 13:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd. Jammer is dat hè Ik dacht dat Rammstein echt voor een select volk was dat lugubere humor kon waarderen. Nou, als ik die mensen zo zie lopen, kunnen ze onmogelijk de teksten allemaal kennen, óf ze begrijpen niet waar ze het eigenlijk over hebben...
Een select volk blah blah...
quote:
RRRRammstein, ein Mensch brennt! zong iedereen vrolijk mee Dan denk ik: waar zitten al die huisvrouwen met hun hoofd??

Ik zag ook kinderen die er met hun moeder heen gingen

"Luister eens, jongens, we gaan wat leuks doen met z'n allen. Wat willen jullie doen?".
"We willen naar Rammstein!!!".
"OK, dan gaat mama kaartjes voor Rammstein regelen. Maken we er direct een leuke dag van... eten bij McDonalds, en daarna naar het concert"
Moet je persé een lange zwarte jas met lang haar hebben om naar Rammstein te gaan? Ik heb hun eerste cd al gekocht voordat iemand in m'n omgeving er van gehoord had. Toen vonden ze het nix, gister waren we met 10 man... Is dat fout is dat erg?

Het lijkt wel een beetje het charly lownoise & mental theo verhaal uit de gabber tijd. "Ze gaan commercieel dus we kotsen ze uit"...

Ik heb ook Rammstein mee staan zingen en ik zing ook over mensen die in de brand staan... en ja, ik weet wat ik zing... Shockrock noemen ze dat, waarom mogen huisvrouwen dat niet meezingen en jij wel? Of heb jij dat hele nummer je kop gehouden en gedacht aan mensen die in de brand stonden?

Ik kots op mensen die zich verheven voelen boven anderen omdat ze vinden dat een bepaalde muziekstroming of band voor hen bedoeld is... Om het op z'n GeenStijls te zeggen: ga's dood...

zaterdag 6 november 2004 @ 14:04:17 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23119580
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 13:42 schreef robin0223 het volgende:

[..]

Een select volk blah blah...
[..]

Moet je persé een lange zwarte jas met lang haar hebben om naar Rammstein te gaan? Ik heb hun eerste cd al gekocht voordat iemand in m'n omgeving er van gehoord had. Toen vonden ze het nix, gister waren we met 10 man... Is dat fout is dat erg?

Het lijkt wel een beetje het charly lownoise & mental theo verhaal uit de gabber tijd. "Ze gaan commercieel dus we kotsen ze uit"...

Ik heb ook Rammstein mee staan zingen en ik zing ook over mensen die in de brand staan... en ja, ik weet wat ik zing... Shockrock noemen ze dat, waarom mogen huisvrouwen dat niet meezingen en jij wel? Of heb jij dat hele nummer je kop gehouden en gedacht aan mensen die in de brand stonden?

Ik kots op mensen die zich verheven voelen boven anderen omdat ze vinden dat een bepaalde muziekstroming of band voor hen bedoeld is... Om het op z'n GeenStijls te zeggen: ga's dood...

nou dat die 'vrienden' van jou nu ineens wel mee willen naar Rammstein en er toen niets aan vonden, laat wel zien dat Rammstein op de commerciele tour is gegaan. Het is jammer dat wij niets voor ons zelf mogen houden Op den duur wordt alles ingepikt door de commercie.
Natuurlijk heb ik niet gedacht aan mensen die in brand staan, maar als ik erover nadenk, vind ik het best wel stijlloos dat fatsoenlijke vrouwen dat doen (die ik KEN nog wel, die hun kinderen op een CHRISTELIJKE SCHOOL hebben zitten). Dat ik niet fatsoenlijk ben, weet iedereen wel, maar zo'n huisvrouw die haar kinderen leert met respect met anderen om te gaan en dan vervolgens met Rammstein mee gaat staan blèren... nee dat kan ik niet met elkaar rijmen...
Niet meer actief op Fok!
pi_23119645
gabber...?
pi_23119748
quote:
Het is jammer dat wij niets voor ons zelf mogen houden
wie zijn de 'wij "in dit gebeuren?een groep pubers?heb je de gemiddelde leeftijd van de bandleden gezien?
walgelijk zeg,al die koters op een concert wat voor middelbare leeftijd mensen zoals WIJ bedoeld is.......;-p

ik was op het eerste concert en was blij dat er zoveel verschillende mensen(van alle leeftijden en pluimage) zo vreedzaam bij elkaar konden zitten/staan maar als ik nu de berichten hier lees zie ik dat er ook hele vervelende mensen tussen stonden, jammer.
  zaterdag 6 november 2004 @ 14:20:37 #42
43642 Bayswater
pi_23119848
Ieder succesvolle band is ooit klein geweest met een schare fans die de band nu nog voor zich op willen eisen omdat zij "de ontdekker" zijn. Vaak ooit begonnen met een veel harder repertoire in vage zaaltjes. Elke muzikale verandering wordt gezien als commercieel terwijl dat vaak de volwasssenheid van de band aangeeft. Daarbij worden de mensen die nu plots de band bezoeken afgeschilderd als geen echte fans. Een soort jaloezie die ik aan de ene kant wel begrijp.
Maar noem maar op Red Hot Chili Peppers, U2 of zelfs de Dijk en vele anderen hebben ook zulke ontwikkelingen gehad.

Life lies a slow suicide
  zaterdag 6 november 2004 @ 14:26:59 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23119953
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:15 schreef avdd het volgende:

[..]

wie zijn de 'wij "in dit gebeuren?een groep pubers?heb je de gemiddelde leeftijd van de bandleden gezien?
walgelijk zeg,al die koters op een concert wat voor middelbare leeftijd mensen zoals WIJ bedoeld is.......;-p

ik was op het eerste concert en was blij dat er zoveel verschillende mensen(van alle leeftijden en pluimage) zo vreedzaam bij elkaar konden zitten/staan maar als ik nu de berichten hier lees zie ik dat er ook hele vervelende mensen tussen stonden, jammer.
ben 20
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 6 november 2004 @ 14:28:24 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23119984
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:20 schreef Bayswater het volgende:
Ieder succesvolle band is ooit klein geweest met een schare fans die de band nu nog voor zich op willen eisen omdat zij "de ontdekker" zijn. Vaak ooit begonnen met een veel harder repertoire in vage zaaltjes. Elke muzikale verandering wordt gezien als commercieel terwijl dat vaak de volwasssenheid van de band aangeeft. Daarbij worden de mensen die nu plots de band bezoeken afgeschilderd als geen echte fans. Een soort jaloezie die ik aan de ene kant wel begrijp.
Maar noem maar op Red Hot Chili Peppers, U2 of zelfs de Dijk en vele anderen hebben ook zulke ontwikkelingen gehad.

nou nee, ik vind niet dat dat de volwassenheid aangeeft. Muzikaal en tekstueel gezien vind ik de oudere albums van Rammstein veel sterker dan de nieuwe albums.
Als je niet beter weet, nou OK dan, maar als je fan van het eerste uur bent, kun je dat moeilijk verkroppen. Datzelfde geldt ook voor Bon Jovi en U2. Maken tegenwoordig baggermuziek en zijn hun hoogtepunt voorbij gestreefd.
Niet meer actief op Fok!
pi_23120000
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ben 20
.......dus?
pi_23120147
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nou dat die 'vrienden' van jou nu ineens wel mee willen naar Rammstein en er toen niets aan vonden, laat wel zien dat Rammstein op de commerciele tour is gegaan.
Waarom? Als mensen iets ontdekken, iets bekender wordt, is het dan commercieler dan 'vroeger'?
quote:
Het is jammer dat wij niets voor ons zelf mogen houden Op den duur wordt alles ingepikt door de commercie.
Denk je niet dat de leden van Rammstein dit vanaf het begin af aan dit hebben nagestreefd?
quote:
Natuurlijk heb ik niet gedacht aan mensen die in brand staan, maar als ik erover nadenk, vind ik het best wel stijlloos dat fatsoenlijke vrouwen dat doen (die ik KEN nog wel, die hun kinderen op een CHRISTELIJKE SCHOOL hebben zitten). Dat ik niet fatsoenlijk ben, weet iedereen wel, maar zo'n huisvrouw die haar kinderen leert met respect met anderen om te gaan en dan vervolgens met Rammstein mee gaat staan blèren... nee dat kan ik niet met elkaar rijmen...
Oftewel, jij vindt Rammstein respectloos... Hmmkay, true fan you are...

Als je later groot bent, dan merk je wel wat voor poep je aan het praten bent. Eerlijk waar, let maar op de reacties hier. Je staat een beetje alleen met je standpunten

Aniehoe, ik vond het super, enorm genoten en vond het ook leuk dat er van alles rond liep qua mensen. Volgende keer ben ik er weer bij...
  zaterdag 6 november 2004 @ 14:38:30 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23120190
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:35 schreef robin0223 het volgende:
Volgende keer ben ik er weer bij...
ik ook

heel moeilijk om dit te zeggen (:P): misschien heb je wel een beetje gelijk (een heel klein beetje maar ), alleen kan ik het alleenrecht op rammstein een beetje moeilijk los laten
Niet meer actief op Fok!
pi_23123715
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 01:37 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo ben net terug.....
Tering wat een files allemaal.... stonden stil vanwege een bommelding enz enz.... maar goed ben toch thuis
Was erg goed te doen vandaag!!! erg gezellig Muziek klonk nog wel redeljk in de Ahoy........
Ben moe ga slapen
Wat een gekloot inderdaad met die file's...het duurde een uur voordat we Rotterdam uit waren.
Rammstein was daarin tegen weer meesterlijk....Wat een geweldig podium en lichtshow. Mooie playlist (heel anders als in Arnhem) en volgende week maar weer kaarten kopen voor 18 juni 2005 Fields of Rock
bla bla bla......
pi_23123793
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=12152

Dit zijn mooie foto's van Rammstein in Antwerpen en anders staan op www.mojo.nl ook nog foto's van Rotterdan 4/11
bla bla bla......
pi_23125138
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik ook

heel moeilijk om dit te zeggen (:P): misschien heb je wel een beetje gelijk (een heel klein beetje maar ), alleen kan ik het alleenrecht op rammstein een beetje moeilijk los laten
alleenrecht,... als je 20 bent... Man, ik heb de eerste videoclip van ze nog voorbij zien komen op MTV (seemann) in 120 minutes, wat een programma is wat sinds jouw 10e levensjaar al niet meer bestaat

Maar je mag het alleenrecht van mij wel hebben hoor, tis niet mijn favoriete band.
pi_23125814
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:38 schreef Viking84 het volgende:
alleen kan ik het alleenrecht op rammstein een beetje moeilijk los laten [/sub]
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zaterdag 6 november 2004 @ 19:06:32 #52
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23125987
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:15 schreef robin0223 het volgende:

[..]

anders verklaar je je even nader? Je komt enigzins bekrompen over...
80% bestond uit een stel boeren die dachten dat ze op een Apres-ski feest waren. Mensen die er absoluut niets te zoeken hebben omdat het enige nummer dat ze kenden Bück dick was. En als die je 1,5 uur lang dood proberen te drukken en Bück, gib mich mall of andere half Duitse teksten in je oor te lopen toeteren dan kan mijn respect wel eens dalen.
5% bestond uit kleine dikke lelijke schaarsgeklede meisjes die systematisch tegen je aan liepen te springen en je opzij probeerden te beuken om naar voren te komen.

10% bestond uit 10-14 jarige. Sneu voor ze dat ze voraan stonden maar toen het concert begon direct naar achteren werden gebeukt
5% bestond uit 'normale mensen' van 16-50 jaar oud, helaas waren dat er veel te weinig.
  zaterdag 6 november 2004 @ 19:11:06 #53
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23126104
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nou nee, ik vind niet dat dat de volwassenheid aangeeft. Muzikaal en tekstueel gezien vind ik de oudere albums van Rammstein veel sterker dan de nieuwe albums.
Speel jij gitaar? Vast niet en dat geeft niet maar het geeft wel aan dat je met muzikaal niet echt weet wat je bedoeld. Want het gitaar en bas werk in Rammstein is nog altijd dezelfde simple troep als toen ze begonnen. Het enige wat je er denk over kan zeggen is dat Till qua stem erg vooruit is gegaan doordat hij meer af wisselt met zang. Tekstueel anders? Lees Keine Lust, Moskau, en Dalai Lama nog eens.
  zaterdag 6 november 2004 @ 19:40:44 #54
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_23126842
Wat een gezeik over het publiek enz. Ik had gisteren een staanplaats op de 1e ring en ben een aantal keer rondgelopen. Het publiek dat ik gezien heb wat gewoon precies gelijk als bij ieder ander concert, een leuke mix van allerlei types.

Ik vond het concert heel leuk. De setlist was goed met lekker veel nieuw werk, de show indrukwekkend (alhoewel het vuurwerk inderdaad een beetje tegenviel. Dezelfde truukjes als tijdens de vorige tour).

Ik vond het begin heel leuk. Ik dacht echt dat het Rammstein zelf was die in piloten-outfit met zaklampen naar het publiek zat te schijnen. Toen ze ineens van achter dat doek tevoorschijn kwamen vond ik dat cool om te zien. De kookpot vond ik heel grappig. Ook vond ik het verassend dat Oliver in dat rubber bootje ging zitten. Ik dacht dat Flake dat alleen deed.

Wij moesten ook weer terug naar Groningen. We waren gelukkig vrij snel Ahoy uit en zaten waarschijnlijk voor de grote drukte. Alleen een file in Rotterdam, waarschijnlijk een steekproefsgewijze alcoholcontrole of iets i.v.m. dat gedoe in Den Haag. Netjes om 02:00 uur weer in Groningen terug.

Wat was het voorprogramma trouwens slecht...
What's the speed of Dark?
pi_23127553
Geniaal concert
ErikBennink.nl
pi_23128065
Machtig mooi, al was de Mutter tour beter. (Mijn bescheiden mening natuurlijk)

Erg genoten. Stond helemaal vooraan.. 4 van de mannen kwamen nog ff langslopen na afloop. Heb ze nog ff aangeraakt. (Flake, bedankt voor het kneuzen van mijn vingers )

Jammer alleen dat er zo verschrikkellijk werd gedrukt. Nou is dat natuurlijk voor te stellen, maar hou dan aub rekening met mensen die een hek voor zich hebben. Een vriendin van me werd bijna verpletterd. Gelukkig heb ik dat een beetje kunnen tegen houden.

Verder zaten er volgens mij wat Normaal fans tussen de meute. Want er werd ontzettend veel met bier gegooid! STELLETJE K*T KNEUZEN
Op een gegeven moment kreeg Christoff (?? De bas-gitarist) een beker bier tegen zich aan.
Ook vlogen er meerdere bekers op het podium.
Als de mannen van t podium af waren gestapt, had ik het hùn niet kwalijk genomen.
Die fokking kneuzen wel.

Maar, Rammstein was weer Rammstein. Lekker droog, goede 'herrie' en prachtige SFX.
(Die vlammenwerpers!! Heerlijk om t haar van je gezicht af te voelen branden )

Ik heb het vaker gelezen in dit topic, en ik ben ook van mening dat Reise Reise wat milder is.
Minder hard. Op zich geen slechte ontwikkeling, ik hoop alleen dat ze t niet te ver door draven.
Ook het concert was daardoor tammer dan bv Arnhem. Logisch, als je bekijkt dat dit de Reise Reise tour is en dus heel anders is dan Mutter.

Maar even afwachten op de volgende cd om te kijken welke kant onze mannen op gaan.

De volgende x ben ik weer van de partij.
pi_23128213
Die glitters waren erg...amerikaans

Rammstein...niet gedacht dat ik kaarten kon krijgen, maar dat is prima verlopen en zelfs voor de normale prijs. Bedankt Hendri Het was (uiteraard) een superconcert met een erg gevarieerd publiek. Heerlijk dat zoveel mensen dezelfde muziek waarderen. Gewoon supergaaf om door je vader of moeder te worden meegenomen naar Rammstein. Stoer. De "kijk mij eens een true Rammstein-fan zijn in het zwart leer" personen (wat dat ook is) waren overduidelijk deze keer in de minderheid. Elke band maakt idd een periode door dat het kleine kliekje het vervelend vindt dat "hun" muziek ook goed wordt gevonden door "gewone mensen". Ik altijd maar denken dat het te gek is dat de muziek die jij geweldig vindt wordt goed gevonden door je vrienden en vriendinnen. Ik kan het namelijk niet echt uitstaan als mensen muziek waar ik idolaat van ben maar niks vinden. Vraag maar aan Vork, die is volgende week een mummy of zo (eh, we spelen D&D en ik ben de DM).

Anyway, het was dus super. Maar...ik vond het concert in de Heineken Music Hall een maar jaar geleden beter. Minder geforceerd. Minder massaal. Ik had betere plaatsen. Ik vind Mutter beter dan Reise, Reise. En ik was daar met Yvonne. Gelukkig kon ik nu ook vrjwel elk nummer uit volle borst meezingen. Behalve de afsluiter. Moet toch die traditie ook eens leren zingen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:03:51 #58
70004 niksan
net een beetje meer
pi_23128729
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Die glitters waren erg...amerikaans

Rammstein...niet gedacht dat ik kaarten kon krijgen, maar dat is prima verlopen en zelfs voor de normale prijs. Bedankt Hendri Het was (uiteraard) een superconcert met een erg gevarieerd publiek. Heerlijk dat zoveel mensen dezelfde muziek waarderen. Gewoon supergaaf om door je vader of moeder te worden meegenomen naar Rammstein. Stoer. De "kijk mij eens een true Rammstein-fan zijn in het zwart leer" personen (wat dat ook is) waren overduidelijk deze keer in de minderheid. Elke band maakt idd een periode door dat het kleine kliekje het vervelend vindt dat "hun" muziek ook goed wordt gevonden door "gewone mensen". Ik altijd maar denken dat het te gek is dat de muziek die jij geweldig vindt wordt goed gevonden door je vrienden en vriendinnen. Ik kan het namelijk niet echt uitstaan als mensen muziek waar ik idolaat van ben maar niks vinden. Vraag maar aan Vork, die is volgende week een mummy of zo (eh, we spelen D&D en ik ben de DM).

Anyway, het was dus super. Maar...ik vond het concert in de Heineken Music Hall een maar jaar geleden beter. Minder geforceerd. Minder massaal. Ik had betere plaatsen. Ik vind Mutter beter dan Reise, Reise. En ik was daar met Yvonne. Gelukkig kon ik nu ook vrjwel elk nummer uit volle borst meezingen. Behalve de afsluiter. Moet toch die traditie ook eens leren zingen
dé Yvonne?
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_23128755
Is er een andere yvonne
Ze sloeg deze keer af...ben benieuwd wat ze dan ging doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23132799
ik meld gewoon nog een keer dat het drumstokje heb
  zondag 7 november 2004 @ 00:31:47 #61
103012 Nies
Die hekse
pi_23133185
Vond het helemaal geweldig!
Heb twee uur lang genoten.... Wat een show.....
Vind ook Reise Reise iets 'milder' dan de rest, maar verdorie...... wat ging Keine Lust stervenshard....machtig!
Minpunt was voor mij inderdaad een stel met bier gooiende idioten........ maar in het geheel;
GE-WEL-DIG!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Nies op 07-11-2004 01:02:42 ]
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 7 november 2004 @ 01:45:13 #62
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23134468
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:38 schreef Isabeau het volgende:

Idd, maar goed het geluid was daar ook beter vond ik, niet dat het hier slecht was.... maar daar was het gewoon top had toen trouwens ook VIP kaarten via mijn werk (planet) en de set zag er stoer uit met al die lichaamsdelen op sterk water

Als ze weer komen ben ik zeker van de partij!!!
pi_23136377
Oh ja, die bier gooiende gekken....ik heb me verschrikkelijk gestoord aan die stumperds die plastic glazen bier op het podium wierpen. Ben je niet goed snik of zo!! Het schoot ook door mijn hoofd dat het wel iets vor Rammstein zou zijn om daardoor het podium af te lopen.

Waarom doet iemand dat!? Je gaat toch niet 40+ euro betalen om vervolgens de band te jennen?
pi_23137867
Tsja, lompe boeren he. Zelfde types die gedurende de show de omstanders half het ziekenhuis in meppen. Ik denk dat de bandleden wel professioneel genoeg zijn en zich realiseren dat de meerderheid wel normaal kan doen. Maar met al die apparatuur en elektronica op het podium kan een goed gemikt glas bier wel wat schade aanrichten denk ik.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_23139986
Goed ik zal toch ook maar eens een verhaaltje typen over afgelopen donderdag en vrijdag .
Ik heb het ten eerste natuurlijk weer helemaal naar m'n zin gehad het concert zelf was weer helemaal top al vond ik de Mutter show kwa totaalplaatje iets voller lijken.

De opkomst was een beetje zoals Mein Teil op de cd, in 1 keer wam en daar zijn ze. Vond het erg leuk verzonnen met het doek dat naar beneden viel. Till kwam daarintegen een beetje "standaard" op vergeleken bij de andere shows. Ook vond ik het jammer dat er niets speciaals in Reise Reise gebeurde want, dat had makkelijk gekunt tijdens dat instrumentale stuk (MHB).

Links klinkt echt nog steeds helemaal geweldig live en hakte er dan ook weer lekker in. De explosie aan het begin is gelukkig gebleven en dit nummer heeft niets van effecten nodig om het interessanter te maken.

Keine Lust vond ik net zoals Los een beetje standaard. Ik kreeg bij deze nummers niet echt het gevoel dat de bandleden helemaal lekker de nummers zaten al vond ik Los vrijdag echt tof toen er een stukje electrisch tegen het einde gespeeld werd (weet niet zeker of dit donderdag ook was). Keine Lust kwam een beetje rommelig op mij over maar dat doet het nummer op het album zelf ook.

Mein Teil was natuurlijk een hoogtepunt en die hele act was heel erg tof verzonnen. Ook vond ik het nummer vele malen beter klinken live als op de cd. Till met een kokmuts doet het erg goed .

Verder was ik blij met de oude nummers die gespeeld werden en ik was blij met Du Riechst So Gut want, dat is 1 van mijn favo live nummers van de vorige albums maar deze had ik nog nooit live gezien/gehoord.

Verder zat ik na elk nummer te hopen op Dalai Lama maar ja zoals al bekend is, is die helaas alle 2 de avonden niet gespeeld en, dat was toch wel een kleine tegenvaller want dat was nou juist het nummer dat ik live wilde zien/horen. Misschien in de toekomstige concerten dan maar .

Goed dit was even een beknopte samenvatting van wat ik er van vond. Leuk show (niet beter kwa totaal als Mutter), beter geluid als in Arnhem imo, leuke (biergooiende ) sfeer, en we gaan zeker naar Nijmegen in 2005 .
pi_23142660
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Is er een andere yvonne
Ze sloeg deze keer af...ben benieuwd wat ze dan ging doen.
Dat was dan weer een pluspuntje

Maar ik geloof wel dat eigenlijk iedereen zich aan die normaal-fans heeft geergerd, ze stonden ook heel irritant te doen bij het personeel en bij de tap. Als dat het publiek wordt wat tegenwoordig naar dit soort concerten gaat, is dat absoluut een slechte zaak! Ik hoop niet dat dit soort boerentuig volgend jaar massaal in de Goffert aanwezig zal zijn
pi_23143598
quote:
Op zondag 7 november 2004 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, die bier gooiende gekken....ik heb me verschrikkelijk gestoord aan die stumperds die plastic glazen bier op het podium wierpen. Ben je niet goed snik of zo!! Het schoot ook door mijn hoofd dat het wel iets vor Rammstein zou zijn om daardoor het podium af te lopen.

Waarom doet iemand dat!? Je gaat toch niet 40+ euro betalen om vervolgens de band te jennen?
Komt ook nog een stukje electrocutie-gevaar bij om de hoek loeren.
K stond helemaal vooraan dus kon goed zien hoe t bier precies tussen alle kabel'tjes' terecht kwam. Belachelijk.

Ben wel blij dat ze zijn blijven staan. Duh.
  zondag 7 november 2004 @ 17:06:14 #68
43642 Bayswater
pi_23144346
Er stonden ook zat van die leipe boeren vanaf de 2e ring dat bier de eerste ring in te smijten.

Andere discussie was het staan of zitten op de eerste ring, vooral omdat de arena voor de vrijdag na een kwartier al was uitverkocht. Bij de wat snellere nummers mag je best weleens uit die luie stoel komen in plaats van je druk te maken over iedereen die voor je staat. Het domino effect is immers zo bereikt(als er een paar staan moeten er steeds meer gaan staan), met als gevolg dat je een vrij nutteloze discussie krijgt. Iets van: ga is zitten..... ja, hallo dan zie ik niets door die voor me...dan moet je ook gaan vragen of die gaan zitten... ja, maar dan zien zij ook niets waardoor ik twee discussies per nummer zo krijg. Arenapubliek mag van mij dus ook thuisblijven.
Life lies a slow suicide
pi_23146495
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 01:45 schreef Ichi het volgende:

[..]

onderbouw het nog even anders
Ik vond de show niet lekker lopen, dat is eigenlijk mijn grootste ergernis... vooral in het begin was er na elke nummer een 'pauze' waardoor de vaart uit de show ging, verder vond ik de nummers van 'Reise Reise' maar niks (dat is persoonlijk I know) en ik kan er mijn vinger niet echt op leggen, maar ik vond de Mutter tour beter. Die show had vaart en bouwde lekker op... maar hier viel het dood doordat ze OF een pauze inlasten OF een nummer van de nieuwe cd speelden waardoor de zaal weer stil stond.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_23149733

Hell yeah!
ErikBennink.nl
  zondag 7 november 2004 @ 20:58:45 #71
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23149763
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:57 schreef Bennink het volgende:
[afbeelding]

Hell yeah!

Toch miste ik de jas
pi_23150305
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:58 schreef Djaser het volgende:

[..]

Toch miste ik de jas
Ja, idd. Dat was wel jammer
ErikBennink.nl
  maandag 8 november 2004 @ 11:34:49 #73
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_23161493
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik vond de show niet lekker lopen, dat is eigenlijk mijn grootste ergernis... vooral in het begin was er na elke nummer een 'pauze' waardoor de vaart uit de show ging, verder vond ik de nummers van 'Reise Reise' maar niks (dat is persoonlijk I know) en ik kan er mijn vinger niet echt op leggen, maar ik vond de Mutter tour beter. Die show had vaart en bouwde lekker op... maar hier viel het dood doordat ze OF een pauze inlasten OF een nummer van de nieuwe cd speelden waardoor de zaal weer stil stond.
dat er geen vaart in de show zat, dat lag dan waarschijnlijk aan t concert. want bij t concert waar wij zijn heen geweest in Antwerpen vorige week dinsdag zat er dus echt wel vaart in en waren er geen pauzes tussen de tracks.
gewoon ruim 1uur45min lekker rocken
  maandag 8 november 2004 @ 11:42:20 #74
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_23161648
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:34 schreef Timo20 het volgende:

[..]

dat er geen vaart in de show zat, dat lag dan waarschijnlijk aan t concert. want bij t concert waar wij zijn heen geweest in Antwerpen vorige week dinsdag zat er dus echt wel vaart in en waren er geen pauzes tussen de tracks.
gewoon ruim 1uur45min lekker rocken
Vrijdagavond ging het ruim over de 2 uur heen

Is het overigens nog iemand opgevallen dat Flake de avond eindigde met wat minder haar dan dat ie hem begon? Tijdens de laatste vlammenworp in Mein Teil ging er wat in de fik achterop z'n hoofd
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
pi_23161666
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 17:36 schreef Stiffmaster het volgende:
staan op www.mojo.nl ook nog foto's van Rotterdan 4/11
kijk ik nou zo scheel of kan ik ze daar gewoo niet vinden...?
pi_23161696

[ Bericht 100% gewijzigd door danko op 08-11-2004 19:46:16 (dubbelop door een vage fout in fok...) ]
pi_23161991
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:43 schreef danko het volgende:

[..]

kijk ik nou zo scheel of kan ik ze daar gewoo niet vinden...?
http://www.mojo.nl/concertphotos/concertphotos.asp?cphid=34
Stop rockin' the boat.
  maandag 8 november 2004 @ 12:52:08 #78
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_23163232
stond er niemand van FOK het het veld, met een digitale camera die ze dan ook met ons wil delen. Ik heb namelijk genoeg mensen met een digitale camera gezien...en wil wedden dat dat geweldige foto's zijn...
pi_23163594
Helemaal niet zo een last gehad van al die boeren waar iedereen t over heeft.
Ik stond op t veld links van het midden.
Jammer dat al die grote mensen altijd perse vooraan willen staan:/
Maar al met al redelijk kunnen zien.
Ahoy was 10.000 keer beter dan geldredome maar overtreft de HMH bij lange na niet!

De show vond ik wel weer erg goed, en dat ze een keer wat anders doen (geen brandende jas bij Rammstein) houdt het alleen maar leuk. Teveel van hetzelfde wordt ook zo saai.
Vond Stripped als afsluiter wel gewaagd maar erg leuk!
Hadden ze nu trouwens een ander 'klassiek' nummer als einde concert??
Leek erg op een klassieke versie van Engel
sie legt den Kopf in seinen Schoss
und bittet einen letzten Kuss.
pi_23164676
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:52 schreef CybPraetorian het volgende:
stond er niemand van FOK het het veld, met een digitale camera die ze dan ook met ons wil delen. Ik heb namelijk genoeg mensen met een digitale camera gezien...en wil wedden dat dat geweldige foto's zijn...
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=12152 Heb je deze al bekeken? ze zijn van Antwerpen, maar wel mooi.

Wij stonden tussen het podium en dat eiland van de regie....vlak naast die kabeldrempel waar meerdere mensen bijna op hun bek gingen
bla bla bla......
pi_23165109
quote:
Op maandag 8 november 2004 13:52 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]
Wij stonden tussen het podium en dat eiland van de regie....vlak naast die kabeldrempel waar meerdere mensen bijna op hun bek gingen
Bijna?

Ik kom die zaal binnen, krijg een straal licht in m'n ogen dus ik zie bijna nix, loop naar de zwaaiende schimmen toe die ik ken, en ga me toch hard onderuit over die klote drempel!
Enkel zwaar gekneust, heup aan gort (nou ja, bijna dan) en mijn hand heel pijnlijk.

Mijn troost was da'k gruwelijk vooraan stond
  maandag 8 november 2004 @ 14:11:04 #82
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_23165153
quote:
Op maandag 8 november 2004 13:07 schreef Twinkeltwin het volgende:
Helemaal niet zo een last gehad van al die boeren waar iedereen t over heeft.
Ik stond op t veld links van het midden.
Jammer dat al die grote mensen altijd perse vooraan willen staan:/
Maar al met al redelijk kunnen zien.
Ahoy was 10.000 keer beter dan geldredome maar overtreft de HMH bij lange na niet!

De show vond ik wel weer erg goed, en dat ze een keer wat anders doen (geen brandende jas bij Rammstein) houdt het alleen maar leuk. Teveel van hetzelfde wordt ook zo saai.
Vond Stripped als afsluiter wel gewaagd maar erg leuk!
Hadden ze nu trouwens een ander 'klassiek' nummer als einde concert??
Leek erg op een klassieke versie van Engel
Die afsluitmuziek was een kinderkoor dat de tekst van Engel zong. Klonk wel erg stoer trouwens, ik kreeg nog even de hoop dat we een extra zugabe zouden krijgen, maar zoveel geluk hadden we nou ook weer niet.

'erst wenn die Wolken schlafengehn
kann man uns am Himmel sehn
wir haben Angst und sind allein'

Stripped als afsluiter hebben ze trouwens in het Gelredome ook gedaan (in mijn herinnering).
Die jas had ik graag nog een keer gezien omdat dat (net als de ontploffende drumstokje in Feuer Frei en de dildo bij Buck Dich) gewoon bij Ramms+ein hoort.
Maar een metershoge vuurstraal uit Till's armen is ook wel een leuke afwisseling
  maandag 8 november 2004 @ 15:00:47 #83
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_23166502
quote:
Op maandag 8 november 2004 13:52 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=12152 Heb je deze al bekeken? ze zijn van Antwerpen, maar wel mooi.

ja die had ik al gezien, maar ik zocht eigenlijk foto's van mensen die in het veld stonden en op grote resolutie foto's hebben gemaakt van het podium... leuk als achtergrond...
pi_23166991
Raar eigenlijk dat de het refrein van stripped niet afmaken... Hij zingt nl. "let me see you stripped. punt." Het DM nummer eindigt met "stripped down to the bone"...
Maar ze moeten wel trots zijn op deze cover dat ze hem er steeds ingooien..
  maandag 8 november 2004 @ 16:16:39 #85
72137 Stefannn
Rammsteinfan
pi_23167957
het concert was geweldig!! en ik ben zeker van de partij bij fields of rock.
Niemand kan Rammstein gewoon evenaren!
Je bent wat je eet
  maandag 8 november 2004 @ 20:04:09 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23173910
Nou, eindelijk even weer internet tot m'n beschikking en wil ook nog ff zeggen wat ik er van vond

Ik vond het geluid beter in het Gelredome, ook had ik het idee dat ze daar iets meer los gingen dan hier (ik was er de 4e), maar desalniettemin was het weer fantastisch! Veel spektakel, vuur en natuurlijk genieten van de geweldige nummers. Ik vond het wel ontzettend jammer dat Dalai Lama niet gespeeld werd...

Het publiek was anders dan in Arnhem vond ik, echt veel meer boeren en ik heb ook 3 volle glazen bier in m'n nek gehad... dat was in het Gelredome stukken minder.

Ik heb een superavond gehad en een gaaf - veel te duur - Rammsteinshirt gekocht met "weiter weiter ins verderben, wir mussen leben bis wir sterben" achterop
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 8 november 2004 @ 20:09:11 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23174081
quote:
Op maandag 8 november 2004 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik heb een superavond gehad en een gaaf - veel te duur - Rammsteinshirt gekocht met "weiter weiter ins verderben, wir mussen leben bis wir sterben" achterop
die had ik ook willen kopen
Niet meer actief op Fok!
  maandag 8 november 2004 @ 20:09:21 #88
72137 Stefannn
Rammsteinfan
pi_23174089
hehe ikke heb et tourshirt gekocht
Je bent wat je eet
  maandag 8 november 2004 @ 20:59:38 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23175535
quote:
Op maandag 8 november 2004 20:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

die had ik ook willen kopen
Wel de "girlie" versie he?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 9 november 2004 @ 00:05:50 #90
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_23181026
Ik vond het een fantastisch concert, maar 30 euro voor een T-shirtje..
pi_23185442
Ik wilde ook graag een t-shirt, maar die prijzen he Dus ik heb er geen gekocht
Wel spijt van, maar kan tenminste deze week nog boodschappen doen
pi_23196143
Rammstein rocks! No doubt about it.
Rammstein Nummer Eins!
Requiem le chevalier vampire
pi_23306864
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:28 schreef computerkiller het volgende:
Rammstein rocks! No doubt about it.
bla bla bla......
pi_23318342
Foto's, en verslag, op www.muzikantenweb.nl
  maandag 15 november 2004 @ 09:16:04 #95
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_23322866
coole review op muzikantenweb
  dinsdag 16 november 2004 @ 07:14:58 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23345878
Even patsen

en op de rug:

pi_23346821
Patser!!

(Bloodymary is jaloers...... )
  maandag 29 november 2004 @ 14:15:58 #98
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_23643338
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 07:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even patsen

[afbeelding]

en op de rug:
[afbeelding]

waar heb je die besteld?? ik was aan t kijken voor een shirtje voor me broertje. had op de rammstein shop gekeken, maar daar waren de verzendkosten iets van ¤ 16,-. iemand wellicht nog andere sites waar ik dit shirtje kan bestellen??

-edit-
Kijk hier de Ohne Dich video
  maandag 29 november 2004 @ 14:25:04 #99
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_23643556
die video die zegt dat er iets moet geinstalleerd worden, daar heb ik eigenlijk geen zin in, wat is dat eigenlijk voor proggie..
  dinsdag 30 november 2004 @ 10:28:53 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23663723
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:15 schreef Timo20 het volgende:

[..]

waar heb je die besteld??
Die heb ik niet besteld, maar gekocht tijdens het concert

Probeer de site van Large eens zou ik zeggen.
  woensdag 1 december 2004 @ 12:30:52 #101
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_23691302
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:25 schreef CybPraetorian het volgende:
die video die zegt dat er iets moet geinstalleerd worden, daar heb ik eigenlijk geen zin in, wat is dat eigenlijk voor proggie..
Gewoon windows mediaplayer. dat heb ik tenminste, je kan ook kiezen voor Quick Time
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die heb ik niet besteld, maar gekocht tijdens het concert

Probeer de site van Large eens zou ik zeggen.
had ik al geprobeerd, hebben ze m niet.
thnx anyway
pi_23725985
Kon geen kaarten krijgen voor de ahoy, wat een ellende.

Ben naar hun eerste concert na de cd mutter geweest in de hmh, toch wel een van de beste concerten ooit.

Kaarten field of rock zijn inmiddels wel binnen, dus wederom een heavy day in the park!!

Nu nog ac/dc als tweede topper hier en ik kan vredig sterven.

donderdag 2 december 2004 @ 22:46:55 #103
72738 misspoezz
... Het kan altijd erger
pi_23726061
Ik was net een paar minuten te laat met kaartjes bestellen ... maar heb wel superveel zin in Fields of Rock. idd een heavy day in the park
... Kuma Kuma Heeeee ...
pi_23726367
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:15 schreef Timo20 het volgende:
Kijk hier de Ohne Dich video

Dank je wel
Coole clip
pi_23728724
je kan 'm ook zo (rechtstreeks) openen
http://wmt.viva.t-bn.de/O(...)in_ohne_dich_dsl.wmv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')